Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • rýchle doručenie
    • absencia komunikácie
    • neexistujúce reklamačne resp. zákaznícke odd
    • bez kamennej prevádzky resp skladu
    • žiaden telefonický kontakt

    Absolútna nespokojnosť, vrátenie tovaru resp. reklamácia neuskutočniteľná, len automaticky generované maily s tým, že sa vám ozvú, na stránke žiadny telefonický kontakt

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    momentovy kluc objednany erba 03153, 28-210Nm, ale v plastovom obale sa nachadza 42-210Nm. asi zamestnavaju slepcov

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • odpíšu hneď
    • Napíšu že produkt majú skladom a po 8 dňoch :stav objednávky:Vybavuje sa.Korektná firma by sa vyjadrila pravdivou odpoveďou,napr.: nemáme skladom,tovar sme objednali,čakáme na dodanie,ale tu iba same výhovorky a objednavku sme uhradili hneď.Obchod neodporúčam!

    Obchod neodporúčam,sú nekorektný.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Cena

    Zle zabalili tovar a pri preprave sa poškodil

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Problém s vrátením tovaru. Zo zákona je možné do 14 dní vrátiť tovar. Lenže nie je kde. Po vyplnení formuláru na ich stránke príde automatická notifikácia, že sa ozvú do 3 pracovných dní s inštrukciami, kam tovar poslať. Dovtedy že ho rozhodne nikam neposielať, lebo že nie je kam. Po3 dňoch žiadna odozva. Ďalšie maily obdobne. Tel.kontakt žiadny.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nekomunikujú, nedá sa s nimi spojiť. Nemajú žiaden kontakt okrem mailu, z ktorého prichádzajú len automatické notifikácie, že sa ozvú do 3 pracovných dní.

    Chcel som vrátiť tovar do 14 dní ako to umožňuje zákon. Po vyplnení formulára na ich stránke príde len mailová notifikácia, že sa ozvú do 3 pracovných dní. A všade majú napísané, aby sme tovar nevracali, lebo nie je kam a že máme čakať až sa ozvú. Taký eShop som ešte nevidel.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    • dorucenie trvalo 3 tyzdne aj to az po urgencii, zo strany obchodu ziadna snaha o informovani o aktualnom stave objednavky
    • tovar co bol v case objednavky na sklade, zrazu uz po dokonceni objednavky nebol, obchod o tom nemal potrebu informovat,
    • tovar baleny v krabici bez vyplne, veko na boxe prislo zlomene
  • Tovar uvedený skladom ani po 6 dňoch neboli schopní poslať

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar nedorazil ani po 10 dňoch od objednania uhradenej objednávky. Nedá sa dovolať na číslo uvedené v objednávky, nikto nereaguje ani na dotaz poslaný cez online formulár!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar nebol doručený. Na číslo ktoré majú na webe nikto neodpovedal.
    Tovar som objednal ešte 28.03.aj som ho zaplatil a odvtedy žiadna komunikácia.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nikdy viac. Nemajú telefón kam zatelefonovať.
    • Na e-maily nereagujú či ani neodpovedajú.

    Nikdy viac. Nemajú telefón kam zatelefonovať. Čo každý normálny e-shop má. Na e-maily nereagujú či ani neodpovedajú. E-shop prevádzkuje podľa obchodného registra nejaký čech. V tomto obchode nebudem nakupovať a neodporúčam ho nikomu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar je strašny nepodarok. V popise neboli uvedene nedostatky- žiadna stabilita. Papierova zadná strana skrine

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ceny
    • Sortiment
    • Dlhé doručovacie termíny
    • Klamanie zákazníka
    • Nepríjemná komunikácia

    Vytvoril som objednávku 16.2. s tým, že dostupný bol všetok sortiment až na tmel, pri tom mali dostupnosť do 3 dní. Ani po 15 dňoch nebola zásielka odoslaná, aj keď písali pri všetkých produktoch, že su pripravene na odoslanie už nielkoľko dní. Kontaktoval som teda obchod a veľmi neprijemna pani z technickej podpory mi svojim arogantným vystupovaním znepríjemnila nákup natoľko, že som objednávku zrušil.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ani po 14 dňoch objednávka nie je vybavená, napriek tomu, že je zaplatená, logistika nevie, prečo zatiaľ objednávka nebola vybavená, nekontrolujú si, ako sa im objednávky vybavujú???
  • Neodporúča obchod

    20 %

    trvalo 8 dni pokiaľ dorazil tovar...

  • Neodporúča obchod

    20 %

    zatial este material nemam , a to už vraj tyžden prepravna služba vozi ku mne . Viac už isto nebudem kupovat

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • objednávaný tovar vraj " skladom" no ani po desiatich dňoch z objednávkou žiadny pokrok... ani žiadna komunikácia...
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nechcem s Vašimi firmami mať už žiadny kontakt . Už nikdy viac.Po týždni márne vyvolávania a zháňania zásielky mi pani Kováčová oznámila emailom,že mám volať v stanovených hodinách,pričom pri každom neprijatom hovore je samozrejme aj čas.Trapné,prmitívne výhovorky. Len pre informáciu Vám oznamujem,že vzhľadom na nedodanie tovaru od Vás som ho objednal v Prahe a zásielka prišla za 24 hodín.To je pre Vás samozrejme nepredstaviteľné !

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Objednal som si drez v utorok a nasledne som sa informoval či ho majú skladom a či mi ho dodajú do piatku ,lebo v sobotu ho potrebujem na montáž,lebo keď nie tak rovno zrusim objednávku, pracovníčka ma uistila že už sa vyskladnuje hneď po obdržaní objednávky,samozrejme mi ho dodali až o týždeň v utorok,narobili mi starosti musel som na poslednú chvíľu hľadať náhradné riešenie lebo ani mi neoznámili kedy dôjde...a to sa mi už stalo tento rok tretíkrát,obchod je nespoľahlivý už asi v ňom nič nebudem kupovať .Pre istotu nemajú v kontaktoch ani telefónne čísla ,všetko sa musí vybavovať len mailom .
    • V eshope majú tovar označený skladom a nakoniec vás upovedomia že ho vôbec nemajú aj to o pár dní ,keď po urgencii kedy mi príde tovar mi odpisu že už ho objednali z hlavného skladu
    • Nepochopím ako môžu fungovať takýmto spôsobom ,pritom v eshope sa hrdia reklamou že keď si konkrétny tovar objednáte príde vám do dvoch -troch dní a čakáte dva týždne a nič...som častý objednávateľ cez eshopy a z niektorých sa mi bežne stane že objednám tovar večer a ráno mi kuriér volá že mám balík ...

    Obchod z ktorým som bol roky spokojný sa zmenil o 180 °,neviem kde sa stala chyba ,či to je v zamestnancov alebo novej politike predaja ,každý sa vyhovára na koronu ale nikto si neváži že má prácu.

    Reakcia obchodu OK market

    Dobrý deň,

    kontrolovala som našu komunikáciu, a v prvom emaile sme Vás informovali, že "stojí v rade na spracovanie", nie, že už sa vyskladňuje. Predpokladané termíny boli na eshopu uvedené.

    Vaša objednávka bola za necelé dva pracovné dni pripravená na odovzdanie prepravcovi, o čom ste bol informovaný. Nikto Vám nikde pri tejto objednávke nepísal, že by tovar nemal byť skladom, komplikácie nenastali.

    Telefónne číslo na nás je uvedené v potvrdení objednávky, na ktoré ste odpisovali.

    Vážime si toho, že máme prácu, bohužiaľ v čase zatvorených obchodov naozaj nešlo poslať všetky objednávky ihneď, ako by si mnohí predstavovali. A podľa toho sme zákazníkov informovali.

    Ďakujeme, tím OKmarket.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Promptne sľúbený tovar nebol dodnes dodaný

    Reakcia obchodu OK market

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa, ale na eshope bolo jasne uvedené, že tovar, ktorý ste objednávali, nie je skladom, určite Vám teda nemohol nikto nič sľúbiť. Naopak sme Vám ešte po objednaní ešte raz zaslali informáciu s termínom naskladnenia, ktorý sme dodržali.

    Ďakujme, tím OkMarket.sk