Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 10 %

    tymto chlapcom to pekne.. platim za tovar 12 eur a za doručenie 20? sa zobudte, pekne vyuzivaju tych čo si ten tovar inak nemaju ako doručiť, ale kupim inde

  • 10 %

    • Veľký výber tovaru

    V predajni Obi (PD) sú niektorí predavači neochotní a väčšina sa nevyzná produktom, ktoré predávajú. Už viac krát sa nám stalo, že tovar mal inú cenu na cenovke a inú keď ho účtovali. Samozrejme vyššiu. Keď som sa aj vrátila to reklamovať, povedali že to niekto prehodil alebo sa vyhovorili na niečo iné. Aj napriek tomu, sme tu chodili často, pretože sme nemali iné východisko a výrobky ktoré sme tam kupovali nemali inde. Náš posledný nákup bol ale hrozný, kupovali sme drevený obklad. V balení 7 ks z toho sme pri dobrom balíku vyhadzovali 2-3 kusy, v par balíkoch to bolo tak, že len vrchná a spodná lata bola dobra. Ostantne dolamane kraje, vypadane hrče, teda zostali tam len dierky (na jednej latke aj 4 až 6) takže sa nedali vôbec použiť. Podotýkam, že tie vypadnute kusy dreva neboli v balíku, takže už pri balení určite bolo vidieť, že tovar je nekvalitný. Pritom to nebola žiadna 2. trieda. Takže obchod by si mal dat pozor na to, akú kvalitu výrobkov predáva. Aj keď je veľký výber, čo z toho, keď jednak nikdy nemajú dostatok tovaru aby sme si ho mohli zobrať naraz a nedostacujuca kvalita. Za mňa veľmi zlý obchod

  • 20 %

    • Veľký výber a dobré ceny
    • Neochota na predajni,dlhá doba čakania na tovar

    Do OBI Trnava sme išli pre vopred vybraný obklad, ktorý sme si chceli zobrať osobne, aby sme sa uistili,že je v poriadku. Obklad najskôr pracovník nemohol nájsť, samozrejme bolo pred nami vybavených asi 5inych zákazníkov,ktorí ale prišli až po nás a celkovo sme dosť dlho čakali. Avšak na dve veľké oddelenia tam bol len jeden človek a v oddelení Sanity bolo snáď 5 ľudí, čiže nechápem tomuto rozdeleniu...Všetko by však bolo ok,keby sa nestalo to,že prídeme domov a po rozbaleni obkladu sme zistili,že každé jedno balenie je rozbité, reklamovať obkladačky sme už nemali čas!

    Reakcia obchodu OBI

    Dobrý deň,

    teší nás Vaša spokojnosť s cenovou dostupnosťou tovaru a šírkou nášho sortimentu.

    Čo sa týka prvého bodu Vašej recenzie a to dostupnosti nášho personálu, Vašu spätnú väzbu postupujeme k prevereniu kompetentnej osobe. Je nám ľúto, že ste nemali dostatočný časový priestor na využitie reklamácie poškodeného tovaru, nakoľko v niektorých prípadoch je na našich predajniach možná aj výmena kus za kus na počkanie.

    Veríme, že Vás Vaša skúsenosť neodradila a ešte v budúcnosti navštívite našu predajňu.

    Príjemný zvyšok dňa, Vaša Martina - Zákaznícky servis

  • 10 %

    • NEUZNAVAJU REKLAMACIE

    Nekupovať ziadnu zahradnu techniku.Zamietaju reklamacie.A ak je zahradna technika reklamovana.natahuju čas čo najdlhšie k 30 temu dnu.

    Reakcia obchodu OBI

    Dobrý deň,

    ďakujeme za spätnú väzbu.

    Naši kolegovia postupujú podľa reklamačného poriadku a našim spoločným cieľom je reklamácie vyriešiť čo najskôr v rámci našich možností k spokojnosti zákazníka, či už sa jedná o reklamácie na predajni alebo reklamácie e-shopových objednávok.

    Vašu spätnú väzbu neberieme na ľahkú váhu a budeme radi, pokiaľ nás kontaktujete na e-mailovej adrese [email protected], aby sme mohli vzniknutú situáciu znovu preveriť a prípadne doriešiť k Vašej spokojnosti.

    Príjemný zvyšok dňa, Vaša Martina - Zákaznícky servis

  • 10 %

    • Zla komunikácia
    • Výpadok v systeme
    • Nevedia otstranit chybu a stale tlačia na opakovanú platbu

    Objednala som si tovar ešte v januári, samozrejme som zaplatila a prebrala všetko. Po 4 mesiacoch mi začali chodiť pripomienky že mam zaplatiť fakturu?! Volali sme tam a povedali ze to mame ignorovať a ze mali výpadok v systéme, samozrejme o mesiac zase mi prišla pripomienka ze mam platit a zase to riesim... Nejde ani o tie peniaze, ide o princíp! Nemozes si pytat peniaze len tak...neodporúčam nakupovať od nich online!!!

    Reakcia obchodu OBI

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za komplikácie, ktoré Vám vznikli.

    S určitosťou môžeme povedať, že nie je cieľom našej spoločnosti požadovať od zákazníkov vyššiu finančnú čiastku, ako bolo potrebné uhradiť.

    Aby sme túto situáciu mohli preveriť a vyriešiť k Vašej spokojnosti, si Vás dovoľujeme požiadať aby ste nás kontaktovali emailom na emailovú adresu [email protected].


    Príjemný zvyšok dňa, Vaša Martina - Zákaznícky servis

  • 10 %

    • 3 hodiny tam cakam na to abi mi povedali ze mozem ist
    • Otrasny obchod
    • Ani polovicu hviezdy si nezasluzia

    Reakcia obchodu OBI

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu.

    Vaša nespokojnosť s našimi službami nás veľmi mrzí a neberieme ju na ľahkú váhu - z tohto dôvodu si Vás dovoľujeme požiadať, aby ste nás v prípade záujmu kontaktovali na emailovú adresu [email protected]. Vzniknutú situáciu následne postúpime k prevereniu na príslušné oddelenie.

    Príjemný zvyšok dňa, Vaša Martina - Zákaznícky servis OBI

  • 10 %

    • Rychle dodanie
    • Nedostanete doklad o kupe !!!!!

    Reakcia obchodu OBI

    Dobrý deň,

    daňový doklad - faktúra, je neodmysliteľnou súčasťou každej online objednávky, ktorú zákazníci zrealizujú cez náš e-shop obi.sk.

    Radi by sme vzniknutú situáciu preverili a našli spoločné riešenie k Vašej najvyššej spokojnosti. V prípade záujmu nás prosím kontaktujte na emailovú adresu [email protected].

    Príjemný zvyšok dňa, Vaša Martina - Zákaznícky servis OBI