Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    100 %

    • super obchodik
    • super ceny
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Hľadaný produkt za dobrú cenu
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • dobré ceny
    • rýchlosť dodania
  • Odporúča obchod

    80 %

    • Promptné vybavenie objednávky, vybavené a dodané z ČR na odberné miesto v BA skôr, než dodávajú niektoré známe e-shopy s adresou v SR v rámci jedného mesta.
    • Našiel som tu aj konkrétny tovar, ktorý som hľadal a nie je bežne dostať v našich drogériách - v určitom pohľade slušný výber
    • Spolupracujú s Uloženkou, takže doprava z ČR do SR nie je ani predražená, aj zásielka ide bez zdržiavania tak, ako má.
    • Priaznivé ceny
    • K niektorým výrobkom občas píšu na stránke nepravdivé tvrdenia - zloženie; napríklad Bio krém nemal po dodaní nikde vo svojom popise uvedené najmenej tri prírodné zložky, ktoré mu Novaks uviedli, že ich obsahuje. Na túto nezrovnalosť mi neodpovedali ani po vyše týždni, nepravdivé zloženie uvádzajú naďalej, sám neviem či v tomto prípade poslali rovnaký výrobok, ktorý som objednával (aj názov sa mierne líšil), alebo len mylne zavádzajú pri jeho popise.
    • Niektorý tovar majú ukrytý v neprehladných názvoch, napríklad značku Cussons Imperial Leather som tu našiel len náhodou, v zamaskovanej skratke

    Rýchle vybavenie na pomery, kedy v čase realizácie objednávky stáli ešte aj autá s tovarom v radách na hraniciach ČR/SR a celkovo boli všade rôzne obmedzenia z titulu vyhlásenej pandémie (4 pracovné dní - to sa nedarí ani e-shopom fyzicky usídleným na Slovensku, v rámci pár ulíc z BA do BA pri tovare, ktorý majú vedený vraj skladom - s falošným prísľubom "na druhý deň u vás").
    No pri tom dobrom vybavení objednávok, už asi nestíhajú odpovedať na otázky zákazníka po obdržaní tovaru. Základná komunikácia bola v poriadku (potvrdenie objednávky, avízo o odosielaní zásielky) , no ďalej už nekomunikujú. Niekto asi reaguje len na "reklamáciu", ja som nezrovnalosť chcel riešiť vysvetlením, ktorého sa mi nedostalo.