Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Lebo to dodajú až domov
  • Odporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Dobre ceny
    • Neinformovanost o priebehu vybavovania objednavky

    Dobry obchod, ale treba byt trpezlivy..

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • pohodlný nákup cez internet, ceny
    • doprava,kuriérska služba-veľmi ma odradilo, že dohoda s kuriérom spočívala v tom, že si stanovil čas, keď sú všetci v práci,kvôli tomu som čakala dve hodiny na pomoc s krabicami. Nestretla som sa zatiaľ s takým prístupom,aby mne zákazníkovi niekto určoval čas do obeda. Vraj po obede už nakladá tovar inde. To, čo robím ja ho nezaujíma, nemám voľnú pracovnú dobu, ani nik z mojích známych. Navyše sa veľmi ponáhľal,rýchlo som mala podpísať faktúru, vraj tam musí byť všetko,že sa ponáhľa.
    • Môj tovar bol málo kvalitný, ale na druhej strane navonok krajší ako na obrázku:)

    Odporúčam hlavne kvôli času, ktorý ušetríte chodením po obchodoch. V tomto obchode sa mi zo všetkých podobných internetových obchodov páčila prehľadnosť stránky.

    Reakcia obchodu Najlacnejší nábytok

    ..v rámci skvalitnenia služieb - dopravy k zákazníkom - prebehlo rokovanie s našimi prepravcami, kde bola prisľúbená náprava i v oblasti komunikácie so zákazníkmi pred a počas dopravy. Takéto konfliktné situácie by sa nemali vyskytovať a ak sa bohužiaľ vyskytli, ako v tomto prípade, prosím kontaktujte nás na našom tel. čísle 0911 345 016, kde si preberieme podrobnosti a vyriešime prípad priamo so zúčastneným zodpovedným prepravcom. Ak budeme takéto situácie ihneď riešiť a vyvodzovať dôsledky, nebude k nim opakovane dochádzať. Ďakujeme za vaše upozornenie.

  • Odporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Velky vyber tovaru za dostupne ceny
    • Dlha doba dorucenia
  • Odporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • pekný nábytok za nízke ceny
    • komunikácia so zákazníkom - o dodaní tovaru sme sa dozvedeli iba 1 deň vopred
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • rýchle vybavenie objednávky
    • nízka cena
  • Odporúča obchod

    80 %

    • je to nákup bez starostí
    • nevidím čo objednávam

    jediný zápor je, že na internete sa nedá určiť presná farba. Ja som kúpila kuchyňu 4 roky dozadu a chcela som dokúpiť tie skrinky. Bohužiaľ som netrafila farbu, nevedela som presný názov farby. Teraz mám kuchyňu oproti skrinkám do červena a skrinky sú hnedé. Ale čo sa dá s tým už robiť, neviem, či taká farba sa ešte vôbec vyrába. Toto je najväčšia nevýhoda a potom ešte malá chybička - oneskorené dodanie. Ináč som spokojná.

    Reakcia obchodu Najlacnejší nábytok

    ...to ako sa farba zobrazí na Vašej obrazovke trochu ovplyvní aj nadstavenie a možnosti Vašej obrazovky. Snažíme sa všetky vzorky zobraziť čo najvernejšie a k dispozícii máme i fyzické vzorkovníky k nahliadnutiu priamo u nás v skladoch v Kysuckom Novom Meste. Samozrejme nie vždy je možné navštíviť nás osobne, ale ak už máte od nás zakúpený tovar, je možné spätne v archívoch vyhľadať, aký odtieň Ste mali v prvej dodávke a ďalšie skrinky by sme priamo prispôsobili. Rada nabudúce : prosím kontaktujte nás vopred a odtieň vyberieme spolu....

  • Odporúča obchod

    90 %

    • dobrá cena, komunikácia, doba dodania
    • neviem o nich

    odporučam

    Reakcia obchodu Najlacnejší nábytok

    Ďakujeme za vaše hodnotenie, veľmi si Vážime , že Ste vašu spokojnosť dali všetkým na známosť. :-).

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Super cena
    • nič

    Reakcia obchodu Najlacnejší nábytok

    Ďakujeme, spokojní zákazníci ako Ste Vy sú balzamom pre našu prácu. Vaše odporúčanie nás určite poháňa vpred :-)...

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • lacne,siroky vyber,splatky,dovoz
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Dlhá dodacia lehota, dva mesiace! Objednala som si čistiace prostriedky na kožu začiatkom marca a tovar mi prišiel začiatkom mája. Po prvej urgencii dodania sa mi slušne ozvali, avšak na druhú urgenciu vôbec nereagovali.

    Reakcia obchodu Najlacnejší nábytok

    Dodacia doba je vždy potvrdená na základe prísľubu dodávateľa. Nikto však nie je dokonalý a stať sa môže všeličo. Ak sklame dodávateľ a tovar dodá neskôr už z akýchkoľvek dôvodov - ako v tomto prípade, Vás ako zákazníka sklameme neskoršou dodávkou od nás, čo je zaiste nemilé. Vieme, že je to nepríjemná situácia pre Vás, ale verte, že hlavne pre nás, lebo očakávate tovar práve vtedy a on nepríde. Ako také zadosťučinenie za túto vzniknutú situáciu Vám ponúkame zľavový kupón v hodnote 10.-€, ktorý Vám obratom zasielame poštou a ktorý môžete ihneď využiť.
    Prosím kontaktujte nás, aby sme Vám mohli sľúbený darček zaslať.

  • Odporúča obchod

    70 %

    Skusenosti s tymto obchodom mam pozitivne iba jedna je negativna. V baleni mi chyba jedna uchytka. Nahlasila som to este minuly tyzden vo stvrtok telefonicky aj som poslala email a doteraz mi nikto na tento mail neodpovedal. Takze jedine minus je komunikacia s tymto obchodom. Dakujem.

  • Odporúča obchod

    80 %

    • Dodacia lehota bola 2 mesiace. Už som s tovarom nepočítala
  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • nIE JE PRAVDA, žE TOVAR SOM SI OBJEDNALA 16.04. A 17.04. MI BOL DORUčENý. tOVAR BOL OBJEDNANý 05.03.2012, 16.04. EXPEDOVANý A 17.04. DORUčENý - DOSť DLHO TO TRVALO, NAVYšE MI DODALI INú SKRIKNKU, AKO BOLA OBJEDNANá, ALE VYFAKTúROVALI CENU PôVODNE OBJEDNANEJ VITRíNY, číM MA POšKODILI O 30€ !!! - A TO MA NAHNEVALO,PíSALA SOM REKLAMáCIU, SUCHO SKONšTATOVALI, žE MI MôžU DODAť SKLO S PáNTAMI A OPäť DODACIA LEHOTA 2-3 TýžDNE. ODMIETLA SOM, žIADAM VRáTIť ROZDIEL Z CENY OBJEDNáVKY, ANI SA LEN NEOSPRAVEDLNILI, HOCI SPRAVILI JASNE DOKáZATEľNú CHYBU. sKLAMALI MA A V BUDúCNOSTI SA Už NA TúTO FIRMU URčITE NEOBRáTIM.

    kUPOVALA SOM PRETO, LEBO SOM NEMALA INú MOžNOSť.aJ PREDAJŇA NáBYTKU BY HO ZABEZPEčOVALA PRESNE TýMTO ISTýM SPôSOBOM.
    oSTATNí nECH SI TO DOBRE ROZMYSLIA, LEBO SA MI VEľMI NEPáčI KOMUNIKáCIA S FIRMOU.

    Reakcia obchodu Najlacnejší nábytok

    Okamžite sme situáciu preverili : vaša objednávka bola zadaná 1.3.2012, dňa 2.3.2012 Vám odišlo od nás potvrdenie o spracovaní, 16.4.2012 bol tovar vyexpedovaný, 17.4.2012 Ste ho prevzali od kuriéra. Je pravda, že došlo k zlyhaniu ľudského faktoru, pretože omylom Vám bola naozaj vyexpedovaná nesprávna vitrína - namiesto vitríny so sklenenými dvierkami bola dodaná vitrínka bez dvierok. Za túto nepríjemnosť sa Vám ospravedlňujeme, zodpovedný pracovník, ktorý chybu spôsobil bude náležite potrestaný. Túto zámenu Ste nám nahlásili až dňa 28.4.2012 mailom, v ktorom Ste ihneď aj navrhli, že si skrinku chcete ponechať a chcete vrátiť preplatok. Toto vaše želanie ( mailová komunikácia je archivovaná ) bolo v plnom rozsahu rešpektované s tým, že preplatok Vám bude vrátený a ako ospravedlnenie za omyl, ktorý sa bohužiaľ vyskytol, Vám bude zaslaná i darčeková poukážka. Keďže Ste s riešením súhlasili - vlastne Ste ho navrhli Vy, veľmi nás mrzí Váš postoj k nákupu a k riešeniu problému v našom obchode. Podobné omyly sa nestávajú často, ale ak sa niečo také stane, vždy sa snažíme všetky problémy riešiť okamžite a hlavne k spokojnosti zákazníka.

  • Odporúča obchod

    90 %

    • kurierske spolocnosti pracuju iba v pracovych dnoch a to v case, kedy som aj ja v praci a teda je tazke zosuladit odber na domacej adrese

    Reakcia obchodu Najlacnejší nábytok

    .. aby sme skvalitnili naše služby aj v oblasti doručenia tovaru k Vám, či už sa to týka času doručenia, alebo kvality prepravy, oslovili sme aj ďalšie prepravné spoločnosti, ktoré poskytujú tieto služby a veríme, že v blizkej budúcnosti Vám budeme môcť poskytnúť aj ďalšie doplnkové služby týkajúce sa doručenia tovaru...

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • cena
    • objednavka trvala 9 tyzdnov !

    Reakcia obchodu Najlacnejší nábytok

    Štandardne je dodacia doba uvedená priamo pri produkte. V prípade, že z akéhokoľvek dôvodu nie je možné uvedenú dobu dodania dodržať, informujeme zákazníkov vopred - či už telefonicky alebo mailom. Ak nám pošlete na našu mailovú adresu Váš kontakt, konkrétne Vám preveríme, prečo tovar bol dodaný v predĺženom termíne, aj na akú adresu Vám odišla od nás informácia o tomto termíne... Prípady, že zákazník o predĺžení dodania nie je informovaný by sa nemali stávať, pokiaľ si samozrejme zadáte správnu mailovú adresu, prípadne kontakt :-)...

  • Odporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Dobrá cena
    • To že to nevidím na vlastné oči, neviem si predstaviť odtiene farieb

    Bola som spokojná ako aj po minulé razy.

    Reakcia obchodu Najlacnejší nábytok

    Dobrý deň,
    ako novú službu ponúkame zasielanie vzorkovníkov i poštou, skúste túto službu v budúcnosti využiť a určite nebudete pri prijatí tovaru prekvapený.

  • Odporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • kurier nam nepomohol vylozit tovar, esteze tam bol nas znamy, nakolko kebyze si to mam vykladat sama, tak to urcite nevladzem vylozit - tazke krabice

    Reakcia obchodu Najlacnejší nábytok

    ..ach tie služby !!! skúsime zistiť, či iný prepravca poskytuje aj možnosť vykládky do bytu. Zatiaľ je jasné, že nedovolíme, aby Vám pokazil radosť z krásneho nábytku nijaký prepravca... situáciu preveríme...

  • Odporúča obchod

    70 %

    • rýchla dodacia služba
    • celkovo prijatelné ceny
    • dobrý výber
    • slabá prehladnosť na stránke
    • slabé popisy tovaru
    • nezobrazuje na fotkách čo tovar presne obsahuje, to je velká nevýhoda

    nakupovala som kvôli dobrej cene

  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • vyberal som podľa ceny
    • -

    na základe ( zatial)jednej skúsenosti jednoznacne odporucam