• Neodporúča obchod

    10 %

    • dlhé dodacie doby a ani tie nedodržujú
    • zlá komunikácia
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Eshop vysoko neodporúčam, tovar nebol dodaný. 800 eur v lufte.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Už vyše mesiaca čakám na objednávku, za ktorú som zaplatil cez tisíc euro a ktorá mala prísť do 12 dni najneskôr. Megafoto odpovedá cca na každý tretí email a telefón radšej nedvíhajú vôbec. Počiatočné vysvetlenie že kvóli štrajkom sa tovar trochu zdrží som chápal, ale keď mi povedali pred 2 týždňami že už budúci týždeň na 100% foťák budem mať (rozumej minulý týždeň) a stále nemám ani foťák ani vysvetlenie že načo dávajú informácie že už to príde a nič, tak som už s trpezlivosťou v koncoch. No further comment. Veľmi frustrovaný zákazník.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • najlepšia cena na trhu
    • poskytnutá zľava za dlhú čakaciu dobu
    • -dlhá čakacia doba na tovar - 2 mesiace
    • -komunikacia len po emailovom dotaze
    • -telofonická nefunguje

    Dlhá čakacia doba na tovar. Odpovede som sa dočkal vždy len na môj dotaz, kedy už bude. Telefónom sa mi nepodarilo spojiť. Bola mi ponuknutá zľava za dlhé čakanie , ktorú som dostal.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Výhodne ceny oproti konkurencii
    • Možná dohoda pri príslušenstve
    • Tovar na sklade je doručený rýchlo
    • Komunikácia cez mail
    • Pri dopyte na dostupnosť tovaru pred objednávkou upresnia čas dodania
    • Pri tovare kt. nie je skladom maju nereálne doby dodania
    • Komunikácia pri omeškaní dodania chýba

    Všeobecne sa objavujú problémy ako píšu zákazníci v iných recenziách. Z moje strany som chcel aj napriek hodnoteniu dať šancu Slovenskému obchodu ale chýba mi komunikácia zo strany obchodu bez toho aby sa zákazník musel dopytovať. Ďalší problém z môjho pohľadu je že keď zákazník požaduje niečo doručiť do nejakého termínu a z pohľadu predajcu to nie je možné bolo by fajn informovať ihneď a nie keď zákazník píše. Nie každý si chce kaziť dovolenku nahánaním predajcu. Ďalšia vec je stale posuvanie terminu dorucenia. Doteraz nebolo dorucene vsetko aj napriek tomu ze objednavka bola vytvorena este v mesiaci Jul.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Nedodržany cas doručenia
  • Neodporúča obchod

    10 %

    22.02.2023 - Vašu objednávku sme v poriadku prijali.
    Kód objednávky: 23030032
    23.02.20232 -Ďakujeme Vám za objednávku, tovar je na sklade u nášho dodávateľa, dodacia lehota je momentálne 7-12 prac.dní.
    27.02.2023 - potvrdzujem prijatie Vašej platby, budeme Vás informovať, keď Vám zásielku budeme odosielať.
    08.03.2023 - ospravedlňujeme za meškanie, tovar je na ceste k nám, očakávame ho začiatkom budúceho týždňa.
    15.03.2023 - opätovne sa ospraveldňujeme za vzniknuté problémy, tovar príde napokon až v piatok,
    20.03.2023 - tovar očakávame už každým dňom. Trváte na zrušení objednavky?
    21.03.2023 - Vašu objednávku sme stornovali, platbu sme Vám poslali späť.
    Ešte raz sa veľmi ospraveldňujeme za vzniknuté problémy.

    Reakcia obchodu MEGAFOTO

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté problémy s Vašou zásielkou, naozaj nás mrzí Vaše sklamanie.
    Prajem Vám pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ceny
    • Komunikácia
    • Informácie o dodaní

    Takmer 3 týždne a stále bez tovaru. Hlavne že aj na Heureke je údaj doručenia.

    Telefón nedvíhajú. Teda do chvíle, dokiaľ im človek pošle správu, kde naplno vyjadruje rozhorčenie nad týmto prístupom - vtedy volajú v momente.

    Zaplatím, dostanem očakávanú dobu doručenia, a keď sa s nimi po desiatkách neprijatých hovorov a niekoľkých dňoch čakania spojím, zistím, že ani nevedia, kedy im tovar dôjde.

    Dnešný update bol navyše taký, že môj tovar je zadržaný na colnici a nevie sa, kedy ho uvoľnia.

    Naozaj profesionálny prístup toto...

    Reakcia obchodu MEGAFOTO

    Milý Pán Kušnír,

    Ešte raz sa veľmi ospravedlňujeme za spôsobené problémy.
    Tovar objednávame priamo z výrobného skladu, preto máme dlhšiu dodaciu lehotu, ale najvýhodnejšie ceny.
    A áno občas sa stane, že sa zásielka zdrží, takže pokiaľ niekto potrebuje produkt urgentne, odporúčame objednanie v inom obchode, kde ho majú skladom, avšak za vyššiu cenu.
    Na základe Vášho agresívneho správania sa a rôznych vyhrážok, sme sa rozhodli stornovať Vašu objednávku a pravdupovediac očakávali sme takúto nejakú recenziu, ktorá nie je úplne pravdivá.
    Komunikovali sme s Vami každý deň. 68 hovorov v 1 deň?
    Prajem Vám pekný deň.

  • Příspěvek byl odstraněn z důvodu nerelevantnosti obsahu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi bol doručený po vyše 3 týždňoch od objednania, načo ma predávajúci upozornil až na základe môjho dopytovania o stave zásielky. Chápem dôvody neskoršieho doručenia tovaru, ale nerozumiem prečo predávajúci priebežne neinformuje o stave zásielky. Absentuje priebežná komunikácia predávajúceho so zákazníkom pri oneskorenom doručovaní.

    Reakcia obchodu MEGAFOTO

    Veľmi nás mrzí Vaša nespokojnosť a ospravedlňujeme sa za vzniknuté problémy s dopravou a komunikáciou nie podľa Vašich predstáv. Polepšíme sa.
    Prajem Vám pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Ukázalo sa, že dodacia doba na webe obchodu bola nereálna (sami ma na to upozornili mailom), navyše, v maile žiadali kúpnu cenu o 30 percent vyššiu, než bola na webe. Myslím si, že takéto praktiky nie sú ospravedlniteľné ani v čase neistoty a nedostatku komponentov na trhu. Kvitujem však aspoň to, že sa ozvali takmer obratom a "nenaťahovali ma".

    Reakcia obchodu MEGAFOTO

    Veľmi sa ospravedlňujeme za vzniknutú skutočnosť, žiaľ niekedy zvýšenie ceny tovaru nestihneme ustriehnuť, mrzí nás to.
    Prajem Vám pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar mal inú cenu ako mali na webe,

    Reakcia obchodu MEGAFOTO

    Veľmi nás mrzí vzniknutá situácia, žiaľ cena objektívu sa zvýšila u nášho dodávateľa a nepostrehli sme to včas.
    Ešte raz sa ospravedlňujeme.
    Prajem Vám pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • snažia sa promtne komunikovať (no však až keď sa zákazník sám dopytuje, že v akom stave je objednávka)
    • komunikácia je však slušná a na úrovni
    • príslušenstvo naviac v cene
    • nízke ceny výmenou za dlhšie dodacie doby
    • predĺžená záruka na fotoaparáty
    • tovar nie je skladom
    • dodacia doba môže byť až 30 dní!!! (podľa ich obchodných podmienok)
    • info o dodacích dobách pri produktoch sú tým pádom len veľmi orientačné
    • dobierku posielajú iba do 500,- € čo nemajú nikde uvedené
    • snažia sa promtne komunikovať (no však až keď sa zákazník sám dopytuje, že v akom stave je objednávka)
    • nízke ceny výmenou za dlhšie dodacie doby

    V obchode som nakupoval hlavne z toho dôvodu, že k fotoaparátu ponúkali rôzne príslušenstvo v cene a hlavne predĺženú záruku na 3 roky, inak by som objednal inde, aj keby to bolo zrejme za mierne vyššiu cenu a bez príslušenstva a bez predĺženej záruky.

    Hlavnou nevýhodou tohto obchodu je, že tovar nemajú skladom a v obchodných podmienkach majú uvedené, že dodanie môže trvať až 30 dní (údajne výmenou za nižšie ceny).

    - Na úvod mi oznámili, že dobierku nad 500 € nezasielajú, čo nemajú nikde uvedené. Dohodli sme sa na 50% zálohe. Potvrdili mi dodaciu dobu 6-10 pracovných dní a kvôli pandémii, že možno pár dní naviac.

    - Po 10 dňoch na základe môjho dopytu mi oznámili, že ich dodávateľ informoval o nedostupnosti fotoaparátu v požadovanej farbe (strieborná) - myslím, že sa to snáď dalo zistiť už pred 10timi dňami.
    (mám podozrenie, že moju objednávku začali riešiť až teraz na základe môjho dopytu a zrejme kumulujú objednávky, aby mali lacnejšie prepravné náklady zo zahraničia a až potom objednávajú u dodávateľov - ale to je len môj pocit/názor). Súhlasil som s iným farebným variantom (čierna) s tým, že mi potvrdili dodanie do 5tich dní.
    Zvláštnosťou je, že tú striebornú variantu nevyradili zo svojho portfólia na e-shope a stále pri nej uvádzajú dobu dodania 6-10 dní rovnako, ako u iných farebných variantov.

    - Po ďalších 8-mych dňoch na môj dotaz mi bolo oznámené, že tovar je zaseknutý v Anglicku, ale že do 6-tich dní mi celkom určite príde.

    - Na 7-my deň som požiadal o zrušenie objednávky, keďže tovar mi ani napriek tomu nedoručili. Ponúkli mi aby som ešte pár dní počkal, že mi pribalia aj darček. Objednávku som zrušil, kto vie dokedy by sa to takto naťahovalo.

    Zhrnutie: moja objednávka sa od momentu objednávky naťahovala 25 dní a zakaždým ma uisťovali, že už o pár dní mi pošlú tovar. Aj keď boli ochotní komunikovať, na stav objednávky som sa musel neustále dopytovať ja. Z vlastnej iniciatívy ma nekontaktovali a neinformovali o meškaní objednávky či nedostupnosti farebného variantu.

    Čo však musím vyzdvihnúť je, že pani z obchodu vystupovala a komunikovala veľmi slušne, seriózne a ochotne, čo je u drvivej väčšiny obchodov na Slovensku rarita.
    Kebyže mi bol tovar doručený na 25 deň, čo bol môj osobný deadline keďže som odchádzal na dovolenku, moje hodnotenie by bolo aj napriek dlhej dodacej dobe vlastne veľmi pozitívne. Pevne verím, že som ojedinelý prípad nevybavenej objednávky v tomto obchode.

    Reakcia obchodu MEGAFOTO

    Ešte raz veľmi ospravedlňujeme za vzniknuté problémy a ďakujeme Vám za Vašu trpezlivosť.
    Kôli pandemickým opatreniam sa momentálne dodacia lehota predlžuje a len dúfame, že to čoskoro skončí a všetko sa vráti opäť do starých koľají.
    Keď sme objednávali tovar, fotoaparát v striebornej farbe bol dostupný, avšak dodávateľ nás neskôr informoval, že je momentálne nedostupný, ale o pár dní bol opäť doskladnený, preto sme ho mali nestiahli z ponuky.
    Podmienky nákupu na dobierku máme uvedenú v kolónke Doprava a platby, taktiež v Obchodných podmienkach.
    Veľmi nás mrzí Vaše sklamanie a budeme sa snažiť zlepšiť naše nedostatky.
    Prajem Vám pekný deň.

  • Príspevok bol na židaosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Hned po objednani ma obchod kontaktoval, ze nie je mozna platba dobierkou a snazili sa aby som celu sumu zaplatil dopredu. Ak si precitate aj dalsie recenzie, zistite ze to robia systematicky. Klamlivo sa snazia ziskat vase udaje. Tiez podmienky zaruky su dost zvlastne. Aj na zaklade toho plus nespravnej informacie o tovare na sklade, som objednavku zrusil. Celkovo sa davim, co tento obchod robi na Heureka.sk!

    Reakcia obchodu MEGAFOTO

    Vážený pán Raček, nebolo od začiatku Vašim cieľom poškodiť nás a napísať zavádzajúcu a nepravdivú recenziu?
    Vieme, že to konkurencia robí, žiaľ deje sa to.

    1. nikde netvrdíme, že tovar máme skladom, okamžite po objednávke ste dostali informáciu o aktuálnej dostupnosti tovaru
    2. určite v ničom vedome nezavádzame, prečo by sme to robili? Snažíme sa vždy a vo všetkom vyjsť zákazníkom v ústrety a to platilo aj pre Vás, na čo ste už žiaľ nezareagovali
    3. našim cieľom nie je získavanie kontaktných údajov, na čo by nám asi tak boli? Plne dodržiavame smernice EU v oblasti ochrany osobných údajov.
    4. záruku na tovar máme 2 roky, VIP servis 3roky

    Nijakú škodu sme Vám nespôsobili, komunikujeme s Vami korektne a slušne.
    Ak sa teda z Vašej strany nejedná o spoluprácu s konkurenciou, prosíme Vás o zváženie Vášho postoja.

    Prajem Vám pekný deň.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Dodávka trvala viac, ako avizovali, chýbala SD karta, ktorá tam mala byť a návod na použitie je len v angličtine, tradičnej čínštine a zjednodušenej čínštine

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.