Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Zkušenost s obchodem Market-24:
    - Klamavá informace o výrobku prostřednictvím serveru Heureka
    - V momentě, kdy Market-24 bezpečně věděl, že žádné zboží nedodá, neváhal inkasovat platbu za zboží z účtu mé platební karty.
    - Necivilizovaná až sprostá komunikace obchodu - paní Ďatlová.
    - Nejhorší zkušenost s internetovým obchodem. Doporučuji vyhnout se obloukem.

  • V obchode som si objednal model motocykla.. samozrejme že mi prišiel úplne iní ako som objednal... najneschopnejsi obchod aký som zažil..komunikácia odmerana..žiadny prístup k zákazníkovi..nevedia ani čo predávajú..len rýchlo zbohatnúť na nič netušiacich zákazníkov...mínus miliónov bodov by som im dal..

  • VYHNITE SA KUPE Z TOHOTO ESHOPU - SU TO OBYCAJNI SMEJDI!!!

    Ako muzu poslat poskodeny vyrobok???

    Na prvy pohlad po otvoreni skatule je tovar poskodeny (ale skatula je neposkodena). Detska prilba kde plast je zvlneny a odstava cca 2cm od polystyrenu. Je to balené v skatuli od Protetiky Bratislava a olepene paskou Market 24. Cize oni (ich zamestnanci) to drzali v rukach pocas balenia!!! A predsa poskodeny balik poslali (uz mali dopredu peniaze na ucte.

    Ze im neni hanba šmejdom!
    Ako co cakali ze si to nechame a dame malemu dietatu na hlavu???

    Vyhnite sa im oblukom! Lebo podvadzaju zakaznikov. Akceptoval by som keby tam bola nejaka skryta vada ktora nie je na prvy pohlad vidiet. Ale tu islo o ZAMERNE ODOSLANIE POSKODENEHO TOVARU!!!

    A vraj to mozeme reklamovat. Asi cakali ze kvoli detskej prilbe sa nebudeme obťažovať

  • Neodporúčam, tovar prišiel poškodený, reklamácia bola síce prijatá aj spracovaná ale komunikácia totálne nulová. Mali nám byť vrátené peniaze ale nedošlo nič. Dokonca nám nebude vrátená plná suma spojená s dopravou. Pani Eva, ktorej smerujú emaily neodpovedá na viaceré správy . Úplný ignor a neochota. Nakupovane prvy a zároveň aj posledný krát. Za taketo obchody a komunikáciu sa môžu strčiť.

    • 0%

  • Dobrý deň,

    chcela by som vyjadriť svoju nespokojnosť s Market24.sk, objednala som si tovar medzi sviatkami 2018, všetko skladom max. dodanie 5 dní, onedlho volali, že jeden tovar nebude, ok tak teda pošlite, čo máte. Tovar prišiel, avšak Jedálenská stolička prišla poškodená a potom začal problém, najskôr zavádzanie pani Daťkovej, že to musíme riešiť reklamáciou ( podotýkam tovar som potrebovala ako darček ), vraj odstúpenie od zmluvy nie je možné.
    Po mojich mnohých mailoch a telefonátoch, priamo aj servisu dodávateľa, nakoľko mi pani z market24 povedala, že s nimi nekomunikujú a neodpovedajú im, čo bolo tiež zavádzanie, sme to doriešili odstúpením od zmluvy a vrátením peňazí. Nikdy viac si ja a ani ľudia v mojom okolí z Market24 tovar neobjednáme, len vďaka prístupu.

  • Dá sa tu nakupovať, ale nemôžem plne ohodnotiť tento obchod, pretože som tu kupovala len raz, všetko prebehlo bez akýchkoľvek problémov. Ak by ste však rozmýšľali o kúpe z inej stránky, odporúčam skombinovať so stránkou kuponyzdarma.sk ktorá Vám zaistí zľavu.

  • Andrea: toto je naozaj nonsens ako oni komunikuju so zakaznikom. Fero z Pastinej Zavadky by mal viac slusnosti a rozumu ako ti spoza klavesnice v tomto akoze e-shope...

  • Velmi zle vymyslene ze ku komentaru pod hodnotenim sa neda uz nic napisat teda pre nas zakaznikov bolo by urcite zajimave citat aj moznu obhajobu. Preto pisem aj ja sem a potesim sa odpovedi:

    Vasa odpoved:
    Reakcia obchodu Market24.sk

    Market24.sk
    Dobrý deň
    Ďakujeme za hodnotenie.
    Ako ste priložili aj našu a vašu komunikáciu, navrhli sme Vám , že budeme to riešiť alebo máte možnosť aj tovar vrátiť, na čo ste reagovali, že ani o jedno z riešení záujem nemáte.
    Dodávateľ zmenil farbu autosedačky bez toho, aby sme mali túto informáciu k dispozícii. Jedná sa o novú kolekciu, s kvalitnejším materiálom a modernejšie spracovanie.
    Market 24

    Moja:

    Ja ziadne dve moznosti pre mna na vyber vo Vasej mailovej odpovedi nevidim? O nejakom rieseni so mnou tam nie je ani zmienka. Je tam napisane, ze to budete riesit s tymi, co maju na starosti znacku pre SR tak ake dve moznosti? Mne ste dali len jednu a to vratit tovar a k tomu som sa Vam dostatocne a jasne vyjadrila v nasledujucej odpovedi o co mi slo. Tak znovu ma prosim nezavadzajte a radsej sa upriamte na zlepsovanie komunikacie so zakaznikmi. Hlavne SLUSNEJ komunikacie, ktorej absenciu ako som si vsimla Vam vytykaju viaceri....
    Dakujem
    Galankova

  • Market 24: to je zaujímavé, že teraz viete hneď odpísať a na 2 maile ste mi neboli schopní odpísať doteraz. Ako teda mám vás oboznámiť, že tovar chcem vrátiť naspäť, keď mi neviete ani odpísať? asi čakáte čo uplynie 14 dní a potom mi odpíšete, ale to už bude samozrejme neskoro a tovar nebudem môcť vrátiť, no fakt jednanie na úrovni. Bohužiaľ už sa nedá reagovať na váš komentár k môjmu hodnoteniu, lebo by som to napísala tam, že jediný kto klame ste vy!!!!

  • Dobý deň
    ďakujeme za komentár, v ktorom je súvislosť s hodnotením nulová. To hovorí samé za seba.
    Pekný deň
    Market24

  • Tak to je teda drzosť, označiť moje hodnotenie za klamlivé, a že som informáciu o vrátení tovaru dostala 2x telefonicky, tak jediný kto klame ste vy!!! kľudne predložím môj výpis volaní a potom sa uvidí kto klame. A alebo do mailu?, tak v maili je jasne napísané " Ak máte tovar, ktorý chcete reklamovať, je potrebné nás o tom písomne oboznámiť (e-mailom alebo doporučeným listom). " čo sa mi nepodarilo, nakoľko obchod absolútne nereaguje, takto sa vybavujú reklamácie, že nereaguje a tým pádom ja nesplním podmienky, takže tovar nemôžem zaslať naspäť. A ešte nie sú schopní si uznať chybu a prijať aj zlé hodnotenie, tak radšej moje hodnotenie označia za klamlivé. Tento obchod nikdy viac!!!!

  • ja nie

  • Na markete24 majú všetko skladom a dodanie je veľmi rýchle a spoľahlivé. Veľmi často odtiaľ objednávam. Odporúčam použiť aj zľavové kupony http://www.kuponyzdarma.sk/market24-sk/