Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Zjavne pristipkarsky obchodik, ktory tvrdi ze "vsetko maju" za 1-2 dni ale realne su to len podvodnici. Objednaval som PC zdroj "Seasonic PRIME 850 Platinum" s dodacou dobou podla ich stranky 1-2 dni. Hned po objednavke mi napisal chlapik ze mozno mesiac a mozno aj viac - objednavku som zrusil.

    Reakcia obchodu www.mame.sk

    Dobrý deň p. Stauder, Igor, Ing

    Po prečitaní Vašej recenzie si Vám dovoľujeme poslať následujúcu odpoveď.
    Monday, January 16, 2023 7:38 PM Objednali ste si na našej stranke tovar pri ktorom bolo uvedené TOVAR NIE JE SKLADOM Dostupnosť 1-2 dni
    Uvedená dostupnosť je priemerná vypočítaná hodnota vybavenia predošlých objednávok na rovnaký produkt.

    16.1.2023 o 19.54 sme Vám odoslani email
    "Vami objednany produkt nie je skladom co je aj uvedene na nasich strankach
    http://www.mame.sk/seasonic-prime-850-platinum-ssr-850pd-80plus-platinum_d345496.aspx

    Dostupnosť 1-2 dni

    Preverujeme prostrednictvom produkt managera aka je dodatelnost
    Akonahle zistime presnejsi termin dodania obratom Vam posielame informaciu"

    Následne nám prišla odpoveď od PM citujeme! "Dobrý den bez termínu" o čom sme Vás upozornili mailom 17.1.2023 22:17
    Viete mi nie sme výrobcovia len predajcovia. Ak vo výrobe danej značky a produktu ktorý ste si vybrali je problém s kompletizáciou potom sa termín dodávok posúva nie len pre nás ako predajcu danej značky ale pre všetkých predajcov. Predpokladám, že Vás vytvoriť objednávku na našom portály zlákal názov mame.sk čo neznamená, že sme výnimočný v prípade nedodajného tovaru.

    Nazvať nás citujem "Zjavne pristipkarsky obchodik, ktory tvrdi ze "vsetko maju" za 1-2 dni ale realne su to len podvodnici" je dosť na to aby sme tento problém riešili našim právnym poradcom. Preto Vás žiadame aby ste uvedené rezenziu stiahli alebo upravili tak aby nepoškodzovala naše meno ale pravdivo odzrkadlila vzniknutú situáciu.

    Verte že v našom záujme je tovar zákaznikovi predať dodať a zarobiť a nie klamať a zákazníka zavádzať.
    Pri počte 40000 položiek nie je možne mať absolútne všetky informácie o výrobkoch pod kontrolou aj keď sa o to snažíme nejaký algoritmus musí existovať len nie každy vidí ako to reálne funguje.
    V každom prípade ná takéto situácie mrzia a vždy sa za to zákazníkovi opsravedlňujeme ale akokoľvek sa budeme snažiť takýmto prípadom sa nevyhneme.


    s úctou

    Ing. Ján Nemčík

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Na obrázku je multipack s čiernym tonerom, ten ale v multipacku nie je. Takže ofajč.

    Musel som si doobjednať čierny toner inde.

    Reakcia obchodu www.mame.sk

    Dobrý deň, Je to multipack pre staré typy tlačiarni. V popisu je uvedené 3x3,8 ml, tj 3 farebné. Pod tým sa bohužiaľ do popisu "vloudila chyba", kde sú univerzálne uvedené všetky farby, preto asi zákazník pochopil, že dostane aj čiernu, čo by bolo za cenu 10,31EUR veľký zázrak. Ta cena je bezkonkurenčná. Zákazník však nič nereklamoval, nesťažoval sa, nepísal ani nevolal. Mohol multipack vrátiť. V každom prípade sa za to ospravedlňujeme. www.mame.sk

  • Tovar som vratil do 14 dni neposkodeny, neotvoreny. Predavajuci ma podla zakona povinnost vratit plnu sumu tovaru plus prepravne naklady. Prepravne naklady mi odmietli vratit s dvomi vyjadreniami:
    1. Pri vrateni platby sme uznali narok na vratenie sumy zodpovedajucej za tovar Prepravne naklady ktore nam vznikli pri dodani su realne a v zmysle dobrych mravov ich znasa strana ktora sa rozhodla tovar bez udania
    dovodu vratit
    2. Tovar ktory sme Vam dodavali nebol na sklade o com sme Vas informovali.
    Kedze sa jedna o objednavkovy tovar t.j. tovar ktory zakaznikovi objednavame na zaklade jeho poziadavky v takomto pripade sa nevracia prepravne v pripade vratenia tovaru.

    Pani si asi mylia pojmy vyroba na mieru a objednanie tovaru, ktory nemaju na sklade.

    Podal som podnet na SOI 7. septembra 2020. Ani po urgencii nie je do dnes ( 05.12.2020) vysledok.

    Takze, pokial by ste chceli vratit tovar z zakonnej lehote 14 dni a nechcete prist o postovne 6 EURO, dobre si rozmyslite nakup.

    Ja podavam trestne oznamenie o nezakonne obohacovanie sa.

    Reakcia obchodu www.mame.sk

    Zákaznik si objednal tovar ktorý nebol skladom. Zákazník Peter Urban bol informovaný že tovar ktorý chce sa štandardne skladom nedrží a že mu ho objednáme s dodaním v dohodnutom termíne s čím súhlasil. Tovar k nám bol v termíne dodaný. Následne sme tovar poslali zákazníkovi. Zákazník sa tovar rozhodol vrátiť bez udania dôvodu. Tovar sme obdržali a okamžite mu vrátili platbu za tovar. Keďže súhlasil s objednaním tovaru špeciálne na základe požiadavky zákazníka nepovažujeme sa odvovodnene vrátiť platbu za prepravu. Preprava objednaním na základe požiadavky zákazníka bola vykonaná a my sme ju museli uhradiť. Zákazník sa sťažoval na SOI ktorá doposiaľ neskonštatovala naše pochybenie. Jedná sa o špekulativného zákazníka ktorý sa nám v tejto chvíli vyhráža súdom. Nevidíme naše pochybenie platba za tovar bola zákazníkovi vrátená na druhý deň od obdržania tovaru.
    www.mame.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    stale cakam na tovar ktory my este neprisiel a to pisali ze cca 5-6.12. 2018 ho budu mat snad to poslu :)

    Reakcia obchodu www.mame.sk

    Zákazníka sme informovali citujeme
    " Dobrý deň. Podla vyjadrenia produkt managera "Dodávateľ tovar má len na objednávku, takže podľa dodávateľa by mali byť dostupné druhý decembrový týždeň"
    Pýtame sa
    A./Budete čakať a súhlasíte s termínom dodávky, kde cena platí ktorá bola v čase vytvorenia objednávky?
    B./Chcete objednávku zrušiť?
    Čakáme na Vašu odpoveď"

    Zákazník s termínom súhlasil a ak uvádza že sme mu mali čosi dodať 5-6 12 tak to nie je pravda.

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nevedia nič dodať, hoci uvádzajú 1-2 dni na dodanie...

    Reakcia obchodu www.mame.sk

    Zákazník si vybral 2 produkty. U prvého Samsung USB 3.0 Flash Disk Plastic 64GB je uvedene "tovar na objednávku" kde sme zákazníka informovali o probléme s dodávkou. Druhý produkt Canon W-E1 - WiFi adaptér
    je uvedene do týždňa kde sme zákazníka informovali o termíne dodania 1/2017. Zákazník odpovedal "takze to cele zrusime" Ak tvrdi že objednávku zrušil obchod tak klame.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • neviem
    • Chcel som iba v klude nakupit a bez zbytocneho komplikovania dostat tovar. Namiesto toho som dostal asi 6 emailov. Z toho mailing list na pricemania.sk a hodnotenie nakupu. Plus telefonat, ci som si isty, ze chcem balik klasickou postou. Niekomu to mozno vyhovuje. Ak niekto hlada predajnu s ktorou si chce zbytocne dopisovat a telefonovat, tak uz nasiel.

    neviem

    Reakcia obchodu www.mame.sk

    Zákazníka sme informovali o prijatí objednávky, že nie všetok tovar je skladom a kedy sa chýbajúci tovar naskladní, keď sa tovar naskladnil sme zákazníkovi ponúkli zaslať tovar kuriérom v tej istej cene ako pošta s čím súhlasil. Zatiaľ sme sa nestretli aby zákazník v takýchto zásadných úkonoch nechcel byť informovaný. V každom prípade ak by bol uviedol do objednávky v poznámke "nekomunikovať len poslať tovar" isteže by sme mu vyhoveli. www.mame.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Vráti vám peniaze, keď náhodou zruší vašu objednávku.
    • Nulová komunikácia so zákazníkom

    Obchod zrušil moju objednávku bez akéhokoľvek vysvetlenia.

    Reakcia obchodu www.mame.sk

    Ak zakaznik tvrdi "nulova komunikacia" KLAME. So zakaznikom sme komunikovali potvrdzujucim mailom June 10, 2013 9:10 PM na objednavku vytvorenu June 10, 2013 7:00 PM. Nasledne ked sme dostali odpoved od dodavatela s informaciou o tovare "Výbeh bez náhrady" poslali sme zakaznikovi info 11. júna 2013 8:42 a sucasne mu vratili platbu. Vsetka komunikacia je archivovana. Samozrejme nas mrzi ze sme zakaznika nevybavili k jeho spokojnosti. www.mame.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ponukany tovar, s napisom NA SKLADE, nemali. A telefonovali, ze bude o 150 EURO drahsi ako suma, za ktoru som si to objednala. OTRASNE!

    Reakcia obchodu www.mame.sk

    Zakaznicka klame ak tvrdi ze tovar "ponukany tovar, s napisom NA SKLADE, nemali" na nasej stranke nie je uvadzane co je a nie je skladom, preposlali sme jej odpoved od distributora "Dobry den, zial ano, kusy ktore nam prisli na sklad do CZ boli za novu, vyrazne vyssiu cenu.
    Dakujem." Samozrejme nas mrzi ze doslo k zmene cien u dodavatela a nestihli sme 50000 poloziek zo dna na den zmenit a upozornit o tom vsetky vyhladavacie servre. Na jej objednavku o 10:35 AM sme odpovedali o 11:41 AM v ten isty den a na druhy mail 7:50 PM sme reagovali o 7:54 PM
    Samozrejme na mrzi vziknuta situacia