Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Dobre ceny, siroky sortiment
    • Tovar, ktory deklaruju SKLADOM, v skutocnosti skladom nebol. Takze ak sa spoliehate na rychle dodanie do 1-2 prac. dni, mate smolu.
    • Na druhej strane ocenujem, ze na zaklade mojej poziadavky v objednavke ohladom terminu dorucenia ma obratom telefonicky kontaktovali a informovali ma o skutocnom termine dodania a navrhli formu konpenzacie. Kedze som vsak tovar potreboval skutocne ASAP, ponuku som odmietol a objednavku zrusil.

    Ak vam dorucenie neponahla, eshop sa javi ok. Ale vytaca ma, ak niekto deklaruje nieco, o com dobre vie, ze nie je pravda (tovar udajne skladom), len aby ziskal nekalou praktikou zakaznika.

    Reakcia obchodu KUPELNA SHOP

    Dobry deň

    Chceme reagovať na predošlé záporne hodnotenie.

    Zákazník si u Nás v piatok objednal tovar a hodinu po spracovaní objednávky sme ho kontaktovali. Informovali sme ho,že by sme mu tovar expedovali v utorok a v stredu by bol u neho.

    Zákazníkovi sme sa následne ospravedlnili,že tovar nepríde behom 1-2 dni,ale dodanie bude trvať 2-4 dni.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom
    KUPELNASHOP Team

  • Objednany tovar neni, nebol a ani nebude skladom, boli mi nutene alternativne - drahsie produkty. Aj tak je ponuka na tento tovar stale v eshope vedena ako "skladom". Velmi neseriozny predajca.

    Reakcia obchodu KUPELNA SHOP


    Dobry deň

    Kontaktovali sme zákazníka a ospravedlnili sme sa vzniknuté problémy.

    Budeme sa do budúcna snažiť,vylepšiť naše služby pre zákazníkov.

    Ďakujeme za pochopenie

    S pozdravom
    KUPELNASHOP.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    - nezdvihaju telefony, neodpovedaju na maily
    - bez oznamenia zatvoria obchod cez otvaracie hodiny
    - 5 min pred koncom otvaracich hodin hovoria klientom, ze uz je zavrete a maju vypnute pokladnice a pocitace

    Reakcia obchodu KUPELNA SHOP

    Dobry deň

    Chceme reagovať na hodnotenie zákazníka.

    Zákazníkovi sme po prijatí objednávky,písali email,že tovar má nachystaný u Nás na predajni.

    Chceli sme ho kontaktovať aj telefonicky,ale nemal vypísané v objednávke kompletné mobilné číslo.

    Zákazník prišiel do predajne 2 minúty pred zavretím
    komplexu Drevona,kde máme predajňu.

    Preto sme mali vypnuté počítače a pokladňu.


    Ďakujeme za pochopenie a pokusime sa,aby Naši zákazníci boli spokojneší s našími službami.

    S pozdravom
    Juraj Švábek
    www.kupelnashop.sk