Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • komunikácia so zákazníkom pri riešení problému

    Reakcia obchodu KILPI-SHOP.SK

    Dobrý deň Vám prajem a ďakujem Vám za Vašu reakciu, v skrate, splnili ste, čo ste zakričali aj do telefónu. Ale aby to bolo jasnejšie aj pre čitateľov recenzií, moja kolegyňa rieši niekoľko telefonátov denne, kde nám naši zákazníci volajú s rôznymi otázkami, možno drobnými problémami, na ktoré vždy spolu nájdeme riešenie. Potom zavoláte vy, začnete sa rozkrikovať do telefónu a kolegyňu nepustíte k slovu, aby Vám vysvetlila, ako veci riešiť a nakoniec ešte zakričíte, že "Však nám urobíte reklamu" a zložíte telefón. Úprimne som rád, že takýchto ľudí je minimum a naši zákazníci sú ozaj ľudia, s ktorými je možné problémy riešiť aj ľudskou rečou. A som ešte radšej, že aj my máme možnosť vybrať si, koho obslúžime, preto budeme radi, ak v budúcnosti uprednostníte iný e-shop pred nami. Lebo obchod nie je všetko, pre nás je dôležité aj to, že si s našimi zákazníkmi rozumieme a je s nimi možné komunikovať na normálnej úrovni.

    Takže na záver naše hodnotenie:
    SHOP22.SK neodporúča a neobslúži zákazníka: Mgr. Adrianu M. z Bytče

    (a pre ucelenie obrazu: išlo pravdepodobne o zle našitý štítok na tovare (bola tam našitá iná veľkosť, ale toto sme žiaľ nemohli vykomunikovať, keďže sa s Vami nedalo rozprávať)

    Pekný deň želám všetkým,

    Za SHOP22.sk píše Alex

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Tričko je kazové

    Reakcia obchodu KILPI-SHOP.SK

    Dobrý deň Vám prajem a ďakujem Vám za Vašu reakciu!

    Samozrejme, je mi ľúto vzniknutej situácie, ale nie som zástanca štýlu: "sťažujem sa a nič pre riešenie nerobím", preto vôbec nerozumiem, prečo ste nevyužili svoje právo na reklamáciu, kde by sme Vám tovar bez problémov vymenili. Situácia mohla byť dávno vyriešená, možno aj s malým darčekom ako odškodné za nepríjemnosti, ale takto Vám cez heuréku pomôcť neviem.

    Za KILPI-SHOP.SK píše Alex

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • rychlost
    • nezodpovedacene kvalita nizka

    nekupovat

    Reakcia obchodu KILPI-SHOP.SK

    Dobrý deň Vám prajem a ďakujem Vám za Váš názor! Je jedinečný, ešte som sa s podobným názorom od zákazníka nestretol. A aj som čakal, že budete mať potrebu sa nejakým spôsobom vyzúriť, ale takýmto hodnotením to predsa len nie je fér. :) Takže ako to bolo? V nedeľu večer ste si objednali tovar, ktorý sme už pondelok doobeda expedovali, o čom ste obdržali email. Vy ste naň odpovedali až pondelok poobede a to jednoducho: "dakujem nemam uz zaujem". Od mojej kolegyne ste následne na to obdržali email, kde Vám pekne vysvetlila, že takto sa to nerobí, a že aj e-shopy majú nejaké práva, nie len povinnosti. E-shopy pracujú na predpoklade, že zákazník je férový a keď si niečo objedná, tak to aj zaplatí. ( bohuzial, nie vzdy je to tak, preto to riesilo aj zákonodarstvo, novelou zákona, kde bolo okrem iného aj to, že v poslednom kroku objednávky je namiesto doterajšieho nápisu: OBJEDNAJ, už nápis nový: OBJEDNÁVKA S POVINNOSŤOU PLATBY). Čiže, aby ozaj bolo jasné, že je to záväzná vec. Keď pristavíte auto na pumpe a natankujete plnú nádrž a potom poviete pumpárovi, že ste si to rozmyslela a benzín nechcete, tiež to tak nefunguje. Ani v reštaurácii, keď si sadnete za stôl, objednáte si jedlo a keď vám ho prinesú, tiež nepoviete, že už nemáte hlad a jedlo nechcete. A ešte posledná a najzákladnejšia vec. Keby ste sa nám ozvali a aspoň sa skúsili slušne dohodnúť, bolo by to bez problémov, ale jednoducho ani mú, ani bú (ani pozdrav, ani podpis), len veta: "dakujem nemam uz zaujem" takéto situácie nerieši. Verím, že sme Vám aspoň trošku ozrejmili to, že cez e-shop sa nakupuje s rovnakou vážnosťou, ako v kamenných predajniach.

    Pekný deň Vám želám, za KILPI-SHOP.SK tím píše Alex

  • Neodporúča obchod

    10 %

    nebudem už nakupovať v tomto obchode. Zákazník nemá čas vyplňať zbytočne tlačivá pri vrátení tovaru .Pravidelne nakupujem cez internet ,ale s takouto obštrukciou pri vrátení tovaru som ešte nestretla.

    Reakcia obchodu KILPI-SHOP.SK

    Dobrý deň Vám prajem, pani Habarová a ďakujeme Vám za Vašu reakciu. Aby som to uviedol na správnu mieru, poslali ste nám naspäť nevyhovujúci tovar, čo nie je ojedinelé, keďže nie každému napríklad sadne veľkosť. Mimoriadne zriedkavo sa nám stáva, že zákazník nepošle pri vrátení tovaru formulár (žiadosť o vrátenie tovaru), na čo ho potom upozorníme a bez problémov nám dopošle podpísaný scan. Vo Vašom prípade sme od Vás obdržali odpoveď typu: "...nie som ochotná Vám vyplňať tlačivá..." . Toto bola Vaša odpoveď na slušný mail. Trošku ma zaráža, že máte pocit, že sa Vám z nejakých príčin (napríklad tým, že sa podpíšete ako pani doktorka?) udelí výnimka. Bohužiaľ sa tak nestalo a okamžite po tom, ako ste to zistili, ste reagovali touto recenziou. Trošku účtovníckeho okienka si ešte dovolím: My, ako firma, nemôžeme len tak posielať peniaze bez vyžiadania, čiže tento formulár sme si nevymysleli, je to korektný postup za účelom bezproblémovej komunikácie napr. s daňovými kontrolami. A prosím, ako ste sa nám stihli povyhrážať v e-maily, ak už sa budete snažiť šíriť naše zlé meno, skúste uvádzať celú pravdu, nie len útržky. Ďakujem a pekný deň Vám želám,

    Za ENVYshop.SK tím píše Alex

    • zatiaľ žiadne, keďže zásielka ešte neprišla
    • neposiela tovar

    nenakúpite, tovar vám nepošlú

    Reakcia obchodu KILPI-SHOP.SK

    Pani Erika, verim, ze uz sme si toto nedorozumenie ujasnili :) a verim, ze v prospech vsetkych.., Pre nezasvatenych: bohuzial sa zistilo, ze aj ked sme si splnili zavazky (odoslanie do 24H), posta nejak zase zabudla informovat o ulozeni zasielky. V kazdom pripade, sme koniec koncov radi, ze sme nakoniec vsetci spokojni, zasielka dorazila na spravne miesto a my sme si s Erikou vymenili par mailov na otuzenie dobrych vztahov.. (ale to unahlene rozhodnutie o neodporuceni nas aj tak trosku mrzi, vsak aj my sme ludia a makame preto, aby ste s nami boli spokojni..)

    S pozdravom
    Tím ENVYshop.SK

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • v klude si možem popozerať tovar
    • pri vrátení tovaru sa mi od 9.1 nikto neozval

    Reakcia obchodu KILPI-SHOP.SK

    Dobry den Vam prajem, pani Jarmilka! Je nam luto, ze robite unahlene zavery a jemne zavadzate ostatnych kupujucich, preto mi neda nenapisat cely postup Vasej objednavky, dorucenia, atd., ktore bez problemov vieme podlozit dokladmi z posty a pod. Takze, objednali ste si 3 ks tovaru, z ktorych ste 2 vratili. Objednavka bola uskutocnena 4.1. (piatok vecer o 22:11). Vasu objednavku sme expedovali najblizsi mozny den, cize pondelok 7.1. Nasledovny den Vam bol tovar doruceny (utorok). Pondelok, 14.1. ste nam posielali mail, ze ste nam posielali naspat tovar prvou triedou este 9.1. Bohuzial, Vas balik sme obdrzali vcera 15.1., pokojne si to mozete preverit na Vasej poste, cislo zasielky este mate. Preto Vase negativne hodnotenie ohladne toho, ze sa Vam od 9.1. nikto neozval, bohuzial straca opodstatnenie a radi by sme Vas poprosili, aby ste na tuto situaciu prehodnotili svoj nazor, kedze sme robili vsetko, co bolo v nasich silach a o com sme mali informacie. Bohuzial, Slovenska posta sa blysla ako vzdy a tentokrat je to na ukor vasho negativneho nazoru na nas. Takze, aby som to zhrnul, piatok vecer ste si objednali, v utorok bol tovar uz u Vas, cast ste vratili, o com ste nam napisali az 7. den po dni dorucenia a az osmy den k nam tovar dorazil.. K Vasmu hodnoteniu na komunikaciu: po objednavke ste okamzite dostali automaticke potvrdenie, nasledne aj informacie o spracovani a odoslani objednavky, dobre rady, co robit pre pripad vymeny, resp. vratenia tovaru, preto nas trosku zaskocilo, ze takuto komunikaciu hodnotite ako 2/5. Samozrejme, budeme radi, ak nam napisete, co a ako by sme mali zlepsit v komunikacii, aby sme uspokojili aj Vase naroky. Pekny den Vam zela ENVYshop.sk

  • Neodporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Dobrá komunikácia s milý personál na telefóne.

    Zaujímavé ceny a ochotný personál. Dávajú vlasnú skúsenosť s tovarom. To je veľké plus.

    Reakcia obchodu KILPI-SHOP.SK

    Zdravim, Milan! Je nam luto, ze nas e-shop beriete ako obchod, ktory by ste neodporucili znamym. Ak je to mozne, radi by sme boli, keby ste nam odvovodnili Vasu reakciu, aby sme pripadne nedostatky mohli odstranit. Dakujeme a s pozdravom zostavame, ENVYshop.sk