Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ziadna reakcia na objednávku
    • informovanosť o stave objednávky 0

    z uvedených dôvodov neodporúčam

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Prehľadná a zaujímavá ponuka tovarov.
    • Dlhá dodacia lehota a žiadna informácia o dôvode takejto lehoty.

    Reakcia obchodu hrnce-obchod.sk

    Dôvod, amputácia

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Cena
    • Namiesto ruzovej stierky a maslovacky mi bola zaslana oranzova, vzhlad objednanych hrncov sa takisto lisi id vyobrazenych na stranke

    Objednavanie "naslepo" - neviete na 100% ze vam dojde to, co ste si objednali.

    Reakcia obchodu hrnce-obchod.sk

    Dobrý deň,danú objednávku som si preveril. Predavačka Vám zbalila identické hrnce ale drahšie ktoré stoja 48 € a nie ktoré ste mali pôvodne za 30€ . Hrnce sú identické, drahšie a lepšie než tie ktoré ste si objednali. Pokiaľ tovar nechcete, zašlite nám číslo účtu, a okamžite Vám prevedieme peniaze. Tovar ktorý ste obdržali si nechajte ako ospravedlnenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Vôbec sa mi neozvali, musela som im po dvoch týždnoch telefonovať. Bolo mi sľúbené, že po víkende sa mi ozvú a nič. Nákup som robila 9.5. a dnes je 15.6.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • velmi zla komunikacia so zakaznikom

    vyskusal som obchod aj napriek slabym hodnoteniam na heureke. nakoniec po par vymenenych emailoch sice vsetko dopadlo OK, najmenej spokojny som bol s komunikaciou. postoj obchodu k zakaznikom je este velmi nevyzrety (alibizmus, ignoracia, styl odpovedi), dobrym dokazom su vlastne aj reakcie obchodu na heureke, ktore su zial na urovni 'restauracie u slovaka'. ak trochu zapracuju na svojom imidzi, treba im dat dalsiu sancu, nateraz je to vsak moje "neodporucam".

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Posielali poskodeny tovar.Hrnce boli oklute ale nema zmysel to riesit a posielat spat.

    Treba byt opatrni a poriadne si tovar prezriet.

    Reakcia obchodu hrnce-obchod.sk

    Pokiaľ je tovar poškodený tak to máte oznámiť, odoslali by sme nový tovar.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • dobré ceny
    • nedodržanie termínov
    • žiadna komunikácia

    prešlo 11 dní , tovar nikde , vysvetlenie nikde , prečo mešká , nech nepíšu termín týždeň , keď ho nedodržia , ani sa neozvú prečo

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dostal som iný tovar ako bol na obrázku , čo ma velmi mrzí, k§úpil som mačku vo vreci

    Reakcia obchodu hrnce-obchod.sk

    Dostali ste lepší a drahší pekáč ako ste si objednali, parametre sú rovnaké. Vami objednaný grilovací pekáč má závady - praská sklenený poklop, preto sme Vám odoslali drahší a kvalitnejší.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ziadne
    • Lahostajnost a nevazenie si klienta

    Nespolahlivy a nedoveryhodny

    Reakcia obchodu hrnce-obchod.sk

    Volali sme spolu a presne som Vám povedal kedy bude tovar odoslaný. Na druhý de¨som mal tovar zbalený a pripravený na podanie a Vy ste objednávku zrušili. Obe panvice ostali na predajni. Ďakujeme Vám za veľmi objektívnu recenziu. Detail viď nižšie.
    Dobrý deň ,
    stav Vašej objednávky č. 3283 bol zmenený.
    Ešte niečo, tak sa mi zdá že ste to spravili zámerne aby ste mohli napísať túto recenziu lebo sa mi to celé nezdá byť férové. Na Heureke je veľa takýchto recenzií, majitelia e-shopov o tom vedia. Je to nemorálne. Platená zlá reklama.
    ____________________________________________________________

    Nový stav Vašej objednávky je: GLS zasielka

    Komentár k Vašej objednávke č. 3283:
    Dobrý deň
    Vaša zásielka je pripravená na podanie a bude odoslaná prostredníctvom kuriérskej služby GLS-Slovakia.

    Pokiaľ ste si zvolili platbu pri dobierke, pripravte si peniaze, budete platiť priamo kuriérovi ktorý sa s Vami telefonicky vopred skontaktuje na číslo ktoré ste uviedli pri objednávke.

    Zásielku môžte sledovať pod podacím číslom ktoré je uvedené nižšie, číslo zásielky bude aktívne deň podania po 19 hod večer .

    ČÍSLO ZÁSIELKY -
    ____________________________________________________________

    Pre zobrazenie detailov objednávky, kliknite prosím na tento odkaz (alebo skopírujte ho do internetového prehliadača):



    22. 1 (pred 6 dňami)

    komu: mne

    Rusim tymto objednavku c. 3283. Bla
    Dňa 19.1.2015 10:10 používateľ "Kuchynka Verona a Ninka" <[email protected]> napísal:

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • komunikácia s klientami
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som si hrnce s keramickym povrchom rady Royaltu Line a boli mi poslane hrnce s mramorovym povrchom rady Koch Line. Po telefonickej komunikacii, mi bolo vysvetlene, vraj je to ten isty produkt a vyrobca a poslu mi na email kontaktne udaje vyrobcu a distributora spolu s web strankami, kde si mozem overit pravost produktu. Doteraz som vsak ziaden email s kontaktmi nedostala.Vyrobky Koch line je na internete dost tazke najst, aj to len na nejakych ruskych a mozno polskych strankach. Ak mi chce dodavatel dorucit odlisny tovar, ocakavam, ze budem o tom dopredu informovana, aby som sa mohla rozhodnut, ci mam o tovar zaujem, alebo nie.
    Urcite si z tohto obchodu uz nic neobjednam.

    Reakcia obchodu hrnce-obchod.sk

    Kontakty som Vám odoslal. Nie je to pravda. Firma Royalty Line Switzerland vyrába svoje produkty aj pod značkou KOCHLINE SWITZERLAND môžte si to overiť prostredníctvom kontaktov ktoré som Vám odoslal. Ja som do teraz čakal či si to overíte, ale jednoduchšie je asi pošliapať verejne povesť našej firmy ako aj námahy.

    • Ziadne
    • Za 10 dni sa nikto neozval a tovar, ktory bol na sklade s dodanim do 2 dni stale nemam. V podstate uz ani nechcem.

    Vsetko zle.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Komunikacia

    Najprv mi prisiel email, ze zasielka je pripravena na podanie. Ked som sa po tyzdni pytala co je zo zasielkou, povedali, ze zle objednali. Tyzden sa nikto neunuval ma informovat. Ked uz mali tovar, bez opytania mi zmenili mnou zvoleny sposob dopravy, na co som namietala. Az ked som chcela zrusit celu objednavku, slubili ze mi to poslu tak ako som si to objednala. Tak uvidime. Tovar este stale nemam.

    Reakcia obchodu hrnce-obchod.sk

    Všetko sme si vysvetlili, tovar bol odoslaný podľa požiadaviek zákazníka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • mali tovar ktorý som chcel
    • žiadna komunikácia.tovar do 7 dni nemali ani do 14

    cele zle.keď nemám tak sa aspoň ozvem a nie čakať 10 dni jak mŕtvy brouk

    Reakcia obchodu hrnce-obchod.sk

    Kto ste, číslo objednávky ?

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ziadne
  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Dodacia lehota bola uvedená týždeň. Keďže nič nechodilo, po 10 dňoch som ich sama kontaktovala, až potom reagovali, že vraj mešká dodávateľ. Teraz sú to tri týždne od objednania a nemám žiadnu ďalšiu správu. Ak by som im nenapísala, nevedela by som čo sa deje. Z ich strany žiadna iniciatíva, to sami nezdá seriózne. Vedieť, že budem čakať tak dlho, určite by som tovar neobjednala. Pravdepodobne objednávku zruším.

    Reakcia obchodu hrnce-obchod.sk

    Dakujeme

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • pisana bola 2-dnova dodacia lehota a to bolo pritom viac ako tyzden !!

    Reakcia obchodu hrnce-obchod.sk

    Ospravedlňujeme sa Vám za zle uvedenú dodaciu lehotu. Chyba bola na našej strane. Marcato Atlas 150 - dodacia lehota je minimálne 7 pracovných dní. Chybu na stránke sme už opravili.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Po prvotnom emaily o prijatí objednávky sa mi doteraz z obchodu nikto neozval a ani tovar neprišiel.

    Reakcia obchodu hrnce-obchod.sk

    História zmien objednávky (3)
    Skryť
    Dátum pridania Stav Komentár
    2014-05-19 16:46:11 P
    2014-06-09 07:09:47 X Je mi ľúto ale nože skladom nemáme, skúste kinekus,sk .. Informácie zaslané na: [email protected]
    2014-06-09 07:09:49 X Priradenie používateľa [email protected] (ID: 21) ako editora objednávky

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som si objednal pred 17 dnami, no doteraz mi nebol doruceny. Snazil som sa kontaktovat obchod, ale vobec neodpisali naspat. Neodporucam tento obchod, lebo zakaznika vodia za nos a ani neodpisu a je im to jedno. Prvykrat som si nieco objednal z vychodu a asi aj naposledy. Keby niekto zaplatil tomuto obchodu peniaze na ucet, tak by nevidel peniaze ani tovar.

    Reakcia obchodu hrnce-obchod.sk

    Pane neurážajte nás, sme iba ľudia . Nám zákazníci platia na účet bežne a tovar je im doručený v rámci dodacej lehoty. Mali sme problémy ktoré sme už doriešili. Neviem akým spôsobom ste nás kontaktovali keď email k nám dorazil až dnes. Bežný spôsob je aj zavolať. Ináč veľmi pekne ďakujeme za super recenziu. To je sila čo si jeden zákazník môže dolovať len preto že býva niekde ani neviem kde. Je to maximálne neseriózne a drzé, nenachádzam slov je to sila.