Zobraziť recenzie

  • Recenzia bola vymazaná z dôvodu porušenia obchodných podmienok. Hodnotenie bolo napísané konkurenčným obchodom.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar som objednala pred 12 dnami a zatial ho nemam a už ho ani nechcem nech si ho nechajú

    Reakcia obchodu Hračky Levík

    Vážená zákazníčka,tovar sme Vám odoslali 21.12.2015 a darček máte od 23.12 na pošte,vôbec ste nás nekontaktovali a všetky naše maily skončili u Vás v Spame....urobili sme všetko pre to,aby ste mali darček pod stromčekom...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Cena
    • Nekonecne dlha doba dodania

    Nikdy viac

    Reakcia obchodu Hračky Levík

    Táto objednávka musela byť bohužiaľ zrušená, lebo tovar sa našiel na sklade poškodený.
    Ospravedlňujeme sa za túto nepríjemnosť.Objednali ste si 9.9. vo večerných hodínách a 10.9. ráno sme Vás informovali mailom,že objednávka musela byť zrušená,bohužial asi nečítate maily,čo je nám ľúto....

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ziadne
    • slaby predavajuci

    najslapsi

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dobre ceny, tovar, ktory sa v inych eshopoch uz nenachadza.
    • Tovar nebol doruceny ani po 30 dnoch od objednavky.

    Tovar nebol doruceny do mesiaca, pricom obchod ziadnym sposobom nekomunikuje so zakaznikom ohladom prekazok v objednavke, ktore by ju zdrzali.

    Reakcia obchodu Hračky Levík

    Vážená zákazníčka,
    Vašu objednávku sme prijali dňa 8.2.2015 a expedovaná bola dňa 9.2.2015, teda hneď na druhý deň o čom ste boli automaticky informovaná mailom, ktorý sa môže objaviť aj v SPAM-ovej pošte. Keďže ste si zásielku ani po 18 dňoch neprevzali, bola nám dňa 3.3.2015 vrátená späť na naše náklady. Po dôvodoch neprevzatia zásielky nepátrame, keďže je len slušnosťou, nie povinnosťou zákazníka prevziať si ním objednaný tovar.
    V budúcnosti Vám odporúčame v prípade akýchkoľvek problémov, alebo nejasností ohľadom Vašej objednávky, kontaktovať obchodníka skôr, než vyjadríte neopodstatnené negatívne hodnotenie, ktoré sa nedá vziať späť, ale hlavne nerieši problém s Vašou objednávkou.
    S úctou, Hračky Levík

  • Neodporúča obchod

    10 %

    2. decembra mi prislo oznamenie o odoslani zásielky a ani po 3 tyzdnoch zasielku nemam

    Reakcia obchodu Hračky Levík

    Vážená zákazníčka,Vašu zásielku sme odoslali prostredníctvom Slovenskej pošty balík 1.trieda dňa 10.12.o 15.45,takže asi bude problém niekde inde,máme na to potvrdenie,budeme to reklamovať na pošte.Takisto v tento deň sme Vám o tom poslali email.

  • Po zadaní objednávky, okrem mailu o prijatí objednávky, ma nikto nekontaktoval, telefón nikto nedvíha už niekoľko dní ......tak neviem čo si mám o tom myslieť.

    Reakcia obchodu Hračky Levík

    Vážená zákazníčka, Vašu objednávku sme Vám odoslali 13.12.dopoludnia Slovenskou poštou balík 1.triedy,takže ste ju určite obdržali.Celý čas vybavenia objednávky trval 8 dní,nakoľko tovar nebol skladom a museli sme ho objednať u externého dodávateľa,info Vám bolo zaslaná 14.12. 16.20 hod na Váš mail a čo sa týka telefonického kontaktu,neviem koľkokrát ste nás kontaktovala,ale my si vážime každého zákazníka a vždy dostáva od nás spätnú väzbu,formou mailu a spätného telefonátu...

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • v nadpise udana kolekcia jednorozcov---poslany jeden jednorozec-myslim,ze je to zavadzajuce-je rozdiel jeden kus a kolekcia jednorozcov,ak teda obchod ponuka jedneho konika---malo by to byt v ponuke jasne a tiez by potom bolo mozne mat na vyber variantu-farbu ......a nie co vyberie-a posle obchodnik.

    nas prvy i posledny nakup

    Reakcia obchodu Hračky Levík

    Vážená zákazníčka,napriek Vašej negatívnej recenzii,by som Vás rád upozornil a uviedol na pravú mieru niekoľko nepresností a zavádzajúcich faktov z Vašej strany.
    1.Ohľadne Vašej objednávky sme spolu komunikovali mailom,kde sme Vám podali nadštandardnú informáciu o veľkosti a rozmeroch jednorožca(bežne mate k dispozícii iba veľkosť balenia)
    2.Názov Kolekcia jednorožcov-je originálny názov od fi Matell a pri názve je uvedené ASST,čo znamená,že produkt sa predáva vo viacerých farebných alebo druhových variantoch a treba požiadavku uviesť pri objednávke,čo Vy ste neurobili...takže čo to má spoločné s dobrým menom nášho eshopu?
    3.My sme vynaložili maximálne úsilie zabezpečiť Vám Vami objednaný tovar a urobili sme 2 externé objednávky a dodávateľ nám poslal modrú variantu jednorožca...nakoľko ste neuviedli farbu ako podmienku poslali sme Vám v dobrej viere modrého
    4.Na našom eshope sú 2 obrázky---1.Jednoznačne zobrazuje jedného jednorožca...kolekcia asi znamená,že ich je viac druhov,čo potrvrdzuje obrázok č.2
    5.Napriek našej predvianočnej vyťaženosti nám nedalo nereagovať na Vašu negatívnu reakciu,ktorá napriek našej snahe vyhovieť Vám,negatívne zavádza skôr našich zákazníkov ako Vás!