Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • ziadna komunikacia, urcite neodporucam, velka nespokojnost, neseriozny pristup, daleko od neho ak sa nechcete tahat po sudoch

  • Po 6 mesiacoch od uvedenia mojej recenzie (zo dňa 9.2.2021 - viď nižšie), kde som opisoval spôsob vybavenia reklamácie zo strany obchodu, mi prišla zo SOI informácia, kde konštatujú pochybenie na strane obchodu. Z toho mi vyplýva, že p. Šurinčíková sa pri svojej "obhajobe" mýlila, alebo vedome "zavádzala". Naozaj neviem posúdiť. Asi teda stále platí to, čo som písal - "urobte/me si obraz sami".


    Pridané: 9. 2. 2021
    PN
    zakúpené v Hrackarstvo.eu pred 8 mesiacmi

    Neodporúča obchod

    Dron zakúpený cez hrackarstvo.eu bol od momentu rozbalenia nefunkčný (konkrétne jeden z motorov ). Výsledok = nedokázal vzlietnuť. Po prvom nabití a zistení chyby, bol dron zbalený a odoslaný na reklamáciu presne podľa inštrukcií predajcu. Reklamácia bola vybavená po mesiaci formou vrátenia pôvodného nefunkčného tovaru späť na moju adresu. Doručený balík neobsahoval žiadny sprievodný list s popisom stavu reklamácie, resp. uvedením dôvodu vrátenia tovaru. Snažil som sa od predajcu získať vysvetlenie. Po dlhšej dobe mi poslal nasledovné (samozrejme, bez akéhokoľvek odborného posudku): " popis chyby: nelieta - jedna vrtuľa sa netočí; spôsob odstránenia - závada je spôsobená v dôsledku nesprávneho používania - o čom svedčia vlasy zapletené do motora. Reklamácia sa zamieta." Z môjho pohľadu ide o nesprávne posúdenie a prevedenie zákonnej reklamácie s úmyslom vyhnúť sa povinnosti zodpovedať za vadný výrobok, resp. v tomto prípade predávaný tovar. Je prevedené formou, ktorej je mne ako spotrebiteľovi problematické sa brániť, pokiaľ by si dôvod predajca vymyslel. Jediná cesta je asi iba cez sťažnosť na SOI. Urobte si obraz sami.
    - nedôveryhodný, neprofesionálny prístup, zlá komunikácia


    Reakcia obchodu Hrackarstvo.eu
    Dobrý deň,

    ďakujeme za recenziu aj za vyjadrenie Vášho názoru. Podľa odborného posudku z autorizovaného servisu bolo poškodenie spôsobené nesprávnym používaním o čom svedčia vlasy zapletené do vrtule. Podľa Vás by bolo určite profesionálnejšie keby škodu ktorú ste spôsobili zaplatil niekto z našich zamestnancov??? ako ste sa vyjadrili v tel.rozhovore, citujem: "veď ide o malú sumu".

    Mariana Šurinčíková
    www.hrackarstvo.eu

  • Odmerane jednanie, neochota!!! Pre moje dieta sme zakupili bubny, ktore sa po paru minutach hry rozpadli (rozsypali): uchyty tak slabe, ze aj uderom novorodenca by sa zosypali a tiez folia bubna praskla po 10 minutach. Nic ,,zvlastne´´ by na tom nebolo, lebo uvedomely clovek rozumie, ze kvalita dnesnych vyrobkov je niekedy katastrofa a ze ani podnikatel to dnes nema lahke. Nechcela som nic viac len vratit svoje peniaze za vadny vyrobok. Velmi rada necham pozitivnu recenziu aj napriek vadnemu vyrobku, v pripade ak k Vam firma korektne a ludsky pristupuje. No tato firma reklamaciu nielenze neuznala, no obvinila ma, resp.moje dieta, ze bubny znicilo samo + nam pripisalo este jednu vadu – vraj sme znicili aj cinel – ktory sme poriadne ani nepouzili. Cisty alibizmus - len aby po pravnej stranky mali vyhrate. Nehovoriac o odmeranom a arogantnom jednani, a neochote odpovedat na maily. Nikdy viac! Charakter predajcov sa zial neukaze vtedy, ked biznis funguje, ale vtedy ked vznikne problem, a treba sa k nemu a k zakaznikovi korektne postavit!

  • 15.12.2019 som objednal tovar. 19.12.2019 bola objednávka zrušená ohľadom nedostupnosti. Čakal som že mi vrátia peniaze. 28.12.2019 som písal mail že peniaze som ešte neobdržal. 2.1.2020 som dostal odpoveď že bol zhon počas sviatkov tak sa na to pozabudlo. 20.1. som zase písal mail že peniaze nedošli. Už mi nikto neodpovedal. 23.1.2020 som sa telefonicky informoval že čo sa deje. Pani povedala že ide peniaze hneď poslať. Po dnešný deň mi peniaze neprišli. To je moja skúsenosť.

  • S obchodom som bohužiaľ veľmi nespokojná.
    Cez internet som objednala domcek pre babiky.
    Pani z obchode ma pri telefonate uistila, že ho majú na sklade a dorucia ho do dvoch dni.
    Na druhý deň mi došla správa a prijatí a potvrdeni objednávky.
    Další deň telefonovali z predajne, že domček nemajú na sklade, majú len jeden kus a ten je zlozeny a vystaveny, či nám to nevadí a môžu poslať ten.
    Suhlasili sme a paní potvrdila, že ho teda pošlú.
    Neskôr volali znovu, že ho poslať nemôžu, pretože ho nevedia nalozit na paletu, takže ho neposlu.
    Veľké sklamanie.
    Nakoniec sme domček objednal z alzy a sme moc spokojní.
    Z tohhto obchodu nikdy nič neobjednam.
    Nedoporucujem.