Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    obchod chce ohodnotenie a tovar ešte nemám.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar nizsej kvality
    • Tovar poskodeny
    • Tovar nezhodny s objednavkou
    • Dlhsie dodanie
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar zatiaľ neprišiel. Žiadna komunikácia ani info v akom stave je objednávka.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Nepochopím, ako môže iekto poslať hodnotenie obchodu, ak tovar ešte nedorazil. Pochopiteľne, že neviem ohodnotiť obchod. Je to vrcholne neprifesionálne, e-shop musí komunikovať s portálom hodnotenia, ktorý by mal žiadať hodnotenie e-shopu až v prípade, keď je objednávka ukončená!!!

    Reakcia obchodu HiPi.sk

    Dobrý deň,

    áno , presne tento názor zdieľame aj my a dlhodobo na tento problém upozorňujeme...
    No ak si myslíte , že my ako malý Slovenský E-shop niečo presadíme vo veľkých korporáciách,
    tak buď neviete ako to funguje alebo ste pri všetkej úcte riadne naivný...
    Možno táto odpoveď je taktiež neprofesionálna, ale proste tak to je ...

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Velmi zdĺhave vybavenie,objednal som pred 10 dnami,zatial nič,pri zadani objednavky bol tovar skladom.Prvý a posledný nákup.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som objednal před 10timi dňami, na druhý deň som dostal info, že evidujù moji platbu a od tej doby sa mi nikdo neozvala tovar nedorazil.

    Reakcia obchodu HiPi.sk

    Vážený zákazník,

    patríme medzi obchody , ktoré neobťažujú svojich zákazníkov zbytočnými mailami o ničom.
    O všetkom zásadnom našich zákazníkov informujeme, čo ste potvrdil aj vo svojej recenzii.
    Vieme, že sú obchody, ktoré píšu desiatky mailov zákazníkom o všetkom možnom ako napr. mená skladníkov, menu v bufete pre zamestnancov, koľkú kávu vypila účtovníčka kým vytlačila faktúru atď. My touto cestou nepôjdeme , aj keď je skupina zákazníkov, ktorá by to možno privítala a čo viac pár z nich to dokonca vyžaduje. Ale nie, my určite nie...

    hiPi.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nulová komunikácia obchodu

    Reakcia obchodu HiPi.sk

    Vážený zákazník,
    v dnešnej dobe reklám, mailov, dotazníkov a neviem ešte čoho všetkého sa čudujeme tomu typu zákazníkov, ktorým nestačí , že ich informujeme priebežne o stave ich objednávky, ale potrebujú ešte aj iné dodatočné informácie o ... ani sám neviem o ešte čom ... Musím podotknúť, že my sme internetový obchod a nie nejaký čet alebo bulvár. My našich zákazníkov informujeme o všetkom podstatnom a pokiaľ pre nich nemáme nejakú zásadnú informáciu, tak neobťažujeme zbytočnými mailami o ničom. Takže, keď sa vrátim k Vám, o potvrdení objednávky ste dostali mail, o tom že náš dodávateľ nám poslal tovar,ktorého súčasťou je aj Vaša objednávka, ste takisto dostal mail. Akonáhle tovar dorazí a budeme Vám ho posielať dostanete ďalší mail s informáciou kedy Vám bude tovar doručený a kuriér Vám pošle taktiež mail, že prevzal tovar a následne ešte jeden mail a sms o presnom termíne doručenia... tak a ešte koľko mailov by ste rád dostal ????
    Myslím, že k tomuto už nie je čo dodať ...
    hiPi.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Tovar 10 s nezodpovedá uvedenej veľkostí. Krátke a široké.

    Reakcia obchodu HiPi.sk

    Vážený zákazník,

    je nám ľúto, že Vami objednaný tovar Vám veľkostne nesadol. Pri objednávaní tovaru je potrebné si pozrieť veľkostné tabuľky nakoľko sa dlhodobo nedarí zosúladiť označovanie veľkostí pri jednotlivých výrobcoch. Inak povedané, každý si to značí po svojom a isto uznáte , že my sme malý páni nato, aby sme značky svetových výrobcov ukecali nech sa dohodnú a zjednotia v označovaní veľkostí...
    V každom prípade v zmysle obchodných podmienok máte právo nám ten objednaný tovar vrátiť ...
    hiPi.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar nedorucili, z dôvodu, že šoféra zadržali niekde v Holandsku. Obchod bol férový, nakoľko mi to oznámili po 2tyzdnoch čakania ale uz po tejto skúsenosti neobjednam. Dostala som síce možnosť, či počkám ale nikto nevie koľko budem čakať, ak vôbec sa dočkám. Takže, uz nie, ďakujem.

    Reakcia obchodu HiPi.sk

    Vážená zákazníčka,
    pokiaľ chceme našim zákazníkom dodávať kvalitný tovar za rozumné ceny, musíme ho dovážať z druhého konca Európy. Nie je to pravidlom ,no raz za čas sa z toho množstva objednaných balíkov niektorý stratí alebo ho ukradnú . S tým proste musíme bojovať. Tak to bolo aj pri vašej objednávke.
    Jednoducho balík , ktorého súčasťou bola aj vaša objednávka zmizol. Akonáhle sme sa to dozvedeli
    hneď sme Vás o tom informovali . Dali sme Vám aj možnosť opätovného objednania , no to ste odmietla.
    O tom kedy by ste tovar dostala , sme Vás informovali, nevedeli sme Vám odpovedať na otázku kedy nájdu ten pôvodný stratený balík... to naozaj nevieme a je to takmer isté , že už sa nenájde... :((
    V každom prípade sa ešte raz ospravedlňujeme za vzniknuté prípadné komplikácie a za nedodanie
    objednaného tovaru , no aj o tom je život obchodníkov na Slovensku ...

    hiPi.sk

  • Nemám čo hodnotiť, tovar mi od 2.9.2019 stále neprišiel.

    • 2 týždne som čakal !!!

    Reakcia obchodu HiPi.sk

    Vážený zákazník,
    od dátumu vašej objednávky do dvoch týždňov ešte stále chýbajú štyri dni a ako sám píšete už si ani nepamätáte kedy vám tovar dorazil. Myslím , že každý súdny a rozumný človek pochopí, že tu niečo nesedí. To, že náš obchod neodporúčate je váš subjektívny názor a máte na to právo , no klamať o dobe dodania by ste naozaj nemusel.
    hiPi.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • strašne dlho sa čaka na dodanie

    Reakcia obchodu HiPi.sk

    Vážený zákazník,
    je pre nás nepochopiteľné, že pri objednávaní tovaru s dobou dodania súhlasíte a následne je to pre Vás obrovský problém. My sme si štátne sviatky nevymysleli ! To, že vtedy do roboty ísť nemusíte je fajn , ale že vtedy nerobíme aj my, nerobia na pošte a dokonca nerobia ani dopravcovia , je naozaj trestuhodné.
    Hipi.sk

    • Trápny a škaredy zamestnanci čo nic nerobia len ako robiť zle zákazníkovi.

    Trápny a škaredy zamestnanci čo nic nerobia len ako robiť zle zákazníkovi.
    Ked si niečo objednáte tak v to zrusia alebo neposlu.NAKUPOVAŤ NIČ.

    Reakcia obchodu HiPi.sk

    Vážený pán Zdenko L. z Brezna,
    mrzí nás, že sú ľudia , medzi ktorých patríte aj Vy , ktorí si naobjednávajú tovar z E-shopov a následne sú absolútne bezkontaktní , nedvíhajú tel. , neodpisujú na maily a čo je najhoršie nepreberajú zásielky. Môže sa kadečo stať a vieme to pochopiť , no keď to urobíte opakovane a vo viacerých E-shopoch , tak to už so zdravým rozumom nemá nič spoločné. Neviem, aký máte na to dôvod takto nás úmyselne poškodzovať !? A ešte máte tú drzosť , že napíšete recenziu ! Poprosím vás nájdite si iný spôsob na riešenie svojich problémov, toto nie je dobrá cesta .
    hiPi.sk

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Pani na telefóne sice ochotná, ale nevedia poriadne, čo predávajú.

    Reakcia obchodu HiPi.sk

    Vážený zákazník,
    podľa Vášho hodnotenia nie ste spokojný s dobou dodania a informovanosťou o produkte.
    Čo sa týka doby dodania, o jej dĺžke sme vás informovali niekoľkými spôsobmi ešte pred objednaním
    tovaru a niekoľkokrát a opakovane po potvrdení objednávky. Nerozumieme, prečo si objednáte tovar, pri ktorom vopred viete dobu dodania , s ňou súhlasíte a následne je to pre Vás obrovský problém. Keď niečo potrebujete hneď , tak si to neobjednávajte v E-shopoch, ktoré Vám vopred oznámia, že Vám to dodajú za 7 až 9 pracovných dní. Mimochodom tovar Vám bol doručený na 7. pracovný deň.
    Pokiaľ ide o informovanosť o produkte, máme za to, že sme Vám poskytli všetky relevantné a dostupné informácie o produkte . Prepáčte ,ak ste očakával viac informácii , no pri všetkej úcte , kvôli dupačkám za 3€/ slovom tri eur/ na týždňové školenie k výrobcovi určite nepôjdeme. Ak trojeurové dupačky nesplnili Vaše nároky a očakávania samozrejme v zmysle Obchodných podmienok ich môžete vrátiť.
    hiPi.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Mikina pekna, ale Fruit of the loom stoji max 8-10€ ... Ziadny "oficialny" produkt ac/dc to veru nieje ;) ale diky, ste dobri obchodnici.

    Reakcia obchodu HiPi.sk

    Vážený Majo,

    mrzí nás ak došlo k nedorozumeniu , no nikde na stránke nie je napísané, že je to oficiálny produkt AC/DC. Je jasne napísané, že je to mikina značky Official . Predpokladám, že tiež by ste asi nehľadali "charakter tričiek" pri tričkách od výrobcu Character. Samozrejme, že mikinu môžete v zmysle Obchodných podmienok vrátiť .
    hiPi.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod má na svojej stránke uvedené, že pri platbe vopred "Predávajúci bude rezervovať tovar pre kupujúceho maximálne do 48 hodín od prijatia objednávky." Zvolil som tento variant a zaplatil vopred do 48 hodín od vytvorenia objednávky. Neskôr ma kontaktovali, že kým im prišla moja platba, tovar si už objednal niekto iný a nie je k dispozícii.

    Vyplýva z toho len toľko, že:
    1. rezervácia tovaru pri platbe vopred nefunguje tak, ako majú uvedené
    2. keby som zvolil dobierku, tak mi to objednajú hneď (bolo mi to tak telefonicky vysvetlené obchodníkom)
    3. ak chcete z obchodu nejaký tovar, podľa týchto pravidiel zaň hneď neplaťte - platba vopred bude pre vás nevýhodou

    Po negatívnej skúsenosti som zvolil iný obchod a ten mi doručil z ČR potrebný produkt do 3 dní.

    Reakcia obchodu HiPi.sk

    Vážený zákazník,
    vo Vašom konkrétnom prípade sme postupovali v zmysle Obchodných podmienok , s ktorými ste súhlasil. Na nášho dodávateľa je napojených niekoľko stoviek E-shopov a nie je v našich silách im nedovoliť predať nejaký konkrétny produkt ,lebo náš zákazník ho chce.
    Proste funguje princíp, kto skôr príde....
    Spôsob úhrady nemá absolútne žiadny vplyv na dobu dodania a práveže , ak si zákazník
    zvolí platbu vopred a potom tri dni rozmýšľa či to zaplatí , tak si sám túto dobu dodania predlžuje
    a ešte aj riskuje, že sa konkrétny produkt vypredá.
    hiPi.sk

  • Neodporúča obchod

    90 %

    • Z objednávky boli položky zmenené a niektoré aj stornované obchodom. Mal som objednané topánky so šnúrkou a prišli mi však topánky s gumičkou.

    Ja osobne som už s týmto e shopom skončil.

    Reakcia obchodu HiPi.sk

    Vážený pán Peter,
    z ôsmich objednaných produktov sme Vám nemohli zaslať 1ks ( slovom : jeden kus) v cene 2,48€
    z dôvodu, že sa tento produkt medzičasom vypredal. Všetky ostatné produkty boli odoslané podľa objednaných katalógových čísiel. Samozrejme, ktorýkoľvek z produktov môžete vrátiť v zmysle Všeobecných obchodných podmienok.
    hiPi.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Super ceny, relativne rychle dodanie

    Reakcia obchodu HiPi.sk

    Vážená zákazníčka,
    tovar ste dostali skôr ako bola dodacia doba uvedená pri produkte, zároveň ste prejavili spokojnosť s cenami. Napriek tomu náš e-shop neodporúčate a znižujete jeho rating. Vašej recenzii nerozumieme.
    HiPi.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • V ponuke ze je.nakoniec objednavka zrusena.nechapal som.

    Reakcia obchodu HiPi.sk

    Vážená zákazníčka,
    Vami objednaný tovar nám stornoval náš zahraničný dodávateľ, za nedodanie tovaru, ktoré sme Vám okamžite avizovali sa Vám ospravedlňujeme.
    HiPi.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Ceny mozno nizke
    • Asi vsetko maju vypredane

    Neodporucam,na dalsi email,ci maju iny tovar skladom ani neodpovedali,ale teda ihned vratili spat peniaze

    Reakcia obchodu HiPi.sk

    Vážená zákazníčka,
    ľutujeme, ale Vami objednaný tovar bol už vypredaný, v eshope bolo viac podobných tovarov, ktoré ste si mohli následne objednať.
    HiPi.sk