Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú
-
- zlá komunikácia, dlhá doba dodania
1.10. som si tovar objednal, teraz je 12.10. ešte stále tovar nemám a ani sa mi neozývali, dokial som im nezavolal /bolo ťažké sa aj dovolať/
-
Neodporúča obchod
Tovar dorazil za 3 týždne
- Dlhá doba dodania aj napriek tomu že tovar bol na sklade.
Príliš dlhá doba dodania (vyše 2 týždňov) a pri tom na stránke uvádzali, že tovar je skladom. Náročná komunikácia s obchodom, na emaily neodpisovali a dovolať sa bolo tiež náročné. Objednávku ale odoslali a prišla v poriadku. Oznámili to aj telefonicky, že tovar posielajú, ale to čakanie bolo nekonečne.
-
Odporúča obchod
- Prístup k zákazníkovi
- Cena a kvalita
- Možno dlhšia doba dodania. To ale bolo spojené hlavne s čakaním na úhradu platby. Riešením by mohla byť možnosť objednať tovar na dobierku.
V objednávke mi dorazil iný uterák, ako som si objednal. Obchod sa mi ospravedlnil a ako kompenzáciu mi zaslal rovno dva uteráky, ktoré som si pôvodne objednal. Chválim prístup k zákazníkovi