Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Milujem hranie hier. Nedávno som si kúpil PS4 a prešiel som všetkými hrami, ktoré som tu kúpil, za pár dní, vrátane God of War a Spider man. Teraz mám v pláne kúpiť od teba viac spletencov smrti. Skvelý obchod, odporúčam všetkým, aby si tu kúpili hry https://www.gamescenter.sk/sk/.

    • [url]https://www.gamescenter.sk/sk/[/url]

  • Naozaj výborný proklientský prístup, po nedorozumení (z mojej strany) som musela objednávku zrušiť, objednávku stopli a vrátili ihneď peniaze. V tomto predvianočnom zhone naozaj dobrá komunikácia.

  • Ako bez hanbi mi zaslali nefunkční CD-key, takýto scam by som nečakal od niekoho kto má tak vysoké hodnotenie, je to smutné.

    • Už je to vyreklamované/vymenené.

  • : Dobrý deň p.Anonym
    k Vášmu príspevku sa nevieme vyjadriť, nakolko nevieme o koho ide, o akú objednávku sa jedná.
    Ak ste mal dajaký problém treba nás kontaktovať.Telelon je stále dostupný v pracovných dňoch od 8:30 do 16:30, ktorý pracovníci zdvíhajú.

  • Objednal som od vás hru za 40 eur .vy ste mi poslali nejakú už otvorenú hranu hru vykúpenu z bazaru..ktorú ste znova prebalili..nálepka z kódom je pretrhnuta .čiže je evidentne ze to niekto už otváral.
    To co ste za obchod ? Číslo mate vypnuté nedá sa vám dovolať !!! keby som chcel ušetriť tak si to kúpim v bazari za polovicu .

    od vas už nakupovať nebudem a aj ostatným poradím aby sa vám vyhli .

  • Dobrý den
    ano na sklade máme verziu GoW 4 spolu s bonusovými hrami GoW,tak ako je hra vyobrazená na našom E-shope.
    Buchel Milan, Ing.
    majiteľ gamescenter.sk

  • chcel by som sa spýtať či keď si zakupim gears of war 4 vo vašom obchode tak spolu s tým bude sučastou tej hry aj tie ostatné verzie gears of war ktoré su tam na obrázku uvedené. Radsej som sa chcel opýtať lebo mám s týmto zlé skusenosti.

  • Adam Kováč: Dobrý deň prajem. Mrzí nás Vaša skúsenosť. Situácie, ktoré ste zažil s daným zamestnancom nemajú nič spoločné s tým ako sú nastavené hodnoty a spôsob predaja v našej firme. Daný zamestnanec už u nás nepracuje.

    Ešte raz sa ospravedlňujeme za jeho chovanie.

    S pozdravom

    Buchel Milan, Ing.
    majiteľ gamescenter.sk

  • Zdravím, som v podstate spokojný zákazník len som bol sklamaný z prístupu vašeho zamestnanca (vedúceho predajne) ktorý mi znepríjemnil nákup na predajni počas sviatkov.

    1. Prišiel som na predajňu so zámerom zakúpiť si hru ktorú ste mali na stránke v cene 24,99 (Lego star wars ps 4) ale na predajni mi to váš zamestnanec odmietol predať v tejto cene a povedal že hra stojí 44,99, aj po preukázaní že mám pravdu mi jednoducho povedal že ak to chcem v tejto cene mám si spraviť E-shop objednávku ale pri sklamanom pohľade na jeho kolegu som vedel že je niečo v neporiadku. Na ďalší deň sa mi druhý zamestnanec ospravedlnil a hru mi predal v cene ktorá bola uvedená na stránke +reklamné predmety (plagáty).

    2. Druhý problém mal "vedúci predajne" s výkupom hier, ktorý buď odmietol alebo povedal že hry ktoré som priniesol boli absolútny odpad a chcel ich vykúpiť v inej cene ako boli uvedené na stránke. Druhý zamestnanec hry bez problémov vykúpil a boli sme spokojní.

    3. Detinské správanie, ponáhľal som sa, na čo som ho upozornil a pri kúpe PS Plus členstva mi povedal že sa nedá platiť kartou ale iba diamantami, čím ma oberal o čas.

    4. Starší zamestnanec mi pri zistení že som kúpil kvôli synovi Ps4ku mi ani len neporadil ale vysmial ma že som spravil chybu a mal som si kúpiť Xbox,

    Touto cestou sa chcem poďakovať vašemu druhému zamestnancovi ktorého pozdravujem a želám všetko dobré a nebyť jeho, asi by som u vás už nikdy nenakúpil.
    V prípade jeho kolegu, budem sa mu vyhýbať.

  • Erik Kankula: Dobrý deň prajem

    Systém odosiela kód 24/7 . Aj pri Vás sa jedná o drobný technický problém, za ktorý sa ospravedlňujeme. ale bez toho aby ste nenapísal sme to nevedeli spozorovať.

    Vyriešime za malú chvíľu.

    Buchel

  • Zdravím musím sa pripojiť k p. J. Horvatovi, kedže dneska tj. 18.12.2016 som si objednal a aj zaplatil hned Tom Clancy's: The Division CZ Digitálny produkt , platba k vám došla o 15:16 . Na stranke uvadzate citujem : " Tento produkt zasielame výhradne cez E-mail formou elektronického aktivačného kódu 24 hodín denne, 7 dní v týždni, už do 15 minút od objednania". Teraz je 17:00 a kod nikde. Takže ako to je stým doručením ? Cez vikend nefunguje ? Ďakujem za odpoveď

  • Zdravím p.Sategi
    K Vašej pripomienke ohladne našej ponuky - neponuky HW a SW Nintendo napíšem iba pár štatistík ohladne tejto platformy na Slovensku a to je hlavný dôvod prečo sme túto platformu postupne vyradovali z našej ponuky:
    Za rok 2016 sa predalo na SK trhu
    HW - konzoly -
    Nintendo 3DS - 730 ks
    Nintendo - 2 ks
    Nintendo WiU - 126 ks
    Softawre - na všetky konzoly NIntendo Wi - 3782 ks

    Pre porovnanie Vám píšem aj štatistiku za konzoly PS4/Xbox One za rok 2016
    PS4 konzoly - 8240 ks
    Xbox One konzoly - 7510 ks
    Sofware pre obe konzoly - predaje spolu viac ako 90000 ks

    Z tohoto je zjavné že Nintendo na našom trhu ma nepodstatné zastúpenie čo sa týka hernej zábavy.Nintendo je číslo jedna v ázijských krajinách no nie u nás.
    Dúfam, že nás pochopíte prečo sme sa takto rozhodli.

    S pozdravom
    M.Buchel st.

  • Jakub Horváth:
    Dobrý den p.Horváth, poprosím Vás napísať nám na náš email , [email protected] , o aké digitálne produkty hry sa jednalo vo Vašom prípade, nakolko na meno Jakub Horváth evidujeme iba jednu objednávku a aj to bolo Xbox Live 12 mesiacov, ktoré Vám bolo cez víkend aj dodané.
    Dakujeme
    Milan Buchel

  • Kúpil som na games center elektronický produkt no ani po viac ako troch hodinách po potvrdení platby mi neprišiel kód k hre. stalo sa mi to na games center už druhý raz takže s games centre už končím. Neviem či to bolo spôsobené tým že nákup bol realizovaný v sobotu no upozornenie že v cez víkend kódy nedoručia v obchodných podmienkach nebolo nebolo.

  • Ivana Hrnčířová:
    Dobrý den
    Trochu nechápeme vašu nespkojnosť, kedže ste objednávku vytvorili v sobotu o 16:45 teda v čase volna nášho obchodu ako aj kurierskej spoločnosti. Ano v obchodných podmienkách máme napísané doručenie do 24 hodín pokial je objednávka vytvorená počas pracovnej doby do 14:30 cez Sl.poštu a do 15:30 cez kuriera .Ostatné objednávky vytvroené po pracovnom čase alebo v čase volna su vybavované v nasledovný pracovný den a to bol vo Vašom prípade pondelok, kedy sme Vám aj hru odoslali a v utorok ste ju obdržali, takže sme na 100 % splnili to čo sme slubovali a slúbili.
    Treba si prečítať aj obchodné a dodacie podmienky nášho obchodu a následne môžte vyjadriť svoju nespokojnosť a kritiku, a ak sme urobili chybu tú si aj vždy priznáme.Avšak v tomto prípade sme žiadnu chybu nespravili.
    S pozdravom
    Milan Buchel
    majitel obchodu

  • kupil som si doom4 cd dvd len aby som to nemusel cez steam instalovat cez cd naistaluje 6 gb a 46 gb si stahni sam

  • Nespokojnosť na jejich webe je písané doručenie do 24 hod.
    Moj syn čaka už 2 dni na GTA 5 nespokojnosť !!! A prišiel mi e-mail od kurírskej spoločnosti že mi to privezú na 2-hý deň čož je už 3 dni !!! :(

  • Prvy krat som u Vas objednavala a som velmi spokojna.Predtym sme objednali tu istu hru v Kosiciach z progamingshopu ktoru sme boli vyzdvihnut priamo na predajni no som ostala zhrozena rozbalenu hru bez folie este s nalepenou cenou ktoru rychlo odlepovali a najlepsie bolo ze si zauctovali este 2€ za dopravu aj ked hra bola stiahnuta s predajne. Svojim pristupom progamingshop prisiel o zakaznika urcite ja moja rodina a znamy objednavat u nich nebudeme.Naopak vy svojimi pristupom ste si zakaznika ziskali dakujem.

  • Milan Buchel: Mám na mysli, či si to môžem rovno dať počesky, alebo ju musím stiahnuť,

  • miko:
    Čo máte na mysli s touto otázkou ? " Je to po česky ?"