Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Kamenná predajňa predeti.sk/ feedo.sk v Jopa centre v Banskej Bystrici opätovne “ničím neprekvapila”. Ako vždy, tak aj dnes to bol profesionálny prístup, milý, usmiaty a ústretový personál ochotný pomôcť v každej situácii. Ako aj v minulosti pri výbere kočíka, tak aj dnes pri výbere autosedačky mi bolo všetko vysvetlené a názorne predvedené. Kúpa vybraného produktu prebehla zas a znova k mojej spokojnosti.

    + milý ústretový personál na úrovni,
    + široký sortiment,
    + rozumné ceny,

    - nemám čo vytknúť

    5/5* určite sa vrátim znova a rád :)

    • JUDr. Baťko

  • Žiaľ obchod ide dolu vodou. V minulosti za pár dní tovar doručení a teraz príde mail zásielka je na ceste a zásielka nikde. Odpoveď DPD že žiadnu zásielku s tým číslom neeviduje a neprebrali. Žiaľ už od fedoo definitívne odchádzame, lebo sa to zopakovalo. Keď nieje spolahnutie na doručenie, tak treba zmeniť predajcu

  • Mrzí ma to ze zla komunikácia zo strany obchodu..... Prvý krát chcela objednať tovar a sklamanie..........

  • : DObrý deň,
    mrzí nás, že ste neuviedla číslo objednávky, aby sme mohli reagovať adekvátne. V prípade pokazeného produktu, špeciálne ak ide o odsávačku sa zaháji reklamačné riadenie. V prípade, že sa ani po niekolkýkrát závadu nepodarí odstrániť - produkt sa vymení. Ďakujeme za pochopenie, Tím Feedo.sk

  • Pekny den,
    Na feedo som kupovala asi druhy krat, ale urcite to bude posledny raz!!!!!
    Kupila som dcere odsavacku, ktora prisla pokazena. Poslali sme ju na reklamaciu a sice vymenili pokazenu elektonicku suciastku, ale pokazili inu cast.Tlak odsavacky je rovnaky na vsetkych stupnoch a vobec neosava. Tak mi odpisali ze ju mam znova poslat na reklamaciu, ale novu mi neposlu ani nevratia peniaze. Pricom propaguju ze reklamacia je hracka a vsetko vyriesia. Ked som napisla ze takto si to mozeme posielat aj rok a nech mi poslu novu alebo peniaze, radsej ani neodpovedali.
    Neodporucam u nich nakupovat a urcite kde sa da budem pisat o ich pristupe.

  • Nakupujem na Feedo.sk už nejaký ten rok a doteraz som nemala žiaden problém. Tovar mi príde vždy veľmi dobre zabalený. Avivaž či pracie gely vždy prídu obalené s fóliou. Online platbou tovar dorazil trochu neskôr ako som očakávala. To sa dalo očakávať, keďže banky pripisujú peniaze na účet trocha neskôr. Výber oblečenia nič moc, ale aj napriek tomu odporúčam obchod. Odozva obchodu je taktiež rýchla. Doprava zadarmo od tých 49€ sklamalo, ale každý z niečoho musíme žiť. Darčeky atď potešia, no sú to veci, ktoré bežne človek nevyužije, ale tá nová taška je veľmi praktická :)

  • sanika226: V prípade reklamácie nepotrebujeme číslo objednávky, máme objednávku evidovanú v systéme pod Vaším mailom a sme schopný ju dohľadať.
    Mrzí nás, že ste nedostala potvrdzovací mail - je možné, že spadol do SPAM koša.

    Pekný deň, Feedo.sk

  • sanika226: len neviem ako by som to reklamovala kedze neviem ani cislo objed.po objednani mi ziaden mail s cislom objednavky neprisiel inde ked si objednam zvyknem dostat mail o potvrdeni obj.ani kurier mi nic nedal ani v baliku nic nebolo ale nebudem sa s tym uz zaoberat viem ze si viac nic neobjednam kedze mate iny tovar na obrazku ako co poslete s tym praskom na pranie som si objednala persil obycajny sensitvive a bol mi doruceny persil sensitive s vytazkom mandloveho mlieka a mydlom

  • Sisi: Dobrý deň, mrzí nás dlhšia doba čakania. Bohužiaľ, nevieme o ktorú objednávku ide, preto nedokážeme konkrétne reagovať. Problémy s dodávaním momentálne rieši aj dopravca. Prosím napíšte nám na [email protected] a pozrieme sa, čo sa presne stalo a ako to možeme napraviť.

    Pekný deň, Feedo.sk

  • Sisi: Dobrý deň, mrzí nás dlhšia doba čakania. Bohužiaľ, nevieme o ktorú objednávku ide, preto nedokážeme konkrétne reagovať. Problémy s dodávaním momentálne rieši aj dopravca. Prosím napíšte nám na [email protected] a pozrieme sa, čo sa presne stalo a ako to možeme napraviť.

    Pekný deň, Feedo.sk

  • sanika226: Dobrý deň,

    v prípade, že dorazí prevlhnutý balík, stačí napísať na [email protected] a reklamáciu vyriešime. Je to chyba dopravcu. Takáto reklamácia sa rieši medzi ním a Feedo.sk. Samozrejme, poškodený tovar Feedo.sk nahradí a zašle.

    Pekný deň, Feedo.sk

  • Som sklamana z tovaru a sposobu ako mi bolo dorucene nikdy viac tam nenakupim prasok na pranie mi prisiel iny ako co bol na obrazku ale najviac ma dorazilo ako bolo vsetko zvlhnute uplne mokre mala som tam kasicky vyzivy caje plienky teraz mam kasicky caje aj pri radiatore aby sa vysusili kedze vlhkostou su znehodnotene o plienkach nehovoriac ze som musela rozbalit vsetky baliky a povyberat aby sa vysusili aby mi to nesplesnivelo

  • Na feedo.sk som nakupovala prvý a určite aj posledný krát. Tovar, ktorý bol na sklade, mi doručili až na 7. deň od objednania, pritom majú na stránke napísané:
    Pokiaľ máme tovar skladom, balíky odosielame ihneď po uhradení objednávky. Náš tím skladníkov pracuje na plné obrátky, aby ste svoj balíček mali doma čo najrýchlejšie. Objednávky prijaté pred 9:00 spravidla doručíme hneď nasledujúci pracovný deň.
    Podotýkam, že tovar som uhradila online platobnou kartou ihneď pri objednávaní.
    Po kontaktovaní spoločnosti feedo mailom, som dostala odpoveď, že tovar už poslali, po kontaktovaní dopravcu DPD mi ich pracovníčka oznámila, že spoločnosť feedo im balík ešte nedala.
    Takže veľké sklamanie.

  • Na Feedo.sk som začala nakupovať, keď sa mi narodila naša malá. Samozrejme ako prvú recenziu som tu na Heuréke napísala pozitívnu skúsenosť a oni to veľmi dobre vedia, že si treba zrobiť meno pred novým človekom, preto objednávka hneď vybavená a odoslaná čo ma veľmi potešilo, že do 2 dní mám tovar doma, tak som u nich nakupovala ďalej. Postupne som však zisťovala, že komunikácia s nimi je veľmi chabá (vraj odpíšu do 30 minút), na ich odpoveď som neraz čakala aj 2 dni. Doprava drahá (kedysi trebalo nakúpiť nad 39 eur), dnes im to je málo a zvýšili to nad 49 eur, aby ste mali dopravu zadarmo. Darčeky k narodeninám ani sviatkom nečakajte, je to len obyčajný ťah ako si omotať zákazníka. Body a kredity prestali pripisovať na účet. Feedo Bazárik - oblečenie vôbec nezodpovedá popisu, veľkosť aj stav vecí píše asi človek, čo okolo ani nešiel ani nevidel, zato to tak vyzerá potom. Ale čo je najhoršie, keď Vám majú vrátiť peniaze je to des a hrôza, 2 týždne čakáte, oni len za nos ťahajú - že hej poslali a komu? Sebe do kapsy? Takže toľko moje skúsenosti a určite už viac na Feedo.sk nakupovať nebudem, strata času, nervov, neraz aj peňazí.

  • Musim sa takisto pridat k tejto diskusii,pred novymi zakaznikmi sa ukazuju ako najlepsi obchod a daju vam aj postu zadara pri nakupe nad 15 evri,ale ked kupujete co vam treba a aj platite ako taky gluptaci,od 5 objednavky na vas z vysoka kaslu.Ceny maju vzdy vyssie ako konkurencia,vydel som aj lacnejsie tovary napr,stranka bambino.sk,takisto je tam posta zadara od 39evri a vyzyvy,plenky a hlavne vlhcene utierky za podstatne llepsiu cenu,takze zvaste kupu tu na feedo,su aj lepsie eshopy pre mamky s detmi.A este jedna vec co maju feedo bazarik-tie veci vobec nie su v takom stave ako pisu-nam prisli vzdy v katastrofalnom stave,ozmolene,potrhane a pritom boli uvedene 3 hviezdnicky a ceny aj za oblecenie neskutocne prehnane ceny.tolko moj nazor

  • Chceme prispieť k tejto diskusii ohľadom Feedo. Ako dlhodobý zákazník môžem povedať, že spočiatku to bolo super - objednávka hneď vybavená a dodaná za 2 dni. Ale akonáhle ste dlhodobejší zákazník, tak na Vás z vysoka ako sa povie serú. Vždy sme platili online platbou, znamená že peniaze mali hneď, ale za posledné 2 mesiace posielajú tovar ako sa im chce, resp. nechce a ešte aj v v zlom stave. Objednávka zaplatená 2 týždne a tovar nikde, keď konečne dorazil - detská avivaž bola rozliata po celkom drahom nákupe alebo akože darček prací gél v detských výživach! Ako nech sa na mňa nikto nehnevá - mám nervy zo železa, ale toto je už moc! Spamätajte sa už konečne prosím, lebo ako pozerám viacerým ľuďom ste už uškodili a to všetci platíme rovnakými peniazmi, tak si zaslúžime rovnaké tovary a služby!! Ďakujeme za pochopenie

  • Dobrý deň,
    všetky veci v bazáriku sami fotíme. Feedo tím

  • Dobrý večer.zaujíma ma či to sú dané veci odfotené alebo stiahnuté.lebo to sú zjavne nosené veci ale na fotkách vyzerajú skoro ako nenosené.a obávam sa,že ked objednám príde úplne niečo obnosené roztiahnuté proste vyditelne znosené.dakujem za vašu odpoved