Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Maju nejaky novy system nahravania fotiek z domu, ktory neupozorni, ze nebola nahrata fotka. Cize zadate podrobnosti o fotke, ktoru chcete, pocet kusov, kvalitu a to musite robit pre kazdu fotku zvlast. Ked potom pri jednej fotke zabudnete foto nahrat, system vas neupozorni, normalne vas necha objednavku dokoncit. Nasledne mi volala pani, nech jej ju poslem dodatocne emailom.
    • Po tom vsetkom mi o pol hodinu volala pani z predajne opat, aby som jej vsetky fotky radsej poslala emailom, ze tie nahrate jej nejdu otvorit vobec. Objednavam fotky castejsie, pri starom systeme nahravania nikdy problem nebol.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí nás vzniknutá situácia, chyby sa dopustil obsluhujúci grafik, ktorý nesprávne stiahol súbory z objednávky a následne svoju chybu riešil požiadavkou na zákazníka o opätovné zaslanie podkladov. Pracovník bol poučený o správnom postupe a napomenutý za nesprávny postup. Za chybu sa ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Ani po telefonickej urgencii 22.12.2023 som objednaný tovar neobdržala. Dnes je 28.12.!
  • Neodporúča obchod

    50 %

    Objednal som si tlačiareň pred desiatimi dňami. Uvedené skladom 5 ks. Ale do dnešného dňa nemám ani tlačiareň, ani nejakú správu prečo tovar mešká. Nič. ..ticho. A dnes príde mail ako som spokojný s obchodom a s tlačiarňou. No nijako.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • rýchle dodanie
    • príšerná kvalita tlače

    Fotografia bola nahraná vo vysokej kvalite z fotoaparátu, výsledok bol príšerný - úplne rozkockovaný obraz, ako keby išlo o fotku z mobilu, vyhodené peniaze. Papier nepôsobil vôbec kvalitne, bol len o niečo hrubší. Následne sme dali fotku spracovať u konkurencie, plagát bol za porovnateľnú cenu oveľa kvalitnejší a zodpovedal predlohe nahranej vo vysokom rozlíšení.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    dezorientovaný a neochotný personál, chceli sme si produkty objednať priamo v obchode, boli sme opakovane sucho odkázaní, že si to máme objednať cez internet /nie každý musí byť počítačovo zdatný !/, že nemajú čas a majú veľa práce. Keď sme si objednávku prišli vyzdvihnúť pol hodinu tovar hľadali, až musel prísť na pomoc vedúci. Nakoniec jeden z objednaných produktov nespĺňal naše očakávania-keby sme to riešili priamo na predajni myslím, že by tento problém nebol, lebo by sme si produkt neobjednali. Už u vás nakupovať nebudeme

  • Neodporúča obchod

    60 %

    V pobočke v OC Nivy som si dala vytlačiť fotky- s týmto produktom som spokojná. Na predajni bol aj veľmi ochotný personál a vytvoril mi objednávku na fotoalbum, už je to 2 týždne album neprišiel ale mail ako som spokojná s fotoalbumov prišiel. Trochu priskoro, nie?

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí nás vzniknutá situácia, bohužiaľ nastala najhoršia možná konfigurácia dátumov. Objednávka bola zadaná v sobotu 5.8. vo večerných hodinách. Jedná sa o položka „na objednávku“ s dodacou dobou 5 pracovných dní – po objednaní v pondelok 7.8. bol tovar doručený do predajne v pondelok 14.8. a obratom sme zákazníka informovali o pripravenosti na osobné prevzatie v predajni, teda deklarovaných 5 pracovných dní v tomto prípade znamenalo bohužiaľ 9 kalendárnych dní. Zákazka bola následne prevzatá 17.8.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nehoráznosť. Tovar podľa objednávky zaplatený prevodom.Reakcia FaxCOPY bez reakcie. Praktiky neserioznych obchodníkov z osád.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Stručná chronológia
    1. Objednávka bola zadaná 10.7.2023 bez on-line úhrady
    2. V rovnaký deň 10.7.2023 bola zákazka pripravená na expedíciu, zákazník bol vyzvaný na úhradu
    3. Nasledujúci deň 11.7.2023 opakovaná výzva na platbu
    4. V rovnaký deň 11.7.2023 zákazka expedovaná kuriérom DPD
    5. Nasledujúci deň 12.7.2023 je zákazka uložená na zvolenom výdajnom mieste
    6. Keďže zákazník balík neprevzal, dnes 18.7.2023 ju DPD bude doručovať späť odosielateľovi

    Je nám ľúto, ale chyba nevznikla na našej strane. Po celú dobu sme so zákazníkom komunikovali formou e-mailov, SMS ako aj telefonicky, dostal od nás celkom 7 SMS/e-mail správ (notifikácií o stave objednávky) a nejasnosti sa doriešovali telefonicky. Tvrdenie „Reakcia FaxCOPY bez reakcie. Praktiky neserióznych obchodníkov z osád.“ považujeme za nehorázne klamstvo.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • kvalita fotiek
    • na predajni som nakoniec platil viac ako bolo uvedené na internete, kde som objednávku zadával

    Celkovo neodporúčam

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Je nám ľúto, chyba vnikla na našej strane pri spracovaní objednávky, zákazníka budeme kontaktovať a doriešime odškodnenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    za ziadnych okolnosti nie....

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednany tovar nedodali.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Prvú objednávku úplne odflákli. Dal som si robiť vizitky a vyzerali, akoby každú zvlášť vystrihovali. Vôbec nesedeli, takmer každá mala inú veľkosť. No chcel som im dať ešte šancu. Na druhý pokus boli síce vystihnuté rovnako, ale úplne nakrivo. Neviem, kto to tam robí, ale vyzerá to tak, že vôbec nepozerajú na svoju prácu. Pre mňa je to len potvrdením, že už si vo faxcopy neobjednám nič a túto negatívnu reklamu robím pri každej príležitosti.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí nás vzniknutá situácia. V evidencii máme iba jednu objednávku zákazníka. Vizitky boli tlačené z návrhu dodaného zákazníkom. Na precízne strojové orezanie je potrebné aby už návrh vizitky obsahoval orezové značky a spadávky – takto pripravená vizitka sa dá strojovo presne narezať. Ak návrh vizitky tieto prvky neobsahuje, musia sa rezať individuálne, čo môže bohužiaľ spôsobiť drobné odchýlky v rozmere. Obsluha v predajni však pri preberaní zákazky mala zákazníka na toto upozorniť a ponúknuť doplnenie návrhu tak, aby sa vizitky dali bezchybne vyrobiť – je to však platená služba navyše.

    Za problém sa ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Volal som im čo je s mojou objednávkou bolo mi prisľúbené že mi to zistia a zavolajú, žiaľ po 24 hodinách ani obraz a ani zvuk. Jedno veľké sklamanie na to že produkty majú skladom.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    nulova komunikacia

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí nás situácia, chyba vznikla na našej strane, ospravedlňujeme sa.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na stránke bolo napísané dodanie do 24h. Žiadna sms, žiadny tovar ani po týždni!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod odmietol predať tovar za cenu ktorú mal na stránke za ktorú som potvrdil objednávku.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Na našej stránke bola omylom zadaná neobvykle nízka cena. Zákazníkovi sme volali, omyl sme mu vysvetlili a za chybu sme sa ospravedlnili. Cenu sme obratom opravili. Zákazník so správnou cenou za tovar nesúhlasil a objednávku zrušil.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • potlačili mi napálene CD (aj keď som si popýtala čisté nenapálene) musela som ho ísť vymeniť za nenapálene
    • cez internet som si objednala blok papierov 30ks bol mi predaný otrhaný z 14 ks papiermi
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nedorucene v stanovenom termine ako na stranke. Ked sa chcete informovat na predajni tak tam musite cakat koli 2zamestnancom ktory pracuju na grafike pre zakaznikov.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí nás vzniknutá situácia, bohužiaľ sme naozaj nedodržali určený termín na vybavenie objednávky. Chybu zavinil pracovník predajne, ktorý zastupoval v piatok vedúceho predajne. Požadovaný tovar v tom čase už na predajni bol, ale zastupujúci pracovník si to „nevšimol“ a situáciu chybne vyhodnotil.

    Za naozaj neštandardné zlyhanie sa ospravedlňujeme.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Objednala som si tovar cez eshop kde som za tovar aj zaplatila. Na predajni som musela čakať nekonečnú radu len pre to aby mi zamestnanci vydali tovar, ktorý bol už vyplatení a stačilo mi ho len podať z poza pultu. Trvalo to aj s mojím podpísaním faktúry 20 sekund... Kvôli tomu som musela čakať v rade cez 15 minút.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí nás vzniknutá situácia a za čakanie v predajni sa ospravedlňujeme. Pracovníci predajní sú vedení k tomu, aby sa najmä pri riešení náročnejších zákaziek (grafické návrhy, spracovanie dokumentov a pod.) snažili priebežne riešiť požiadavky zákazníkov, ktoré sa dajú vybaviť rýchlo. Pokiaľ to situácia dovoľuje, mal by vždy aspoň jeden pracovník predajne (obvykle pokladník alebo vedúci predajne) vybavovať „rýchle“ zákazky a ďalší sa venujú tým časovo náročnejším, nie vždy to však prevádzková situácia v predajni umožňuje v zamýšľanom rozsahu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Keď som kupovala testy mali napísať že sú týždeň pred expiraciou!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nespokojnosť zamestnancov

    Firma by sa mala zamyslieť a venovať čas svojim ľuďom. Strieda sa to tam ako na kolotoči. Vo veľa prevádzkach je nepríjemná obsluha, no ani sa nečudujem. Chýba tam manažér, dohľad a podpora.

    Reakcia obchodu FaxCOPY

    Mrzí na vzniknutá situácia a za chybu sa ospravedlňujeme. Pochybili pracovníci predajne na Farskej u. v Bratislave – pre väčší nápor zákazníkov v predajni nezvládli komunikáciu a jednak neodkomunikovali situáciu v predajni (dlhšie čakanie) a najmä neupozornili zákazníka na vlastnosť pečiatok Modico robených na počkanie – funkčné sú až po cca 1-2 hodinách od výroby (závisí od teploty) – toľko trvá, kým novo vyrobený štočok nasiakne farbou a robí kvalitné odtlačky. Chybujúcich pracovníkov neospravedlňuje ani skutočnosť, že kvôli výpadku kolegov (Covid) robili v tom čase už viac ako týždeň nepretržite denne 12-hodinové zmeny.

    Ešte raz sa za chybu ospravedlňujeme.