• Neodporúča obchod

    10 %

    • Po objednaní obdržíte mail ze ďakujú za objednávku, potom o 7 dní dostanete ďalší mail ako ste z výrobkom spokojní, no pointa je v tom že nemáte čo hodnotiť keď zabudnú zaslať výrobok.
  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Objednal som si nádobu na šťavu Angel Juicer. Prišla mi nádoba iná ako je uvedená na obrázku v eshope, a akú mám doma originálnu zakúpenú spolu s odšťavovačom. Nádoba má o pol litra menší objem ako originálna a taktiež nemá ani stupnicu objemových jednotiek na bočnej strane nádoby ako je pri originálnej nádobe.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Všetky výhody nákupu cez internet.
    • Objednala som si dodávku cez kuriérska službu. Keby som vedela, že to bude SPS, tak si odšťavovač objednám inde. Ako už skôr, znova som mala problémy s doručením tovaru.

    Obchod je pravdepodobne úplne v poriadku. Ale kuriérska služba je neuveriteľne nespoľahlivá, mám s ňou násobne zlú skúsenosť a nemienim s ňou nikdy viac spolupracovať.

    Reakcia obchodu Eujuicers.sk s.r.o.

    Dobrý deň,
    prepravnú službu máme zazmluvnenú, je to samostatný subjekt a ich prácu nevieme ovplyvniť.

    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Ing.Roman Palacka - oddelenie zákazníckej spokojnosti

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • chyby v komunikácii ( neodpovedaju na mail )
    • predrazene nahradne diely
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dodáva tovar iba svojim klientom, co kúpili nejaky tovar, náhradné diely nezaregistrovanym neposlu.

    Reakcia obchodu Eujuicers.sk s.r.o.

    Dobrý deň,
    záručný servis, servisné príslušenstvo poskytujeme ako distribútory výhradne klientom, ktorí nakupujú tovar od nás alebo našich obchodných partnerov. Nakoľko nie ste náš zákazník, obrátte sa na svojho predajcu, kde ste tovar zakúpili, tento je povinný zo zákona vám diely zabezpečiť
    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Ing.Roman Palacka - oddelenie zákazníckej spokojnosti

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Juicery od dobrych vyrobcov
    • Dodacia lehota a komunikacia o doruceni
  • Recenzia bola odstránená z dôvodu nerelevantnosti.

    • komunikácia nulová
  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • kvalita
    • porovnanie produktov v jednej tabulke

    ok

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • - na webovej stránke neinformovanosť o dĺžke odšťavovania, nie je uvedená prevádzková teplota zariadenia (zariadenie sa počas výkonu zahrieva),
    • - porušenie Zákona o ochrane spotrebiteľa č. 250/2007, v znení neskorších zmien a doplnkov - návod nie je v kodifikovanom jazyku § 13.

    - tovar som kúpil z dôvodu info na webovej stránke firmy,
    - obchod by som doporučil po splnení nedostatkov opísaných v predchádzajúcom texte

    Reakcia obchodu Eujuicers.sk s.r.o.

    Dobrý deň´
    ´dakujeme Vám za vyplnenie dotazníku
    Každé zariadenie sa počas výkonu zahrieva,prevádzková teplota nie je udávaným ani rozhodujúcim parametrom, dľžka odšťavovania je udaná v podrobnom návode.Všetky šnekové prístroje majú limitovanú dľžku odšťavovania na cca.30min čo bohato postačuje na účely na čo sú tieto stroje stavané t.j. na každodenné,viacnásobné odšťavovanie menších množstiev.Všetky tieto a podrobné inf. sdieľame na našich stránkach,emailom a na našej na klientmi oblúbenej infolinke.Čo sa týka návodu mohlo sa stať ,že kolegovia omylom pribalili český návod.Slovenský Vám samozrejme dopošleme.Tel. prekonzultujeme Vašu požiadavku.
    Vopred Vám ďakujem za spoluprácu a veľmi sa ospravedlňujem za vzniknuté komplikácie.
    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Ing.Palacka Roman - oddelenie zákazníckej spokojnosti

    • dobrý tovar
    • predáva to čo nieje na obrázkoch
    • treba upozornit klienta na prípadnú zmenu typu resp.farbu objednaného tovaru

    Reakcia obchodu Eujuicers.sk s.r.o.


    Dobrý deň,

    ďakujem Vám za vyplnenie dotazníku.

    Pri distribúcii došlo k omylu pri farebnom prevedení Vami objednaného produktu. Záležitosť preveríme a prístroj Vám samozrejme vymeníme.
    Vopred Vám ďakujem za spoluprácu a veľmi sa ospravedlňujem za vzniknuté komplikácie.
    S pozdravom a prianím pekného dňa
    Ing.Roman Palacka - oddelenie zákazníckej spokojnosti