Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Za 10 dní mi tovar nebol doručený. A ani nevedia, kde je. Boli to darčeky pre moje deti.
  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Cena za tovar
    • Nespárovala sa im platba v systéme, takže po mojom upozornení si to dali do poriadku. Tovar neprišiel tak dôkladne zabalený ako v minulosti a navyše aj trochu poškodený.
  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar bol expedovany nacas. Tovar bol riadne zabaleny do bublinkovej folie takze o poskodeni dopravcom memoze byt ani reci. Kupoval som 2x to iste. Jedna krabica bez problemov a druha - zabalena do bublinkocej folie, poškodena, v strede preliacena, rohy znicene, a ochranne pasky z boku boli odlepene a nalepene este raz.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • obchod negarantuje originálne balenie

    Ako fanúšik Lega som tohto roku urobil množstvo nákupov Lega za stovky eur na rôznych e-shopoch (Lego.com, Mall, Tesco, Kockashop, atď.) a prvýkrát som vyskúšal nákup v Múzeum Lega, bohužiaľ z vlastnej skúsenosti ho nemôžem s čistým svedomím ďalej odporúčať.
    Lego "Minifigures" figúrka prišla už rozbalená a bez čierneho podstavca. Toto by nebol až taký problém, keďže to e-shop na svojej stránke avízuje, že minifigúrky predáva rozbalené a bez podstavca, čo mi síce nie je jasné, čo s podstavcami robia, ale budiš. Každopádne minifigúrke chýbali dva drobné dieliky, ktoré mala ako príslušenstvo obsahovať. Reklamoval som túto skutočnosť v e-shope, kde síce odpovedali promtne, no nakoniec sa im podarilo nájsť iba jeden z dvoch chýbajúcich dielikov.
    Čiže to zhrniem takto. Lego figúrka síce prišla, no nie v originálnom balení, bez návodu a dokopy chýbali minimálne dva dieliky (podstavec + jeden dielik ako príslušenstvo) + jeden náhradný, keďže Lego v prípadne drobných dielikov vždy pridáva aj náhradný dielik.
    Keď som spomenul, že konkurencia predáva minifigúrky riadne zabalené, bolo mi povedané, že pri stovkách objednávok denne nebudú každý sáčok skúmať a že v budúcnosti mám radšej nakupovať u konkurencie...

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Dobre ceny
    • Dobry customer service, velmi mila slecna mi pomohla
    • Platobna brana nefunguje, objednavku som nechtiac objednala dva krat
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar údajne skladom, zaplatený, po týždni stále nedoručený a ani žiadna info o stave

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • slaba (resp ziadna) komunikacia
    • neinformovanie ohladom expedicie
    • neinformovanie ohladom datumu dodania (chybajuce zakladne info ako tracking cislo zasielky)

    Reakcia obchodu MUSEUM OF BRICKS

    Krásný den,

    mrzí nás vaše zkušenost. Naší snahou je tyto informace předat zákazníkovi pokud jsou dostupné. Velmi se mmlouváme se za komplikace a věřím, že další nákup bude už v pořádku.

    S pozdravem
    Muzeum Lega