-
Neodporúča obchod
- nenasiel som
- uplne komplikovany proces objednavania, absolutne neprehladne
radsej to nebudem komentovat
Reakcia obchodu Enjoy Zážitky
Dobrý deň,
v rámci skvalitňovania našich služieb nás zaujíma dôvod vášho extrémne nízkeho hodnotenia. V krátkej budúcnosti prejde náš e-shop veľkými zmenami v systéme objednávok aj rezervácií. Podobné negatívne podnety na proces objednávania sme zatiaľ nedostali, preto ak máte nejaké konkrétne postrehy o tom čo vám prekážalo budeme radi ak sa s nami o ne podelíte. Pomôžte nám zlepšiť a sprehľadniť proces objednávania.
V každom prípade Vám ďakujeme za nákup.
Zdekno Majer
zákaznícke služby
Enjoy Zážitky.sk -
- nefunkčný systém importovania údajov, ktoré zákazník do formuláru uvedie
Doručenie poštou nefunguje tak ako má, do objednavkoveho formuláru som riadne vyplnil adresu a názov firmy (aj moje mobilné číslo,)kde ma počas pracovného dňa poštár nájde. Enjoy zážitky samozrejme neuviedol názov firmy. Zásielka mi nebola doručená, bola poštou vrátená späť. Načo človek uvedie svoje číslo keď mu počas dodania nikto nevolá? Do poznámky v objednavacom formulári som uviedol ze treba pred doručením volať na mobil! Nikto mi nevolal.
Reakcia obchodu Enjoy Zážitky
Dobrý deň,
ospravedlňujeme sa. Chyba vznikla pri importe údajov z nášho systému do systému Slovenskej pošty. Skutočne došlo k tomu, že na zásielku neboli uvedené všetky Vaše údaje a doručovateľ Vás tým pádom nemohol nájsť. Chybu sme odstránili a v budúcnosti by sa už nemala opakovať. Zásielku ste si nechali zaslať ako štandardnú poštovú zásielku, nie ako doručenie expresným kuriérom. Hoci sme pošte poskytli Vaše mobilné číslo, aby Vás mohli kontaktovať nie je to pri tejto službe štandardne garantované.
Veľmi nás mrzí, že ste našou chybou nedostali poukaz v darčekovom balení včas. Do e-mailovej schránky Vám preto posielame ako kompenzáciu poukaz na zľavu, ktorú môžete využiť na nákup v našej agentúre. Veríme, že zakúpené poukazy na zážitky potešili obdarovaných aj dodatočne a že naše služby využijete aj v budúcnosti, aby ste sa mohli presvedčiť, že nedostatok sme odstránili.
V každom prípade ďakujeme za Váš nákup.
S pozdravom,
Zdenko Majer
Zákaznícka podpora
Enjoy Zážitky