Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Hotová katastrofa. Tovar neprišiel v dohodnutom termíne. Je obrovský problém sa dovolať. Tovar nezodpovedal očakávaniu. S vrátením peňazí bol tiež problém. Majú tam totálny bordel. Určite neodporúčam

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nedodržanie termínu dodania

    Náušnice som objednala 7.4 mali prísť do 25.4. Dnes je 30.4 a stále nám neprišli. 26.4 som písala mail čo je s objednávkou ani sa neunuvali odpísať. Už nikdy viac nič neobjednam. Rozhodne neodporúčam.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Tovar velmi pekny, tak ako na fotke

    Neprimerane dlha dodacia doba oproti slubovanej a hlavne bez akejkolvek komunikacie zo strany predajcu. Tovar konecne prisiel az po tretom telefonate, ale uz bohuzial po oslave, na ktorej som bola gratulantom bez darceka

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Na foto to vyzera uzasne, ale v skutocnosti šmejd/nepodarok.

    Reakcia obchodu ELBEZA.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za hodnotenie, aj keď negatívne. Je nám ľúto, že objednaný tovar nesplnil Vaše očakávania. Samozrejme úplne Vás chápeme a práve pre takéto situácie ponúkame nadštandardnú lehotu na vrátenie tovaru - až 100 dní od jeho zakúpenia, ktorú ste sa rozhodli aj využiť.

    Vzhľadom na to, že nám záleží na spokojnosti našich zákazníkov, vrátane produktových fotografií priamo od dodávateľov, posielame na požiadanie aj reálne fotografie produktov priamo z nášho skladu.

    Ak si teda v budúcnosti nebudete istý fotografiou, budeme radi, ak využijete túto službu a zároveň nám dáte možnosť Vašu negatívnu skúsenosť napraviť pri ďalšom nákupe.

    S prianím pekného dňa,
    kolektív ELBEZA.sk

  • Nedoručili mi tovar

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar sa v balení nenachádzal

    Reakcia obchodu ELBEZA.sk

    Dobrý deň,
    ďakujeme Vám za spätnú väzbu, aj keď negatívnu. Vzhľadom na to, že sa snažíme šperky maximálne chrániť pred poškodením, balíme ich zvlášť, do niekoľkých vrstiev bublinkovej fólie. Takto sme postupovali aj pri spracovaní Vašej objednávky, v dôsledku čoho sa šperk nenachádzal v originálnej krabičke, ale vedľa v bublinkovej fólii.

    Sme veľmi radi, že ste po našom telefonickom rozhovore šperk bez problémov našli a túto menšiu komplikáciu sme promptne vyriešili. Veríme, že Vám objednaný šperk robí radosť a rozhodnete sa u nás nakúpiť aj v budúcnosti.

    S prianím pekného dňa,
    kolektív ELBEZA.sk

  • Neviem zhodnotiť obchod, nakoľko som objednácala prvý krát a tovar mi doteraz nebol doruceny

    Reakcia obchodu ELBEZA.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí vzniknutá situácia, pravdepodobne prišlo k nedorozumeniu. Vami objednané produkty sme nemali skladom, čo samozrejme uvádzame aj na našej stránke a taktiež v potvrdzovacom maily po odoslaní objednávky. Dodacia lehota Vašej objednávky bola 15 dní, avšak výzva na hodnotenie od Heureky prichádza často skôr, do 10 dní. Hneď ako k nám prišiel tovar na sklad sme Vám ho odoslali, v stanovenej dodacej lehote.

    Veríme, že dodaný tovar splnil Vaše očakávania a oplatilo sa Vám naň počkať :)

    S prianím pekného dňa,
    kolektív ELBEZA.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Prijateľné ceny zlatých detských náušníc
    • Detské náušnice mi prišli ale hneď som ich vrátila naspäť. Vyzerali ako bižutéria,jedna náušnica bola čierna.

    Reakcia obchodu ELBEZA.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za spätnú väzbu. Veľmi nás mrzí, že náušničky nesplnili Vaše očakávania. jednotlivé produkty sa snažíme vždy pred odoslaním skontrolovať, avšak vzhľadom na predvianočné obdobie nám uvedený nedostatok na náušničke unikol, ospravedlňujeme sa.

    Vzhľadom na to, že nám záleží na spokojnosti našich zákazníkov ponúkame možnosť vrátenia tovaru až do 100 dní, ktorú ste následne aj využili. Veríme teda, že sme túto situáciu vyriešili k Vašej spokojnosti a budeme mať možnosť Vašu negatívnu skúsenosť napraviť pri Vašom ďalšom nákupe.

    S prianím pekného dňa,
    kolektív ELBEZA.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    Tovar bol poskodeny-hracia skrinka je vnutri rozlepena a poskriabana

    Reakcia obchodu ELBEZA.sk

    Dobrý deň Patres,

    ďakujeme Vám za recenziu. Veľmi nás mrzí, že objednaná šperkovnička Vám prišla poškodená. Veľmi nám záleží nám na spokojnosti našich zákazníkov, vzhľadom na to ponúkame možnosť vrátenia tovaru až do 100 dní od jeho zakúpenia. V prípade záujmu Vám teda kedykoľvek šperkovničku vymeníme za nový kus alebo vrátime peniažky.

    S prianím pekného dňa,
    kolektív ELBEZA.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Ziadna reakcia na e-maily.

    Obchod absolutne nekomunikuje so zakaznikom.

    Reakcia obchodu ELBEZA.sk

    Dobrý deň p. Barbora,

    ďakujeme Vám za recenziu. Zároveň sa Vám chceme ospravedlniť za oneskorenú reakciu na Váš e-mail. Ako sme Vám aj následne napísali, Váš e-mail nám skočil do Spamu, z tohto dôvodu sme si ho všimli až po pár dňoch.
    Veríme, však, že sa nám podarilo toto nedorozumenie vyriešiť k Vašej spokojnosti a Vašu negatívnu skúsenosť budeme mať možnosť napraviť pri Vašom ďalšom nákupe.

    S prianím pekného dňa,
    kolektív ELBEZA.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    prívesok vyzreal lacno ako zo strelnice.

    Reakcia obchodu ELBEZA.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za recenziu. Veľmi nás mrzí, že objednaný prívesok nesplnil Vaše očakávania. Záleží nám na spokojnosti našich zákazníkov, vzhľadom na to ponúkame možnosť vrátenia tovaru až do 100 dní od jeho zakúpenia, ktorú ste aj využili. Veríme, že sme túto situáciu vyriešili k Vašej spokojnosti.

    S prianím pekného dňa,
    kolektív ELBEZA.sk

  • Neodporúča obchod

    80 %

    • Nedoručenie na čas

    Reakcia obchodu ELBEZA.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí vzniknutá situácia, pravdepodobne prišlo k nedorozumeniu. Vami objednaný produkt sme nemali skladom, o čom ste boli informovaný už pred samotným objednaním. Dodacia lehota v tomto prípade bola 12 dní, avšak výzva na hodnotenie od Heureky prichádza často skôr, do 10 dní. Tovar sme Vám odoslali do 8 dní od objednania, teda ešte o pár dní skôr. Následne sme Vás taktiež telefonicky kontaktovali. Máme radosť, že sme si celé nedorozumenie vydiskutovali a veríme, že u nás nakúpite aj v budúcnosti.

    S pozdravom,

    kolektív ELBEZA.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Na to ze sa obchod prezentuje luxusnymi vyrobkam, ma aj luxusnu dodaciu dobu, ktoru v mojom pripade nedodrzal. Na moje zavolanie mi bolo povedane ze po zisteni mi spatne zavolaju do 45 minut. No ani po 2 hodinach som nic nove nevedela. Tak som znovu volala a ponukli mi vratenie penazi, co som aj prijala. Som teraz zvedava kedy mi budu peniaze (88 euro) vratene

    Reakcia obchodu ELBEZA.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí vzniknutá situácia. Čakali sme na zásielku od dodávateľa, v ktorej mal byť aj Váš produkt. Zásielka nám však prišla s oneskorením, z tohto dôvodu sme Vás do 45 minút nekontaktovali. Ihneď ako sme zistili, že Váš tovar sa v zásielke nenachádza, navrhli sme Vám vrátenie peniažkov, ktoré sme Vám v zákonnej lehote aj odoslali.

    Ospravedlňujeme sa za komplikácie a do budúcna sa budeme snažiť takýmto situáciám predchádzať. Veríme, že sa nám podarí Vašu negatívnu skúsenosť napraviť pri Vašom ďalšom nákupe.

    S pozdravom,

    kolektív ELBEZA.sk

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Splnili co som si objednala
    • Ibaze namiesto 38 cm poslali 36 cm naramok, vsak , co 2 cm sem -tam.......hlavne,ze predame??? Som velmi sklamana objednane 16.1. , dodane 1.2.
  • Obchod nekomunikuje o objednávke! Mal doraziť prsteň 22.1! Ale zatiaľ nič ani jeden e-mail!

  • Kedze ani po 10 dnoch mi tovar neprisiel viac si v tomto obchode nakupovat nebudem

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • dlha dodacia lehota
  • Neodporúča obchod

    10 %

    slabá komunikácia - po 10 dní som dostala e-mail, že tovar čo som objednala už nemajú na sklade

    Reakcia obchodu ELBEZA.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš názor aj keď je negatívny. Dané náušnice sme na sklade nemali, čo bolo v čase Vášho objednania na stránke napísané (dodacia doba bola do 10.3.). Náušnice sme ihneď objednali u dodávateľa. Ten nám bohužiaľ nedal vedieť, že náušnice sa mu vypredali a to, že nám tovar nepríde sme sa dozvedeli, až keď nám prišla zásielka s tovarom.
    Z tohto dôvodu sme Vám po 8 dňoch od prijatia Vašej objednávky napísali, že Vašu objednávku musíme stornovať, nakoľko náušnice v dohľadnej dobe nebudú dostupné. O nedostupnosti tovaru sa snažíme zákazníkov informovať, čo najskôr, bohužiaľ občas sa stane, že nás dodávateľ neinformuje.
    Ako ospravedlnenie sme Vám poslali zľavový kupón na ďalší nákup, ktorý ste však nevyužili. Veríme, že si to rozmyslíte a ďalší Váš nákup prebehne v poriadku :)

    S pozdravom

    Sperky.in

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • rýchle dodanie tovaru.
    • V skutočnosti mi prišli náušnice vo veľmi malom rozmere. Na fotke to tak nevyzerá. Keby som doma a mám čas, tak ich hneď vrátim, ale jedno viem, že už si nič neobjednám. Tie náušnice majú miniatúrny rozmer a nakoniec som zistila, že takéto väčšie sa dajú normálne kúpiť. Dobre, značka, ale aj niečo za tú cenu potom.To kde sme?? Vidím ako mi to dcéra okomentuje. To som chcela darček pod stromťček. Radšej jej to ani nedám.Kúpim normálne v obchode. Dodatok: každý sa stále učí na svojich chybách.

    Máte to napísané ,,hore".

    Reakcia obchodu ELBEZA.sk

    Vážený zákazník,
    veľmi nás mrzí Vaše negatívne hodnotenie. Snažíme sa mať pri každom šperku, čo najpresnejší popis - rozmer. Pri náušniciach, ktoré ste si zakúpili je uvedený rozmer, dokonca je pri nich aj fotka, ako vyzerajú na uchu. Ear Cuff náušnice sa skladajú zo spojených kamienkov, ktoré sa Vám možnú zdajú veľmi malé, avšak na uchu to vyzerá veľmi pekne. Taktiež sú veľmi ľahké, nie sú ťažké a nepríjemné pri nosení, ako iné lacné náušnice.

    Nevieme presne, čo myslíte tým, že sa dajú kúpiť väčšie. Samozrejme na trhu je množstvo rôznych lacnejších (hlavne ázijských) napodobenín, ktoré však zároveň nevydržia tak dlho a rýchlo zoxidujú. Cena náušníc zodpovedá ich kvalite.

    Ale chápeme, že sto ľudí, sto chutí. Práve od toho je tu lehota na vrátenie tovaru, v našom obchode dokonca až 21 dní nad zákonnú lehotu 14 dní. Veľmi radi Vám za náušnice vrátime peniaze (vrátane poštovného), prípadne vymeníme za nejaké väčšie náušnice.

    Ak si predsa len nájdete čas a ozvete sa nám na [email protected], budete sa môcť presvedčiť, že sa našim zákazníkom snažíme vyjsť v ústrety a rovnako tiež, že kvalita našej komunikácie nezodpovedá Vášmu hodnoteniu.

    S pozdravom,
    Andrea Luljaková, zákaznícka podpora