Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Tovar mal ruske etikety,uvedeno na nom ze vyrobeny v Rusku.Osobne by som to nekupil,keby som vedel o tom skor.

    Reakcia obchodu e-spotrebice

    Dobrý deň Vám prajeme,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie.
    Varná doska Gorenje GTW641EB podľa preverenia u výrobcu, je vyrábaná vo výrobnom závode Gorenje v Slovinsku.
    Varná doska je určená pre tieto trhy:
    Slovensko, Česká republika, Taliansko, Estónsko, Kazachstan, Litva, Moldavsko, Montenegro, Poľsko, Rumunsko, Rusko, Ukrajina.
    Na výrobnom štítku sú údaje prekladané do jazykov všetkých krajín, kde sa varná doska dodáva. Môžeme Vás ubezpečiť, že na výrobnom štítku je označenie Vyrobené v Slovinsku (Made in Slovenia) a zároveň číselné označenie v EAN kóde definuje krajinu pôvodu varnej dosky číselným označením 383 (Slovinsko).

    V prípade otázok alebo nejasností nás neváhajte kontaktovať.

    Príjemný deň Vám prajeme,
    Team e-spotrebice

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 2 dni

    tovar bol po rozbaleni poskodeny

    Reakcia obchodu e-spotrebice

    Dobrý deň Vám prajeme,

    ďakujeme za Vašu recenziu. Žiaľ o poškodení tovaru sme sa dozvedeli až z recenzie, preto sme Vás ihneď kontaktovali a začali sme uvedenú situáciu s Vami riešiť.
    V prípade akéhokoľvek problému ohľadne dodávky, objednávky atď., je možné nás kontaktovať telefonicky na čísle 0905 313 300 alebo emailom na [email protected]

    Krásny deň Vám prajeme,

    e-spotrebice.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    V celku spokojnost az na sofera co to priviezol.Arogantnejsieho cloveka som nevidel,ked nezvlada takuto robotu,nech si hlada nieco ine

    Reakcia obchodu e-spotrebice

    Dobrý deň prajeme,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie ako aj spätnú väzbu na kuriéra.

    Problém vzniknutý pri doručení nás mrzí a ospravedlňujeme sa nielen za nás, ale aj za prepravcu. Správanie kuriéra budeme s prepravcom DHL riešiť. Vždy sme radi ak nám klient poskytne spätnú väzbu na naše služby a doručenie či už pozitívne alebo negatívne. Pre nás sú to dôležité informácie vďaka ktorým môžeme riešiť prípadne komplikácie v prospech a spokojnosť našich klientov.

    Aj napriek negatívnej skúsenosti ďakujeme za prejavenú dôveru a nákup v našom e-shope.

    Príjemný deň,
    e-spotrebice.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Čakám kedy sa mi ozvu na donášku keďže nebývam ešte v novostavbe a je to od nas hodina autom uvítala by som aspoň časový rozsah a deň kedy nakoľko mám malé dieťa. Len komu nikacia je slabá.

    Reakcia obchodu e-spotrebice

    Dobrý deň Vám prajem,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie.

    Mrzí nás situácia ohľadom doručenia spotrebiča, ktorá sa predĺžila. Ako sme spolu hovorili, prvotne bolo nesprávne zadané PSČ a zásielka bola smerovaná do iného depa ako mala. Následne chybou prepravcu bola zásielka nesprávne identifikovaná a nedoručená.
    Po našej komunikácii verím, že umývačku obdržíte čoskoro, ako nám potvrdil prepravca DHL.
    V prípade nejasností nás kľudne kontaktujte. Verím, že aj napriek uvedenej situácii na nás ako predajcu nezanevriete.

    Pekný deň Vám prajem,

    e-spotrebice.sk

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Na druhý deň po objednávke zavolali z call centra, že tovar sa nedá poslať na dobierku. Pýtali sa či nám môžu poslať faktúru. Súhlasili sme, ale keďže žiadna faktúra neprišla, ani ma už nikto ďalej nekontaktoval, produkt som zakúpil v Datarte a už ho mám doma.
    V minulosti som objednával z tohoto e-shopu, vtedy tovar prišiel bez problémov.

    Reakcia obchodu e-spotrebice

    Dobrý deň Vám prajem pán Michal,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. V prvom rade by som sa rada ospravedlnila za uvedenú situáciu. Aktuálne spoločnosť DHL v depe Žilina a Zvolen bez dodatočného upozornenia prestala vyberať dobierky pri prevzatí tovaru. Na túto skutočnosť sme museli zareagovať, preto Vás kontaktovali z nášho call centra a vysvetlili danú situáciu.
    Mrzí ma, že Vám nebola odoslaná zálohová faktúra, za čo sa veľmi ospravedlňujeme!
    Ako kompenzáciu za uvedenú situáciu Vám pošleme kuriérom malý darček, ak budete súhlasiť.

    Ešte raz prijmite ospravedlnenie za uvedenú situáciu. Veríme, že i napriek tejto skúsenosti na náš obchod nezanevriete :-)

    Pekný deň Vám prajeme!
    e-spotrebice.sk

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Mraznička prišla poškodená dobitá s odlomeným pántom.
    • Nemôžem však povedať či je to obchodom alebo dopravcom.

    Mraznička prišla poškodená dobitá s odlomeným pántom. Odporúčam pri prevzatí zásielky rozbaliť ja som to urobil až doma.

    Reakcia obchodu e-spotrebice

    Dobrý deň prajeme,

    mrzí nás, že mraznička, ktorú ste si objednal prišla poškodená a za tieto komplikácie sa ospravedlňujeme.
    Bohužiaľ nemali sme informáciu, že pri preprave došlo k poškodeniu zásielky a preto sme túto situáciu nemohli obratom riešiť.

    Môžem Vás však ubezpečiť, že spotrebiče odchádzajú z nášho skladu v poriadku, nepoškodené, nerozbalené nakoľko ich posielame ďalej v originálnom obale v ktorom sú spotrebiče balené priamo z výroby.

    Aj napriek tejto negatívnej skúsenosti ďakujeme za Vaše hodnotenie.

    Prajeme príjemný deň,

    e-spotrebice.sk

  • 21.2 2021 Som si objednal parnu stavanú ruru Bosh.
    Za dva dni mi bolo telefonický oznámené že rúru nemajú na sklade ,a na webshope svietila že je skladom a že mi bude doručená 19.3 2021 Do konca mesiaca som potreboval rúru tak som suhlasil.16.3 2021 mi bolo oznámene že vstavaná rúra nieje skladom údajne že nieje zmontovaná a príde až o mesiac.Mdzi tým sa zmenila cena smerom nahor .Neodporúčam nákup zlá skusenosť!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

    Reakcia obchodu e-spotrebice

    Dobrý deň Vám prajeme,

    ďakujeme za Vašu recenziu a Vašu spätnú väzbu!
    Touto cestou by sme sa Vám radi opätovne ospravedlnili za termín rúry, ktorá má žiaľ z výroby meškanie. Mrzí nás, že sme Vám rúru do daného termínu nevedeli dodať. Občas nastávajú aj takéto situácie v posune termínu z výroby, ktoré žiaľ nevieme ovplvniť.

    V každom prípade by sme boli radi, ak by ste prijali naše ospravedlnenie. Veríme, že dodanie ostatných spotrebičov, ktoré sme mali skladom, prebehlo v poriadku.

    Prajeme Vám pekný deň,

    e-spotrebice.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Umývačke riadu po prvom použití odišla riadiaca jednotka

    Reakcia obchodu e-spotrebice

    Dobrý deň Vám prajem,

    ďakujeme za Vašu recenziu.
    Mrzí nás, že ste s umývačkou mali problém od začiatku. V takomto prípade je dobré, ak nás kontaktujete priamo telefonicky, kde Vám vieme byť nápomocní pri riešení uvedenej situácie. Po našej telefonickej komunikácii, máme informáciu, že autorizovaný servis rieši uvedenú reklamáciu.
    V prípade akýchkoľvek otázok, nás prosím kontaktujte na čísle 0905 313 300.

    Prajem Vám pekný deň,

    e-spotrebice.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Sľúbený bonus /tablety Finisch/ som doposiaľ nedostal.

    Reakcia obchodu e-spotrebice

    Dobrý deň Vám prajem,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie.

    Tablety Finish, ktoré ste ešte neobdržali, nezasiela naša spoločnosť. Sú súčasťou akcie spoločnosti Bosch a budú Vám zaslané do 30 dní od registrácie na stránke www.akcie-bosch.sk tak ako sme Vás aj informovali e-mailom. Veríme, že Vám tablety čoskoro prídu.

    Príjemný deň,

    e-spotrebice.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • So spotrebičom mi zatiaľ neboli dodané pojazdy TR1LV OptiFlex. Reklamoval som.

    Obchod je super, aj komunikácia, aj snaha vyriešiť problém, som zvedavý či mi dodajú aj to, kvôli čomu som objednával daný typ spotrebiča z ich stránky: https://www.e-spotrebice.sk/11348-electrolux-ekc54952ox.html

    Spotrebič zatiaľ neviem ohodnotiť, včera nám ho autorizovaný elektrikár prišiel zapojiť.

    Reakcia obchodu e-spotrebice

    Dobrý deň prajeme,

    ďakujeme za Vaše kladné hodnotenie.

    Sme radi, že aj napriek negatívnej skúsenosti s nedodanými koľajnicami, ste bol s nákupom v našom
    e-shope spokojný.
    Mrzí nás, že koľajnice neboli dodané. Pred odoslaním spotrebiče nerozbaľujeme a preto sme o chýbajúcich koľajniciach nevedeli.

    Ďakujeme za prejavenú dôveru a nákup v našom e-shope.

    Príjemný deň,

    e-spotrebice.sk

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Špecifikácia tovaru nezodpovedá skutočnosti
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • rýchle dodanie tovaru
    • nepochopila som platbu za pomoc pri vynesení tovaru

    zaplatila som obchodu e-spotrebiče 15 eur za pomoc pri vynesení tovaru. Šofér od prepravcu mal pripomienky - vraj on z toho nič nemá... Dala som mu 10 eur, takže vynesenie tovaru do bytu ma stálo 25 eur!

    Reakcia obchodu e-spotrebice

    Dobrý deň prajeme,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie.

    Mrzí nás, že ste mala takú zlú skúsenosť pri výnose spotrebičov aj napriek tomu, že ste si túto službu vopred zaplatila. S prepravcom vzniknutý problém budeme riešiť.
    Ako ospravedlnenie za tieto komplikácie Vám vraciame platbu 15 €, ktorú ste uhradila za výnos spotrebičov.

    Veríme, že so zakúpeným spotrebičom budete spokojná.

    Prajeme príjemný deň,

    e-spotrebice.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Z tejto stránky sme si objednali kuchynský drez , v balení chýbalo jedno tesnenie a jedna štuba bola zlamana ...takže už dva dni zhaňame bez úspechu náhradné diely bez ktorých je drez nepoužiteľný

    Reakcia obchodu e-spotrebice

    Dobrý deň Vám prajem,

    ďakujeme za Vašu recenziu. V prípade chýbajúceho a poškodeného dielu nás môžete kontaktovať na našom čísle 0905 313 300, kde Vám radi pomôžeme vyriešiť daný stav.

    Prajeme krásny deň,

    e-spotrebice.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zrušenie zaväznej objednavky s platbou

    Tovar bol potvrdeny a nadledne mi telefonicky zrusila pani objednaku nakolko nemozu dodrzat termin dodania.
    Pozrel som znova na ich internetovu stranku a znova sa tento dovar dal objednat bez upozornenie na neskorsi termin dodania.

    Reakcia obchodu e-spotrebice

    Dobrý deň Vám prajem pán Marián,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie.

    Mrzí nás, že termín naskladnenia Vašej umývačky bol pre Vás nevyhovujúci. Práve preto sme Vás ihneď ohľadom jej termínu naskladnenia informovali, na základe čoho ste objednávku na umývačku kvôli termínu zrušil.

    Uvedená situácia nás mrzí.

    Krásny deň prajeme,

    e-spotrebice.sk

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    obchod a tovar odporucam.
    ale
    maximalna nespokojnost s dopravou!!

    Reakcia obchodu e-spotrebice

    Dobrý deň Vám prajem pán Jakub,

    ďakujeme za Vaše pozitívne hodnotenie.
    Mrzí ma, že ste mali nepríjemnú skúsenosť s dopravou, za čo sa v mene nášho dopravcu ospravedlňujeme!
    Verím, že ste s práčkou spokojný :-)

    Krásny deň Vám prajem,

    e-spotrebice.sk

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Ostavaju flaky po vode moj 30 .rocny bol cistejsi

    Reakcia obchodu e-spotrebice

    Dobrý deň Vám prajem,

    ďakujeme za Vaše pozitívne hodnotenie. V prípade, ak by ste potrebovali poradiť ohľadne údržby drezu, prosím kontaktujte nás na adrese [email protected] alebo na čísle 0905 313 300, radi Vám pomôžeme.

    e-spotrebice.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Sofer nevyniesol tovar za prve uzamykatelne dvere.

    Reakcia obchodu e-spotrebice

    Dobrý deň Vám prajeme,

    ďakujeme za Vaše hodnotenie.
    Mrzí nás, že ste nemali dobrú skúsenosť so šoférom, za čo sa ospravedlňujeme.

    Veríme, že so spotrebičmi budete spokojná.

    Prajeme Vám krásny deň,

    e-spotrebice.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadna
    • Doteraz nemám tovar.