Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Poslali nesprávny tovar, na vrátenie peňazí som čakal 2 týždne
    Ochota napraviť chybu takmer nulová
    NIKDY VIAC!

    • Nakoniec sme s obchodom našli spoločný kompromis

  • V Bratislave na Galvaniho v kuchynskom štúdiu nemajú záujem o zákazníka. Naivne som si myslel, že keď mám komplet kuchyňu Sykora / Domoss, tak v danej firme budú mať záujem aj o jej modernizáciu. Pri osobnej návšteve a požiadavke na cenovú ponuku výmeny kuchynskej dosky, zásteny, soklov, drezu, batérie mi bolo prisľúbených, že mi pošlú orientačnu cenu. Po týždni bez reakcie som sa opäť zastavil v uvedenom štúdiu a opäť prisľúbili zaslať cenovú ponuku. Keďže ani po ďalšom týždni žiadna reakcia, tak som sa rozhodol pre iného dodávateľa, ktorý sa mi venoval pri vyberte materiálu a dokázal spracovať ponuku hneď na mieste a dohodli sme sa aj na realizácii.

  • V zivote sa mi este nestalo aby som objednal nieco a dosiel mi iny tovar!! Objednal som sencor sound system a repraky boli ine! Namiesto 5w 2.5w namiesto sencor znacky boli hyundai!? Ako mozete nieco take poslat?? Cakam skoru odpoved a ano email som vam uz odoslal!!

  • Dobrý deň,

    chcem sa opýtať kde sa dajú vymeniť bombičky pre zariadenie na čapovanie piva KLARSTEIN???
    Vie mi niekto poradiť.
    ďakujem, Chrenko

  • Dobrý deň.
    Také krásne recenzie máte a ja sa Vám neviem dovolať ani na mobilné číslo ani na callcentrum. Tam ma dokonca vypla spojovateľka asi. Čas 11:48 približne t.č. 033/7744800. Škoda, potreboval som vedieť či Vám prišla platba z mojej strany.
    Kuriér mi už oznámil že prevzal zásielku od Vás.
    Len ta komunikácia :(
    Spokojný s rýchlosťou, ale veľmi nespokojný z možnosťou komunikácie....nepokazte si to.

  • Dobrý deň,
    nehovorím , že ostatní zákazníci nemôžu byť s Vami spokojní. Ja som napísala svoju osobnú skúsenosť. Pekne ste to napísali, až na to , že tá pani čo nás kontaktovala /vy uvádzate , že nie/ po prepájaní medzi e-shopom a predajŇou v Piešťanoch, keď sa nevedeli dohodnúť kto to má vlastne riešiť asi neexistuje!!! pekný deň prajem.

    • Mne bolo povedané, že mám vypísať formulár od odstúpenia KZ, nie reklamáciu. Evidentne informácie, ktoré Vám vyhovujú máte k dispozicií, ktoré nie také informácie nemáte. Ale to už je jedno. Niektorí Vaši pracovníci vedia človeku spríjemniť deň svojím prístupom .Takže Vám prajem naďalej veľa spokojných zákazníkov ako píšete, ale ja ku nim určite nepatrím !!!!!

    • Dobrý deň,

      ako sme už písali, na e-shope nemáme informáciu, že by Vás niekto kontaktoval. Ak je objednávka vytvorená cez e-shop je potrebné danú vec riešiť cez e-shop nakoľko máme niekoľko kamenných predajní + veľkoobchod a kuchynské/kúpeľňové štúdiá, ktoré o objednávkach vytvorených cez e-shop nevedia. Najlepšieje postupovať ako píšeme v obchodných podmienkach, v rámci reklamácie je nás potrebné kontaktovať cez e-mail alebo reklamačný formulár, kde následne danú situáciu vieme riešiť.
      Ako sme už písali, kolegyňa na e-shope Vás žiadala o spísanie danej situácie do e-mailu, čo ste neurobili. Prajeme pekný deň. DOMOSS

  • Dobrý deň,
    z mojej skúsenosti obchod neodporúčam. Zakúpila som si umývačku,dodacia lehota bola v pohode. Keďže mali uvedené , že je to výstavný kus pri objednávke som sa pýtala, či nie je výrobok poškodený. Bolo mi povedané že nie je , keby bol, bolo by to uvedené v informáciach o výrobku. Nakoľko umývačka sa nerozbehla, tak som kontaktovala predajcu, následne servis. Podľa servisného technika /kde som mu do telefonu uviedla, že umývačka nevyhadzuje žiadnu chybu, a nerozbehne sa / mi bolo povedané, že motor sa nerozbieha a je to chyba od výroby. Tak som zvažovala odstúpiť od kúpnej zmluvy, nakoľko som mala umývačku skoro týždeň doma a nefunkčnú. Samozrejme zo strany Domossu nastal problém, kde ma prepínali medzi e-shopom a predajŇou v Piešťanoch, odkiaľ bola umývačka z predajne dovezená a dohadovali sa s kým mám komunikovať. Nakoniec mi jedna "Milá pani"/ktorú veľmi pekne pozdravujem / zavolala a povedala, že či som si vedomá, že keď im pošlem nefunkčnú umývačku - samozrejme na svoje náklady čo je uvedené v obchodných podmienkach, tak si ju dajú opraviť na naše náklady a tú sumu nám odrátajú z výrobku. Dajú opraviť výrobok, ktorý mi prišiel nefunkčný? Po telefonáte na Obchodnú inšpekciu som zvažovala odstúpiť od KZ, v prípade problémov s vrátením peňazí kontaktovať SOI o prešetrenie./kde mi pani povedala, že všetko mám riešiť písomnou formou, a takýto postup ako chcú zvoliť oni nie je možný / Nakoniec keď prišli na 9.deň opravári so servisu /veľmi milí páni, super prístup ľudí/ som si nechala umývačku opraviť , následne som si zaregistrovala záruku na 5 rokov. /Keď som si predstavila že mám vrátiť tovar, zaplatiť dopravu, dohadovať sa s takto milým predajcom o vrátení peňazí a zase chodiť po predajni alebo internete a zháńať novú umývačku tak som zvolila tento spôsob ! /So značkou umývačky a s prístupom servisákov som veľmi spokojná, ale s prístupom predajcu URčITE NIE PREDADAJú NEFUNKčNý TOVAR, /možno som nebola ani prvý zákazník, ktorý túto nefunkčnú umývačku dostal. A prísup keď predávajú v pohode , ale keď nastane problém ....

    • Dobrý deň,
      ďakujeme za Váš príspevok v diskusii, radi sa k danej situácií vyjadríme. Na úvod uvedieme, že spotrebiče u nás nezapájame, neskúšame ani nijak inak nepoužívame (pokiaľ to nie je napísané v názve alebo popise produktu, že výrobok bol používaný) z tohto dôvodu nemôžeme posúdiť či výrobok má/nemá poruchu priamo z výroby.

      Umývačka riadu, ktorá Vám bola doručená bola síce vystavená na predajni, ale nebola používaná. Kontaktovali ste našu infolinku s reklamáciou. Pracovníčke e-shopu ste oznámili, že ste už kontaktovali servis danej značky vo veci reklamácie kde sa Vám mal servisný technik v telefóne vyjadriť, že Vám to má predajca vymeniť nakoľko to bude pravdepodobne chyba z výroby. My však ako predajca potrebujeme oficiálne vyjadrenie (servisný protokol) od autorizovaného technika aby sme mohli tovar vymeniť.

      Pracovníčka na e-shope Vám vysvetlila ako funguje postup reklamácie pri veľkých spotrebičoch a to nasledovne: je potrebné kontaktovať servis danej značky, ktorý pošle servisného technika a ten závadu na mieste odstráni resp. napíše protokol o výmene tovaru za nový kus. S protokolom je možné kontaktovať predajcu a výmena tovaru sa bez problémov uskutoční. My ako predajca nemôžeme posúdiť reklamáciu, toto musí urobiť autorizovaný servisný technik danej značky, podľa ktorého vyjadrenia sa už ďalej riadime.

      Na dané skutočnosti ste sa vyjadrila, že nebudete čakať na servisného technika. Pracovníčka na infolinke Vás požiadala, aby ste situáciu spísali do e-mailu aby sme reklamáciu mohli riešiť v spolupráci so servisným strediskom značky, do dnešného dňa sme od Vás neobdržali žiadny e-mail.

      Odstúpenie od kúpnej zmluvy nie je možné pokiaľ sa tovar nachádza v reklamačnom konaní. Nemáme záznam o tom, že by Vám niekto z firmy telefonoval a oznámil Vám postup, ktorý uvádzate. Pracovníčke e-shopu ste hneď na úvod Vášho telefonátu oznámili, že chcete vrátiť nefunkčný výrobok. Následne na to Vám bolo oznámené, že sa dá vrátiť nefunkčný/použitý výrobok (pokiaľ nie je v reklamačnom konaní). Takýto výrobok posielame do servisu na uvedenie do pôvodného stavu, pokiaľ sa preukáže, že závada nebola zavinená zákazníkom, sumu za uvedenie tovaru do pôvodného stavu zákazníkovi neúčtujeme.

      Pri vybavovaní Vašej reklamácie sme postupovali v súlade so zákonom, pracovníčka e-shopu Vás požiadala o spísanie situácie aj do e-mailu, aby sme mohli poslať Váš e-mail kompetentným a urobiť pre Vás nadštandard, čo ste však neurobili.

      Ako sme už písali, nefunkčnosť tovaru bola spôsobená vo výrobe, my tovar neskúšame ani nepoužívame, daná umývačka nebola vrátená od zákazníka (vrátené výrobky predávame ako výrobky 2. Triedy a vždy je taký výrobok korektne označený).

      Vždy sa snažíme vzniknuté problémy riešiť čo v najrýchlejšom možnom čase, myslíme si, že 97% odporúčaní od zákazníkov na stránke Heureka vypovedá o kvalitách nášho e-shopu. Prajeme pekný deň. DOMOSS.

  • Dobrý den,
    obchod bohužel NEDOPORUČUJI! Byla objednána klimatizace Electrolux, s paní ***meno editované*** bylo komunikováno celou dobu při zpracovávání objednávky, kde bylo upozorněno, že nemáme zájem o vystavený kus. Bohužel nám dorazil vystavený kus!! Mrzí mne tato situace a hlavně způsob jejího řešení!! Uvádět zákazníkovi příklady toho, jak se to mohlo stát, kdyby narovinu napsali, že posílají vystavený kus!!!!!
    Pokud chtějí na tomto trhu obstát, měli by si vystavené kusy, které mají na prodejně oddělit a prodávat je, jako vystavené kusy ve výprodeji. Tímto způsobem přicházejí o zákazníky!!!
    Nakupovala jsem poprvé a bohužel naposledy. Pokud by narovinu uvedly, že se jedná o vystavený kus a nabídly k tomu odpovídající slevu, jednalo by se o kvalitní e-shop.
    Jejich manažeři by se měli zamyslet nad provozováním internetového obchodu a strategii prodeje!!!!

    • Dobrý deň,

      ďakujeme za Vašu recenziu. Vytvorili ste si objednávku dňa 02.08.2018 s dopravou do Českej republiky. Nakoľko náš obchod má na stránke uvedenú dopravu iba v rámci Slovenskej republiky, museli sme prepravné prepočítať s čím sme Vás aj kontaktovali. V rámci e-mailovej komunikácie sme sa dohodli na zmene sumy za prepravné. Nakoľko sme čakali na Vašu odpoveď niekoľko dní a to presne do 08.08.2018, kde ste nám neodpovedali dlhšiu dobu na e-maily. Mali ste otázku, či je tovar zabalený, v čase objednávky bol tovar zabalený, mali sme niekoľko kusov na sklade a aj sme Vám túto informáciu potvrdili. Nemáme v úmysle zákazníkov klamať. Nakoľko sme čakali na Vašu odpoveď, či môžeme tovar vyexpedovať a objednávky pribúdali, tovar sa minul, ale Vaša klimatizácia ostala zarezervovaná na sklade. Zamestnankyňa sa snažila situáciu objasniť, nakoľko ste požadovali od nej vysvetlenie, preto uviedla reálny príklad, ako sa to celé stalo. Celá situácia Vám bola objasnená a poskytnutá možnosť zľavy vo výške 500 CZK. Takisto sme Vám poskytli možnosť, že tovar zvezieme na naše náklady z Českej republiky a vrátime Vám celú čiastku, k čomu ste sa nám nevyjadrili. Situáciu ste sa rozhodli riešiť zľavou, ktorú Vám aj poukazujeme na účet.

      Prajeme pekný deň.
      Eshop DOMOSS

  • 1. Objednavka 21.4.2018 - NILFISK C125.7-6 HOME X-TRA - v case nakupu na sklade
    2. Niekolko dni po objednavka kontakt z DOMOSS. Nakolko vyrobok bol len jeden na sklade a moja objednavka bola v poradi az minimalne druha, tak info o odklade a dodani dalsi tyzden.
    3. O priblizne dalsi tyzden kontakt z DOMOSS. Dodavatel nedodal. Dodame neskor. Suhlasil som, aj ked asi som este nenakupoval online s dvojnasobnym zdrzanim objednavky.
    4. 15.5.2018 moj telefonat do DOMOSS o stave objednavky. Dodavatel nedodal. Dodame neskor. Argument: "Co mame robit, ked dodavatel nesplnil co slubil."
    5. Ja sa ako zakaznik pytam. A co mam robit ked som objednaval pred 3 tyzdnami a nemam ani WAP-ku ani peniaze ?
    6. Bohuzial moja prva a posledna skusenost s DOMOSS. Sklamal ma pristup e-shopu, ked svoju neschopnost prenasa na zakaznika.

  • Erik :
    Pán Erik , naša spoločnosť ponúka predĺženú záruku ale aj poistenie proti náhodnému poškodeniu a využili ich stovky našich zákazníkov .
    Z príspevku nie je jasné či a čo ste si zakúpili - či už na predajni , alebo v eshope Domoss . K prípadnej reklamácii sa vždy vyjadruje autorizovaný servis .
    Poprosím Vás , v prípade , že máte u nás zakúpený nejaký výrobok a predĺženú záruku , resp. poistenie proti náhodnému poškodeniu a máte s tým problém ako si ju uplatniť , poprosím obráťte sa na našich pracovníkov eshopu a poskytnite im potrebné podrobnosti - bez toho nevieme nič konkrétne urobiť .
    Ďakujem

  • Dobry den, touto cestou chcem vsetkych upozornit na zavadzajucu ponuku predlzenej zaruky, konkretne na bielu techniku. V Domosse som zakupil pracku a k nej na dalsie 3 roky predlzenu zaruku - zaruka tak mala byt na 5 rokov. Po 2 rokoch a 3 mesiacoch pouzivania pracky som nahlasil poruchu - vadne loziska, pracka je neskutocne hlucna. Odpoved som dostal zo spolocnosti Allianz, Praha, ze predlzena zaruka sa na loziska nevztahuje, nakolko sa jedna o poruchu sposobenu pouzivanim pracky!!!
    NACO PONUKAJU PRODUKT OZNACENY AKO PREDLZENA ZARUKA, KED SA JEDNA O NEJAKE BEZNE POISTENIE VOCI VONKAJSIM VPLYVOM A KRADEZI?
    U predchadzajucej pracky sme si takisto kupili predlzenu zaruku a nebol ziadny problem s odstranemim poruchy ani mesiac pred skoncenim 5 rocnej zaruky. To bol ale iny predajca...
    Nakoniec stojim pred rozhodnotim, ci dam opravit pracku za cenu 280€ (nova stala 380€) alebo si kupim radsej novu a urcite cez ineho predajcu.
    Ak sa rozhodnete o zakupenie predlzenej zaruky ponukane spolocnostou DOMOSS, velmi pozorne si precitajte, coho sa zmluva tyka, lebo predavac Vas uisti, ze je to predlzena zaruka od vyrobcu.... Zrejme nevedia, co vlastne ponukaju a v mojom pripade boli dodatocnych 44€ za poistenie uplne zbytocne vyhodene peniaze!

  • Tovar dodaný načas,zakúpil som podľa info na stránke,avšak príjmač nebol schopný na skylink,tak som ho vrátil,avšak omylom som zabalil späť na reklamáciu aj kábel na pripojenie do TV,biely,žltý,červený.ktorý mi však späť zo skladu neposlali,čiže ak sa Vám niečo podobné stane,nerátajte s ochotou ........a to pred 20 rokmi som tak rád nakupoval u nich

  • Pekny vecer, chcela by som touto cestou podakovat spolocnosti Domoss , za perfektny a profesionalny pristup , s akym som sa uz davno nestretla. Konkretne by som chcela podakovat p.Monike Orviskej , ktora nielen ze okamzite odpovedala ,ale aj k mojej spokojnosti vyriesila moj problem . Viem, ze ludia maju obavy objednavat tovar cez internet , ale tato spolocnost ma presvedcila , ze ked zakaznik naozaj potrebuje a s cistym umyslom sa obrati na tuto spolocnost , problem vyriesi a zbytocne nenatahuje .. este raz dakujem za pekne Vianoce

  • Dobrý deň, veľmi zlá skúsenosť s Domossom v roku 2013, sme kúpili tablet 3 x tá istá reklamácia,tablet používaný 1 mesiac a 3 mesiace prebiehali reklamácie!!! ledva nakoniec vrátili peniaze.... Najnovšie sklamanie, včera prevzatie tovaru objednaného cez e-shop, ochota predavača prezrieť tovar... pozrite si ho doma... Pri otvorení krabice Mobilný telefón a zadný kryt chýba... určite v tomto obchode nebudem tak skoro nakupovať!!!

  • Dobry den,


    v poriadku, každopádne kuriér je povinný dať tuto možnosť zákazníkovi. V opačnom prípade, môže zákazník odmietnuť prevziať tovar príp. kontaktovať nás na int.oddelenie.


    Pekný deň

  • : neidem riešiť nič,len som vyjadril svoj názor a nabudúce radšej si kontrolujte podrobné informácie o produkte a nebudeme miešať hrušku z jablkami.
    A nemal som možnosť preveriť ani rozbaliť tovar pri preberani.

    Pekný deň

  • Dobry den p.Berencik,

    ak ste mali pochybnosti o spravnosti objednaného tovaru, staci sa prip. informovat mailom prip. telefonicky...ak ste mali poskodeny obal bolo potrebne nasledovne (zaklikli ste SUHLASIM s obch.podmienkami)"Podmienky dodania tovaru" bod c.2:

    Pri dodaní tovaru kuriérskou spoločnosťou alebo pri osobnom odbere v sídle predávajúceho sa spotrebiteľ zaväzuje skontrolovať balenie tovaru pred podpisom preberacích dokumentov. Ak zistí, že balenie je poškodené, je povinný trvať na zapísaní poškodenia do preberacích dokumentov a až potom ich podpísať. Spotrebiteľ je povinný ihneď po doručení zásielky tovar úplne vybaliť a zistiť, či nie je mechanicky poškodený. V prípade mechanického poškodenia alebo nekompletnosti obsahu sa zaväzuje bezodkladne informovať predávajúceho.


    Pekný deň

  • Nemôžte miešať hrušky s jablkami a hodnotiť to čo nie je naša vina.Na vašej stranke ani nie je rozpísaní daní produkt podrobne a naviše som ten bojler dostal poškodením obalom.Ja na vašom mieste by som len bol ticho.

  • Dobry den,

    zial dodavatel tuto vec nemohol spravit hromadne, pretoze nie vsetky ovladace boli chybne. Cize bolo to na ziadost zakaznika resp. obchodnika.


    Pekny den

  • Dobry den chcel by som vyjadrit podakovanie dnes mi prisiel novy ovladac. Ano bola zavada len v ovladaci no nechapem vyrobcov GoSat ked vedeli o tom ze ovladace su chybne tak preco nespravili bezplatnu kampan na vymenu vadnych ovladacov mohlo to byt bez zbytocnych natahovaciek. Ale aj napriek tomu vsetkemu som s rychlym vybavenim predajcu Domoss spokojny. S pozdravom Milan.