Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Vaha nespravne vazi, musim vratit

    Reakcia obchodu Digitálne váhy

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že váha nefungovala korektne. Napriek tomu, že váhy pred odoslaním kontrolujeme, niekedy sa počas prepravy stane, že váha nefunguje korektne. Túto situácie sme pripravení riešiť výmenou produktu za nový, stačí nás o tejto skutočnosti informovať telefonicky, alebo emailom na [email protected].

    • Nerezová doska nie je pevne spojena z váhou , potrebujem ju pevne prichytenú

    Tovar nespĺňa moje predstavy , pre moje potreby ho neviem použiť

    Reakcia obchodu Digitálne váhy

    Dobrý deň,

    Ďakujeme za Vašu reakciu. Pri type obchodnej váhy, akú ste si objednal sa plošina váhy vždy pokladá na váhu a nie je s ňou pevne spojená. Ak by sme vedeli Vaše potreby, snažili by sme sa Vám nájsť vhodné riešenie pre Vaše potreby. Každopádne, ak Vám objednaný produkt nevyhovuje, stačí nám ho zaslať na našu adresu spolu s informáciou, kam Vám máme vrátiť finančné prostriedky. Vašu požiadavku obratom vybavíme.

  • Neposielajte tovar cez Poštu lebo tovar nedoručujú len ho ponechávajú na pošte.

    Reakcia obchodu Digitálne váhy

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu reakciu. Možnosť zasielať tovar poštou poskytujeme tým zákazníkom, ktorí nemajú dobré skúsenosti s kuriérskymi službami, resp. práve vyzdvihnutie zásielky na pošte im vyhovuje. My tiež preferujeme kuriérsku spoločnosť, avšak je to vždy na voľbe zákazníka, či využije služby Slovenskej pošty, alebo ponúkanej kuriérskej spoločnosti DPD. V predposlednom kroku objednávky v našom eshope si môžete zvoliť rôzne druhy prepravy - Zásielkovňu, kuriéra DPD, či Slovenskú poštu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    aj ked som váhu objednala už pred 10 dňami stále mi nebola dodana

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Vyrobok strasne smrdi takym cinskym smradom, neda sa to dovetrat! Keby som to bol vedel vyrobok nekupim..

    Reakcia obchodu Digitálne váhy

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že ste s výrobkom mali takúto skúsenosť. Vôňu výrobkov žiaľ ovplyvniť nevieme a zatiaľ sme sa s takouto výhradou nestretli. V každom prípade, váhu môžete bez problémov vrátiť a my Vám vrátime plnú sumu za Vašu objednávku. Vieme vám taktiež ponúknuť náhradný produkt, avšak nebudeme sa vedieť zaručiť, či bude aj po stránke vône stopercentný.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • rýchle dodanie
    • Skoro 300% cena tovaru oproti AliExpressu

    Reakcia obchodu Digitálne váhy

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu recenziu. Našou snahou nie je konkurovať aliexpresu, portálu, kde záruka ku produktu je prakticky nerealizovateľná (z dôvodu drahého poštovného, dlhého čakania a pod.) a na doručenie produktu čakáte niekoľko týždňov. Našim zákazníkom poskytujeme produkty a služby tak, aby boli spokojní s kvalitou a rýchlosťou našich služieb. Je teda na zvážení každého zákazníka aký prístup zvolí. Vážime si našich zákazníkov a chceme im poskytovať nie lacné, ale kvalitné produkty a služby.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Bolo 2 ks baterii AAA, zaplatila som za 4 ks...(((objednavka № 3887)

    Reakcia obchodu Digitálne váhy

    Dobrý deň,
    ospravedlňujeme sa za chybu, ktorá vznikla pri balení produktu. Zasielame vám novú sadu batérií. V prípade akýchkoľvek otázok nás stačí kontaktovať emailom, alebo telefonicky a situáciu bezodkladne vyriešime.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • poškodený obal
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Prislo mi potvrdenie o dodaní tovaru do troch dni. Nasledne štvrtý mi volala pani, ze tovar nie je k dispozicii, ale prerobia mi váhu z nizsou vazivostou. Súhlasila som s otazkou, ci aj cena bude rovnaka ako na stranke ( 18€ rozdiel je ta s nizsou vazivostou). Nasledne som teda suhlasila s cakanim dlhsie, zamestnankyna so mnou ukončila rozhovor s podtonom vysmechu, ze nech teda cakam.. nemyslim, ze toto je bezne kultivovane jednanie. Kazdopadne, je to problem personalu, ktory je mi doverne známy a nemienim sa dotycnej pani obzvlast venovat. Pisem bez emocii len so zretelom, ze mozno aj mne reciprocne ako podnikatelovi povie spravanie mojich zamestnancov.

    Reakcia obchodu Digitálne váhy

    Ďakujeme za vaše hodnotenie. Cieľom našej zákazníckej podpory je poskytnúť zákazníkovi presné a rýchle informácie, prípadne navrhnúť vhodné riešenie. Nakoľko sme sa zatiaľ nestretli s takouto negatívnou reakciou, ospravedlňujeme sa a interne si situáciu prešetríme. Nakoľko túto skutočnosť berieme ako našu chybu, na základe ďalšieho telefonického rozhovoru s vami sme vám ako kompenzáciu poskytli produkt, ktorý ste si objednala - so zľavou 50 percent. Do budúcna urobíme všetko pre to, aby sa takáto situácia už neopakovala.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nedoporučujem, tovar objednaný pred 11 dňami stále nedorazil.

    Reakcia obchodu Digitálne váhy

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že vám zásielka nedorazila. Tovar ste objednal dňa 18.11. o 15:39 hod a zásielka bola odovzdaná prepravnej spoločnosti 19.11., tj. nasledujúci pracovný deň. O odoslaní zásielky vám mal prísť aj email. Podľa čísla zásielky sme zistili, že kuriér vás pri prvom doručení nezastihol a druhé doručenie nebolo uskutočnené a zásielka sa stále presúva medzi jednotlivými depami prepravnej spoločnosti. Nevieme, kde vznikol problém na strane prepravnej spoločnosti, keďže sme doteraz nemali žiadnu informáciu o tom, že by zásielka nemohla byť doručená. Budeme preto kontaktovať kuriérsku spoločnosť a informovať sa na túto chybu. Keby ste nás kontaktovali skôr, vedeli by sme problém ihneď vyriešiť. Vzniknutá situácia nás mrzí. Nevedeli sme však o nej.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • ziadne. nebudem opakovat nakup
    • moja vaha urcite nebola odskusana lebo je nefunkcna... nie je to sposobene bateriou ...

    neodporucam... resp. jedine prevziat namieste a odskusat priamo tam

    Reakcia obchodu Digitálne váhy

    Dobrý deň,

    tak ako sme vám odpovedali na váš prvý email, mrzí nás, že produkt nefungoval po prijatí. Každú váhu kontrolujeme pred odoslaním, avšak výnimočne sa stane, že váha po doručení kuriérom nefunguje. Tento jav, podobne ako každú inú reklamáciu vieme promptne vybaviť, pokiaľ nás o tom zákazník upovedomí.
    - Váhu vieme po ohlásení reklamácie na naše náklady vymeniť za novú
    - Objednávku vieme po ohlásení reklamácie stornovať a vrátiť zákazníkovi plnú sumu na účet, alebo poštovou poukážkou

    Veľmi radi vybavíme aj vašu reklamáciu, preto by sme vás chceli poprosiť o odpoveď na náš email a výber spôsobu riešenia reklamácie. Našim cieľom je spokojný zákazník. V prípade, ak niečo nefunguje, urobíme všetko pre to, aby sme dodali funkčný produkt, s ktorým budete spokojný. Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Neodporúčam.Nakúpený tovar nezodpovedal špecifikáciám na internetovej stránke.

    Reakcia obchodu Digitálne váhy

    Dobrý deň,

    mrzí nás, ak ste s tovarom nebol spokojný. Pokiaľ nastala chyba v špecifikácii tovaru, radi ju napravíme, avšak do tejto chvíle o nej nevieme. Rovnako tak, pokiaľ nie ste s tovarom spokojný, je možné ho vrátiť a my vám plnú sumu (vrátane poštovného) vrátime, alebo vymeníme tovar za iný. Stačí nás kontaktovať. Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • sortiment a ceny
    • komunikacia a dodanie tovaru

    neocakavat skore dodanie tovaru

    Reakcia obchodu Digitálne váhy

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že ste neboli spokojný. Preveril som vašu objednávku a problém nastal v tom, že ste si zvolil ako spôsob platby platbu prevodom na náš účet. Žiaľ neevidujeme vašu platbu a preto sme vašu objednávku neodoslali. Ak máte záujem o produkt a nevyhovuje vám spôsob platby prevodom, môžeme vám váhu ešte dnes poslať na dobierku. Ospravedlňujeme sa, že sme vás v tejto veci nekontaktovali, je to naša chyba. Ako naše ospravedlnenie bude doprava k vám kuriérom zdarma.