Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Bolo prisľúbené,ak tovar nebude spĺňať očakávania,že hneď vrátia peniaze a pritom je to odrb,lebo peniaze len pošlú na účet Boh vie kedy...takže to hneď je zavádzajúce...

    ...

    Reakcia obchodu Smartshop

    Dobrý deň,

    skutočne nás mrzí Vaša negatívna spätná väzba. Všetko ohľadom vrátenia tovaru je vybavované korektne. Naši zákazníci majú nárok na vrátenie tovaru do 14 dní, s garanciou vrátenia peňazí na účet alebo poštovou poukážkou do stanovenej lehoty, čím nedošlo k žiadnemu pochybeniu z našej strany. Nevieme, odkiaľ máte vyššie uvedené informácie o vrátení peňazí ihneď, no pre bližšie informácie nabudúce neváhajte kontaktovať našu zákaznícku podporu.
    Ďakujeme Vám za porozumenie a prejavenú dôveru.

  • Dvakrát som sa telefonicky informoval zakaždým mi povedali že je to na ceste do predajne, už je to 10dní od objednávky a nič mi nedošlo.

    Reakcia obchodu Smartshop

    Dobrý deň Marcel,

    skutočne nás mrzí vzniknutá situácia. Po prvom telefonáte ste dostali ospravedlnenie s informáciou, že Vami vybraný tovar sa zdržal na expedícii a už je na ceste do predajne. Dôvodom, prečo tam stále nedorazil, je jedine zdržanie kuriérskej spoločnosti, čo my ovplyvniť, žiaľ, nedokážeme. Môžeme Vám však zaručiť, že Vaša kompletná objednávka bude čo chvíľa prichystaná.
    Ďakujeme Vám za porozumenie a prejavenú dôveru.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Asi dobre ceny
    • Predavaju tovar, ktory nevedia dorucit
    • Komunikacia
    • Pomalost reakcii

    Tovar mali vyskladnit do 2 prac. dni, na treti alebo stvrty pracovny den mi napisali, ze to nedokazu dodat, 15 minut predtym mi v chate tvrdili, ze mi to dorucia dalsi pracovny den. Obj. som stornoval, moc mi teda na vyber nedali. Komunikacia tiez nic moc teda... Peniaze vratene nemam ani po tyzdni. Za mna neodporucam veru.

    Reakcia obchodu Smartshop

    Dobrý deň,

    skutočne nás mrzí vzniknutá situácia. Ako ste boli informovaný, tak Vami vybraný tovar sa nachádzal len u nášho dodávateľa. Po komunikácii Vám bol potvrdený približný termín doručenia, žiaľ, krátko na to sme boli informovaní, že sa Vami vybraná farba slúchadiel už úplne vypredala, o čom sme Vám dali obratom ihneď vedieť.
    Ďakujeme Vám za porozumenie a prejavenú dôveru.

    • Objednala som mág kryt na tel Honor9X. Poslali mi kryt, ktorý mi nepasoval. Bol to kryt na Honor 9X live!!!

    Reakcia obchodu Smartshop

    Dobrý deň,

    skutočne nás mrzí Vaša negatívna recenzia, nakoľko k pochybeniu nedošlo z našej strany. Na našom webe aj vo Vašej objednávke evidujeme kryt pre Honor 9X Lite. Nabudúce nás neváhajte vopred kontaktovať, radi Vám pomôžeme s výberom správneho príslušenstva. V tomto prípade určite využite možnosť vrátenia tovaru.
    Ďakujeme Vám za porozumenie a prejavenú dôveru.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Mal som v úmysle zakúpený tovar vrátiť a vymeniť vo vašej predajni na Ml. Nivách za iný, čo mi však predavač odmietol, že to musím urobiť cez internet...

    Reakcia obchodu Smartshop

    Dobrý deň,

    skutočne nás mrzí Vaša negatívna spätná väzba. Naši zákazníci majú možnosť nesediaci tovar vrátiť do 14 dní alebo vymeniť do 30 dní, čo sa dá zrealizovať aj odovzdaním v ktorejkoľvek z našich predajní, odkiaľ poputuje priamo na naše e-shopové oddelenie, o čom sa dočítate aj v podmienkach uvedených na našom webe.
    Ďakujeme Vám za porozumenie a prejavenú dôveru.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Redukcia typu C. Pri kúpe v predajni som sa u predavača spýtala, či daný produkt bude podporovaný aj pre Samsung a54. Tvrdil, že áno!! Pri skúšaní produktu som zistila, že kábel nepodporuje mobil. Tak som ďalší deň produkt zniesla do predajne s tím, že by som chcela vrátiť produkt. Nereklamovali ho!!! Dokona som ho nemohla vymeniť ani za iný tovar.

    Reakcia obchodu Smartshop

    Dobrý deň,

    skutočne nás mrzí Vaša negatívna spätná väzba. Naši zákazníci majú možnosť nesediaci tovar vrátiť do 14 dní alebo vymeniť do 30 dní, čo sa dá zrealizovať aj odovzdaním v ktorejkoľvek z našich predajní.
    Ďakujeme Vám za porozumenie a prejavenú dôveru.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Dlhe dodavanie tovaru

    Reakcia obchodu Smartshop

    Dobrý deň,

    skutočne nás mrzí vzniknutá situácia. Vami objednaný produkt sa nachádza vo zvolenej predajni, môžete si ho vyzdvihnúť.
    Ďakujeme Vám za porozumenie a prejavenú dôveru.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Bohuzial som si objednaval tovar so zlavovym kodom, ktory sa mi v objenavke aj zobrazil. Bohuzial pri vyzevihnuti tovaru bola cena bez zlavy a predavacka povedala ze jej kass ukazje taku sumu aku ukazuje ale ze zlavovy kod vidi ale neodrata ho.

    Reakcia obchodu Smartshop

    Dobrý deň Martin,

    skutočne nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť a vzniknutá situácia spôsobená technickým problémom. Týmto bola chyba odstránená, a my veríme, že u nás znova čoskoro nakúpite.
    Ďakujeme Vám za porozumenie a prejavenú dôveru.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Obal vôbec nezodpovedal ponuke na webe ( foto) obšitie chýbalo inou farbou, vnútorná strana bola iba čierna na foto ponuke bol svetlou farbou a pod. + kvalita okrajov obšitia a pod. úplný otras, neodporúčam vôbec. Problém bol že nejaký obal som na nový mobil nutne potreboval ( aspoň kým kúpim taký ktorý vyzerá obstojne) tak kúpiť sa musel aj tak, ak by som mal na výber tak ho nezoberiem pri osobnom vyzdvihnutí.

    Reakcia obchodu Smartshop

    Dobrý deň Peťo,

    skutočne nás mrzí vzniknutá situácia. Výhodou osobného odberu je možnosť tovar neprevziať, prípadne následne vrátiť do 14 dní. Máme aj ďalšie puzdrá skladom, čím si stíhate kúpiť iné a Vami doručené vrátiť ak, aby ste neboli ani jeden deň bez krytu, ktorý Vám chráni telefón.
    Ďakujeme Vám za porozumenie a prejavenú dôveru.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Baterka sa nenabijala

    Reakcia obchodu Smartshop

    Dobrý deň,

    skutočne nás mrzí Vaša negatívna skúsenosť. Vami kúpený kryt so vstavanou powerbankou môže byť chybný od výroby, čo skontrolovať ani ovplyvniť nedokážeme. Neváhajte využiť možnosť vrátenia tovaru.
    Ďakujeme Vám za porozumenie a prejavenú dôveru.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Už je to 6 dni, nikto sa neozýva. Nemám žiadne info k objednávke

    Reakcia obchodu Smartshop

    Dobrý deň Gabika,

    skutočne nás mrzí Vaša spätná väzba. Ako ste boli informovaná prostredníctvom notifikácií, tak Vami objednané produkty sa v predajni zvolenej pre osobný odber nenachádzali. Ospravedlňujeme sa Vám za mierne meškanie. Vaša objednávka je však týmto už na mieste a pripravená na vyzdvihnutie.
    Ďakujeme Vám za porozumenie a prejavenú dôveru.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neodporúčam. Objednal som nový kryt a došiel mi používaný, zožltnutý a poškrábaný. Zaplatil som cenu nového krytu a dostal používaný.

    Reakcia obchodu Smartshop

    Dobrý deň,

    skutočne nás mrzí vzniknutá situácia. V takomto prípade neváhajte využiť možnosť vrátenia tovaru s garanciou vrátenia peňazí.
    Ospravedlňujeme sa a ďakujeme Vám za prejavenú dôveru.

  • Prišla mi prázdna krabička bez svetla

    Reakcia obchodu Smartshop

    Dobrý deň,

    skutočne nás mrzí vzniknutá situácia, ktorú sme vyriešili samozrejmým vrátením peňazí. Nedokážeme vždy ovplyvniť tvar, ktorý sa nám naskladnil od našich dodávateľov, ako to bolo aj vo Vašom prípade.
    Ďakujeme Vám za porozumenie a prejavenú dôveru.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • odporná predávajúca
    • neprofesionálny personál

    Reakcia obchodu Smartshop

    Dobrý deň,

    skutočne nás mrzí Vaše neodporúčanie. Veríme, že došlo len k nedorozumeniu, nakoľko v našich predajniach čaká na zákazníkov milý a ochotný personál, čomu nebolo inak ani pri Vami už prevzatej objednávke. V prípade akýchkoľvek otázok nás máte možnosť kontaktovať, v rámci všetkých našich možností vyjdeme v ústrety a situáciu vyriešime.
    Ďakujeme Vám za recenziu a prejavenú dôveru.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tvrdili že tovar je skladom a po objednaní píšu, že tovar mi zabezpečujú z viacerých skladov. Katastrofa.

    Reakcia obchodu Smartshop

    Dobrý deň,

    skutočne nás mrzí Vaša negatívna spätná väzba. Všetkým našim zákazníkom ponúkame prehľad o dostupnosti tovaru ešte pred vytvorením objednávky. Ako ste videli a boli informovaný, tak Vami vybrané produkty sa nachádzali skladom na rôznych miestach. Po ich nahromadení na expedícii budú okamžite poslané, čím nedošlo k žiadnemu zavádzaniu.
    Ďakujeme Vám za porozumenie a prejavenú dôveru.

  • objednal som si smart hodinky a po 28 dňoch som ich reklamoval
    (prestali fungovať)

    Reakcia obchodu Smartshop

    Dobrý deň,

    skutočne nás mrzí Vaša negatívna spätná väzba, nakoľko pravdepodobne ani nepatrila nám. U nás evidujeme len jednu Vašu objednávku, a to na modem.
    Ďakujeme.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar este neprisiel, neviem čo mám hodnotiť, pomalu dodávku???

    Nič neobjednavat

    Reakcia obchodu Smartshop

    Dobrý deň Marta,

    skutočne nás mrzí Vaša negatívna spätná väzba. Už pred vytvorením objednávky ste boli informovaná o tovare, ktorý sa nachádza len u nášho dodávateľa, čím sa dodanie predlžuje.
    Ďakujeme Vám za porozumenie a prejavenú dôveru.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod objednávku zrušil asi po 5 dňoch bez akéhokoľvek vysvetlenia :(

    Reakcia obchodu Smartshop

    Dobrý deň Milan,

    skutočne nás mrzí Vaša spätná väzba. Vaša objednávka bola prichystaná ešte v deň jej vytvorenia a na prevzatie ste mali 2 dni. Túto dobu ste nestihli, čím sa objednávka automaticky zrušila. Na možnosť prevzatia, dobu vyzdvihnutia aj následné zrušenie ste boli upozornený formou SMS. Neváhajte nás nabudúce kontaktovať, radi objednávku podržíme o pár dní dlhšie.
    Ďakujeme Vám za porozumenie a prejavenú dôveru.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tovar považujem za predražený.
    Naviac dodacioa lehota bola dlhá. Tovar som zaplatil 3.2.2024
    Vyzdvyhol som si ho 8.2.2O24

    Reakcia obchodu Smartshop

    Dobrý deň Laco,

    skutočne nás mrzí Vaša negatívna spätná väzba. Našim zákazníkom ponúkame vždy kvalitný tovar v najvýhodnejších cenách sprevádzaných neustálymi zľavami a akciami a okamžitou expedíciou. Vaša objednávka sa vybavovala o pár dní dlhšie z dôvodu zvolenej platby prevodom na bankový účet, ktorá bola realizovaná cez víkend.
    Ďakujeme Vám za porozumenie a prejavenú dôveru.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Objednaný tovar zrušili vraj sa poškodil pri preprave. Skôr by som povedal že na internetovej stránke ponúkali niečo čo nemali na sklade.

    Reakcia obchodu Smartshop

    Dobrý deň,

    skutočne nás mrzí vzniknutá situácia. Objednali ste si u nás výpredajové puzdro, z ktorých sme mali posledné kusy. Ako ste boli obratom ihneď informovaný, tak došlo k poškodeniu, čím Vám ho nebolo možné doručiť. Bola Vám ponúknutá možnosť vybrať si iné, bez nutnosti vytvárania novej objednávky.
    Ďakujeme Vám za porozumenie a prejavenú dôveru.