Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Dobrá komunikácia s obchodom, pomer cena, olej prísada do benzínu, zaslanie v poriadku.

    Kúpil som kosačku Solo Alko, hliníkové šasi s el. štartovaním na kľúč a s pohonom a reguláciou rýchlosti. Motor B&S. Žiaľ kosačka do dnešného dňa neštartuje. Nalial som benzín s aditívnom a aj olej. Po tel. dohovore s technikom Boel som išiel kosačku reklamovať v Žiline do firmy OBAS. Predtým som telefonicky overil, že baterka na nabíjačke zasvieti na červeno po chvíli nabíjanie zeleno. Nesvieti na zeleno-červeno. Vyslúšal som, či sviečka hádže iskru - nehádzala. Pán v OBAS Žilina ma vo dverách privítal s tým, že keď som u nich nekupoval nič nebude riešiť. Predtým som u nich bol s možnosťou kúpi a žiadal som výrobok, ktorý ma pojazd a štartuje sa elektronicky, má regulovateľný výkon a ľahké sklápanie riadidiel, kvôli prevozu a bude stáť do 700 eur. Predajca OBAS ZA hanil Hondu, že neštartuje a ponúkal mi len Husqarnu, ale bez el., štartu. Následne som opätovne volal kvôli reklamácii do firmy BOEL - info: OBAS Turzovka, to je servisné stredisko pre SOLO značku. V piatok 12. apríla som dohodol, že v sobotu 13. apríla kosačku doveziem. Doviezol som ju zo Žiliny do Turzovky aj s dokladom o kúpe a aj nabíjačkou k baterke. Pán pracujúci vo fa. OBAS v sobotu, o ničom nevedel /(pracovník mu nenechal žiaden odkaz), doklad si neprefotil a nabíjačku k baterke neprevzal. V pondelok 15. apríla 2024 mi z Turzovky volali, že som neodovzdal baterku a ani doklad. Je zaujímavé, že som ich mal v sobotu na predajni a mám za to, že ak sa vyhovárajú že som ich nemal, tak mi ani nemali výrobok prevziať na reklamáciu. Zároveň zdôraznili, že B&S motor aj tak nerobia a robí ho len firma ŠUPA. Teda som nútený 2 x cestovať s nabíjačkou do Turzovky a potom tretí krát po kosačku, ak ju vôbec sprevádzkujú. Našiel som aj kontak na SR zastúpenie SOLO Alko na ich tel. číslo som sa minulý celý týždeň nedovolal! Majú uvedenú pevnú linku. Nemať dnes záručný servis v krajskom meste ako je Žilina, je bieda. Nikdy by som si taký výrobok už nekúpil. A 3 x previesť 90 km do servisu v Turzovke je strata času 270 km a okrem toho pracujú len do 16:00, kedy je každý v práci a zo ZA do Turzovky stihne len v sobotu. Je bežná vec, že má servis platenú záručnú opravu. A to mám kvôli tomu, že kosačka má motor B&S cestovať do firmy ŠUPA? Teraz pocestujem druhý krát s nabíjačkou k baterke do Turzovky a potom tretí krát po kosačku. Pritom pri kúpe mi povedali, že všetky záručné opravy SOLO rieši centrála. A že môžem ísť aj na servis do firmy TECHNIK v Žiline, čo nieje pravda. A to mi tráva rastie. Kvôli nemožnosti servisovať výrobok v Žiline neodporúčam kupovať SOLO žilinčanom. Okrem toho pri 5 ročnej záruke je podmienka záruky absolvovať servis!!!

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • Kartón v ktorom bola batéria úplne premočený batéria vyzlečená obalená v streč fólii akože ok
  • Neodporúča obchod

    100 %

    • neposkytuje návod - popis montáže nového štartéra na vari

    sú rýchly - pohotoví

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Týždeň od objednávky, a tovar nedorazil. Tak isto som písal mail do Boelu, neboli schopní ani odpísať čo je z objednávkou.
    Hlavne že všade dr*ú reklamy na e-shop, ale komunikácia a funkčnosť e-shopu nulová.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Nebol mi doručený tovar, ktorý som si objednal, ale iný, chcel som vložku 250/1 do staršieho predfiltra k vodnému čerpadlu a dostal som vložku 250 k novšiemu predfiltru

    Komunikácia a vybavenie objednávky bolo promptné

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Prišiel mi iný tovar ako som objednal

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Hnojivo zvlhnuté, veľké hrudy, porušený obal. Nechal som sa nalákať na nižšiu cenu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zakúpený tovar asi nebol originál,lebo po inštalácii do krovinorezu absolutne nefungoval
  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    neda sa dovolat na t.c.035 6593028 ,c.objednavky.:20222380 , Bubnova kosacka Dakr Panter FD 2H- pouzita ,repasovana.Novy motor pred zabehom. Mam vyhrady k pouzitemu motoru k tomuto typu kosacky. Motor ma mat valec s liatinovou vlozkou,850 IC ,alebo 950 s hlinikovou.S dodanym motorom 850E series ste spravili s profy na hobby.Od repasovanej kosacky som ocakaval viac,ako spinava a nevhodny motor.Byt tam osobne, tak ju neberiem.Je otazne , v akom stave je hydroprevodovka po 9 rokoch.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    Sada pružín bola nekompletná.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • Doručený iný tovar t.j. 5w30
    • Žiadna, nemožná komunikácia s obchodom.

    Zlá skúsenosť. Už nikdy.

    • Nekomunikujú,
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Po reklamácií miesacky Hecht mi prišiel ešte horší kus .
  • Neodporúča obchod

    60 %

    Samotný kultivátor je dobrý , zlá je spojka ktorá je iba na klinový remeň ktorý pri záťaži preklzuje, je potrebné vynaložiť veľkú silu aby som spojku udržal v optimálnej činnosti, preto neodporúčam kultivátor s takouto spojkou

  • strasny vyrobok. nikomu by som ho neodporucal. pri prvom koseni sa noz vykrutil ako paragraf no vyborny cinsky vyrobok. tak zalozit si ho na stolik a pozerat sa nan

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar nebol v predajni a nezdá sa mi dopredu zaplatiť celú sumu,keď nevedia kedy bude na sklade uvedená kosačka

    Reakcia obchodu BOEL

    Dobrý deň
    Mrzí nás negatívna skúsenosť, len taká pripomienka keďže to nie je naša chyba, treba si poriadne všímať čo je napísané pri produkte aký je stav skladu, mali sme tam jasne napísané že je tovar vypredaný a nie je skladom, čiže je to žiaľ Vaša chyba , buď nedopatrením alebo nechtiac ste si to nevšimli, aký je stav skladu.

    S pozdravom
    BOEL

  • Tovar som musel zapltit 2x.Najprv na ucet BoelupPotom este raz dorucovatelovi

    Reakcia obchodu BOEL

    Dobrý deň
    Vo Vašej objednávke ste si jasne zadali platbu na dobierku, riadili sme sa Vašou objednávkou. Žiaľ je to Vaša chyba že ste zaplatili 2 krát. Treba sa riadiť pokynmi ktoré sú na Objednávke a nedošlo by k nedorozumeniam. Samozrejme sme Vám čiastku vrátili späť na Váš účet.
    S pozdravom
    BOEL

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nedá sa zistiť cez internet,ani telefonicky o stave objednávky.
    • Dlhe čakanie na dodávku,tovar som kúpil v inom obchode ihneď.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • slaba komunikacia
    • pri telefonickej komunikacii, ked som sa snazil zistit preco bol tovar prelepeny paskou predavajuceho, bol predavajuci na moj vkus dost agresivny a spytal sa ma arogantne ci nemal nahodou postrekovac poslat na prebal do firmy Solo
    • jednoducho to zhrniem tak, ze toto bol moj posledny nakup od predajcu BOEL

    Mechanicky postrekovac Solo 475 COMFORT prisiel uz v otvorenej krabici no prelepenej paskou predavajuceho. Pre mna velke sklamanie. Predajca BOEL mi mohol zavolat a spytat sa ma ci takyto tovar akceptujem. Kazdy ma rad ak tovar pride v neporusenom/neotvorenom baleni priamo od vyrobcu. Jasne mohol som to vsetko vratit firme BOEL naspat, ale koli jednej nadrozmernej polozke "teleskopickemu predlzeniu 120-230 cm Solo" a vobec celkovej vekosti balika (krabica od nejakej motorovej kosacky) v ktorom vsetky veci prisli, som sa nakoniec rozhodol s postrekovacom urobit test podla navodu na obsluhu, ktory dopadol v norme. Len nedavno som jednemu predajcovi vracal tovar a na postovnom som prerobil €42,15 a nemal som chut to iste podstupovat s BOELom. Preto ten risk.

    Reakcia obchodu BOEL

    Dobrý deň
    Mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť s naším e-shopom. Ku každému zákazníkovi sa správame s úctou a rešpektom. Pred odoslaním tovaru sa snažíme tovar riadne skontrolovať či je všetko v poriadku, preto bola krabica prelepená našou páskou . Tovar bol v najlepšom poriadku takže nerozumieme Vašej negatívnej recenzii.
    S úctou BOEL

  • Neodporúča obchod

    10 %

    reklamuju to co nemaju a ak ano tak dodanie 2 mesiace

    Reakcia obchodu BOEL

    Dobrý deň,pravdepodobne pri objednávaní ste si nevšimli že tovar ktorý ste si objednávali bol uvedený ako vypredaný a ihneď sme vás o tejto situácii informovali mailom.