Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Šungit 500g v igelitovom vrecúšku bol veľmi drobný a sprímesou ( 1/5) iných kameňov. Šungit 150g v originál krabičke bol v poriadku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nakoľko som nedostal žiadny tovar, tak neviem o žiadnej výhode!

    neviem dôvod prečo objednaný tovar nebol doručený do 8.10.2022!
    Balzam KOBRA 44ml, gél s chondroitinom 200ml, Žraločí krém chondroitínom a glukozamínom 125 ml.

    Reakcia obchodu Bio3000

    Dobrý deň Milan,
    Vaša objednávka bola prijatá 25.09.2022 v nedeľu s tým, že ako formu úhrady ste uviedli platba prevodom internet banking. Štandardne, keď zákazníci urobia objednávku a urobia prevod, peniaze sa nám nasledujúci deň pripíšu na účet. Nakoľko nám úhrada nebola za objednávku prevedená počas pondelka 26.09.2022 tak 27.09.2022 sme Vám posielali email s výzvou na platbu za Vašu objednávku. Okrem toho sme sa Vám snažili dovolať 3.10.2022 o 11:00 na telefónne číslo, ktoré ste uviedli v objednávke aby sme zistili či máte o tovar naďalej záujem no neúspešne. Na našej stránke máme uvedenú emailovú adresu a telefónne číslo, kde sa môžete informovať v akom stave je Vaša objednávka, tak ju neváhajte do budúcna použiť.
    Ďakujeme za recenziu ! Tím Bio3000

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • tovar mi bol doručený do balíkoboxu a nie podľa objednaného dodania kuriérom a neviem, kde sa nachádza uvádzaný balíkobox, takže zásielku som si nevyzdvihla

    Reakcia obchodu Bio3000

    Po obdržaní recenzie sme okamžite kontaktovali zákazníka so záujmom vyriešiť problém.
    Daná objednávka bola vytvorená zo strany zákazníka so spôsobom dopravy : Slovenská pošta- vyzdvihnutie na pošte.
    Z našej strany bola zásielka podaná podľa inštrukcií zákazníka s tým, že zásielka má byť umiestnená na najbližšiu poštu
    od uvedenia adresy. Zo strany Slovenskej pošty došlo k pochybeniu a umiestnili balík do tzv. "Balíkoboxu" a nie na ich pobočku. Po komunikácií so Slovenskou poštou bude zásielka umiestnená na pobočku a zákazník si ju bude môcť vyzdvihnúť.
    V prípade, že vznikne v budúcnosti problém s doručovaním zásielok je možné nás kontaktovať telefonicky +421 918 535 353 alebo prostredníctvom emailu [email protected] a my budeme problém okamžite riešiť tak ako to bolo aj pri tejto zásielke.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Je to drahé spolu s poštovným a ďalšími poplatkami
  • Neodporúča obchod

    20 %

    • prišiel iný tovar, ako som si objednal

    po reklamácií mi poslali pôvodný tovar

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Veľké sklamanie!!!!Dôvod:na druhý deň mi prišla reklama na produkt,
    ktorý som si objednala a prišlo sklamanie aj zlosť,lebo som zistila že je o
    100% preplatený.Takže pozor na cenu v tomto obchode.

    Reakcia obchodu Bio3000

    Vaša skúsenosť nás mrzí. Netvrdíme, že sme pri každom produkte najlacnejší a taktiež aj my robíme chyby. Samozrejme ak nastane takýto prípad tak ho okamžite riešime.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    v e-shope ponukaju tovar, ktory v skutocnosti nemaju.

    Reakcia obchodu Bio3000

    Tento zákazník bohužiaľ zavádza. Objednal si tovar v množstve, ktorý sme nemali na sklade a nemal ho ani výrobca na sklade. Mohli sme vykryť jeho objednávku z daného jedného tovaru na 50%. Okamžite sme ho informovali o tomto stave, ospravedlnili sa a on sa rozhodol stornovať celú objednávku. Platil platobnou kartou a platba mu bola na účet vrátená do 24hod.
    Myslím, že náš postup bol absolútne korektný.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zavádzanie zákazníka

    Pred objednaním si treba overiť tovar

    Reakcia obchodu Bio3000

    Bohužiaľ v tomto prípade zákazník neprečítal dôsledne popis pri výrobku. Pri jednom a tom istom výrobku boli rôzne balenia a zákazník si domyslel (nevieme na základe čoho), že sa jedná o rôzne výrobky v skutočnosti sa jednalo len o iné balenie a nie o iný výrobok. Samozrejme na stránke máme uvedené telefónne číslo a v prípade nejasnosti môže každý zavolať a vysvetliť si problém ešte pred nákupom.Bohužiaľ je ľahšie vinu zvaliť na eshop ako na seba.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Vitamin K2 bol otvoreny. Tieto vitaminy som už mala a boli v kapsulach. Tieto boli velke tabletky. Ani ich neuživam. Nikto taketo nemal.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Sklamanie kvalitou tovaru !

    Možno výhoda, ale moja skúsenosť je negatívna !

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar bol poškodený, uzávery nedržali

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar - dezinfekcny prostriedok mi dorucili uplne zmrznuty.

    Reakcia obchodu Bio3000

    Je mi veľmi ľúto, že ste odsúdili (neodporučili) náš e-shop z dôvodu toho, že Vám bol produkt dodaný zamrznutý. V kalendárnom roku je cca 1 až 2 týždne, kedy je teplota pod -10C a vy ste si objednali práve vtedy. Tovar Vám bol doručovaný kurierom a zmrzol. Je nám to ľúto, ale tovaru, ktorý ste si objednali to nevadí a my sme nedokázali nič urobiť aby sa to nestalo. Nemyslím, že to je dôvod na to aby nás niekto odsúdil ako zlý eshop - t.j. neodporučil, ale to už nechám na posúdenie ostatným.

  • Neodporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • skory dodaj
    • co sa tyka dopravy super,ale s tovarom som nebola spokojna,nenaplnil moje ocakavanie,tovar bol pred expiraciou a otvorený

    co sa tyka tovaru ,dosiel poskodeny obal a pred expiraciou..:(

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Zlá komunikácia so zákazníkom po objednaní tovaru

    Reakcia obchodu Bio3000

    Áno, pri tejto objednávke zlyhala z našej strany komunikácia. Zákazníčka si zvolila platbu prevodom a my sme čakali na prevod, napriek tomu, že nás 2x zákazníčka požiadala o zmenu na doručenie formou dobierky. Veľmi nás mrzí naša chyba a preto sme pri odoslaní objednávky zákazníčke neúčtovali žiadnu prepravu. Veríme, že sa to už nebude opakovať.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    tovar bol neprimerane dráhý.to bola jediná chyba obchodu.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • nedodaný tovar podľa objednávky

    namiesto objednaného JOINT AKTIV 122 dodaný PROSTA HELP

    Reakcia obchodu Bio3000

    Zámena produktu nás samozrejme veľmi mrzí. Objednávky sú balené ľuďmi a občas dôjde k chybe pri balení. Samozrejme vieme všetky tieto reklamácie vyriešiť veľmi rýchlo pretože celý proces balenia je zaznamenaný. Všetky takéto reklamácie sú riešené na naše náklady. V tomto prípade bol zabalený a zaslaný produkt o cca 3 Eurá drahší ako objednaný, ale aj keby to bolo opačne tak sa nikdy nejedná o úmysel.

    • á
  • Neodporúča obchod

    100 %

    • vysoká cena
  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    • dobrá cena
    • nedodržaná diskrétnosť pri dodaní tovaru!
    • Nikdy nebudem objednávať nič, čo doručuja tá kurierska spoločnosť, ešte aj pošta je diskrétnejšie, nevydala by môj balíček inej osobe - nesmierne ma to urazilo

    ak si objednáte, tak nič, čo je nutné doručiť so vlastných rúk a diskrétne, nebude to dodržané ak použijú kuriersku spoločnosť ako obyčajne, ich pracovníkom je absolútne jedno komu to dajú, - aj susedke - len keď zaplatí

    Reakcia obchodu Bio3000

    Ďakujeme za Váš názor. V každom systéme, kde pracujú ľudia existuje chybovosť. Naša spoločnosť sa snaží aby počet chýb pri objednávaní a doručení bol minimálny. Konkrétne taký prípad ako bol Váš sme ešte nemali, ale chceme Vás ubezpečiť, že aj nás to mrzí. Vašu sťažnosť sme okamžite tlmočili pre prepravcovi, ale bohužiaľ už to nevieme vrátiť späť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • dorucenie sa rovna strate casu... nikto nekomunikuje, ak nahodou som inde ako doma je to o nicom, kurier to musi dat druhemu kurierovi a pod. CELE ZLE, KAZDEMU POVIEM, ZE NECH SI TU RADSEJ NIC NEKUPI, LEBO KURIERSKA FIRMA O NICOM....

    dorucenie sa rovna strate casu... nikto nekomunikuje, ak nahodou som inde ako doma je to o nicom, kurier to musi dat druhemu kurierovi a pod. CELE ZLE, KAZDEMU POVIEM, ZE NECH SI TU RADSEJ NIC NEKUPI, LEBO KURIERSKA FIRMA O NICOM....

    Reakcia obchodu Bio3000

    Ďakujeme za reakciu. Pri dodaní používame kuriérsku službu GLS SLOVAKIA.. V Bratislave má táto kuriérska služba viac kuriérov a každý kuriér má svoj región na doručenie. My ako zasielateľ nevieme, ktorý presne kuriér má Vašu zásielku. Zákazník má v cene dva pokusy o doručenie a v prípade ak by zásielka nebola doručená v termíne tak vieme okamžite reklamovať a riešiť chybu v doručení. Zákazník má taktiež možnosť pri objednávke zvoliť doručenie poštou a to hlavne v prípade ak sa v čase doručenia nenachádza na mieste doručenia. Štatistisky nám vychádza, že táto kuriérska spoločnosť ma najlepšie výsledky pri doručení v pomere k cene. Mrzí nás vaša nespokojnosť a je škoda, že ste nás nekontaktovali priamo ak problém vznikol. Bohužiaľ teraz už nevieme nič robiť a nevieme zistiť kde bola chyba.