Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Pred kupou v tomto obchode som bol varovany kamaratom so zlou skusenostou s reklamaciou telefonu pricom mu ako spotrebitelovi po uznani reklamacie nechceli preplatit 100% hodnoty telefonu. Povedal som si ze mozno to bola nahoda a teda kupil som si telefon ... Mobil fungoval vyborne bol za lacny peniaz takze som si povedal ze ked mi odide za dva roky tak cert to ber ... Na fakture mam fakturovanu dvojrocnu zarucnu dobu telefon bol kupovany na firmu a Bestcena mi tym padom povoluje iba rocnu zarucnu dobu co je prva "zaujimava" vec rozdiel medzi fakturou a realitou druha vec ktora je uplne "prijemna" po 30 dnoch mi reklamaciu nevybavili dosiel mi mail ze si mozem uplatnit refundaciu ... problem nastal ked som si ju chcel uplatnit a zrazu mi spolocnost Bestcena oznamila ze ako pravnicka osoba kedze som kupoval telefon na firmu nemam narok na 30 dnovu reklamacnu lehotu ... co znamena ze moj pracovny nastroj uz 30 dni kysne v servise a mozu ho tam drzat do kedy chcu a ja ako zakaznik neviem ci si mam kupit novy telefon alebo cakat ... Nikdy viac ... Spolocnost asi neopustila od svojich davnejsich praktik spred 2011 alebo ako OCslovensko

    https://obchody.heureka.sk/ocslovensko-sk/recenze/

    https://www.modrastrecha.sk/forum/ine-zariadovanie/mate-skusenost-s-internetovym-obchodom-oc-kosice/

    asi predsa len peniaze nie su vsetko. Budem informovat o vybaveni mojej reklamacie ... Stale dufam a davam obchodu nadej ze svoj komentar stiahnem Dufam ze v najblizsej dobe.

  • Tak isto mam velmi zlu skusenost s tymto internetovym obchodom. Kupoval som prvykrat odtialto mobil a aj posledny. Reklamoval som telefon LG G 3 kvoli tomu ze mi zamrzal prehrieval sa a vypinal a oni ma odbili ze telefon vykazuje znamky mechanickeho poskodenia a stopy neznamej kvapaliny. Nikdy som ten mobil nemal rozobraty mal som ho v ochrannom obale a bolo na nom potiahnute ochranne sklo. Takze neodporucam nieco kupovat na tejto stranke. Nekorektne a nezodpovedne jednanie s klientami.

  • Reklamoval om telefon Samsung Galaxy X cover 2 a po 29 dnoch som si po telefon prisiel. V reklamacnom protokole bolo napisane, ze chyba bola odstranena vymenenim vanej suciastky.

    Problem je v tom, ze telefon, chyba koli ktorej so mdal telefon do opravy tam stale je.

    Zajtra ho idem znovu zaniest na reklamaciu a dufam, ze tam nebudu len 29 dni drzat a potom mi ho znovu vratia neopraveny.

  • Odišiel mi po roku telefón zistil som si, že to je chyba modelu LG G4 zvaná bootloop a nemal byť problém s reklamáciou ale tesne ked mala končiť mesačná lehota reklamácie mi napísali, že tam našli vodu, ktorá sa tam asi dostala v tom poľskom servise, ktorý neuznal reklamáciu kedže som ho nikdy neoblial a nosil v zatváracom kryte aj s bezpečnostným sklom.

  • Obchod sa zachoval férovo a za vzniknuté menšie komplikácie poslal darček ako ospravedlnenie.

  • Dokedy Vám príde tovar tak na ich webe aj zlacnie to je super však :-) Vybavujú jednú objednávku akoby šla z inej planéty panebože. Vyhnite sa objednávke cez víkend lebo tovar Vám príde tak o dva týždne :-)

  • Poslal som mobil, ktorý sa mi pokazil na reklamáciu (bol ešte v záruke) a tá bola zamientnutá. Nezmyselne oddôvodnili, že prečo mi ho nezreklamovali a ešte mi mobil odoslali naspať domov poškodený a s odlepeným displayom. Ked som im ho poslal naspät na opätovnú reklamáciu tak po skoro mesiaci mi ho poslali naspäť ešte v horšom stave a znova nezreklamované s tým istým oddôvodnením ako pri prvej reklamácií. Výsledok: mám nefunkčný mobil s odlepeným displayom za vyše 350 €, ktorý môžem hodiť do koša. Je to úplne pochybný obchod s autorizovaným servisom v Budapešti, ktorá vám nič nezreklamuje.

  • Telefon bol dodany v poriadku. Po použivani nastala chyba . Dobre , však to sa stava . Ale pri reklamacii ste uplne niekde inde. Pošlem Vam ho na vlastne naklady,aby bol čim skor doma a vy ho pošlete po 30 dnoch neopraveny ? s tym že bol nejaky neautorizovany zasah do serveru čo ani nie je pravda ? Uplne sklamanie z tohto obchodu . Nikomu nedoporučujem , pokial si myslite , že Vam ho zreklamuju .

  • Budete mat este v ponuke Samsung Galaxy S6 Edge 64gb zeleny?

  • Na to, ako garantujú dodanie do 48 hod čakám už 3. deň a ešte ani mi objednávku neexpandovali..

  • pred nedavnom som si objednal telefon. od prveho pouzivania mi vypadaval signal. po tyzdny pouzivania som odstupil od zmluvy. asi vadny kus. po emailovej komunikacii s obchodom nebol ziadny problem s odstupenim od zmluvy.

    - dobra a rychla komunikacia.

    - obchod mozem len odporucit.

    - takym to pristupom ste na dobrej ceste k ziskaniu vela zakaznikov :)

  • Nedávno som si tam prvý krát objednal mobilný telefón lebo mali najlepšiu cenu komunikácia s obchodom aj doručenie tovaru bolo rýchle a bezproblémové. Tovar funguje bez problémov len jedinú výhradu čo mám je návod k tovaru, ktorá bola v 3 jazykoch ale namiesto jazyku ako má Litva, Lotyššsko či Estonsko by som uvítal anglický, český či slovenský ale tak na oficiálnych stránkach LG som si to stiahol v materinskom jazyku určite ma to neodradilo od budúceho nákupu a odporúčam.

  • Dlho som váhal, či si objednať mobil cez BESTCENA, pretože sa mi zdalo že ponúkajú až príliš lacno mobil o ktorý som mal záujem a prišlo mi, že aj ich stránka nieje bohvie ako velmi spracovaná ale budiš. Preto som sa rozhodol rozposlať dopredu maily viacerým obchodom a zároveň aj obchodu BESTCENA a informovať sa o dostupnosti tovaru, cene a čase dodania. Následne som čakal, čo mi oslovené obchody odpíšu, najrýchlejšiu, najdôveryhodnejšiu a zároveň aj dostatočne informovanú odpoveď som dostal práve z obchodu BESTCENA. Preto som si mobil objednal a musím povedať že som lepšie ani urobiť nemohol!!. Informovanosť obchodu na veľmi vysokej úrovni, čas dodania bol menej ako 24 hod. a hlavne zadarmo!! (objednané o 10.00 doobeda a na druhý deň o 9.00 ráno mi už kuriér dodal mobil!! ) Telfon šlape prišiel mi v takej farbe ako som si ho objednal, krásne v krabici zabalený nepoškodený bez známok používania!!... telefon zatial šlape a som nadmieru spokojný... !! Vrelo odporúčam obchod BESTCENA. no Verím že ak by nastala reklamácia, že budú taký ústretový aj potom... dovi dopo :)

  • Štefan: Dobrý deň p. Štefan, v prvom rade sa Vám chceme poďakovať za Vašu otázku, ak by sa naša spoločnosť dostala do exekúcie/dražby, čo samozrejme nepredpokladáme, tak exekútor by Vám musel najskôr vrátiť celú Vami zaplatenú čiastku a až potom by od Vás mohol daný tovar vymáhať.

  • prenajímate tovar t.j. vlastníkom ste vy po celú dobu prenájmu, mňa skôr odrádza skutočnosť čo ak sa dostanete do exekúcie/dražby tak tovar čo mám budú odo mňa vymáhať...

    ako to máte ošetrené?

  • zdravím, ako je to s tým "prenájmom tovaru" je v tom nejaký skrytý podvod alebo je to fakt výhoda pre zákaznika ?

  • Dobrý deň, ďakujeme za otázku, zatiaľ je možný osobný odber iba na našom odbernom mieste v Košiciach - Bestcena.sk s.r.o., Hradbová 19, 040 01 Košice, ale v pripade záujmu Vám tovar vieme doručiť, doprava tovaru je ZADARMO v rámci SR. Pekný zvyšok dňa. S pozdravom bestcena.sk

  • je možný osobný odber v Bratislave?

  • Ja som v 2008 kúpil jeden Lg tv na bestcena a teraz som kúpil nový, lebo ten starý už robí pásy. Mne bestcena rýchlo doniesla nový tv a starý som dal mame, ona už dobre nevidí, ale je rada lebo počuje

    Ja mám rád dobre ceny a na dobierku, nemám problém zobrať do servisu keď pokazí

  • slavo: Dobrý deň pán Slavo, bestcena.sk s bývalým vedením v minulosti skončila, pretože starostlivosť o zákazníkov robila úplne zle a zákazníci sa jej oprávnene poďakovali tak, že tu prestali nakupovať. Taký je život. Všimnite si, že z pozície súčasnej značky nič nezatĺkame a verejne otvorene komunikujeme s každým. Ak by súčasné vedenie chcelo niekoho zavádzať/podvádzať , tak by pravdepodobne zvolilo novú značku a úplne skrytú identitu. Ako vidíte, my sa k bývalým problémom otvorene priznávame, značku očisťujeme a snažíme sa niesť za činy aj bývalého vedenia zodpovednosť - pozrite si naše súčasné recenzie zákazníkov. To by sme nemuseli, však? Ale my s novým vedením CHCEME. Je to náročná cesta, veľmi nákladná, ale zvolili sme si ju. Chápeme, že u nás už nakupovať nebudete a máte na to plné právo. Akékoľvek problémy či nezrovnalosti s reklamáciami z minulosti bestcena spred X rokov sa snažíme dokonca aj teraz riešiť, ak máte akýkoľvek problém alebo potrebujete s niečím pomôcť čo nebolo doriešené v minulosti, prosíme obráťate sa na nás emailom, určite urobíme všetko čo bude v našich silách.