Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Kociarik prisiel chybny krivy. Posielala som spat zaplatila som o 10€ viac. Mal to byt darcek. Ako to tovar pred zabalenim nik nekontroluje? Ani keby mu chybali kolieska?

    Reakcia obchodu BAMBULKOVO

    Dobrý deň, chceme reagovať na Vašu negatívnu recenziu na nás. Veľmi nás mrzí čo sa stalo, ale teda chceli by sme aj my vyjadriť náš názor. Tovar k nám prichádza po výstupnej kontrole od výrobcu zabalený a oštítkovaný. My tovar kontrolujeme pred odoslaním vizuálne či je všetko v poriadku, ale bohužiaľ nedá sa každý tovar rozbaliť a poskladať. Na Váš objednaný tovar sme reklamáciu nikdy nemali a tovar bol vždy v poriadku, bohužiaľ muselo ísť o vadu z výroby, ktorú si výrobca nevšimol. Čo sa týka toho, že ste zaplatili o 10 € viac tým, že ste kočík vrátili, to nám je ľúto, avšak bohužiaľ my sme o tom, že kočík je chybný ani nevedeli, nakoľko ste nás o tom ani neinformovali či už telefonicky alebo e-mailom. Prišiel iba poštový kuriér a doniesol nám balík. Keby ste nás o tom informovali samozrejme by sme Vám vedeli vyjsť v ústrety a poslali by sme Vám pre kočík kuriéra. Samotnú reklamáciu sme ihneď riešili a v priebehu 3 dní Vám boli zaslané peniažky za kočík pre bábiky spolu s poštovným na Váš účet. Prijmite naše ospravedlnenie za túto nepríjemnú situáciu avšak vedeli by sme to riešiť aj inak, keby ste nás o vade kočíka informovali, samozrejme, že by sme vedeli Vám poslať aj úplne nový kočík pre bábiky, keďže to mal byť darček, ale túto možnosť ste v reklamačnom formulári zamietli.