Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Prvá a posledná skúsenosť s týmto obchodom. Tovar som kupoval na oslavu bábätka, ktorá sa koná dnes v sobotu 23. Marca 2019.

    1.) Tovar v hodnote takmer 200 EUR objednaný a zaplatený dňa 19. Marca 2019. Dodanie kuriérom do BA. Všetky položky znázornené ako na sklade, termín dodania domov 21. Marca 2019
    2.) 21. Marca 2019 žiadna info, tak som kontaktoval zákaznícku linku. Pani skontrolovala moje číslo objednávky a vraj jedna položka nie je na sklade. Dohodli sme sa, že objednávku rozdelíme, aby jeden tovar neblokoval ostatne časti nákupu a čo je na sklade môžem očakávať kuriérom zajtra doma, predmetnú nenaskladnenu položku ihneď po jej naskladneni. Tovar mi bol sľúbený doručiť kuriérom teda v piatok 22. Marca 2019.
    3.) keď prišla ešte vo štvrtok 21. Marca notifikácia e-mailom, že tovar nebol expedovany, kontaktoval som v poobednych hodinách opäť zákaznícku linku. Pán mi povedal, že majú nejakú chybu v systéme a kuriérom mi už zajtra tovar nepríde. Aby som si ho dal doručiť na vydajne stredisko mall.sk v Bratislave, že tak bude doručený ešte v piatok 22. Marca. Toto riešenie som akceptoval, stále bolo dosť času objednávku vyzdvihnúť pred sobotnou oslavou.
    4.) Piatok 22. Marca opäť žiadna info, telefonujem znovu na zákaznícku linku a kontrolujem stav objednávky. S objednávkou sa vraj v sklade ešte nezačalo robiť, čo ma už šokovalo. Údajne tam bol problém v systéme s nejakým darčekom zo strany bambino, ktorý som mimochodom ani nechcel. Pani mi potvrdila, že objednávku uz vybavujú v tomto momente v sklade a sľúbila, že tovar pôjde zo skladu v Prahe v sobotu ráno a predpokladá, že doobeda bude tovar na vydajnom mieste mall.sk v BA.
    5.) v deň oslavy v sobotu ráno opäť žiadna info, tak som o 10:00 ihneď kontaktoval zákaznícku linku. Hovor prebrala pracovníčka call centra *meno editované*, ktorá mi oznámila, že moja objednávka nebola expedovana zo skladu. Na moju otázku prečo nevedela reagovať. Opäť sa vyhovorila na IT systém a že môžem moju objednávku stornovať, alebo dá podnet na IT, že čo sa stalo. Systém jej ukazuje doručenie v pondelok 25. Marca.
    Nehovorím, že som bol na *meno editované* príjemný, keďže som na to nemal absolútne žiaden objektívny dôvod, ale jej prístup počas telefonátu hodnotím ako vysoko neprofesionálny. Najmä z toho dôvodu, že je nekompetentna a dokonca na zákazníka nemá problém zvyšovať hlas.
    *meno editované* som poprosil, aby podnet na IT zadala a dala mi vedieť, čo sa stalo s mojou objednávkou.

    Na odpoved stále čakám, oslava je za nami, zaplatená objednávka v hodnote takmer 200 EUR nikde.

    Jedna sa o moju prvú a poslednú skúsenosť s obchodom Bambino.sk, všetkým odporúčam a budem odporúčať sa tomuto obchodu vyhnúť. Na objednávku stále čakám a neostáva mi nič iné ako si poriadne naštudovať Obchodné podmienky Bambino.sk a moje práva spotrebiteľa v zmysle zákonov a smerníc EU. Čo však viem aj teraz, spotrebiteľ nesmie byt klamaný!

  • Objednaný tovar nebol doručený a peniaze nemôžu vrátiť, lebo údajne má tovar stále prepravca. Komunikácia je minimálna, poprípade každá osoba má inú verziu.
    Už nemám záujem viac využiť možnosti daného predajcu.

  • Majú bordel v sklade. Či príde zásielka je lotéria. Odporúčam nakupovať jedine na dobierku... Nemusíte riešiť že nemáte ani peniaze ani tovar...

  • Zdravím všetkých podvedených zákazníkov!

    Mám rovnaký problém ako vy. 26. 11. objednaný tovar, vopred zaplatený (96€). Objednávka vraj stratená v systéme, peniaze do dnešného dňa nemám späť. Komunikácia 0 bodov.

    Spojte sa so mnou a podajte tiež na obchod trestné oznámenie.

    Čím viac nás bude, tým lepšie!

    Ďakujem Vám!

  • Obejdnala som si cez Bambino viacero hračiek, za nákup som hneď aj zaplatila prevodom cez účet, na druhý deň mi poslali mail, že balík bol odovzdaný dopravcovi, ktorý však reálne balík ešte po týždni neevidoval. Do obchodu som sa dovolala po zhruba 5-tich hodinách, čo to tam len vyzváňalo a pani mi oznámila, že v sklade nastala chyba a balík "odišiel len elektronicky", ale reálne ho stále neodoslali. Objednávku som stornovala a na vrátenie peňazí som čakala týždeň. Absolútne neodporúčam.

  • Odporúčam tento obchod. Okamžité odpovede na dotazy, všetko vyriešené, z dôvodu väčších rozmerov mi vybavili iného dopravcu, doprava zadarmo. Ceny ako nikde inde, výborné. Chválim aj rýchle doručenie. Nakupujem často cez eshopy, ale takým super prístupom som bola milo prekvapená. BAMBINO ODPORÚČAM, spokojnosť 100%, tešim sa na ďalší nákup.

  • 4.6.2018 som si objednala nočník ako stolička hrací zaplatila som 11,49 aj s postovným a do dnes som nedostala tovar. Zdravim Zlatica

  • Tovar prisiel rychlo, ale topanky boli poskodene od vyroby jedna pracka bola kratka.Pani na infolinke kazala poslat tovar spat avsak vymenu nerobia takze si mam nanovo urobit objednavku a cize aj znovu platit postovne, co neni malo

  • Na bambinu jsme nakoupili plno věcí pro děti a naprostá spokojenost. Využili jsme i cashbacku, dostali jsme skoro 6 % z celkové částky zpět, více informací zde https://www.ziskejte.cz/cashback-sleva/vsichni-partneri/moda/obuv/bambino.sk?doporucuje=katia

  • Ja mam rada tento e-shop. Uz som tu nakupila niekolkokrat, a je to super. a tiez som objavila http://www.kuponyzdarma.sk/bambino-sk/ co mi umoznilo lacnejsie nakupit. vrelo odporucam, snad som niekomu pomohla.