Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod mi poslal POUŽITÚ odsavacku na materské mlieko Zberná nádobka poškrabaná od umývania hubkou, gumený kryt mastný obchytany, krabička zjavne použitá. Najprv odpísali vraj to je chyba ich dodávateľa a vraj to budú u neho reklamovať, ďalej už NIKTO NEREAGOVAL a tovar sa vrátiť nedal.. Takže použitý tovar za cenu nového. Obchod určite neodporúčam a ľutujem ze som si neprecitala recenzie naňho skôr pred nákupom...

    Reakcia obchodu Bambilon

    Vážený pán Schmidt,
    my sme Vám napísali, že tovar na naše náklady vezmeme späť cez Packetu. Tovar, ktorý Vám boů poslaný je hygienicky balený, takže pred odoslaním sme ho nerozbaľovali. Po vás sme žiadali doplňujúce fotky, ktoré sme nedostali. Namiesto toho Vaša žena vypisovala každý deň mail a vyhrážala sa obchodnou inšpekciou a kam všade bude posielať negatívne recenzie. Ale na to že ste nám sľúbili dodať doplňujúce fotky akosi pozabudla, aby sme sa pohli ďalej :-( .

    Ďakujeme za Vašu objektívnu recenziu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Dodanie tva dlho.
    • Oblečenie je zbytočne predražené . Čakala som lepší pomer kvalita a cena .

    Reakcia obchodu Bambilon

    Vážená pani Bakovková,
    mrzí nás Vaše hodnotenie. Pokiaľ niektorá položka z vašej objednávky nespĺňala Vaše očakávania tak ste ju mohli vratiť. Ani ste nám nenapísali, že s niečím ste nespokojná, aby sme to mohli vyriešiť.
    Doba dodná do 7 dní pri tovare, ktorý sme nemali skladom (a to ste videli dodacie lehoty tovaru, ktorý ste objednávali) nie je tak dlhá, ale budeme sa snažiť túto dobu skrátiť.
    Pekný deň kolektív Bambilon

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Na stránke bolo uvedené, že tovar skladom a tovar ešte ani po týždni nedorazil. Vzhľadom na to, že som tovar potrebovala by som očakávala aspoň vyjadrenie obchodu o meškaní tovaru.

    Reakcia obchodu Bambilon

    Dobrý den paní Nôtová,
    Vaše hodnotenie je nespravodlivé. Zvolili ste platbu kartou a objednávku ste nezaplatili. Ani na následné výzvy na platbu ste nereagovali. Keďže objednávka nebola uhradená ani kartou ani príkazom tak sme Vám tovar neodoslali. Ale chyba nebola na našej strane. Z našej strany ste mali dostatok informácií.
    S pozdravom Bambilon.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Neposlali mi email s informáciami o platbe.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 3 týždne

    • Dlhá dodacia doba, mizerná komunikácia.

    Po 9 dňoch od objednávky som písala mail že mi stále neposlali údaje na zaplatenie. Na to mi odpísali že niečo nemali skladom ale že už to teda majú a poslali údaje. Obratom som zaplatila, no tovar poslali až po ďalších 7 dňoch po ďalších 2 mojich mailoch bez akéhokoľvek vysvetlenia prečo to tak dlho trvá a bez ospravedlnenia za zdržanie.
    Nakupovala som tam prvý a poslednýkrát

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Objednávku zo dňa 06.04.2023 ešte som nedostala. Dneska je 01.06.2023. Viackrát som poslala email, vždy pýsali,že budúci týždeň objednávka dorazí ale zatial nič.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Objednala som si detskú skriňu-regal do Košic. Skriňa stala 198 eur a doprava 31eur. Spolu teda 230eur,co je v poriadku. Keď som si skriňu objednala mala som 6-7 tyz.do pôrodu, na stranke bolo uvedené, že doprava je zopár dní, tak som to neriešila. Problém nastal vtedy, keď mi skriňa ani po 2tyž.nechodila,tak som písala som mail čo sa deje a kedy mi skriňa bude doručená. Na mail nikto nereagoval,tak som telefonovala. Dovolala som sa, pani mi povedala,že Košice sú ďaleko:))!!!A sa im to neoplatí, aby tam posielali kuriéra kôli mojej objednávke. Pripomínam,že za prepravu mi bolo úctovaných 31eur, plus po zadaní mojej objednávky nikoho z firmy ani nenapadlo zavolať mi a napríklad oznámiť mi, že preprava do Kosic je problem,alebo že to bude dlhšie trvať. Nie. Musela som najprv čakať,potom písať mail, potom volať a až potom som sa dozvedela,ze do Kosic mi to neprepravia alebo resp.raz mi to prepravia nevedia kedy, keď budu mať aj inu objednavku aby sa im to oplatilo. A ešte mi napísali že za ďalšich 60eur mi to dopravia. Dopadlo to tak-keďze o chvíľu rodím-prešlo už temer 5tyž.,že sme si spravili s priateľom výlet, sadli sme do auta a po skriňu išli do BA lebo do Bratislavy nebol problém to doručiť. Podotykam,že doprava 31eur mi bola účtovaná:))). Je mi to celé smiešne lebo nechcem sa už znervózňovať tak sa smejem. Bývate v Košiciach ale v tej istej republike,tak zabudnite na doručenie a cíťte sa akoby ste bývala na inom kontinente. Takže takáto je moja skúsenosť. Každý si z toho spravte svoj názor.

    Reakcia obchodu Bambilon

    Vážená pani Lengyelová,
    Po objednaní tovaru sme Vám nevolali, ale písali ohľadom doručenia. Tam sme Vám vysvetlili, že dopravca, ktorý pre nás zaisťoval prepravu na Slovensko ukončil svoju činnosť. Náhradných dopravcov, ktorých sme oslovili DHL, alebo Raben si účtuje okolo 60 EUR. Takže nie ďalších 60 EUR k existujúcej doprave. Pretože regál váži 60 kg tak sa nedá poslať bežným kuriérom. V emaile sme Vám navrhli, že tovar môžeme doviesť našou dopravou, ale že to bude dlhšie trvať než Vaším smerom budeme mať viac zákaziek. Z našej firmy je to do Košíc 300 km. Za 30 euro túto trasu tam aj späť sa zájsť nedá. Do Bratislavského kraja jazdíme pravidelne čo 14 dní a sama ste nám navrhli aby sme to zaviezli k Vašej sesternici vedľa Bratislavy. Tak sme tak urobili. Splnili sme Vašu požiadavku a vy ste v recenzii vykreslili úplne inak.
    Nech sa Vám darí, Bambilon

  • Neviem ohodnotit tovar co som objednala 13.2.2023 lebo este stale som nedostala.
    Na moje e-maily nereaguju. Neviem akom stave je moja objednavka.

    Reakcia obchodu Bambilon

    Vážená pani Beneová,
    nemáte pravdu vo svojom hodnotení. Po objednaní sme Vám napísali otázku, že objednaná kolíska pre bábiky je trošku dizajnovo iná, pretože je ručne vyrábaná. Nedostali sme odpoveď. A preto sme tovar neodoslali. Na náš druhý dotaz ohľadom vzoru na tovar ste napísala, aby sme objednávku stornovali.

    Peter Bambilon.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • na stranke mali uvedenu inu cenu, ako mi prisla faktura a ked som ich na to upozornila, tak sa mi sice ozvali, ze to opravia, ale do dnes sa tak nestalo

    Reakcia obchodu Bambilon

    Dobrý deň pani Kubicová,
    áno máte pravdu objednali ste si tovar v cene 20,96 EUR a došla Vám proforma faktúra na čiastku 22,51 EUR. Bohužiaľ počas spracovania objednávky došlo k navýšeniu ceny tovaru. Po Vašom upozornení sme Vám zaslali novú proforma faktúru ešte za starú cenu. Pravdepodobne ju nájdete v spame, gmail s tým má neustále problémy:-(
    Za komplikcie sa ospravedlňujem.
    Petr Bambilon.sk

  • Neodporúča obchod

    100 %

    • Žiadna komunikácia zo strany obchodu
    • Ani potvrdzujúci mail o objednávke neprisiel
    • Vyššia cena

    Žiadna komunikácia, neprišiel mi ani potvrdzujúci mail o objednávke, tovar som si kúpil pre istotu v inom obchode, teraz ho mám zbytočne 2x. Už od nich nič neobjednam.

    Reakcia obchodu Bambilon

    Vážený pane Spišáku,
    Dovoluji si reagovat na Vaší recenzi, protože NEMÁTE PRAVDU. 31.3. ve 20:58 jste vytvořil objednávku odešel vám potvrzující email. Dne 1.4. v 12:45 jsme Vám zboží zaslali a odešel Vám email s fakturou a číslem balíku pro jeho sledování. Kontaktoval jsem službu GLS a také Vám zaslali email s termínem doručení. Pravděpodobnou příčinou, že nemáte od nás emaily je, že nekontrolujete SPAM. Využíváte GMAIL a v poslední době hodně lidem maily padají do spamu.
    Petr Bambilon.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadne výhody
    • Nikomu nepodporúcam!!!! Tento obchod je podvod!!!
    • Nevrátili peniaze za tovar
    • Nekomunikujú !!!!!
    • Poštovné za vrátenie to tovaru 5,5€ do CZ za vlastne náklady !!!!!
    • Budem to ďalej riešiť do Slovenskou obchodnou inšpekciou !!!!!

    Dávajte si všetci pozor na týchto podvodníkov!!!! Po odbržaní objednávky 3.decembra 2021 som vrátila tovar podľa zákona v 14 dňovej lehote, t.j. 13. Decembra 2021. Tovar som musela vrátiť do CZ za vlastne náklady vo výške poštového 5,5€!!!!! Obchod odvtedy nekomunikuje , neodpovedajú na emaily !!!! Nevrátili ani to a ani peniaze, dokonca som platila ešte drahé poštovné !!! Neodporúčam tento obchod sú to podvodníci !!!!! Ďalej to budem riešiť so Slovenskou obchodnou inšpekciou!!!!

    Reakcia obchodu Bambilon

    Dobrý den,
    nezlobte se, ale musím Vám oponovat.
    Ano, zboží jste vracela na své náklady, jelikož podle Vašeho vyjádření Vám nevyhovovalo. Ale bohužel, z naší strany byla objednávka odeslána tak, jak jste ji chtěla. Neseděla Vám velikost vybraného produktu, to se stává.
    Ale již 2x jsem Vám zasílala potvrzení z banky, že jsme peníze vraceli již 19. 12., musíte je na účtě již dávno mít.
    Přeji hezký den, Radka, bambilon.cz

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Žiadna komunikácia
    • Nedodanie tovaru ani po vyšše mesiaci

    Obchod absolútne neodporúčam, tovar mi nebol dodaný ani po mesiaci, písala som tam medzitým 3 x mail aby mi tovar poslali, alebo ma aspoň informovali v akom stave je objednávka, alebo čokoľvek. No žiadna snaha o komunikáciu zo strany obchodu, úplna ignorácia, čo ma nakoniec viedlo k stornovaniu objednávky a ani nato samozrejme nereagovali. Katastrofa, úplne neprofesionálne!!!

    Reakcia obchodu Bambilon

    Dobrý den,
    vzhledem k tomu, že jste si zboží objednala v našem druhém eshopu, vyřídili jsme Vám pouze jednu objednávku, předpokládám, že zboží objednané 2x by Vám nebylo přínosné.
    Přeji hezké dny, Radka, bambilon.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Chcela som stornovať objednávku ktorá už bola zaplatená kvôli tomu, že to mal byť darček a neskoro som zistila, že dotyčný už niečo obdobné dostali. Objednávka ešte nebola odoslaná! Žiadala som o vrátenie peňazí alebo že si vyberiem niečo iné ale nikto mi doteraz neodpísal! Balíček dorazil aj tak.. asi to už neriešili keďže to bolo zaplatené... úplná neochota pomôcť!

    Reakcia obchodu Bambilon

    Dobrý den,
    tato situace nás velmi mrzí, ale Váš email, bohužel, dorazil až po expedici balíčku. Odeslali jsme totiž ihned po připsání platby na náš účet, ať máte zásilku co nejdříve doma. Ve chvíli, kdy jste nám napsala, měl Váš balíček již kurýr na autě a vezl jej na depo. Na Váš email jsem Vám odpovídala, že můžete samozřejmě zboží vrátit ve 14-ti denní lhůtě. Snažili jsme se vyřídit Vaši objednávku v co nejkratší době. Přeji krásný den, bambilon.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod nereaguje

    Mám objednávku již 10 dní. Informace k převodu peněz nepřišly, komunikace obchodu je nulová.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Rychlost dodání
    • Komunikace v rámci odstoupení

    Stolička dorazila od objednání rychle. Samotné provedení produktu bylo zklamáním, některé z dřevených částí popraskané, šrouby na uchycení opěrky krátké, takže nešlo uvést stoličku do 100% stavu sestavení.

    Vše hlášeno prodejci společně s fotografiemi a dotazem na odstoupení, zda je potřeba vyplnit formulář apod. S odpovědí, že stačí poslat na danou adresu a e-mailem poslat číslo účtu, jsme prodejci vrátili na adresu.

    Zásilka byla doručena prodejci 5.8.2021 a následně jsme doposlali číslo účtu pro vrácení peněz. Ani přes 2 urgence vrácení peněz (31.8.2021 a 6.9.2021) jsme neobdrželi žádnou odpověď, jak to vypadá s odstoupení, které bylo hlášeno a zasláno v termínu na odstoupení prodejci, ale prodejce jej v termínu nevyřešil.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    10 dní a vôbec sa ani neozvali

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Obchod na moju objednávku nereagoval, nedošiel žiaden mail
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Dva tyzdne mam objednany tovar a ziadna odpoved od stranky
  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Maju rozne nepriepustne prestieradla
    • Hrozna komunikacia s obchodom, ziadna notifikacia, ze zasielka je po prevode na ucet na ceste
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Pri reklamácií- vrátení si musí kupujúci znášať všetky prepravné náklady.

    Reakcia obchodu Bambilon

    Dobrý den,
    je mi líto, že nejste spokojená, nicméně nemáte pravdu.
    Vaše objednávka byla vyřízena tak, jak jste si ji přála. Jelikož jste si přála zboží vyměnit, a ne reklamovat, informovala jsem Vás o nákladech, které s tímto souvisí. Nešlo o reklamaci, nýbrž výměnu Vámi špatně odhadnuté velikosti. V této souvislosti bohužel náklady na dopravu nese kupující. Nemyslím si, že Vaše hodnocení je tudíž oprávněné.
    Přeji pohodové svátky, Radka, bambilon.sk