Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • žiadne
    • nech si vyhodnotia

    neodporúčam

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • ceny
    • slabý popis tovaru
  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Najväčšia slabina je podľa mňa komunikácia s zákazníkom, pokúšal som sa tento Eshop kontaktovať ale dočkal som sa len ignorácie zo strany obchodu.

    Pokiaľ nebudete potrebovať reklamovať tovar všetko je v poriadku.

    Akonáhle však budete potrebovať dáke bližšie informácie od predajcu odignoruje vás.

    Reakcia obchodu Autodoplnky.expert

    Dobrý deň,
    na vašu mailovú požiadavku sme reagovali. Pýtali ste si návod ku kompresoru, ten sa nachádza na zadnej strane na obale, ako sme Vás aj informovali.

    Žiadnu závadu ste však nespomínali. Vašu reklamáciu neevidujeme, nevieme teda reagovať. Reklamácie riešime v zákonnej lehote.

    Ak si prajete reklamovať výrobok, prosím zašlite nám ho na našu prevádzku v súlade s obchodnými podmienkami: http://www.autodoplnky.expert/obchodne-podmienky/

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Nemají kontrolu nad weby co prodávají a co ne. Respektive uvádějí že zboží je na skladě a pak nic z toho, protože ho nemají.

    Dávat si pozor na nabídky s uvedením že zboží mají na skladě...

    Reakcia obchodu Autodoplnky.expert

    Dobrý deň,
    Menič napätia z 24V na 12V s ventilátorm dodávateľ vyradil zo svojej ponuky, na základe čoho sme tovar vymazali z našich stránok. Tovar však nebol označený ako "SKLADOM", ale na objednanie "do 3dní". Oznámenie o vyradení produktu z ponuky sme dostali po vašej objednávke a ihneď Vás naša pracovníčka telefonicky kontaktovala.

    Nemôžeme nijakým spôsobom ovplyvniť ponuky tovarov a skladové zásoby našich dodávateľov.

    Vo vašom prípade sme postupovali v súlade s našimi obchodnými podmienkami: Bod 2.

    Predávajúci si vyhradzuje právo zrušiť objednávku alebo jej časť pred uzavretím kúpnej zmluvy v týchto prípadoch: tovar sa už nevyrába alebo nedodáva alebo sa výrazným spôsobom zmenila cena dodávaného tovaru. V prípade, že táto situácia nastane, predávajúci bude okamžite kontaktovať kupujúceho za účelom dohody o ďalšom postupe. V prípade, že Kupujúci zaplatil už časť alebo celú sumu kúpnej ceny, bude mu táto čiastka prevedená späť na jeho účet, k uzavretiu Kúpnej zmluvy nedôjde.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • LACNE POLSKE VECI,NEKVALITA,NEMOZEM ZASLAT SPAT BO SOM TO DAL AKO DARCEK DO ZAHRANICIA

    Reakcia obchodu Autodoplnky.expert

    Dobrý deň,
    Nevieme sa vyjadriť k Vašej recenzii. Tovar sme vám zasielali na SK. Autorohože REZAW-PLAST sú síce z Polska, ale vysokej kvality. http://www.rezaw-plast.pl/

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • slaba komunikacia , nevedeli mi zohnat vybrany tovar čiže mi ho ani nedodali

    nekupovat

    Reakcia obchodu Autodoplnky.expert

    Dobrý deň.
    Nakoľko nám záleží na kvalite ponúkaných služieb, venujeme pozornosť každej recenzii, najmä negatívnej.

    Počet objednávok: 1
    Celkový obrat: xx,xx €
    Registrovaný dňa: 24.01.2015 16:26

    História stavov objednávky - E-SHOP:
    Dátum zmeny Stav objednávky
    24.01.2015 16:26:57 Prijatá objednávka (informácia e-mail)
    28.01.2015 15:07:58 Objednávka odoslaná (informácia e-mail)
    28.01.2015 15:08:09 Vybavená objednávka (informácia e-mail)

    Fakturačný software:
    Dátum vystavenia faktúry: 28.01.2015

    Zásielkový software:
    Číslo zásielky: 7xx-xx-xxxxxxx2
    Dátum odoslania (dd.mm.rrrr): 28.01.2015
    Dátum dodania (dd.mm.rrrr): 29.01.2015
    Dátum úhrady (dd.mm.rrrr): 29.01.2015
    Forma úhrady: dobierka

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Mesiac po objednávke a nič..

    Reakcia obchodu Autodoplnky.expert

    Dobrý deň.

    Vaša objednávka VIF Super Benzin Aditiv 0,5l / osobný odber, zo dňa 26.12.2014 bola vyriešená ihneď v prvý deň otvorenia našej prevádzky po Vianočných sviatkoch dňa 7.1.2015. Dňa 7.1.2015 Vám bol odoslaný potvrdzujúci e-mail a od tohto dátumu bol tovar pripravený na predajni.

    Tiež sme reagovali na Váš e-mail zo dňa 10.1.2015, v ktorom ste sa na stav svojej objednávky informovali.

    Informácie o všetkých stavoch vašej objednávky nájdete v e-mailovej schránke. Ak ste informácie nenašli, skontrolujte prosím Váš SPAM filter.

    Ďakujeme za pochopenie.

    Počet objednávok: 1
    Celkový obrat: x,xx €
    Registrovaný dňa: 26.12.2014 00:33

    História stavov objednávky E-SHOP:
    Dátum zmeny Stav objednávky
    26.12.2014 00:33:05 Prijatá objednávka (informácia e-mail)
    07.01.2015 10:40:33 Vybavená objednávka (informácia e-mail)
    Doprava: osobný odber
    Druh platby: platba kartou
    Dátum predaja: 26.1.2015
    Čislo dokladu: PR20150137

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • kuriérska služba stráca ich tovar

    Reakcia obchodu Autodoplnky.expert

    Dobrý deň,
    nedoručenie vašej zásielky nás mrzí. Tovar ku zákazníkovi musí prísť do 24 hodín od jeho odoslania. Ak by ste nečakali s reklamáciou dodávky tovaru dva týždne respektíve do 19.12.2014, kedy sme mali posledný deň otvorenú prevádzku a dodávateľ už tento deň nerobil rozvoz, tovar by sme vedeli opäť zabezpečiť. Každý tovar je na prepravu poistený voči poškodeniu či nedoručeniu ku zákazníkovi, reklamácie sú vyriešené vždy do 24 hodín.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Nedostatočná komunikácia so zákazníkom

    Reakcia obchodu Autodoplnky.expert

    Dobrý deň,
    prešetríme priebeh Vašej objednávky. Zistíme kde nastala chyba v komunikácii a vykonáme nápravu, aby sa to v budúcnosti neopakovalo. Váš názor akceptujeme, snažíme sa aby sme mali pozitívne ohlasy a preto budeme Vašej recenzii venovať zvýšenú pozornosť.

    Dobrý deň,
    prekontrolovali sme priebeh Vašej objednávky a nezistili sme pochybenie.

    - Tovar ste u nás objednali 8.10.2014. O zaevidivaní objednávky ste boli informovaný automatickým e-mailom.

    - Dňa 10.10.2014 nám prišiel tovar no bez jednej z troch objednaných položiek. O tejto skutočnosti ste boli bezodkladne informovaný konateľom spoločnosti. informovali sme sa, či si prajete objednávku stornovať, zaslať objednávku nekompletnú, alebo počkať na chýbajúcu položku, pričom sme uviedli presný dátum dodania.

    - Dňa 10.10.2014 ste nás informovali, že si prajete počkať na kompletnú objednávku

    - Dňa 13.10.2014 nám prišiel prisľúbený tovar od dodávateľa, presne oko sme Vás informovali.

    - 13.10.2014 sme vyskladnili objednávku, o čom Vám prišiel z nášho systému informatívny email.