Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • pri telefonickom overovaní objednávky ma pracovníčka odbila že ju to nezaujíma ona je účtovníčka a nie vybavovateľka telefonátov
    • staré bankové číslo účtu

    ochota komunikovať zo zákazníkom
    ponuka tovaru ktorý nie sú schopný dodať

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • no ani neviem na to odpovedať
    • dlhá doba dodania

    no ak by sa zlepšila rýchosť dodania, skrátila sa dodacia lehota tak ok
    to je akoby to šlo z aneriky, čo to nemajú vyrobené a teraz to až začali robiť podľa objednávky, to nechápem

    Reakcia obchodu ALEA studio

    Dobry den, rad by som reagoval na tuto recenziu, pretoze nas velmi mrzi Vasa nespokojnost, nakolko spokojny zakaznik je pre nas to najdolezitejsie. Pozeral som si priebeh Vasho pripadu a dna 07.02.2013 10:15 Vam bol poslany e-mail, kde ste boli informovana, ze tovar nie je momentalne skladom a bude nutne ho doviest od vyrobcu z Ciech. Vidim, ze okrem jednej polozky je tovar skladom, preverim dodanie tejto polozky a budem Vas informovat prostrednictvom e-mailu. Kazdopadne vsak dodanie nijako nebrzdime a snazime sa, aby kazda objednavka bola vybavena co najskor. S pozdravom Stanislav Pekar, konatel

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Zlá spolupráca medzi predajcom a skladom

    Som nespokojná, nakoľko objednané umývadlo 28.1.2013, bolo písané,že je na sklade.
    PO 24 hod. od objednania a zaplatenia celej
    čiastky som dostala e-mail, že momentálne
    na sklade umývadlo nieje, a dodacia doba
    je za 2-3 týždne.
    Toto vo mne vzbudilo podozrenie o neserióznosti.
    Po telefonickom rozhovore
    s p.Hurtošovou na objednávke trvám, no
    do dnešného dňa umývadlo nemám, dúfam, že moje podozrenie sa nenaplní.

    Reakcia obchodu ALEA studio

    Dobrý den, ďakujeme za Vašu reakciu a mrzí nás Vaša nespokojnosť no troška ma zaráža Vaša poznámka o neserióznosti. Vaše umývadlo bolo v deň kedy sa preverovala dostupnosť skutočne skladom, no nakoľko sa stav skladových zásob mení z minúty na minútu, než ste uhradili preddavkovú faktúru a nabehli peniaze na náš účet, tak umývadlo sa vypredalo, čo nás samozrejme mrzí, no nieje možné to ovplyvniť, pretože pokiaľ nieje uhradená preddavková faktúra, nemôžeme brať objednávku ako záväznú, nakoľko nám chodí veľa objednávok od ľudí, ktorí sa nudia a posielajú vymyslené objednávky s vymyslenými údajmi, takže istotne pochopíte, že nemôžeme hned každú objednávku vyskladniť. Naša firma Vám obratom oznámila, že umývadlo sa bohužial vypredalo a ponúkla okamžité vrátenie peňazí, alebo ak Vám nevadí si počkať 2-3 týždne, tak ponechať objednávku aktívnu, čo ste aj urobili. Nechápem preto Vaše narážky na našu serioznosť, nakoľko ste o tom, že budete musieť počkať vedeli a túto možnosť ste si vybrali. Tovar bol v piatok naskladnený a vyexpedovaný, takže by ste ho mali v krátkej dobe obdržať. Takže ste museli čakať necelé 2 týždne, čo je spodná hranica odhadovaného termínu dodania. Samozrejme nás mrzí táto skutočnosť a budeme sa snažiť zlepšiť skladovú dostupnosť, no pri tak širokom sortimente nie je možné mať všetko skladom v dostatočnom množstve. Prajem veľa spokojnosti s výrobkom a zostávam s pozdravom. Stanislav Pekar - konateľ

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • objednala som si wc s bydetom 2v1 a priobjednala som si chrómové trisky, wc mi bolo doručené s umelími triskami bez žiadnej informácii, po telefonickom kontakte mi bolo oznámené, že trisky mi bud doručené do troch dní, doteraz sa tak nestalo a je tomu už druhý týždeň

    Reakcia obchodu ALEA studio

    Dobry den, mrzi nas Vasa nespokojnost, no bola ste informovana, ze trysky su momentalne vypredane a nieje mozne Vam ich dodat, toto bolo uvedene aj v DL. Bohuzial pravda je, ze naskladnenie tychto trysiek trvalo dlhsie, nakolko dodavatel nedodrzal slubeny termin, co nas samozrejme mrzi. Nerezova tryska nieje povinnou sucastou WC+BIDET 2v1, je to nadstandard, bez ktoreho je ale vyrobok plno funkcny, takze by Vas to nemalo nijako obmedzovat. Taktiez Vam trysky neboli fakturovane. Pre informaciu, trysky uz su skladom a boli Vam poslane 16.8.2012 na Vasu fakturacnu adresu. Ospravedlnujeme sa za komplikacie, no nebolo v nasich silach dodat trysky skor.
    S pozdravom
    Stanislav Pekar, konateľ

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Ma tovar ktory potrebujem.
    • Neponuka tovar na dobierku.
    • Dlha cakacia doba na tovar (radovo tyzdne)
    • Po objednaní dlha cakacia doba na predfakturu, a nasledne neinformuju o tom ci vobec peniaze dostali.
    • V zakaznickej sekcii nedostatok udajov o objednavke, pripadne necitatelny text.

    Viz slabiny.

    Reakcia obchodu ALEA studio

    Dobry den, rad by som reagoval na Vasu recenziu a uviedol veci na pravu mieru. Bohuzial dlha cakacia doba na tovar je vo Vasom pripade sposobena tym, ze ste si objednali tovar, ktory je. objednavkovy a ani my, ani ziaden z nasich dodavatelov ho nemaju skladom, takze dodacia doba je dlhsia, nakolko sa tovar musi objednat priamo u vyrobcu, odkial putuje do CR a odtial na Slovensko. Tovar ste si objednali 22.5. o 19:09 hod, kedy uz bohuzial ani my nepracujeme, za co sa Vam ospravedlnujeme. Preddavkovu fakturu ste dostali 24.5. rano, nakolko sme cakali na informaciu od dodavatela ohladom terminu dodania, aby sme Vas mohli informovat predtym, nez Vam posleme preddavkovu fakturu. Necitatelny text vo Vasej objednavke je sposobeny inym kodovanim, ktore mate nastavene vo Vasom mail boxe, pripadne prehliadaci. Mrzi ma, ze ste boli nespokojny s nakupom u nas, bol by som len rad, keby ste si uvedomili, ze na tovar u nas zakupeny ste dostali zlavu 31% a jedna sa o internetovy obchod, my nemozeme vsetok tovar drzat skladom, to je technicky aj financne nemozne. Preto ak si chcete tovar zobrat hned, musite bohuzial navstivit kamenny obchod a kupit si tovar v cennikovych cenach s 0% zlavou. Toto je skratka rozdiel medzi kamennym obchodom a eshopom. Najviac ma vsak mrzi poznamka ohladom komunikacie so zakaznikom, nakolko ked si pozriete ostatne recenzie, tak prave komunikacia so zakaznikom a snaha vyjst v ustrety je to, co je v nasej firme na prvom mieste. Mrzi ma, ze ste nespokojny, bohuzial nevieme v tejto veci pre Vas urobit viac. S pozdravom
    Stanislav Pekar, konatel