Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Bola som spokojna,e-shop odporucam,budem nakupovat aj nabuduce,pretoze ,,zpohodliadomova,,si viem objednat tovar,ktory som v inych e-shopoch nenasla.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Spokojnosť
  • 10 %

    Tovar nedodaný, objednavka zrusená, peniaze do dnešného dňa nevrátené. Anikó Győriová

    Reakcia obchodu Z pohodlia domova.sk

    Vážená zákazníčka,

    Vaša objednávka bola stornovaná, platba Vám bola vrátená už dávnejšie. Treba si skontrolovať účet, ale určite Vám prišla. Prosíme Vás, aby ste recenziu upravili, lebo je už neaktuálna.

    S pozdravom zpohodliadomova.sk

  • 10 %

    Po piatich mesiacoch môjho otravovania mi boli peniaze nakoniec vrátené.

    Reakcia obchodu Z pohodlia domova.sk

    Vážená zákazníčka,

    Žiadame Vás aby ste duplicitnú recenziu odstránili z Heureky, pretože ste vykonali iba jednu objednávku a to čo ste napísali sem, môžete napísať do pôvodnej recenzie, teda ju editovať. Ak tak veľmi na tom trváte, ale všetky záležitosti Vám boli viackrát vysvetlené. Že to je nezávislé od nás, že tak dlho musíte čakať na tovar a dohodli sme sa na čiastočnom plnení objednávky. S tým že, za zvyšok tovaru, ktorý Vám nie sme schopný v momentálnej situácii dodať, vzhľadom na to, že sa nám nepodarilo získať dodávateľa talianskej drogérie o ktorého sme prišli, Vám bola vrátená platba.

    S pozdravom zpohodliadomova.sk

  • 20 %

    Presne ten istý prípad, ako už jedna pani nižšie písala..
    Nedodá tovar
    Nevráti peniaze
    Majiteľ nekomunikuje. Telefón nedvihne, na email neodpovedá. Objednala som si pre bábätko cely veľký balík vhlcenych utierok, za ktoré som musela vopred zaplatiť. A dodnes mi nič neprišlo. Ešte aj na takých veciach si pán robí úžitok, čo dnes je doba taká ťažká. Nie žeby sme si ľudia pomáhali, ale práve naopak.
    Neobjednávať nič z tohto e-shopu. Dúfame len, že v prípade pána Uhrika, spradlivost ešte existuje a ako sa vraví, že všetko sa raz vráti...

    Reakcia obchodu Z pohodlia domova.sk

    Dobrý deň prajem, vzhľadom na to že ste recenziu pridali na Heureku ako anonymný užívateľ, nevieme zistiť či ste vôbec objednávali od nás nejaký tovar. Poprosíme Vás, aby ste stiahli svoju recenziu z Heureky, v opačnom prípade to budeme riešiť trestným oznámením za poškodzovanie dobrého mena s úmyslom spôsobiť ujmu na česti a vážnosti osoby a taktiež aj s úmyslom spôsobiť škodu v podnikaní. V pondelok 16.10 podávame trestné oznámenie. Pokiaľ tu bude svietiť ešte táto recenzia. Ak ste mali niečo objednané naozaj, tak je potrebné kontaktovať nás mailom alebo telefonicky. Neevidujeme žiadnu nedodanú objednávku ohľadom obrúskov.

    S pozdravom zpohodliadomova.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Dodacia lehota bola 7-15 dní, už je to mesiac a ešte mi nič neprišlo, hoci som zaň už zaplatila.

    Reakcia obchodu Z pohodlia domova.sk

    Vážená zákazníčka,
    Ohľadom Vašej objednávky prebehla telefonická komunikácia.

    S pozdravom zpohodliadomova.sk

  • 10 %

    • Nedodá tovar
    • Nevráti peniaze

    Ako už bolo písané nižšie výhovorky majiteľa že tovar ide z depa na depo. Tovar za 110€ neprišiel.
    Majiteľ nekomunikuje.
    Neobjednávať nič z tohto e-shopu.

    Reakcia obchodu Z pohodlia domova.sk

    Vážená zákazníčka,
    Tovar bol expedovaný, aj by k Vám prišiel, keby sa počas prevozu nepoškodil. Z toho dôvodu ho kuriérska spoločnosť vrátila dodávateľovi. Žiadne výhovorky.
    Reálne sa riešila reklamácia medzi dodávateľom a kurierskou spoločnosťou.
    Žiaľ odoslať Vám nový nepoškodený kus už nemohli, keďže sa medzičasom vypredal.
    Nie je pravda, že majiteľ nekomunikuje. No pokiaľ sme nemali bližšie informácie, k tomu, prečo Vám nebol dodaný tovar, tak sme Vás nevedeli informovať.
    Odstúpili ste od kúpnej zmluvy medzičasom - takže Vám už tovar ani nemá byť prečo dodaný, lebo by ste ho museli vrátiť.
    Čo sa týka vrátenia platby, všetko máte v maili vysvetlené.
    Mrzí nás, že máte takúto negatívnu skúsenosť s našim e-shopom. Je to však len zhoda blbých okolností.
    S pozdravom zpohodliadomova.sk

  • Neodporúčam obchod.

    Reakcia obchodu Z pohodlia domova.sk

    Vážený zákazník,
    Situáciu ohľadom Vašej objednávky sme vyriešili. A samozrejme, máte právo na svoj názor. Mrzí nás Vaša negatívna skúsenosť.

    S pozdravom zpohodliadomova.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Nič my neprišlo hlavne že som zaplatil

    Reakcia obchodu Z pohodlia domova.sk

    Podľa našich informácií, Vám tovar z Vašej objednávky bol doručený.

    S pozdravom zpohodliadomova.sk

  • Odporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    • Tovar prisiel vporiadku kazdy vzlast zabaleny a k tomu maly darcek
    • Dlho treba cakat na objednany tovar
  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar bol doručený v poriadku a bola som spokojná aj s dĺžkou dodania.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Veľmi pekný a dobrý výber.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Som spokojná, tovar prišiel rýchlo a v poriadku.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Perfektná komunikácia.

  • Odporúča obchod

    100 %

    • Veľká spokojnosť po všetkých stránkach!!!
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Tovar prisiel skor nez som čakala v poriadku a bez chybičkyodporucam
  • 10 %

    • prídete o peniaze

    Určite neodporúčam.Objedala som školskú tašku Frozen,za ktorú som aj aj hned zaplatila.Mail ,ktorý potvrdil objadnávku mi prišiel,potom sa dva mesiace nikto neozval.Keď som moju objednávku urgovala,odpoveď bola že taký tovar v ponuke nemajú a IBAN mojej platby nie je ich.
    Tento obchod je názorná ukážka vychcanosti.,

    Reakcia obchodu Z pohodlia domova.sk

    Dobrý deň prajem,
    Toto žiaľ musí byť nejaký omyl. Pretože, neevidujem objednávky na tašky Frozen, s ktorými by bol nejaký problém, keďže tých objednávok nebolo zas až tak veľa, tak som ich v systéme preveril.
    Vzhľadom na GDPR vypíšem iba čísla objednávok: 669, 681, 716, 722 a 761. Z toho dve objednávky boli doručené, dve objednávky stornované na žiadosť zákazníkov a jedna objednávka je na doručení, ktorá tiež čoskoro k zákazníčke dorazí. Avšak s tou zákazníčkou som telefonicky komunikoval a pamätám si, čo som hovoril. Takže pravdepodobne ste objednali z úplne iného e-shopu a omylom vyplnili formulár u nás. Alebo ste len z konkurencie a snažíte sa mi poškodiť dobré meno.
    Každý zákazník vidí na e-shope momentálne doručovaciu dobu, ktorá je u niektorých produktov 20 až 90 dní kvôli korone. Avšak reálne tovar chodí v priemere do tých 15 až 30 dní, len niektoré objednávky meškali a prišli až po dvoch mesiacoch, čo sa školských tašiek týka.
    Platby so všetkými objednávkami sú spárované, neevidujem preto platbu, ktorá by bola nespárovaná s objednávkami na tašky Frozen a tie slová, ktoré boli uvedené v recenzii som určite ani nepovedal, ani nenapísal ja. V prípade zistenia, že tovar sa už vypredal, samozrejme hneď kontaktujem zákazníka telefonicky a navrhujú sa alternatívy tovaru alebo stornovanie objednávky s okamžitou spätnou úhradou, pokiaľ zákazník už objednávku uhradil. Všetky tašky Frozen sú momentálne dostupné a ponuka sa bude rozširovať o ďalšie nové modely. Ak teda máte negatívnu skúsenosť s nejakým e-shopom, že Vám tovar nedodal a obabral Vás o peniaze, tak mi je to ľúto.
    Keďže je to anonymné hodnotenie, neviem zistiť, na základe ktorej objednávky ste túto recenziu napísali a situáciu nemôžem ďalej riešiť. Ešte raz sa opakujem, takúto konverzáciu nevediem so zákazníčkami, hlavne nie štýlom toho, že by som im povedal že platbu som od nich neprijal, keď som ju prijal. Poprosím nasmerovať túto recenziu na správny e-shop, z ktorého ste objednávali. Alebo ju odstrániť, keďže mám dojem, že je neopodstatnená, z dôvodu anonymného hodnotenia. Posledná prijatá platba za objednávku tašky Frozen bola dňa 13.11.2020 - táto objednávka jediná nebola ešte doručená zákazníčke, o čom bola informovaná telefonicky, že jej objednávka je na ceste a vplyvom korony sa prevoz tovaru momentálne spomalil, avšak v čase objednania tovaru vedela, že dodanie tovaru môže trvať aj dlhšie.

    S pozdravom zpohodliadomova.sk

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    Pracovnik/majitel(?) obchodu je velmi mily a ochotny v pripade specifickych poziadaviek pohladat nestandardny tovar u svojich dodavatelov.

  • 10 %

    • Tovar som objednal 22.3.2020. Peniaze uhradil som vopred. Dodacia lehota bola 15 dní. Teraz je 03.06.2020. Zatiaľ som nič nedostal. :-(
    • Na email žiadna reakcia
    • objednávka č. 179 , a nedostal som na e-mail odpoved

    Reakcia obchodu Z pohodlia domova.sk

    Dobrý deň prajem,

    Na základe anonymného hodnotenia nevieme zistiť, o ktorú objednávku sa jedná. Na všetky maily, ktoré sme dostali ohľadne objednávok, sme určite odpovedali tento týždeň. Prosím, kontaktujte nás radšej telefonicky, ak máte skúsenosť, že sa Vám mailom nedostala odpoveď.

    S pozdravom zpohodliadomova.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Stav objednávky nie je zmenený.
    • Tovar nebol doručený už 20 dní.
    • Na email žiadna reakcia.

    Reakcia obchodu Z pohodlia domova.sk

    Vážený zákazník,

    Podľa tracking systému Vám bola zásielka doručená dňa 28.5. čiže dnes. V systéme e-shopu síce status prehodený nebol, ale to neznamená že Vaša objednávka expedovaná nebola. Statusy sa prehadzujú hromadne, a keďže u tohoto dodávateľa došlo aj k nejakým stornám zásielok, ktorá sa žiaľ nepodarilo dodávateľovi odoslať, tak sme statusy ponechali na platba prijatá u viacerých objednávok aj odoslaných, lebo si ich tentokrát postupne musíme triediť, ktoré sú na doručení, a ktoré ešte len budú, resp. sa bude vracať za ne platba.

    S pozdravom zpohodliadomova.sk