Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    Aj ked mi prisiel mail, ze tovar bude doruceny nasledujuci pracovny den, tak nebol. Ale chapem su sviatky a obchod ako taky za to nemoze. Cize nemozem hodnotit, nakolko nemam co

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar som objednala a zaplatila 14.11.2024. Dodnes mi nebol doručený a je 25. novembra. Žiadna snaha zo strany predávajúceho vysvetliť, v čom je problém. Prvýkrát nakupujem cez Zelený obchodík a ďalší nákup si asi dobre rozmyslím.

    Reakcia obchodu Zelený obchodík

    Dobry den, balik bol doruceny hned na druhy den, do predajne nikto nevolal, ze zasielka nie je dorucena

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Dostala som iny produkt ako som si objednala

    Reakcia obchodu Zelený obchodík

    Dobry den, dostali ste spravny produkt, ten ktory je v objednavke, len medzitym vyrobca menil zlozenie a vy ste si to nepozreli, na stranke mame zlozenie aj foto aktualnu, stacilo nam zavolat pred pisanim recenzie

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Pre zahraničné dovozy neiodporucam

    Reakcia obchodu Zelený obchodík

    pani sme informovali, ze doprava do zahranicia jej balika je 3x drahsia ako nas zisk z jej objednavky, nemozeme predsa ist do takej straty ako predajca, namiesto pochopenia sa dockame takejto recenzie, ale taki su ludia v dnesnej dobe

  • Neodporúča obchod

    10 %

    19. 1. jsem obdržela mail, že se objednávka vyřizuje. Platba odešla. A je 3. 2. a nic.

    Reakcia obchodu Zelený obchodík

    Do zahraničia aktuálne neposielame, pani sme sa pokúšali neúspešne dovolať, prišiel jej aj email o zrušenej objednávke a platbu sme obratom poslali naspäť ihneď.
    Neviem čo viac sme mohli ešte urobiť.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tovar bol doručený ale boli poškodené obaly - muka bola roztrhnutá na 3 miestach. A vsetko ostatne sa zaspinilo.

    Reakcia obchodu Zelený obchodík

    Pani písala, že balík bol viditeľne poškodený a aj tak ho od kuriéra prevzala, balíme čo najdôkladnejšie, avšak múka je náchylná vec a mohlo pri preprave na balík niečo spadnúť, nie je to však naša chyba

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Včelobal bol katastrofálnej kvality, suchý, vyblednuté farby, akoby bol už používaný, hodila som ho rovno do koša.

  • Neodporúča obchod

    • Od obchodníka do miesta doručenia je 22km a ja nemam kavu doma!!!???za 11-dni paráda.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ak to niesom schopný zabezpečiť, tak to asi nedávam do ponuky!!!!!!!!!
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Dlhá dodacia lehota, bez komunikácie. Založená objednávka a čakanie....

    Reakcia obchodu Zelený obchodík

    Dobrý deň, žiaľ chybu urobilo GLS, balík bol poškodený, vrátil sa nám včera a my sme tovar poslali nanovo. Nevedeli sme, že Vám kuriér GLS nedal info. Stačilo nám len zavolať, že balík nebol doručený a boli by sme to riešili hneď, že kde je problém. A nový balík by Vám išiel od nás hneď. Bola by to určite lepšia cesta, ako nás neprávom verejne očierniť.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • sortiment
    • možnosť online platby kartou
    • komunikácia
    • ponúkajú sortiment na eshope, ktorý už nie je na sklade

    Objednala som si pred Vianocami (17.12) plechovky kondenzovaneho mlieka a uhradila platbu rovno kartou. Nakolko bolo 20.12 a neprisiel mi ani email ani nic, som kontaktovala obchod prostrednictvom FB. Pani mi odpisala, ze sa so mnou nevedeli spojit, lebo som napisala “neexistujuci” email a skusala ma kontaktovat aj telefonicky. Email bol uvedeny spravne a neviem, asi zahadne mi nefunguje ani email a ani telefonicky kontakt.. nevadi. Tovar nakoniec ani nemali, ale peniaze mi boli vratene naspat. Velmi ma cela vzniknuta situacia aj mrzi, nakolko tento obchod ma dobre recenzie a ja som si namiesto vegan rafaela nestihla prichystat decentnu nahradu.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • rôzny tovar, pestrý výber zdravej výživy
    • zabudli na moju objednávku s tým, že po týždni som písala mail, na ktorý prišla automatická odpoveď o expedovaní tovaru bez bližšieho popisu prečo závada nastala

    Nechcem povedať, že by som obchod neodporúčala na základe jednej skúsenosti plus neviem ešte ohodnotiť kvalitu produktu, no nebola som úplne spokojná s prístupom ku zákazníkovi

  • Neodporúča obchod

    neviem či vedia alebo nevedia čo predávajú, ale to čo mi prišlo určite šungit nie je resp. aby som nekrivdil tak v tom drvenom zafúľnom odpade sa možno nejaký šungit aj nájde...

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Dlhá dodacia lehote. Dnes je desiaty deň od objednania a objednaný tovar stále nemám . No a k tomu Vy odo mňa chcete hodnotenie.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Urobila som objednavku na dobierku s dodanim do domu. Udala som pevnu linku a dostala email, ze cislo nepreslo, aby som dala mobil, ze treba na poslanie sms na dodanie. Dala som moj zahranicny mobil. Prisiel dalsi email ze zahranicny mobil nemoze byt, ze to poslu na postu na vybranie a ked to tam dorazi, ze mi to daju preposlat priamo domov. Prisiel mi email z posty vyzdvihnut balik, tak som do zeleneho obchodika pisala nech ho preposlu domov a dala som im bratov mobil. Balik stale cakal na poste, akurat bola sms poslana bratovi aby vyzdvihol. Ked sme prisli vyzdvihnut, museli sme platit viac ako bolo na dobierke a na objednavke urcene. Za nekompetentny personal v obchode som ja musela viac platit.

    Lacne ceny, zly servis. Nekompetentna zamestnankyna, ktora nebola schopna dodat zasielku az do domu a stalo nas to viac penazi.

  • Neodporúča obchod

    • Zasiela poškodený tovar a potom to žaluje na postu..... Dostala som otvorený javorový sirup a odozva bola že za to môže pošta nuž zaujímavé schopnosti ma naša pošta imaginarne všetko som mala lepkave.... Obchod si nepriznal chybu a zákaznícka na to doplatila..... Celý nákup bol ako lepidlo v hodnote 60eur.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Chcela som vyskúšať nový BioObchod,ale pre mňa zlá skúsenosť. Tovar som objednala 2.4.,keby som nekontaktovala predajnu o 2dni s tým,že kde tovar je,neviemci by som sa vobec dozvedela ze potraviny nie su skladom. Žiaden email mi nebol doručený o nedostupnosti. Tovar mi mal byt doruceny az 11.-12.4. co je neprijatelné. Objednávku som zrušila a objednala z iného obchodu kde mi tovar bol doručený na druhý deň.

  • Neodporúča obchod

    • Poštovné

    Ak je objednávka v hodnote 78€
    ..myslíte že priratanie postovneho do fakturacnej sumy je v poriadku?

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod naprosto k nicemu obednavku zříci protože to co nabízí nemaji skladem. Zbytečná ztráta casu

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Neprijemna komunikacia v kamennom obchode