Zobraziť recenzie

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Neprišla mi ani správa kedy mi má prísť

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Uskutocnil som objednavku cez web pre produkt, ktory bol oznaceny ako dostupny, so stavom 6ks na sklade. Na nasledujuci den som obdrzal telefonat, ze skladom je len 1kus a ten je nefunkcny. Predajca sa ponukol ze pohlada produkt s podobnymi parametrami a bude ma informovat, co sa nestalo. Po 3 tyzdnoch som poziadal o vratenie platby, reakcia prisla az po 9 dnoch a dalsom mojom e-maile s hrozbou obratenia sa na SOI...

    Reakcia obchodu ZEBRACOMP.sk

    Dobry den. Dakujeme za Vas pohlad na vec. Je pravda ze nam na webe ostal svietit produkt, ktory uz skladom nebol co je nepochybne nasa chyba.

    Akonahle sme tuto chybu zistili informovali sme Vas o nedostupnosti objednaneho produktu a bola Vam ponuknuta moznost alternativneho produktu podla vasich poziadaviek a v pripade ze bude dostupny.
    Alternativny produkt Vam bol ponuknuty dna 22.6.2021 aj s polu s moznostou vratenia platby v pripade, ze Vam produkt nevyhovuje.
    Odpoved sme nedostali.
    V dalsom maili ste nas ziadali vratit platbu na co sme opat reagovali ziadostou o zaslanie cisla uctu kam Vam mame platbu poukazat.
    Ihned ako ste nam zaslali cislo uctu bola platba refundovana v plnej vyske.

    Osobne ma tato situacia velmi mrzi, pretoze mojim cielom je aby nasi zakaznici boli spokojni a to v tomto pripade skonstatovat nemozem. Zaroven vsak odmietam Vas postoj, ktorym nas staviate do role nespolahliveho dodavatela nakolko sme urobili vsetko aby sme Vam vysli v ustrety.

    Nech uz je akokolvek budem velmi rad ak nam zachovate priazen aj do buducna a dovolite nam presvedcit aj Vas o tom, ze ZEBRA je firma ktorej zalezi na zakaznikoch.

    S pozdravom

    Mgr. Zdenko Bardon

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nekomunikujú