Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Chybný popis tovaru na stránke, doručená mi bola kamera v špecifikácii, akú som si neobjednal. Čakal som, že mi ponúknu vrátenie tovaru na ich náklady, no dostal som len zoznam alternatívnych produktov. Ak sa mám dohadovať a doprosovať niečoho, čo by mal byť štandardný postup a samozrejmosť, kameru si radšej nechám a použijem na inom mieste. Stále tak musím kúpiť ešte jednu, no pre istotu niekde inde, aby som dostal to, čo som objednal a zaplatil.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar nedorazil ani po 8 dňoch od objednávky aj keď bol skladom.
  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • ramky prisli vadne
    • bez komunikacie

    objednane ramky prisli vadne, odstupenie od zmluvy nepreberaju

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Obchod zrušil objednávku a poslal naspäť peniazi . Napísali , že už nemajú skladom

    Reakcia obchodu zdomu.sk

    Mrzí nás Vaše hodnotenie...
    Objednali ste si tovar, ktorý nie je možné dodať v dohľadnej dobe,
    preto sme objednávku zrušili a ihneď sme vrátili platbu.
    Kde sme urobili chybu ? hmm...

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Jedina firma kde sa dal tovar kupit
    • Tovar este nemam - tovar odosleme na buduci den od objednavky- je to 7 dni a nic neprislo.

    Tovar som objednal v pondelok.V piatok mi volali,ze ci ta objednavka este plati,lebo overovali telefon a nemohli sa mi dovolat.Za cely tyzden mi nikto nevolal,a nemal som ani neprijatý hovor.Nech si urobí kazdy svoj nazor.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Internetový obchodom zdomu neposkytuje žiadnu odozvu ako ďalej je z mojou objednávkou takže nemôžem z mojej strany poskytnúť moje hodnotenie.

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Zial neda sa platit kartou (prevodny prikaz zdrzuje o 1-2 dni), slubovany termin dorucenia sa natiahol o tyzden (objektivne - obchod vyexpedoval vcas, zaseklo sa to u kurierskej firmy ale to si musia riesit oni so svojimi subdodavatelmi a partnermi, ako zakaznik som tovar dostal proste neskoro)

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Komunikácia
    • Komunikácia

    Ponúkajú tovar v eshope uvedený skladom, pritom tovar na sklade nemajú a ponúkajú ho dodať o 3-4 týždne.
    Zákazníka neiformujú.

    Reakcia obchodu zdomu.sk

    Mrzí nás Vaša reakcia,
    Informácia o dostupnosti produktu je pri každom produkte, objednali ste si produkt, ktorý nebol skladom už v čase vytvárania objednávky .
    Ihneď po objednaní ste dostali e-mail o nedostupnosti tovaru. Nasledujúci deň, (keďže ste objednali večer) sme Vám volali kedy je možné dodať tovar, preto nerozumiem hodnoteniu 'Zákazníka neiformujú.'

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Tovar bol eventuálne dodaný
    • Vyššie ceny
    • "Dostupnosť: Na sklade" v skutočnosti znamená "Na sklade do 48 hodín."

    Reakcia obchodu zdomu.sk

    Nezasielame tovar "na dobierku" bez telefonického overenia objednávky. Objednávku počas pracovného dňa overujeme do 15 minút od vytvorenia. Ak nám zákazník nedvíha telefón a následne nereaguje ani na výzvu mailom, tovar nepošleme, ponecháme objednávku otvorenú do overenia. Najdlhšie však 10 dní.

  • Neodporúča obchod

    Tovar dorazil za 4 dni

    • neochota komunikovat,
    • arogancia
    • pasivny pristup k problemu
  • Neodporúča obchod

    30 %

    • rýchle dodanie
    • Komunikácia

    Potrebovala som vypísať do firmy tlačivo, kvôli registrácii, obchod nereaguje a je neochotný aj napriek viacerým výzvam.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Údajne nečakali toľko objednávok na tovar.

    Reakcia obchodu zdomu.sk

    Je nam úprimne ľúto že nemôžeme vybaviť Vašu objednavku (7ks grafických kariet).
    Snažíme sa každú objednávku vybaviť čo najrýchlejšie, informaciu o nedostupnosti ste dostali automaticky po vytvorení objednávky - keďže už v čase objednávky nebol skladom požadovaný počet kusov,
    následne do 10 minút sme Vás informovali telefonicky o termíne dodania.
    Mrzí nás Vaše hodnotenie, pretože nezavádzame zakazníkov, ihneď vedia či tovar dostanú, alebo môžu hľadať a skúsiť objednať inde.

  • Neodporúča obchod

    • Ignorácia, od mailu čaká na vybavenie ma už vôbec nekontaktovali

    Neodporúčam, vôbec žiadna komunikácia zrejme ani nemajú žiaden tovar skladom ako uvádzajú na stránke. Vôbec moju objednávku neriešili.

    Reakcia obchodu zdomu.sk

    ÁNO, nekomunikujete s nami a ignorujete nás.
    Objednali ste si na osobný odber TV za viac ako 5000 €. Tovar máme pre Vás stále pripravený v predajni. Nenašli ste si čas vyzdvihnúť si ho za 14 dní. Objednávka bude dnes stornovaná.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • n/a.
    • ziadne info do mailu po zadani objednavky o termine dorucenia tovaru.

    ak cakate potvrdenie a info o dostupnosti mailom nic take sa nestane namiesto toho vam budu volat a vysvetlovat a vysvetlovat.. tohto ma mohli fakt usetrit komplet strata casu a pristup ako z 90tich rokov min. storocia mozno skor z osemdesiatych..

    Reakcia obchodu zdomu.sk

    Každú objednávku telefonicky overujeme, čiže zavoláme Vám a upresníme termín dodania.
    Počas spracovávania objednávky ste naďalej informovaný e-mailom.
    Snažíme sa čo najrýchlejšie informovať zákazníkov o stave objednávky, ...a predsa sa našiel niekto, komu tento postup nevyhovuje.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar po prvom zapnuti nefungoval, pisal vlozte disk. Tovar poslany na reklmaciu a po 3 tyzdnoch na moj dotaz ze ako to stoji s reklamaciou mi bolo povedane ze Asus sa k tomu vyjadril : ze som si zavadu sposobil sam.Ze si mam zaplatit 33 Eur za opravu. Mam si platit za opravu niecoho co som si nesposobil a tovar nesiel ani 1 sekundu... predajca sa len vyhovaral na stanovisko servisu.Vysledok taky ze som zaplatil za tovar 330Eur a tovar je nefunkcny.Podnet zaslany na obchodnu inspekciu.

    Reakcia obchodu zdomu.sk

    Nový, zabalený, notebook ASUS zákazník prevzal 3.12.2015(bez výhrad), reklamoval 29.12.2015. My, ani žiaden iný predajca, nie sme oprávnený servisovať (v záručnej dobe) notebooky značky ASUS, preto sa preposielajú do autorizovaného servisu. Autorizovaný servis diagnostikuje závadu a rieši opravu. V tomto prípade v servise zistili: "Smazany HDD zakaznikem - chybi recovery oddil a placena instalace OS. Uctujeme jen praci." Ak máme informáciu zo servisu IHNEĎ informujeme zákazníka o stave reklamácie. V tomto prípade je to 16-ty deň od prijatia tovaru, 9-ty prac. deň.
    Nemáme sa prečo vyhovárať na stanovisko servisu, len ho postupujeme zákazníkovi.
    Čas a peniaze sa dá ušetriť aj správnou komunikáciou zo strany zákazníka.

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Žiadné
    • Kvalita doručenia tovaru /netýka sa to samotnej prepravy/ ale tovar nebol dostatočne zabalený, poškodený obal atď.

    Prvý krát nakupujem, nie som spokojný s obchodom.

    Reakcia obchodu zdomu.sk

    Tovar bol odoslaný v originálnom balení, ktoré je vyrobené za účelom ochrániť produkt. Ťažko je vyjadriť sa bližšie k tomuto hodnoteniu, keďže nemáme viac informácií.
    Ak je poškodený obal alebo ochranné krabice, je potrebné IHNEĎ nás kontaktovať a s kuriérom spísať protokol o škode.
    Tovar zasielame kuriérmi, žiaľ nemôžme ovplyvniť manipuláciu s ním.

  • Neodporúča obchod

    70 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    • najnižšia cena na trhu asi
    • velmi dlhá doba na vybavenie objednávky

    Reakcia obchodu zdomu.sk

    Ďakujeme za hodnotenie, i keď trochu nerozumiem:
    24-09-2015 - objednávka bola Vami uhradená
    25-09-2015 - tovar sme odoslali kurierom

    Aktuálne mame priemernú dobu dodania 1.7 dňa podľa hodnotení zákazníkov.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • zavadzajuca skladova dostupnost tovaru

    na zaklade mojej jedinej skusenosti neodporucam

    Reakcia obchodu zdomu.sk

    Skladovú dostupnosť na stránke aktualizujeme 1x za hodinu, čo najskôr po vytvorení objednávky zákazníka informujeme o čase dodania tovaru...

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • mala to byt cena.Nebola.
    • Uvadzaju co nemozu dodat.

    Reakcia obchodu zdomu.sk

    Pri kazdom produkte je informacia o dostupnosti, ak je tovar skladom, dodame, ak je napisane ze informujte sa o naskladneni, moze to byt uz neobjednatelny produkt, alebo len docasne vypredany. Kazdeho zakaznika informujeme o dostupnosti a case dodania telefonicky.