Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Lindush Aliana Povinská:
    ešte dodatok. len pre zaujímavosť mená ľudí čo dali recenzie k tomuto jednému parfému:
    Hanusová Stanka
    Hanusová Z.
    Hanus Stanislav
    Maťko Adamčík Martin
    adamčíková stanislava
    Kovacsova K.

    trochu zvláštne nie? :)

  • Keďze nemôžem pridať recenziu píšem sem. S obchodom ako takým problém nemám. Musím uznať že majú dobré ceny, rýchlo doručujú a nestalo sa že by niekedy niečo doplietli takže v tomto ohľade môžem obchod iba odporúčať, ale iba pokiaľ viete čo kupujete, lebo to čo sa mi nepáči a čo ma naozaj naštvalo resp. pobúrilo,sú zavádzajúce recenzie parfémov. Kúpila som si jeden parfém ktorý mal samé úžasné 5*-kové recenzie. Nikdy nekupujem naslepo ale riskla som to práve na tomto základe superlatív na ich stránke. Parfém mi prišiel ale bohu žiaľ vôbec mi nesadol a zdvihol sa mi z neho okamžite žalúdok, čo sa mi fakt už dlho nestalo ale ok 100 ľudí 100 chutí. Tak som sa rozhodla že ho na ich stránke ohodnotím. Samozrejme recenzia bola negatívna, narovinu som napísala svoj názor na to že mne osobne smrdí a vôbec sa mi nepáči a dala mu jednu hviezdičku. Samozrejme napísalo mi že komentár bude pridaný až po schválení a v tom okamihu som vedela, že ho tam nepridajú a to sa mi aj potvrdilo. Najviac ma ale zarazilo to, že mojim negatívnym komentárom a slabým hodnotením sa samozrejme zmenil aj počet hviezičiek z 5 na 4 a pol. Je ale zaujímavé že keď som tam išla o pár hodín neskôr tak samozrejme môj komentár tam stále nebol ( a ani nebude) a parfém mal zas nanovo 5 hviezdičiek ako zázrakom. Ja osobne si myslím, že toto nie je voči zákazníkom fér a naozaj za vidinou zisku takto zavádzať nie je pekné. Nechcem nikoho uraziť ale je to do očí bijúce a toto ma na tomto obchode teraz ale naozaj veľmi sklamalo a už ma precháza chuť tu nakupovať čo je škoda. Ja ako zákazník očakávam pravdivé recenzie a tie bývajú bohu žiaľ niekedy aj negatívne veď pre boha aj tak sa ten jeden parfém nepredá každému lebo nie každému sa všetko páči, ale ak tam mám čítať klamstvá alebo iba chválospevy a na základe toho a na úkor svojej spokojnosti dotovať ekonomiku niekoho iného tak v tom prípade už do tohto vkladať dôveru nebudem. Je mi ľúto že som musela napísať niečo takéto ale proste toto sa nerobí.

  • Vážená Katko,
    rádi bychom upozornili, že informace, které zde uvádíte, jsou neúplné a nepravdivé. Objednávku jste uzavřela 7.5. ve večerních hodinách. Zboží jsme pro Vás objednali od dodavatele a ve čtvrtek 9.5. jsme Vás emailem informovali, že Vám do dvou pracovních dnů upřesníme termín dodání. V pondělí 13.5., tedy druhý pracovní den, jsme obdrželi od dodavatele informaci, že jednu z položek bohužel není schopen zaslat. O tomto jsme Vás neprodleně informovali emailem a sms zprávou. Při následném telefonickém rozhovoru byla operátorka nucena po několika upozorněních hovor ukončit, protože komunikace z Vaší strany překračovala meze normálního rozhovoru. Ačkoli jsme se Vám pokusili vyjít vstříc a obdržela jste naši písemnou omluvu, bohužel jste odmítla situaci řešit, odpověď na náš email jsme rovněž neobdrželi. Předpokládáme, že o objendávku nadále nemáte zájem a považujeme ji tedy za zrušenou, o čemž Vás budeme rovněž informovat na Váš email.
    S přáním pěkného dne,
    Blanka Mrázková
    Specialista back office

  • S nákupom ani s komunikáciou s Xparfemy som maximálne NESPOKOJNÁ !!! Tovar, som si objednala 7.5.2013. Na mail som dostala 13.5. 2013!!! oznam, že objednaný tovar, ktorý bol v tom čase v ponuke nemajú, tak či mi majú poslať ostatný objednaný tovar. Po 6 dňoch sa len opýtajú !!! nie to aby mi bol už dodaný tovar ako reklamujú. O komunikácii s telefonistkou škoda hovoriť.... A nechápem ako som sa mohla dostať v rezenziach akože som spokojná s týmto obchodom !!!! keď som max. nespokojná, prosím vymazať alebo dať nespokojnosť !!!
    Ďakujem
    Katka