Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Kameri Imilab uplne nepoužitelné. Chcel som vymeniť za iné no odporučili mi len reklamaciu. Určite tu už nenakúpim

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    Tovar prišiel poškodený. Poslala som ho naspäť na reklamáciu.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • zrušili mi objednávku bez predošlého upozornenia a po zaplatení objednávky

    Zrušili mi objednávku bez predošlého upozornenia a po zaplatení objednávky. V žiadnom prípade neodporúčam z tejto pofidérnej stránky nič objednávať.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Nedodany spavny tovar ako som si objednal. Dostal som cerveny obal inej znacky.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Pred týždňom som ich objednala. Mali byt predané dopravcovi 28.11.. odvtedy žiadna info o zásielke až do dnes, že niečo sa nepodarilo a odovzdajú ich 30.11.(v tie dni medzi týmito dátumami tiež žiadna info že niečo nieje v poriadku). Neviem, kedy a či dorazia, no pre mňa to znamená narýchlo kupovať iný darček, keďže tento nestihne doraziť včas. Chápem, že sa môže stať, že niečo nevyjde, no pre mňa je to veľmi nepríjemná skúsenosť s týmto obchodom.

    Reakcia obchodu XM.sk

    Ďakujeme veľmi pekne za recenziu, aj také červené :) musia byť a aj my sme len ľudia. Stane sa pri tom nápore, že sa nestihne kontaktovať zákazník v každej objednávke a niečo Vám medzi prsty ujde.
    Moc sa Vám za vzniknutú situáciu ospravedlňujeme, neváhajte sa na nás obrátiť mailom, aby sme mohli nájsť vhodnú kompenzáciu (odškodnenie) :)
    Pekný deň, Vaše XM.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Uz mesiac sa s nimi natahujem o vratenie penazi za mobil ktory bol chybny a vrateny v 14 dnovej lehote. Stale odpisuju ze je to v rieseni, pohladavku postupili inemu oddeleniu atd. ale peniaze nikde. Verim ze to vyriesi obchodna inspekcia a takyto " obchodnici" budu na ustupe.Totalne sklamana z celeho pristupu.

    Reakcia obchodu XM.sk

    Krásny deň prajem.
    Veľmi nás mrzí Vaša skúsenosť, no omylom sme zadali splatnosť dobropisu na zlý dátum, preto sa to tak naťahovalo.
    Moc sa Vám za vzniknutú situáciu ospravedlňujeme.
    Budeme si do budúcna dávať väčší pozor, aby sa to nestávalo. :(
    Vaše XM

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Objednal dom tovar v stredu a dorazil v pondelok poobede čo dodať. Veľké mínus že sa nedá tovar podlať na poštu

    Reakcia obchodu XM.sk

    Ďakujeme za hodnotenie pán .
    Sme veľmi radi za každú recenziu, či už je "červená alebo zelená".
    Stane sa sem tam aj nám aj našim partnerom na doručenie, že chyba v sklade môže znamenať oneskorenie.
    Aj keď vo Vašom prípade sme asi chybu nespravili, k pochybeniu neprišlo ani u nás a ani u našich partnerov na doručenie.
    Po skontrolovaní objednávky, sme na to prišli prečo Vám to nedorazilo, tak ako ste si predstavoval. Ak objednávku zadáte v čase 21:10 v stredu večer, kedy už je dávno po expedícií, je asi zrejmé, že to bude odchádzať na druhý deň a doručenie tam do 48 hodín nebude garantované. Ešte navyše, ak tam príde víkend. A k tomu doručeniu poštou. Vôbec by sa nedalo počítať, že by to česká + slovenská pošta doručila rýchlejšie. (možno ste skôr narážali na cenu dopravy).
    Moc nás vzniknutá situácia mrzí a dúfame, že ste nezanevreli na náš eshop a v budúcnosti už to skúsime zlepšiť.
    Ešte raz ďakujeme. XM.sk

  • Neodporúča obchod

    80 %

    • Dlho trvalo doručenie. A vodič bol nervózny a dal mi info 5minut než dorazil
  • Neodporúča obchod

    40 %

    Nekvalitne vyrobky

    Reakcia obchodu XM.sk

    Ďakujeme veľmi pekne za recenziu.
    Pozreli sme si celý priebeh objednávky, aj s jej obsahom. Keďže ste neboli spokojný s tovarom,ktorý ste poslali naspäť a už máte vystavený dobropis.
    Asi ste narážali svojim hodnotením na ochranné tvrdené sklá, ktoré ste si vybrali. Pri nich máme napísané: "Kvôli zaobleniu displeja nezasahuje sklo do úplných okrajov displeja. Nejedná sa o vadu produktu. Pre zakrytie celého displeja sklom, doporučujeme ochranné sklo s rámikom."
    Preto si myslím, že informácia bola podaná od nás správne, zákazníkov nezavádzame.
    Aj tak ďakujeme za hodnotenie, vážime si každú jednu recenziu, aj každého jedného zákazníka.
    Váš XM.sk

  • Recenze byla smazána ve smyslu bodu 8.3.2 Podmínek používání nákupní galerie Heureka.cz.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Objednaný tovar nebol na sklade. Objednávku som zrušil.
    • Problém s vrátením peňazí.

    Reakcia obchodu XM.sk

    Ďakujeme za hodnotenie.
    Už sme problém vyriešili a našli chybu, ako ste si cez heuréku mohli objednať tovar, ktorý nebol skladom. Keďže sa nám XLM feed načítava každé dve hodiny, preto sa stalo, že tovar, ktorý ste objednali u nás už nebol skladom, ale XML feed bol starý a preto Vás to na objednávku daného kusu pustilo.
    Mzrí nás toto nedorozumenie. Ešte len málo k vráteniu peňazí, tie by boli hneď na Vašom účte, ale kým sa platba cez PayU pripíše, tvrá to niekoľko dní, následne spracovanie vrátenia tiež a prevod naspäť na Váš účet.
    Keby všetci mali rovnakú banku - to by sa dalo riešiť behom pár sekúnd. :)
    Váš XM.sk

  • Neodporúča obchod

    60 %

    • Je v Prahe

    Reakcia obchodu XM.sk

    Ďakujeme pekne za hodnotenie.
    Bude asi troška nezrozumiteľné pre zákazníkov (a aj pre nás). :)
    Ale budeme sa snažiť s Vami spojiť a vyriešiť "záhadu" tejto recenzie.
    Tešíme sa na Vaš ďalšie nákupy.
    Váš XM.sk

  • Príspevok bol odstránený z dôvodu irelevantnosti obsahu. Jedná sa o hodnotenie prepravnej spoločnosti.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl.: 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Nikdy nekupuj..

    Reakcia obchodu XM.sk

    Pekný deň prajem.
    Podľa mnou dohľadaných informácií sa Vaša objednávka tiež nachádzala medzi pár ,,šťastlivcami", kde bolo zadané SK IČ DPH. Ako som už písal vyššie. Tieto objednávky sa nám bohužiaľ nenahrávali do systému, ale už sme problém identifikovali a opravili, aby sa nám tieto prípady neopakovali.
    Krásny deň,
    Váš XM.sk

  • Neodporúča obchod

    Nemám rád obchod ktorý tovar Vám ponúkne ale až po uhradení vás kontaktuje že tovar nemá a objednávku stornuje.

    Reakcia obchodu XM.sk

    Krásny deň.
    Po preverení všetkých informácií, môžeme napísať len veľké ospravedlnenie.
    Nestáva sa často, že v jeden deň si traja zákazníci zakúpia ten istý tovar (ale stalo sa).
    Veľmi nás to mrzí a budeme veriť, že pri ďalšom nákupe sa to nebude opakovať.
    Váš XM.sk

  • Príspevok bol na žiadosť autora odstránený.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Doručený ale v zlom stave krabica bola roztrhana darcek- stojan na mobil bol polamany nastastie mobil bol v poriadku objednavku som nakoniec prebrala ale uz by som v tomto obchode nenakupovala......

    Reakcia obchodu XM.sk

    Dobrý deň, ďakujeme za informáciu a mrzí nás, že sa prepravca k balíku takto choval. Zároveň nás mrzí, že ste roztrhaný/poškodený balík prevzali a teraz nám dávate negatívnu recenziu, pretože my sme balík prepravcovi odovzdali v poriadku. Pekný deň