-
Absolútne neodporúčam. Tovar nekompletný. Hneď som si pomyslela že je to malá krabica. Namiesto knižnice som dostala len 4 obvodové dosky. Žiadne police,žiadny spojovací materiál. Nikdy viac. Zatiaľ žiadna odpoveď na email o probléme. V podstate som vyhodila 70€ do vzduchu
-
v žiadnom prípade neodporúčame, vidaXL komunikuje s nami viac ako mesiac prostredníctvom online prekladu - konkrétne Stella Li, Aaron Angelo Dela Cruz, Nikka May Laranang a pána Miroslava, vzhľadom k tomu, že žiadame vrátiť DPH ako PO si nás prehadzujú a vyžadujú dokumenty podľa podľa krajiny svojho založenia, sú tu náznaky porušenia platných právnych predpisov v SR, stále opakujú to isté, aj keď im opakovane píšeme žiadosti a snažíme sa vysvetliť celú situáciu, vyzerá to tak, že komunikujeme s online prekladačom, nie sú schopní si pozrieť dokumenty.
-
Neodporucam nakupovat cez tento oochod
Dodaju zly tovar
Nekomunikuju so zakaznikmi
Sme pre nich len eur
Ked maju vybavit reklamaciu tak neodpovedaju
Neskutocne ze tento internetovy obchod este nezavreli -
absolutne nakvalifikovany e-shop. bez telefonickeho kontaktu a so zahranicnym zakaznickym sevisom(automaticky prekladane e-maily) iba cez formulare alebo e-mail.
poslali zly tovar, vratil som im ho a skoro mesiac sa s nimi natahujem o vratenie penazi.
06.04.2022 - objednavka
02.05.2022 - bez tovaru a penazi na ucte
urcite NEODPORUCAM !! -
Nič katastrofálnejšie som ešte nevidela. Objednali sme skrinku do kúpeľne. Ani jediná doska nebola v poriadku. Odpílené boli asi hrebeňom, doškriabané, poškodené, olúpané, každá jedna!!!! Ani 10 rokov používaná skrinka asi takto nevyzerá. Absolútne nerozumiem ako môže niekto takéto niečo vyrobiť, nieto ešte aj predávať. To mi ani nepríde ako náhoda, stať sa môže, že sa niečo poškodí, ale toto čo nám prišiel bolo ako úmyselne vyrobený odpad. Dosky v krabici neboli nijako obalené v žiadnej ochrannej fólii, ale toto sa nemohlo stať ani pri doprave.
-
Neodporucam tuto firmu na 100%, paletovy nabytok mi prisiel plesnivy a zapareny. Tvrdili, ze pliesen je vlastne konzervacna latka no proste humus, co mi prisiel za tovar! Peniaze mi vratili az po dvoch mesiacoch a to po X mailoch. Nedalo sa tam dovolat a komunikacia prebiehala cez nejaky automat na odpovedete. Z vlastnej skusenosti odporucam si vopred overovat firmy cez recenzie, lebo firma ako VidaXl nie je prva a ani posledna, ktora zavadza zakaznika a snazi sa tocit Vase peniaze!!
-
Dobrý den,
Edit 5.8.2021
Hneď úvodom napíšem že je to smerované hlavne tým, ktorí majú nejaké problémy a nevedia sa domôcť peňazí, pravdy, odozvy..skrátka komunikácia s obchodom. Vidím, že je vás tu viac.
Mne sa to tiež dlho nedarilo, keď som chcel svoj tovar vrátiť, ide o to, že na slovenskej verzii vida xl je na druhej strane len chatbot, ktorý vám odpovedá automatické odpovede a naozaj vám je to často tak na 2 veci (pokiaľ vaše maily nik nečíta alebo ich ignoruje).
V takom prípade odporúčam obrátiť sa na zahraničnú verziu web stránky vida xl, ja som sa obrátil na ich anglickú pobočku a tam už komunikovala so mnou priamo fyzická osoba, žiadny robot. Tam som svoj problém vysvetlil a riešenie sa našlo..pomerne rýchlo :)
Takže nezúfajte, a tí, ktorým sa nedarí domôcť sa pravdy v slovenských končinách, skúste to v zahraničných weboch tejto stránky a pomoc by mala prísť ..hoc zvonku ale príde.
Držte sa, chce to trpezlivosť.. aj mne nebolo všetko jedno, ako to skončí ale nakoniec všetko dobre dopadlo -
no neviem ale podla mna su to podvodnici
-
Pred 14 dňami som poslal recenziu na dve nekvalitné cestné zrkadlá. Záujem firmy o vyriešenie problému prišiel, nakoľko však bol v spame, zaznamenal som ho až dnes. Boli ešte ďalšie dve výzvy a ponuky na vyriešenie problému. Takže beriem späť, že firma Vida XL neodpovedá aspoň emailom na reklamácie a ospravedlňujem sa. Ihneď po vyriešení problému dám informáciu. Krupa
-
Dobrý den, dna 12.4.2021 sme objednali tovar v hodnote 363,97€ do dnešného dňa sme nedostali potvrdzovací email, ani číslo objednávky. Tovar sme zaplatili a z účtovaný bol 13.4.2021...ako postupovať ˇkontaktujte ma prosím na 0948512176
-
DAJ TE SI POZOR NA OBJEDNAVANIE Z TOHTO OBCHODU, vytvoril som objednavku za 230 € ktoru som zaplatil cez ich bankovu sluzbu 29.10.2020 kreditnou kartou a platba uz prebehla a bola zauctovana na ich ucet co mi potvrdili aj v Mojej BANKE, neposlali mi ziadny potvrdzovaci email o objednavke. Teraz odomna ziadaju cislo objenavky na ktory som im uz x krat opakoval ze ziadne potvrdenie o objednavke som nedostal a stale ziadaju to iste dokola Moje Bankove udaje ktore som im samozrejme poskytol.
Pripada mi to ze si pisem s Robotom. Uz asi svoje peniaze neuvidim Neurobte tu istu chybu!!!!!!!!
Ak ma niekto rovnaku skusenost zavolajte mi ako ste to vyriesli a ci mi pomoze Policia alebo Obchodna inspekcia Dakujem 0908304530 -
Najhorší obchod. Majú strašne veľký bordel v systéme 29.9 som objednávala posteľ a cca o týždeň na to som im písala email ze teda kde mám svoju objednávku. Oni mi odpísali asi po 3 dní aj to som ich musela bombardovať správami aby konečne boli ochotný odpísať. Keď odpísali tak oni tvrdili že žiadnu objednávku na moje meno nemajú.. Tak som sa im snažila dovolať lenže neúspešne pretože ani telefónne číslo nemajú správne. Tak som im napísala nech sa nato pozrú ešte raz a nech mi dajú vedieť. Cca o pol hodinku nato mi volal kuriér že má pre mňa balík. Samozrejme mi došla posteľ. Potom som im písala email že čo to majú za bordel v systéme že pred chvíľou tvrdili že moju objednávku ani nemajú a popritom balík mám doma? V ten večer sme ešte poskladali posteľ no celé zlé celá krivá madrac doňho nesedí tak jak má. Tak som sa snažila snimi komunikovať normálne že teda chcem reklamovať produkt a odvtedy vôbec neodpisujú. Úplne najhorší obchod na akú som mohla natrafiť. Nikdy viac si neobjednám odnich nič ani len za €.
-
21.9. som si objednala paraván bielej farby. Tovar mi prišiel do týždňa, takže som bola spokojná. Táto radosť ma prešla, keď som zistila, že namiesto bieleho, mi prišiel žltý. Ok, sme ľudia, môžme sa pomýliť. Ale keď chcete tovar vymeniť alebo reklamovať, nemáte sa kam dovolať. Čo j to za stránku, kde nemôžte zavolať a povedať niekomu kompetentnému, aký máte problém? Keďže som nemala kam zavolať, tak som chcela poslať mail. Tu som zistila, že ani normálny mail nemôžte napísať, lebo pri zadaní reklamácie, máte predvolené možnosti, medzi ktorými nesprávna farba nebola. Podotýkam, že možnosti boli v AJ, akoby bol každý povinný ovládať cudzí jazyk. Poslala som teda reklamáciu, akú sa mi podarilo, odpoveď mi prišla, že sa budú mojou reklamáciou zaoberať hneď, ako to pôjde, lebo vraj majú veľa podnetov, ktoré musia riešiť. Z toho mi vyplýva, že majú veľa reklamácií, čo o nich hovorí dosť. Na ich vyjadrenie čakám už 3 týždne a stále nič. Keďže som paraván potrebovala do masážneho salónu kvôli súkromiu klientov pri prezliekaní, tak som zložila ten žltý, aj keď sa mi farebne veľmi nehodí. A stále čakám, kedy sa mi niekto ozve, že chce moju sťažnosť riešiť. Pritom sa to dalo tak jednoducho a rýchlo dať do poriadku. Mohli mi poslať správnu farbu a ja by som obratom poslala ten žltý. Určite nebudem túto stránku nikomu odporúčať, naopak , každého sa budem snažiť odhovoriť od nákupu z tejto stránky. Lebo mi to pripadá tak, že ,,kúp si a už neotravuj´´.
-
Dobrý deň, žiadam o zrušenie objednávky 42110149424 a vrátenie peňazí!!! Tovar nebol od 19.4 doručený.
Chat vám nefunguje, na telefónne číslo sa vám nedá dovolať.
Keďže mám pocit, že sa jedná o podvod, a ak mi nedáte žiadnu odpoveď na moje správy, ktorých som vám poslala asi 5 a žiadna odpoveď, budem to riešiť trestným oznámením a mediálne. Nech sa už viac ľudí nedá oklamať. -
Predchvíľou som tu zapísala svoju negatívnu skúsenosť s nákupom vo " vidaxl.sk". Nebola stránkou zverenená.
-
Dobrý deň, zvažujem o objednaní polyratanového nábytku, no pri väčšine výrobkov je písaná výška od zeme s podsedákom 26cm, čo sa mi zdá príliš málo. Nemá niekto takéto polyratanové sedenie z tejto stránky?
-
Vážení zákazníci, tu môžete pridať Vaše postrehy, prípadne požiadavky. Radi otvoríme diskusiu a budeme sa zlepšovať, na základe Vašich podnetov. Praeme Vám pekný deň, vidaXL.