Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • Prisla mi rozbita banka z hrubeho skla...bola prasknuta na viacerych miestach...usudzujem ze ju poslali uz rozbitu...zabalene to bolo pritom kvalitne...znamemu prisla od nich tiez rozbita jedna banka...

    Reakcia obchodu velvesa.sk

    Vážená pani S.,
    banky vizuálne kontrolujeme pri balení. Načo by sme posielali prasknutú banku, keď v rámci reklamácie potom musíme doposielať novú? To nemá logiku.
    Takže: sklo je krehký materiál, na tom sa zhodneme. Prosím využite možnosť reklamácie, absolútne nebudeme váhať a na druhý pracovný deň máte náhradnú banku bezplatne u seba doma!
    A odkážte aj známemu, u nás reklamácie aj výmeny tovaru fungujú bez problémov (zákaznícky servis by povedal: luxusne, ale pssst...)
    tím velvesa

  • Recenze byla provozovatelem odstraněna ve smyslu čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar stále nedorazil

    Reakcia obchodu velvesa.sk

    Dobrý deň,
    to bude asi tým, že ste si do objednávky pridali tovar, pri ktorom bola informácia, že bude na sklade až v januári 2024. Podľa Vašich slov ste si túto informáciu všimli. Zákaznícky servis sa Vám pokúšal viackrát dovolať, ale kontaktné číslo ste nezdvíhali.

    Všeobecné info:
    Ak nepríde informačný mail o odoslaní objednávky, KONTAKTUJTE ZÁKAZNÍCKY SERVIS (najlepšie mobil v pracovnom čase alebo mail). Hneď zistíte, v akom stave je objednávka, tu na heureka.sk sa to bohužiaľ nedozviete. Výsledkom je, že objednávka smutne starne u nás v systéme, aj keď mohla byť dávno doručená a my si vyslúžime NEodporúčanie.

    Denne kontaktujeme mnohých zákazníkov ohľadom objednávky, ak neprejde platba kartou, ak sa minie tovar na sklade, čakáme na dodávateľa, v objednávke sú nesprávne alebo neúplné údaje a podobne. Ak zákazník nezdvíha kontaktný mobil, nie je v našich časových možnostiach kontaktovať ho opakovane.

    Komunikácia funguje, ak je obojsmerná. Kontaktujte nás, vždy radi poradíme alebo informujeme, čo je s objednávkou.

    tím velvesa

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Bio olej slnečnica/aloe vera v stave zápachu fermeže a pokazeného masla=nebezpečný odpad, použijem na mazanie reťaze motorovej píly.
    A spokojnosť s obchodom? No, mali by vedieť, čo predávajú, aj keď pri šírke sortimentu a všeobecnej rozhľadenosti(skôr nerozhľadenosti) ľudských zdrojov sa ťažko takéto detaily detekujú.
    Možno pomôže táto recenzia.
    Ja na dohadovanie sa s predajcom čohokoľvek nefunkčného, po predošlých skúsenostiach, nemám vôbec čas ani vôľu, normy sa tu po nežnom podvode nastavili tak, ako niekto potreboval pre odbyt braku, ale to už je o nevyzrelosti kupujúcich. Máme sa učiť a nie spoliehať sa na nejaké predpisy

    Reakcia obchodu velvesa.sk

    Vážený pán Pištol,
    ak sa Aloe vera bio oleju od overeného českého výrobcu stalo čokoľvek, štandardná a jediná cesta, ako to riešiť, je reklamácia.

    Áno, sme veľký e-shop, denne odovzdáme do prepravy stovky balíčkov, v sortimente sa vyznáme, ale skutočne neotvárame a neoňuchávame každý jeden olej pred expedíciou. Kontrolujeme len dátum exspirácie.

    Nákup na e-shope je už raz taký, neviete si tovar vopred ohmatať, ovoňať, skontrolovať. Vždy však máte možnosť vrátiť tovar do 14 dní bez dôvodu alebo ho reklamovať, ak nie je v poriadku. Napriek Vášmu nedostatku času a vôle Vás budeme kontaktovať, nie aby sme sa dohadovali, ale aby sme vybavili reklamáciu.

    Bude to trvať zhruba tak dlho, ako napísať recenziu, len výsledok bude uspokojivejší. Teda z našej strany určite, lebo ak ide o nespokojného zákazníka a tovar, ktorý nevyhovuje, chceme vedieť, čo sa stalo, ospravedlniť sa za nepríjemnosti a vrátiť peniaze. Možno iba na taký prístup nie ste zvyknutý.

    Aby sme ostali v informačnom duchu, pri objednávke, ktorá prišla cez Packetu: zabalíte tovar, napíšete na balíček ID, ktoré príde mailom, pošlete číslo účtu, na ktoré chcete vrátiť peniaze a balíček odovzdáte v Packete. Možno táto odpoveď na recenziu niekomu pomôže.

    tím velvesa

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Dobrý deň!
    Služba DPD mi balík č. 065545002525284 stále nedoručila. Na moje telefonáty kuriér reagoval negatívne. Môj balík vrátil naspäť . Neviem sa ho dopátrať. Uvažujem aj o zrušení balíka.

    Reakcia obchodu velvesa.sk

    Vážená pani Sulková, zase nevieme napísať nič iné, len toľko, že velvesa je e-shop, nie doručovacia služba. Nevieme, prečo DPD na prvý pokus Váš balík nedoručilo, zo záznamov sme sa dozvedeli, že ho niekto odmietol prebrať.
    DPD si urobí občas svoju chybu, niekedy urobí chybu zákazník, niekedy kuriér, všetci sme len ľudia. Škoda, že čas, ktorý ste venovali tejto negatívnej recenzii, ste radšej nevenovali telefonátu alebo mailu k nám, situáciu by sme s Vami a s DPD riešili a balík (už šťastne nájdený a doručený) mohol byť u Vás skôr.
    tím velvesa

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar je nekvalitný

    Reakcia obchodu velvesa.sk

    Vážená pani Kanková,
    prečo si ten "nekvalitný tovar" znova a znova u nás objednávate a dokonca zaň zabúdate zaplatiť? Nech sa páči, prejdite k dodávateľovi, ktorý má podľa Vás kvalitnejší tovar, ale nevieme, či uspejete s neplatením faktúr a vulgárnou komunikáciou, ktorú radšej zverejňovať ani nebudeme.
    Výnimočne znechutený tím velvesa

  • Neodporúča obchod

    60 %

    V minulosti som bola spokojná, ale teraz od 6.5.2023 neprišlo vyjadrenie ani správa, prečo neposlali tovar.

    Reakcia obchodu velvesa.sk

    Dobrý deň,
    áno, priznávame chybu, čakali sme na jeden tovar, najprv mal dodávateľ dovolenku, a potom napriek tomu, že sme mali tovar objednaný, v dodávke práve ten jeden masážny olej neprišiel. Iba upresňujeme, že išlo o 5.jún (nie o 6. máj).

    Zvykneme informovať, ak tovar mešká viac ako deň, pri Vašej objednávke sa to nepodarilo. Ospravedlňujeme sa a v maili nájdete kompenzáciu.

    Ak objednávka mešká a neozveme sa, vždy sa môžete o jej stave informovať.
    Budeme radi, ak nám zachováte priazeň.
    tím velvesa

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar uhradený, potvrdená úhrada aj odoslanie ale doteraz nič neprišlo a virtuálna asistentka je k ničomu!!!!!

    Reakcia obchodu velvesa.sk

    Ako každú negatívnu recenziu, aj túto sme so zákazníčkou riešili. Klientka zistila, že v rozčúlení nám napísala recenziu, ktorá patrila inému dodávateľovi. Keďže nevedela na heureka.sk pôvodnú recenziu zmazať, dovolila nám jej stanovisko zverejniť:
    -------------------------------------------
    Dobrý deň, veľmi sa ospravedlňujem, skutočne bol balík super doručený.
    Splietla som si názov dodávateľa zásielky, ktorú ešte vybavujem.
    Opravím recenziu určite!!
    Je mi to ľúto a predpokladám, že som vám nespôsobila újmu.
    Kľudne môžete zverejniť toto moje ospravedlnenie, dávam vám týmto k tomu súhlas.
    S pozdravom
    Janka Sykorova
    ---------------------------------------
    Nuž, za tím velvesa želáme sebe, svojim klientom a aj konkurencii, aby sa im nepríjemnosti s doručovacími službami vyhýbali :)

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • treba nahánať doklad o platbe, peniaze dáte kuriérovi a potom sa neviete dopátrať k potvrdenke do účtovníctva. Velvesa sa vyhovára na kuriéra, proste tragédia

    Ak chcete mať problém, objednajte si tovar u tejto firmy

    Reakcia obchodu velvesa.sk

    Dobrý deň, Peter,
    bohužiaľ, Vaša recenzia nemá nič spoločné s velvesou.

    Potvrdenie o prebraných peniazoch sa vystavuje tam, kde fyzicky príde k ich prebratiu - teda u kuriéra. Takže nie je to z našej strany žiadna výhovorka, takto sú procesy nastavené, my nemáme ako skontrolovať, či bol tovar zaplatený, ak peniaze fyzicky neprejdú cez nás alebo cez náš účet a teda nemáme právo vystavovať o tom potvrdenie.

    Kolega napriek tomu zapátral a poslal Vám do mailu link, kde si môžete potvrdenie od kuriérskej spoločnosti stiahnuť, pravdepodobne Vás o tom prepravca aj informoval.

    Robíme síce niekedy aj zázraky na počkanie a nemožné do troch dní, ale nemáme kapacity na to, aby sme za každého zákazníka riešili doklady spojené s prepravcom, bohužiaľ.

    My problémy nevyrábame, my ich riešime :)

    tím velvesa

    • Dobrý deň prajem. Žiadam dodanie tovaru na vopred dohodnutú adresu. Žiadne zmeny z prevádzkových dôvodov neakceptujem . Ak to majú doviezť inde v tom pripade na moju adresu Na Úbočí 5, 974 09 Banská Bystrica.

    Parketa nie je spoľahlivý prepravca. Nekontaktoval so mnou zmenu adresy. Neakceptuje zmenu dodacej adresy. Ďakujem za vybavenie.
    Róbert Maňko

    Reakcia obchodu velvesa.sk

    Vážený pán Maňko,
    chápeme Vaše rozhorčenie. Bohužiaľ, touto cestou Váš problém nevyriešite. E-shop a prepravca síce spolupracujú, ale sú to dve rozdielne spoločnosti. Zdá sa, že máte problém s prepravcom, takže komunikovať treba s ním.
    Ďakujeme za pochopenie a dúfame, že dobre vybavíte.
    tím velvesa

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Veľmi nekvalitne vlsceky na maderoterapiu tvare
    • vyššie ceny

    Reakcia obchodu velvesa.sk

    Dobrý deň,
    je nám ľúto, že Vám valčeky nevyhovujú, stáva sa, že niektorý tovar sa zákazníkovi proste nepáči. Tovar môžete v lehote 14 dní vrátiť, my hradíme poštovné. Stačí nám napísať alebo zavolať.
    Dúfame, že nájdete obchod s cenami, ktoré Vám budú lepšie vyhovovať. A ak nie, vráťte sa k nám, radi Vás uvidíme.
    tím velvesa

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    1 položka z objednávky mi došla v komplet roztrhanej krabici. To veľmi zamrzelo, keďže to mal byť darček a do oslavy by som to nestihla vyreklamovať.
    Zvyšný objednaný tovar bol v poriadku.

    Reakcia obchodu velvesa.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás Vaša skúsenosť. Nezvykneme posielať komplet roztrhané pôvodné obaly, ale mierne poškodenie sa stať mohlo aj pri preprave.
    Keby ste nám dali hneď vedieť, je pravdepodobné, že by sme vedeli situáciu poriešiť (napríklad poslať nový kus) alebo aspoň kompenzovať. Bohužiaľ takto ani nevieme, o aký tovar išlo, keďže nemáme číslo objednávky alebo faktúry.
    Prosíme aj ostatných zákazníkov, komunikujte s nami, sme tu pre vás :)
    Ďakujeme.
    tím velvesa

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Podhlavníky
    • Jednorázové podhlavníky 50 ks 40g/m2 za 5,90 eur
    • Je to nekvalita, podľa mňa fake. Su slabé, že keď tam dáte hlavu vyzerá to, že sa to prederaví. Zaujímalo by ma, aké sú tie 15g/m2 za 4,59 eur. Nedá sa to porovnať s tým, čo bolo predtým.

    Jednorázové podhlavníky 50 ks 40g/m2 za 5,90 eur
    Je to nekvalita, podľa mňa fake. Sú slabé, že keď tam dáte hlavu vyzerá to, že sa to prederaví. Zaujímalo by ma, aké sú tie 15g/m2 za 4,59 eur. Nedá sa to porovnať s tým, čo bolo predtým.

    Reakcia obchodu velvesa.sk

    Ďakujeme za hodnotenie, pani Helena. Za posledný mesiac sme vyexpedovali niekoľko stoviek balení týchto podhlavníkov a nezaznamenali sme žiadne ďalšie sťažnosti. No určite skontrolujeme a v spolupráci s dodávateľom overíme hustotu netkanej textílie, z ktorého podhlavníky vyrábame. Materiál je pružný, pri používaní obvyklým spôsobom sa netrhá.
    Podhlavníky z netkanej textílie s hustotou 15g/m2 sú samozrejme tenšie.
    V prípadne nespokojnosti môžete samozrejme balenie na naše náklady vrátiť. Budeme Vás kontaktovať mailom a situáciu vyriešime.
    S pozdravom, tím velvesa

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Ceny
    • Neochotny prístup

    Reakcia obchodu velvesa.sk

    Ďakujeme za vyjadrenie, no nerozumieme Vášmu prísnemu hodnoteniu.
    Chceli ste do hotovej a kartou zaplatenej objednávky doplniť ďalší tovar. Zákaznícky servis Vám navrhol také riešenie, aby platila aj doprava zdarma (akcia) a zároveň aby bolo možné systémovo objednávku u nás spracovať (vytvorenie a úprava novej objednávky). Komunikáciu ste ukončili s tým, že o toto riešenie nemáte záujem. Ľutujeme, ale náš systém skutočne nedokáže spracovať objednávku presne takým postupom, aký navrhne zákazník. Snažili sme sa Vám vyjsť v ústrety, no keďže ste konverzáciu ukončili, mysleli sme si, že ste si dodatočný nákup rozmysleli.
    Pokojne nás pri podobnej príležitosti kontaktujte telefonicky, predídeme tak nedorozumeniam a pokiaľ to bude v našich možnostiach, Vašej požiadavke vyhovieme.
    S pozdravom, tím velvesa