-
len chcem reagovat na vasu odpoved, ktoru som dostal ku mojej recenzii (3 dni spat)..
neviem odkial ste prisli na to, ze nemam 18 rokov a ze nemam zakaznicku kartu, ale oboje mam.
na vasu predajnu som neprisiel s nejakym "sprievodcom", ale normalne s frajerkou :D . prvy krat ked sme tam boli, sme si nechal vytvorit zakaznicku kartu na jej meno, jej mail, atď. .. mame normalne jednu vacsiu kartu a jednu mensiu, prepojene na jeden ucet. naco by nam boli dva ucty, ked ponukate takuto moznost.. a ak mali zamestnanci nejake pochybnosti o nasom veku, mali sa asi ze opytat na obcianske (???) nie byt ticho resp. nereagovat (???)
a nerozumiem preco tak sebavedomo odpovedate, ze " nasi predajcovia komunikovali len s Vasim sprievodcom" - nekomunikovali, to nie je pravda, poriadnu odpoved nedostal ani jeden z nas -
vsetko bolo super az kym nedoslo na reklamaciu oznamenu 26.04.2018 dorucenu 30.04.2018 predavajucemu,ktora mi neprisla a ani nebola vcas teda do 30 dni vybavena,oznamena podla zakona o ochrane spotrebitela.ale az na 31den sa mi ozval asi Pan veduci z pobocky :VERNE VASE CIGARETA MLYNAROVICOVA 7 v Bratislave a veselym tonom sa ma pyta preco som si este nevyzdvihol reklamaciu ,kedze byvam cca 220km od danej predajne som sa spytal ci zartuje a ze uz uplynula doba na vybavenie reklamacie, na to Pan odpovedal ze nemaju moju korespondencnu adesu a nevedia kam mi to maju poslat...ano poslali mi informacnu sms 24.05.2018 o tom ze si mam prist vyzdvihnut tovar na predajnu naco som im poslal email ci zartuju a moj nakup bol online cez eshop,nato mi odpisali ze dnes odosielaju tovar kurierom.do 30.05.2018 kurier neprisiel.zarucna lehota 30dni bola do 29.05.2018.po dnesnom telefonate som im poslal odstupenie od zmluvy s tym ze chcem vratit peniaze za nedodrzanie lehoty behom 3minut po odoslani emailu mi prisla sms od kuriera ze mi zajtra dovezie balik...poobede mi volal Pan no nestihol som zdvihnut tak som volal neskor a Pan mi povedal ze balik bol odoslany dnes rano okolo 6-7 hod pritom v prvom telefonate nevedeli ani kto som a ze el ciga je na predajni,ale hlavne ze mali tel kontakt namna...Pan priznal ze to presvihli a ze mam pravo odstupit od zmluvy,ale ze sa mu nikdy nestalo ze by niekto koli 1 dnu teda 31dnom v mojom pripade odstupoval od zmluvy a ze uz to poslali,tak som Panovi povedal ze tovar neprevezmem naco mi odvrkol ze ako chcem a zlozil mi telefon...ziadna snaha udrzat si zakaznika alebo neako odskodnit a napravit danu situaciu,nakoniec som asi u Pana za hlupaka ale aby nebol Pan veduci schopny odoslat aspon email a balik do 7dni od dna kedy mali reklamaciu v obchode asi svedci o jeho kvalitach,Pan by si mal dostudovat zakony ohladom predaju cez eshop a dodrziavat a nie ze mi povie ze sa stakymto niecim nestretol... vytvorte si nazor na predajnu aky chcete,toto je moja skusenost...preto uz zostavam verny len zahranicnym eshopom,2skusenosti zo slovenskymi predavajucimi ohladom e cig mi stacili.pekny den
Pavol Hrubý-
peniaze za tovar po odstupeni od zmluvy boli dorucene...
-
-
Vo faktúre na u Vás zakúpenú bateriu JUST S Eleaf 3000 MAh nie je uvedená záručná doba . Chcem sa opýtať aká je záruka na túto batériu kedže mám veľmi zlé skúsenosti s jej predchodcom Jus t2, mam doma už 2 kusy na ktorých sa pokazil spínač ktoré ale neboli zakúpené u Vás . A aký je postup pri prípadnej reklamácii ak sa aj na tejto pokazí spínač ( vypínač ? ) .
Ďakujem za skorú odpoveď. Novotný Jozef.