Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Priekupníci.
    Nič nemajú skladom len preposielajú

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Sú to podvodníci.
    Najprv výhovorky že tovar naskladnia a potom zrušili objednávky

    Reakcia obchodu TVOJFON.sk

    Dobrý deň.
    Prepáčte za vzniknuté nepríjemnosti. Od 17.3.2025 prebieha zmena prevádzkovateľa eshopu. Z tohto dôvodu bolo nutné objednávky stornovať. Ďakujeme za pochopenie.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • ??
    • prešlo 7 dní a jediné čo som sa dozvedel je, že prijali platbu. Odvtedy ani obraz, ani zvuk. Snáď niečo príde.
  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Tovar mi prišiel poškriabaný, evidentne bol používaný.
    • Nebol originál zabalený!!! Neupozornili ma z obchodu, že tovar je rozbalený!!

    Čakal som na tovar cca. 2 týždne na zaslanie tovaru. Keď mi prišiel bol zabalený do krabice od jari v krabici skoro žiadna výplň, nakoľko to bol mikroskop. Originál krabica bola rozbalená, časti neboli originál zabalené t.j. bol používaný na čo ma obchod neupozornil. Keby bol aspoň samotné teleso mikroskopu zabalené avšak ani to neboli schopný urobiť. Plocha na pozorovanie-stôl bol doškriabaný. Hotová katastrofa. Má to byť darček pod stromček som zhnusený!!!!!

    Reakcia obchodu TVOJFON.sk

    Dobrý deň,
    v prvom rade sa vám ospravedlňujeme za nepríjemnosti. Produkty, ktoré predávame sú nové. Vo vašom prípade sa mohlo jednať o výrobnú chybu alebo chybu skladu. Keďže od vás neevidujeme žiadny e mail s týmto problém, tak sme to ani nemohli riešiť. Ak by ste nás kontaktoval určite by sme našli riešenie tejto situácie vo vašu spokojnosť. Čo sa týka balenia mikroskop je zabalený vo svojej krabici, ktorá je vystužená polystyrénom, takže je mikroskop chránený. Doposiaľ sme s balením nemali žiadny problém. A ešte spomínate doručenie. Objednávku ste si vytvoril 26.11 v poobednajšich hodinách, teda sa vaša objednávka už nespracovala, bola spracovaná 27.11. a mikroskop ste mal doma 3.12., čo nie sú dva týždne, ale 5 pracovných dní. Mrzí nás vaša nespokojnosť no zároveň nechápeme, prečo ste nás nekontaktoval, aby sme to dali do poriadku.
    Keďže ste nám do dnešného dňa mikroskop nezaslal späť, považujeme toto hodnotenie za neférové. Nebránili sme sa riešeniu, dohodli sme sa, že nám mikroskop zašlete späť a my vám zašleme nový kus alebo vrátime späť peniaze, ale vy ste sa viac neozval. Za tím TVOJFON.sk Gabika

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • Priemerna cena za tovar
    • Dlha cakacia doba

    Internetovy obchod je v celku poriadku len dodacia doba je viac ako norma. Normalne vam iní dorucia tovar do tych spominanych 3 az 5 dni(ked tovar je u dodavatela). Ak casto cestujete a neviete ci vam dorucia tovar vcas tak radsej vyberte iní obchod. Ked objednate krehky tovar dorucovatela DPD vam neodporucam ak je moznost vybrat iní tak to urobte. Esteze verim vyrobcovi kto dvokladne zabalil tovar a tak rozosielal do obchodu inak by som ani neprevzal a poslal by som to naspat k predajcovi

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    V nedeli objednane a zaplacene a doruceni az dalsi pondeli (9 dni) Info na webu: dorucujeme 3-5 dni Firma se sice omluvila, ale balik (darek) nedorazil v terminu jak slibeno ...

    Reakcia obchodu TVOJFON.sk

    Dobrý deň prajem. Ospravedlňujeme sa za zdržanie tovaru ktorý k vám dorazil neskôr ako ste očakávali, ale chcem vysvetlit ostatným potencionálnym zákazníkom že..počítajú sa len pracovne dni nakoľko cez víkend prepravné spoločnosti nefungujú.

    Vaša objednávka bola
    Vytvorená v nedeľu a v pondelok sme ju spracovali. Tovar vám ako spomínate prišiel v pondelok a je to teda presne 5 pracovných dní ako deklarujeme.

    Tovar sme sťahovali z iného skladu a čo človek nechcel zásielka sa držala a mala veľmi spomalený pohyb ktorý štandardne vyzerá úplne inak a tovar mame u seba do 1-2 dni.

    Po zistení tejto skutočnosti sme vám teda poslali priamo od výrobcu spomínaný ďalekohľad a to je prakticky aj dôvod prečo v balíku nebol žiadny darček ako ospravedlnenie. Nižšie pridávam pohyb zásielky ktorá nam nedorazila na čas a to je dôvod meškania vášho balíka. Za cely tým TVOJFON.sk sa vám ospravedlňujeme.

    Každopádne nám nieje vzniknutá situácia ľahostajná a ponúkame vám zľavu na vybraný tovar ktorý si viete u nás nakúpiť.

    18. 6. 2024 9:30 Čekáme na přijetí zásilky do přepravy

    18. 6. 2024 14:00 Zásilku jsme převzali od odesílatele

    18. 6. 2024 14:55 Zásilka je v přepravě

    19. 6. 2024 2:59 Zásilka byla předána zahraničnímu partnerovi k doručování

    19. 6. 2024 3:01 Zásilka je v přepravě

    19. 6. 2024 3:02 Zásilka byla předána zahraničnímu partnerovi k doručování

    20. 6. 2024 15:18 Zásilka se nachází na vstupním překladišti v zahraničí

    21. 6. 2024 7:39 Zásilka se nachází na depu doručení v cílové destinaci

    24. 6. 2024 8:00 Zásilka je právě doručována příjemci v cílové destinaci

    24. 6. 2024 8:22 Zásilka doručená

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • slabá komunikácia...

    Reakcia obchodu TVOJFON.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že ste nebol spokojný s nákupom u nás a s našou komunikáciou. So zákazníkmi sa snažíme komunikovať vždy, ako je to možné dokonca aj počas víkendov a mimo pracovnej doby. Pozerala som si e mailovú komunikáciu s vami, a vždy vám bola podaná informácia na ktorú ste sa dopytoval. Nevieme teda kde nastal problém. Mrzí nás to. V prípade potreby a nezrovnalostí nás neváhajte prosím kontaktovať. Gabika TVOJFON.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Tovar bol objednaný 17.2 s tým, že je skladom a bude expedovaný v nasledujúci deň. Takmer po týždni som volal, zabudli. Bolo mi slubené, že sa to hneď vzniknutá situácia hneď napraví a nedorozumenie bude kompenzované. Aj keď som jasne v telef. rozhovore hovoril, že produkt nutne potrebujem tovar mi bol doručený po 2 týždňoch a ako kompenzáciu som dostal lizátko a pero. Naposledy!

    Reakcia obchodu TVOJFON.sk

    Dobrý deň,
    v prvom rade sa vám chcem ospravedlniť za vzniknutú situáciu. Objednávku ste si u nás vytvoril 17.2. o 16:52. Bol to piatok a už sme mali po pracovnej dobre. V pondelok 20.2. som vám zasielala e mail, že evidujeme vašu objednávku a čakáme na tovar. 23.2. ste nás kontaktoval, lebo ste nevidel žiadny pohyb zásielky, začo vám ďakujeme, keďže aj my sme len ľudia a niekedy pochybíme. Hneď v tento deň sme vám stiahli mikroskop z externého skladu, a mal nám byť doručený následujúci deň čo bolo v piatok 24.2., ale žiaľ sa zásielka oneskorila, preto sme vám ho expedovali hneď ako k nám prišiel. Náš sklad je prepojený aj s dodávateľskými skladmi. Mrzí nás táto situácia, lebo sa nám to stalo prvý krát. Riadime sa heslom "náš zákazník, náš pán" a stále sa snažíme všetko robiť tak, aby náš zákazník bol v konečnom dôsledku spokojný. Ale žiaľ, v tomto prípade to tak nebolo. Ponúkame vám ako kompenzáciu za našu chybu zľavu na ďalší nákup alebo nás kľudne kontaktujte a nejako to dáme spolu do poriadku. Kolega vás kontaktoval aj e mail s možnosťami riešenia situácie, takže naň môžete kľudne reagovať.
    Za celú históriu nášho e shopu sme vybavili tisíce spokojných zákazníkov. V mesiaci február sme menili doménu a mali sme s tým kopec starostí, čo nás samozrejme neospravedlňuje, ale zrejme preto nám unikla kvalita vybavovania objednávok. Prajeme všetko dobré www.BOOMSHOP.sk

  • Neodporúča obchod

    Príde mi to otravné. Objednám tovar skladom 6-teho doobeda. Až 10-teho mi príde email, že prepravca vzal do prepravy. 13-teho tovar síce ešte nemám, ale už mám hodnotiť, či by som obchod odporúčal. To ako fakt? Ešte som od obchodu nedostal zaplatený tovar, ale už ho mám odporúčať? Buď si nastavte procesy poriadne, alebo na to kašlite a potom sa nečudujte.

    Reakcia obchodu TVOJFON.sk

    Dobrý deň,
    v prvom rade sa vám chcem ospravedlniť za nepríjemnosti. Žiaľ e mail, ktorý chodí automaticky z heuréky, my nevieme nejako ovplyvniť ani prenastaviť, to má vo svojej réžii heuréka. Čo sa týka objednaného tovaru ten sme mali v externom sklade a trvá nejaký deň, kým príde k nám. 6.2. ste dostal e mail si informáciou, že sme vašu platbu prijali a čakáme na tovar a 10.2. sme vám objednávku expedovali. Práve som to kontrolovala a vaša zásielka je na ceste na výdajne miesto, ktoré ste si zvolil, takže by ste si zásielku mohol vyzdvihnúť dnes. Ak ste mal nejaké pochybnosti alebo nejasnosti, kľudne ste nás mohol kontaktovať a určite by sme to spolu dali do poriadku. Ešte raz sa vám ospravedlňujeme za nepríjemnosti a čakanie. Prajeme všetko dobré.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • rýchlosť dodania tovaru,
    • férové jednanie reklamácie,
    • rýchle vybavenie reklamácie a vrátenie peňazí
    • Tovar doručený nezodpovedal objednanému a fakturovanému (iný PN kód).

    Reakcia obchodu TVOJFON.sk

    Dobrý deň Vlado, ďakujeme za objektívne hodnotenie. V dohľadnej dobe tieto veci prekontrolujeme a opravíme. Prajeme pekný víkend .