Zobraziť recenzie

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • slabá komunikácia...

    Reakcia obchodu TVOJFON.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že ste nebol spokojný s nákupom u nás a s našou komunikáciou. So zákazníkmi sa snažíme komunikovať vždy, ako je to možné dokonca aj počas víkendov a mimo pracovnej doby. Pozerala som si e mailovú komunikáciu s vami, a vždy vám bola podaná informácia na ktorú ste sa dopytoval. Nevieme teda kde nastal problém. Mrzí nás to. V prípade potreby a nezrovnalostí nás neváhajte prosím kontaktovať. Gabika TVOJFON.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 2 týždne

    Tovar bol objednaný 17.2 s tým, že je skladom a bude expedovaný v nasledujúci deň. Takmer po týždni som volal, zabudli. Bolo mi slubené, že sa to hneď vzniknutá situácia hneď napraví a nedorozumenie bude kompenzované. Aj keď som jasne v telef. rozhovore hovoril, že produkt nutne potrebujem tovar mi bol doručený po 2 týždňoch a ako kompenzáciu som dostal lizátko a pero. Naposledy!

    Reakcia obchodu TVOJFON.sk

    Dobrý deň,
    v prvom rade sa vám chcem ospravedlniť za vzniknutú situáciu. Objednávku ste si u nás vytvoril 17.2. o 16:52. Bol to piatok a už sme mali po pracovnej dobre. V pondelok 20.2. som vám zasielala e mail, že evidujeme vašu objednávku a čakáme na tovar. 23.2. ste nás kontaktoval, lebo ste nevidel žiadny pohyb zásielky, začo vám ďakujeme, keďže aj my sme len ľudia a niekedy pochybíme. Hneď v tento deň sme vám stiahli mikroskop z externého skladu, a mal nám byť doručený následujúci deň čo bolo v piatok 24.2., ale žiaľ sa zásielka oneskorila, preto sme vám ho expedovali hneď ako k nám prišiel. Náš sklad je prepojený aj s dodávateľskými skladmi. Mrzí nás táto situácia, lebo sa nám to stalo prvý krát. Riadime sa heslom "náš zákazník, náš pán" a stále sa snažíme všetko robiť tak, aby náš zákazník bol v konečnom dôsledku spokojný. Ale žiaľ, v tomto prípade to tak nebolo. Ponúkame vám ako kompenzáciu za našu chybu zľavu na ďalší nákup alebo nás kľudne kontaktujte a nejako to dáme spolu do poriadku. Kolega vás kontaktoval aj e mail s možnosťami riešenia situácie, takže naň môžete kľudne reagovať.
    Za celú históriu nášho e shopu sme vybavili tisíce spokojných zákazníkov. V mesiaci február sme menili doménu a mali sme s tým kopec starostí, čo nás samozrejme neospravedlňuje, ale zrejme preto nám unikla kvalita vybavovania objednávok. Prajeme všetko dobré www.BOOMSHOP.sk

  • Príde mi to otravné. Objednám tovar skladom 6-teho doobeda. Až 10-teho mi príde email, že prepravca vzal do prepravy. 13-teho tovar síce ešte nemám, ale už mám hodnotiť, či by som obchod odporúčal. To ako fakt? Ešte som od obchodu nedostal zaplatený tovar, ale už ho mám odporúčať? Buď si nastavte procesy poriadne, alebo na to kašlite a potom sa nečudujte.

    Reakcia obchodu TVOJFON.sk

    Dobrý deň,
    v prvom rade sa vám chcem ospravedlniť za nepríjemnosti. Žiaľ e mail, ktorý chodí automaticky z heuréky, my nevieme nejako ovplyvniť ani prenastaviť, to má vo svojej réžii heuréka. Čo sa týka objednaného tovaru ten sme mali v externom sklade a trvá nejaký deň, kým príde k nám. 6.2. ste dostal e mail si informáciou, že sme vašu platbu prijali a čakáme na tovar a 10.2. sme vám objednávku expedovali. Práve som to kontrolovala a vaša zásielka je na ceste na výdajne miesto, ktoré ste si zvolil, takže by ste si zásielku mohol vyzdvihnúť dnes. Ak ste mal nejaké pochybnosti alebo nejasnosti, kľudne ste nás mohol kontaktovať a určite by sme to spolu dali do poriadku. Ešte raz sa vám ospravedlňujeme za nepríjemnosti a čakanie. Prajeme všetko dobré.

  • Recenzia bola prevádzkovateľom odstránená v zmysle čl. 8.3.2 OP Heureka.

  • Príspevok bol odstránený na žiadosť autora príspevku.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • rýchlosť dodania tovaru,
    • férové jednanie reklamácie,
    • rýchle vybavenie reklamácie a vrátenie peňazí
    • Tovar doručený nezodpovedal objednanému a fakturovanému (iný PN kód).

    Reakcia obchodu TVOJFON.sk

    Dobrý deň Vlado, ďakujeme za objektívne hodnotenie. V dohľadnej dobe tieto veci prekontrolujeme a opravíme. Prajeme pekný víkend .