Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    60 %

    Tovar dorazil za 5 dní

    Tovar bol pokazený a zatiaľ mi nebola doručená faktúra o zaplatení. Nemôžem teda tovar reklamovať.

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Žiadna komunikácia,tovar neprisiel

    Reakcia obchodu T.S.BOHEMIA a.s.

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu a mrzí nás, ak ste mali pocit nedostatočnej komunikácie. Pri objednávke ste si vybrali tovar, ktorý bol v čase nákupu nedostupný s označením „na objednávku“. Hneď po vytvorení objednávky ste dostali automatický e-mail s informáciou o dostupnosti.

    Keďže odvtedy neprišlo k žiadnej zmene v stave objednávky, nebol dôvod na ďalšie automatické informovanie. Objednávka je stále aktívna a čaká sa na dodanie tovaru. Ak by ste však mali akékoľvek otázky alebo by ste chceli objednávku upraviť či zrušiť, neváhajte nás kontaktovať – radi vám pomôžeme.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S pozdravom

    Za Tím TSBOHEMIA.SK
    Ing. Mária Tlachová

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Absolútne neodporúčam.... vyhovárajú sa že balík odoslali a nakoniec sa dozviem že sa balík stratil....keby som sa po týždni sama neozvala tak absolútne nedajú vedieť že vám ani balík nedodajú...

    Reakcia obchodu T.S.BOHEMIA a.s.

    Dobrý deň,

    je nám veľmi ľúto, že ste mali s objednávkou takúto skúsenosť. Radi by sme situáciu podrobnejšie vysvetlili.

    Vašu objednávku ste vytvorili 17. 02. 2025, pričom bola 19. 02. 2025 riadne uhradená a v ten istý deň odoslaná dopravcovi. Od tohto momentu je zásielka v rukách prepravnej spoločnosti, a preto sme, rovnako ako Vy, odkázaní na informácie, ktoré nám poskytne dopravca. Bohužiaľ, v tomto prípade došlo k strate balíka, o čom sme sa dozvedeli až na Váš podnet, keď ste nás kontaktovali.

    Mrzí nás, že sme Vás nemohli informovať skôr – bohužiaľ, ak dopravca neoznámi problém so zásielkou, nemáme možnosť zistiť, že balík nebude doručený. Hneď po Vašom upozornení sme začali situáciu riešiť a 24. 02. 2025 sme vystavili dobropis, ktorý je už v procese vyplatenia.

    Ospravedlňujeme sa za vzniknuté komplikácie.

    Za Tím TSBOHEMIA.SK
    Ing. Mária Tlachová

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nedodanie tovaru a následné zrušenie objednávky pritom v ten istý deň bola vystavená faktúra s dodaním tovaru

    neseriózny prístup

    Reakcia obchodu T.S.BOHEMIA a.s.

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za komplikácie, ktoré vznikli pri spracovaní Vašej objednávky. Po dôkladnom preverení sme zistili, že došlo k technickému problému v systéme v dôsledku pôvodného storna objednávky z Vašej strany. Aj keď bola objednávka následne uhradená a pripravená na expedovanie, systém ju na základe predchádzajúceho storna zastavil.

    Rozumieme, že to mohlo pôsobiť neseriózne, avšak okamžite sme sa snažili situáciu riešiť a dohodli sme sa s Vami na novom odoslaní tovaru. Hneď po zaúčtovaní Vašej platby budeme objednávku expedovať, keďže tovar máme na sklade.

    Ešte raz nás mrzí vzniknutá situácia a ďakujeme za Vašu trpezlivosť a pochopenie. Ak by ste mali akékoľvek ďalšie otázky, neváhajte sa na nás obrátiť.

    Za Tím TSBOHEMIA.SK
    Ing. Mária Tlachová

  • Neodporúča obchod

    30 %

    • Prislo to co som si objednal
    • Tovar, panvice, ktory bol skladom nakoniec nebol
    • Tovar prisiel zabaleny v starej krabici od reprakov
    • Nevhodne balenie sposobilo poskodenie panvic
    • Dlhy proces vratenia tovaru a penazi

    Reakcia obchodu T.S.BOHEMIA a.s.

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za nepríjemnosti, ktoré ste zažili pri nákupe.

    Radi by sme sa vyjadrili k niekoľkým skutočnostiam:
    Vaša objednávka bola vybavená a tovar odoslaný v čo najkratšom možnom čase. Tovar Vám bol doručený štvrtý pracovný deň od objednania. Bohužiaľ pri preprave došlo k poškodeniu panvice, za čo sa úprimne ospravedlňujeme.
    Aj keď sa vždy snažíme o čo najlepšie balenie, bohužiaľ nemáme priamy vplyv na spôsob manipulácie počas prepravy, a domnievame sa, že poškodenie pravdepodobne nastalo počas tohto procesu.
    Po prijatí Vašej reklamácie bola okamžite spracovaná. Akonáhle ste nám potvrdili požiadavku na vrátenie peňazí, suma bola obratom vrátená na Váš účet.

    Je nám ľúto, že došlo k týmto komplikáciám, a ďakujeme Vám za trpezlivosť. Veríme, že nám dáte šancu preukázať kvalitu našich služieb pri ďalších nákupoch.

    Za Tím TSBOHEMIA.SK
    Ing. Mária Tlachová

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    nepresný popis tovaru, uvedené neexistujúce vlastnosti tovaru, alebo uvedené lepšie vlastnosti ako v skutočnosti. Kvôli širokému záberu mizerná odbornosť obchodníkov.

    Reakcia obchodu T.S.BOHEMIA a.s.

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Mrzí nás, ak došlo k nedorozumeniu ohľadom popisu produktu. Chceme Vás uistiť, že popis sme medzičasom prekontrolovali a upravili, aby bol úplne presný.

    Naším cieľom je poskytovať čo najkvalitnejšie informácie o produktoch a neustále pracujeme na tom, aby všetky detaily zodpovedali realite. Ak by ste mali ďalšie otázky alebo pripomienky, neváhajte nás kontaktovať – radi Vám pomôžeme.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.

    Za Tím TSBOHEMIA.SK
    Ing. Mária Tlachová

  • Neodporúča obchod

    • Dajú ti darček k zakúpenému tovaru a v konečnom dôsledku ti ho zarátajú do faktúry

    Reakcia obchodu T.S.BOHEMIA a.s.

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste nás upozornili na tento problém. Chyba, ktorú uvádzate, bola spôsobená nesprávnym nastavením nášho systému pri zvýhodnenom balíčku. V dôsledku toho sa darček k produktu do objednávky započítal ako samostatná položka s cenou, čo samozrejme nebolo naším zámerom.

    Na základe Vašej recenzie sme chybu okamžite opravili, aby sa podobná situácia už neopakovala. Mrzí nás, ak Vám to spôsobilo nepríjemnosti, a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nedorozumenie.

    Ak by ste mali záujem o opätovnú objednávku alebo potrebovali ďalšie informácie, neváhajte nás kontaktovať.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.

    Za Tím TSBOHEMIA.SK
    Ing. Mária Tlachová

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Cena
    • Zavadzanie zakaznika
    • Tvrdia, ze maju tovar skladom. Po objednavke a informovani deklarovali dodanie za mesiac.
    • Objednavku som stornoval, ziadne potvrdenie ano reakcia obchodu.
    • Nikdy viac.

    Eshop, ktory predava a ponuka tovar skladom, ktory realne skladom nema. Nulova komunikacia.

    Reakcia obchodu T.S.BOHEMIA a.s.

    Vážený zákazník Juraj,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu, ktorú berieme veľmi vážne. Chceme objasniť situáciu a zároveň sa ospravedlniť za vzniknuté komplikácie.

    Objednávka bola vytvorená 8. 12. 2024 na tovar s dostupnosťou „skladom na externom sklade“.
    9. 12. 2024 sme Vás automatickým emailom informovali o zmene dostupnosti na 16. 1. 2025.
    10. 12. 2024 sme Vás osobne kontaktovali emailom, aby sme situáciu vysvetlili a ponúkli alternatívne možnosti.
    V ten istý deň ste nás informovali o zrušení objednávky, čo sme zaevidovali.
    Mrzí nás, že dostupnosť tovaru nebola presná v momente objednávky. Aktívne pracujeme na zlepšení našich systémov, aby sme takéto situácie minimalizovali. Čo sa týka komunikácie, z našej strany prebehli všetky kroky včas a v súlade s pravidlami, avšak je nám ľúto, ak došlo k nedorozumeniu.

    Vaša spätná väzba nám pomáha zlepšovať naše služby. Veríme, že nám v budúcnosti dáte šancu ukázať, že si našich zákazníkov vážime.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S úctou,
    Tím zákazníckej podpory

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Po 10 dňoch som objednávku zrušila,pretože mi tovar neprišiel a ja som už nechcela ďalej čakať.

    Reakcia obchodu T.S.BOHEMIA a.s.

    Dobrý deň, ďakujeme za vašu spätnú väzbu a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Objednaný tovar nebol, žiaľ, na sklade, a preto sme čakali na jeho dostupnosť u dodávateľa, čo môže v niektorých prípadoch trvať dlhšie, ako by sme si želali. Táto situácia nás veľmi mrzí, no, bohužiaľ, ju nedokážeme priamo ovplyvniť. Odporúčame v budúcnosti uprednostniť tovar, ktorý je označený ako „skladom“, aby sa podobná situácia neopakovala a vy ste nemuseli tak dlho čakať. Ak máte akékoľvek ďalšie otázky, sme vám k dispozícii na [email protected].

    Tím TSBOHEMIA

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Obchod nemá zastúpenie na Slovensku

    Objednávku som stornoval a obchod mi zrušenie objednávky potvrdil. Napriek tomu mi obchod tovar doručil dňa 22.11.2024

    Reakcia obchodu T.S.BOHEMIA a.s.

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu správu a veľmi nás mrzí vzniknutá situácia.

    Vašu žiadosť o zrušenie objednávky sme zaevidovali a objednávku sme sa snažili stornovať. Žiaľ, v čase vašej požiadavky už bola objednávka spracovaná a pripravená na expedíciu, preto ju nebolo možné zrušiť.

    Ak si tovar neželáte prevziať, môžete ho samozrejme odmietnuť pri doručení alebo nám ho vrátiť späť. V takom prípade vám vrátime peniaze hneď po doručení tovaru späť do nášho skladu.

    Ospravedlňujeme sa za komplikácie a ďakujeme za vaše pochopenie. V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať.

    S pozdravom,

    Tím TSBOHEMIA

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • 2 krát po sebe prišiel tovar zničený

    Po mesiaci vybavovania reklamácie prišiel tovar znova a znova tak isto zničený ako prvý krát

    Reakcia obchodu T.S.BOHEMIA a.s.

    Dobrý deň Miroslav,

    veľmi nás mrzí, že ste opätovne obdržali poškodený tovar. Chápeme, aké nepríjemnosti vám táto situácia spôsobila, a úprimne sa ospravedlňujeme za vzniknuté komplikácie.

    Vaša druhá reklamácia je momentálne v riešení. Čakáme na doručenie reklamovaného tovaru od vás, aby sme mohli podniknúť ďalšie kroky a zabezpečiť nápravu čo najskôr. Urobíme maximum pre to, aby sa podobná situácia už nezopakovala.

    Ak by ste mali akékoľvek otázky alebo potrebovali informácie o stave reklamácie, neváhajte sa na nás obrátiť.

    Ďakujeme za vašu trpezlivosť a pochopenie.
    Tím T.S.BOHEMIA

  • Neodporúča obchod

    Najprv pošlite tovar

    Reakcia obchodu T.S.BOHEMIA a.s.

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Vašu spätnú väzbu. Veľmi nás mrzí, že Vaša skúsenosť s našimi službami nesplnila Vaše očakávania.

    Vaša objednávka bola prijatá na tovar, ktorý v čase objednania nebol skladom a jeho dostupnosť bola predbežne očakávaná 07. 12. 2024. Dňa 05. 12. 2024 sme Vás automaticky informovali o zmene termínu dodania, no následne, 06. 12. 2024, sme zistili, že tovar je vyradený z ponuky. V ten istý deň Vás náš obchodník kontaktoval s návrhmi alternatívnych produktov, ktoré ste sa, žiaľ, rozhodli nevyužiť.

    Mrzí nás, že sme nemohli Vašu objednávku vybaviť podľa pôvodného plánu, a ospravedlňujeme sa za vzniknuté nepríjemnosti. Ak by ste mali akékoľvek ďalšie otázky alebo záujem o nový výber produktu, neváhajte nás kontaktovať – radi Vám pomôžeme.

    Ďakujeme za pochopenie.

    S úctou,
    Za Tím TSBOHEMIA.SK
    Ing. Mária Tlachová

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Pila sa javí,ako kvalitne spracovaná podľa očakávania no zatiL som ju ešte neskúšal.
    • Pila mi došla v celku dosť rýchlo podľa očakávania. Problém nastal keď som pilu poskladal, postavil na nohy a zistil som že pila je poškodená. Samozrejme nie vinou obchodu. Vypadlo mi z pili ozubene koliesko, alebo aspoň časť, ktoré posúva pilu do strán. Bočný náklon píly. Hneď v ten deň som kontaktoval obchod, ty mi odporučili servis obchodu, no žiaľ ani po troch dňoch od kedy som napísal o svojom problém, mi nedošlo ich stanovisko, alebo že vôbec riešia môj problém. Samozrejme som ich kontaktoval aj telefonicky, no každý má niekam odkazuje a zatiaľ žiadna odpoveď, že čo ja mám robiť, alebo ako postupovať. Ci to poslať naspäť ,alebo pošľu novú súčiastku. Príde mi dosť blbe pilu v obrovskej krabici posieť kvôli plastovemu koliesku. Pilu samozrejme používať nemôžem lebo nieje kompletná a v poriadku. Tak snáď si to niekto vsi.ne a začne to riešiť.

    Reakcia obchodu T.S.BOHEMIA a.s.

    Dobrý deň,

    mrzí nás vaša skúsenosť a komplikácie, ktoré vznikli pri riešení vašej reklamácie. Chápeme, že situácia, kedy nemôžete pílu používať z dôvodu chýbajúcej súčiastky, je veľmi nepríjemná.

    Vaša reklamácia bola zaregistrovaná a prebiehala komunikácia medzi reklamačným oddelením a autorizovaným servisom, kde sme sa snažili vyriešiť, či je potrebné poslať celý stroj alebo len poškodenú súčiastku. Záver bol, že stačí zaslať iba konkrétny diel.

    Pre urýchlenie postupu vás prosíme o zaslanie výrobného čísla píly a dátumu jej zakúpenia. Následne sa postaráme o to, aby sme diel objednali a riešili vašu reklamáciu v čo najkratšom čase.
    V prípade ďalších otázok alebo upresnenia vašich údajov nás neváhajte kontaktovať.

    Ďakujeme za vašu trpezlivosť a ešte raz sa ospravedlňujeme za vzniknuté nepríjemnosti.

    S pozdravom,
    Tím TSBOHEMIA

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar prišiel poškodený. Vrátila som ho naspäť, majú ho a stále
    pýtajú fotografie na jeho posúdenie. Peniaze späť sú vo hviezdach.

    Reakcia obchodu T.S.BOHEMIA a.s.

    Dobrý deň,

    ďakujeme za vašu správu a ospravedlňujeme sa za zdržanie pri vybavovaní vašej reklamácie. Situáciu sme preverili:

    Tovar bol objednaný 13. 11., expedovaný a doručený 14. 11.
    Dňa 19. 11. ste tovar zaslali na reklamáciu, ktorá bola 27. 11. vybavená vystavením dobropisu.
    Na preplatenie dobropisu je potrebné zaslať číslo účtu ako odpoveď na e-mail s dobropisom.
    Ak ste číslo účtu už zaslali, prosíme vás o potvrdenie, aby sme mohli platbu neodkladne uskutočniť. Ak nie, zašlite ho, prosím, čo najskôr, aby sme mohli reklamáciu dokončiť.

    Ospravedlňujeme sa za vzniknuté zdržanie a ďakujeme za spoluprácu. V prípade ďalších otázok nás neváhajte kontaktovať.

    S pozdravom,
    Tím TSBOHEMIA

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar mi nedorucili

    Reakcia obchodu T.S.BOHEMIA a.s.

    Dobrý deň,

    Vaša zásielka bola 12.7.2024 doručená do výdajného boxu spoločnosťou DPD. Keďže ste si zásielku nevyzdvihli, bola nám vrátená späť.

    S pozdravom,
    Tím TSBOHEMIA.SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi nebol doručený.

    Reakcia obchodu T.S.BOHEMIA a.s.

    Dobrý deň,

    tovar, ktorý ste si objednali v danom čase nebol skladom. Podľa našich informácií by ste už aktuálne mali mať objednávku doručenú. Za všetky problémy spojené s oneskorením sa ospravedlňujeme a ďakujeme za Vašu spätnú väzbu.

    S pozdravom,
    Tím T.S.BOHEMIA.SK

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    TSBOHEMIA mi odoslal a predal rúru VIGAN MAMMOTH 045 L, ktorá bola v nedávnej minulosti už reklamovaná predošlým zákazníkom, závažné chyby neboli odstránené, rúra je pre pozívanie nevhodná a nebezpečná ....
    Anna Kováčiková 02356 Makov mobil: 0905 718318

    Reakcia obchodu T.S.BOHEMIA a.s.

    Dobrý deň.

    To nám je veľmi ľúto. Len pre upresnenie, tovar, ktorý sme Vám odoslali sme od výrobcu obdržali ako nový. Momentálne nedokážeme povedať, či k poškodeniu došlu počas prepravy alebo už pred ňou. . Reklamáciu už prebralo naše reklamačné oddelenie, ktoré môžete kontaktovať na [email protected]. Za nepríjemnosť sa ešte raz ospravedlňujeme.

    Ďakujeme Vám za pochopenie a prajeme pekný deň.
    Za TSBOHEMIA.SK
    Maroš Mariančík

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • granule pre mačky prišli poškodené, obal cely rozrezaný, granule potlčené na prach

    Napísala som sťažnosť, obchod na sťažnosť nereagoval. Nedoporučujem.

    Reakcia obchodu T.S.BOHEMIA a.s.

    Dobrý deň,

    to nám je veľmi ľúto. V prípade, že Vám bol doručený poškodený tovar môžete kontaktovať našu zákaznícku podporu na [email protected] alebo +420 585 157 488, kde Vám naši kolegovia poradia, ako v tejto situácií postupovať. Každopádne, Vám bol už odoslaný druhý kus. Za nepríjemnosť sa ešte raz ospravedlňujeme.

    Ďakujeme Vám za pochopenie a prajeme pekný deň.
    Za TSBOHEMIA.SK
    Maroš Mariančík

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Objednávku jsme obnovili, a zboží budeme cca 19-20.2 expedovat
    S pozdravem
    T.S.BOHEMIA a.s.
    www.tsbohemia.cz
    Dnes 22.2. som napísala email a odpoveď :
    Omlouváme se v systému vidím ,že objednávka byla 16.2. zrušena ,
    tak som objednávku zrušila.

    Reakcia obchodu T.S.BOHEMIA a.s.

    Dobrý deň,

    po kontrole v našom internom systéme môžem potvrdiť, že sa jedná o technickú chybu na našej strane. Objednávka sa stornovať nemala, no bohužiaľ, kvôli technickému zlyhaniu sa zrušila bez akéhokoľvek nášho vstupu. Veľmi nás to mrzí. Za vzniknutú situáciu sa ospravedlňujeme. Ďakujeme však za Vašu spätnú väzbu a budeme robiť všetko pre to, aby sa podobné situácie už neopakovali.

    Ďakujeme Vám za pochopenie a prajeme pekný deň.
    Za TSBOHEMIA.SK
    Maroš Mariančík

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar bol stary alebo zle skladovany. Po orvom pouziti sa rozpadol. To sa mi este nikdy nestalo

    Reakcia obchodu T.S.BOHEMIA a.s.

    Dobrý deň,

    to nám je veľmi ľúto. V prípade podozrenia, že Vám bol doručený poškodený alebo chybný kus môžete kontaktovať naše reklamačné oddelenie na [email protected] alebo +420 585 157 507, kde Vám naši kolegovia poradia, ako v tejto situácií postupovať. Obrátiť sa môžete aj na našu zákaznícku podporu na [email protected] alebo +420 585 157 488. Dúfame, že sa Váš problém čo najskôr vyrieši a za vzniknuté nepríjemnosti sa ospravedlňujeme.

    Ďakujeme Vám za pochopenie a prajeme pekný deň.
    Za TSBOHEMIA.SK
    Maroš Mariančík