-
Zakúpil som si z tejto firmy KOMPATIBILNÝ TONER CANON 051H CRG-051H (2169C002) BLACK.
Začal špiniť papier. Chcel som ho zreklamovať. Aj keď som predložil doklad o zaplatení dobierky firme GLS, kt. mi toner doručila, odpovedal mi pracovník firmy, že platbu nevie dohľadať a reklamáciu neuzná. Takže predávajú repasované tonery, kt. už sú nefunkčné a reklamácie sa nedovoláte. Z predchádzajúcich skúseností, stalo sa aj to že toner vytlačil ani nie polovicu z toho , čo garantujú. Po týchto skúsenostiach mením dodávateľa tonerov za serióznejšieho. -
Ja mám skôr katastrofálne skúsenosti. Ešte 14.5. som si objednal toner, balík číslo 80050799. Napriek mailovým urgenciám som dostal už 2x odpoveď, že im je ľúto, že sa doba doručenia predĺžila na stredu. 6iaľ ani v tom prvom ani dnes nenapísali aj dátum. U prepravcu GLS Slovakia pri hľadaní balíka stále je označený len prvý krok, prijaté údaje o zásielke, to znamená, že balík je stále v moje tonery a prepravca ho ešte neprevzal!!!!!!!!!!! Pokúsil som 2x sa spojiť cez internet online, ale odpoveď žiadna. Dne som druhý krát telefonoval aj na pevnú linku 0462021234, ale po oznámení kam som sa dovolal, že si ma zoberie operátor nabehla strašná hudba a cca po 3 minútach, sa spojenie prerušilo.
-
Nie je pravda,že že do desiatich dní prichádza od Heuréky dotazník.Ja som žiadný dotazník nedostal a určite by som napísal ,svoju skúsenosť.Pán Jaroslav zatlkať ,zatlkať a spochybňovať to je Vaša obrana.
-
Vážení priatelia ,týmto reaguje na dôvodenia Jaroslava na príspevok zákazníka popisujúceho svoju skúsenosť.Aby bolo nepochybné pre všetkých .Zakúpil som náplne do Epson R300 dňa 16.01.2019 fa.číslo 001063 .Pán Jaroslav čo som presvedčený že je pán Jaroslav Adamec vlastník Phobosstudio ,ktorý nemá podľa tvrdenia jeho zamestnancov keď som žiadal kontakt na jeho osobu ani telefón.Chudák podnikateľ a vraj najlepší E-shop? Na papieri a za pochybných krytérii.Obhajuje neobhájiteľné.Nakupuje a predáva neoriginálne tonery a myslí si že výrobcovia tlačiarni nebudú reagovať a budú prichádzať o svoje zisky z predaja tonerov a náplni.Na tomto bol založený biznis lacných tlačiarni.Problém je v tom ,že výrobcovia tlačiarni reagujú rýchlo na hackovanie a úpravy čipu na neoriginálnom toneri alebo náplne.Máte jedinú ,možnosť tlačiť na PC nepripojenom na internet.Tvrdenia pána Jaroslava sú nepodložené so snahou zľahčovať problémy kupujúcich.
Štefan -
Dňa 16.01.2019 som zakúpil náplne do tlačiarne Epson R300.Po vložení náplni do tlačiarne mi zablokovalo tlačiareň a žiada vloženie originálných tonerov.Následne som kontaktoval mojetonery.sk napriek tomu ,že mi prišiel spätný mail,o tom že informáciu prijali v poriadku a budú ma čo najskôr kontaktovať.Čakal som 7 dní ,následne som ich po 7 dňoch opäť kontaktoval .Začali hrať mrtvého chrobáka.Po mojích urgenciach mi napísali,že mi nevedia pomôcť.Odporučili mi čakať pokiaľ Epson ,ktorý sofistikovaným spôsobom zablokoval tlačiareň ,a to tak,že sa PC na ktorom je nainštalovaná tlačiareň pripojí automaticky na stránku v tomto prípade Epson stiahne soft a preprogramuje firmware tlačiarne.Ste nahraný musíte zakúpiť originály.Nepomôže formátovanie HDD ani nová inštalácia.Napísali,že mám čakať pokiaľ Epson umožní používať neoriginálne náplne.Veď je to výsmech každému kto má tento problém.
Na stránke garantujú 100 garanciu poškodenia tlačiarne.Na pána Adamca vlastníka Phobosstudione získate kontakt,pretože keď ho žiadate povedia Vás ,že nemá telefón.Moja trpezlivosť je na konci - budú čeliť žalobe,pokiaľ sa nepostavia čelom k problému,ktorý spôsobili.
Štefan -
Dobrý deň. Dňa 14.1.2017 som si u Vás objednal 4tonery. Keďže ste sa mi ani po 2dňoch neohlásili, volal som na zákaznícku linku o 10,15. Pani mi povedala, že overí zákazku a zavolá mi naspäť. Je 15hod. nevolala. Na linku sa nedá dovolať. Ide o zákazku 17114753. Igor
-
Viliam: Ďakujeme za "recenziu". Je nám veľmi divné, prečo nám píšete recenziu sem, kam môže písať hocikto a nemusí byť ani zákazník.Ak ste náš nespokojný zákazník, mohli ste využiť oficiálny dotazník od Heureky, ktorý Vám prišiel 10 dní od objednávky, ale ten evidentne nemáte a túto formu využívate len na ohováranie a vytváranie zlého mena nášho e-shopu. Všetky overené recenzie sú priamo od našich zákazníkov, inak by ich Heureka dávno vymazala kvôli porušeniu pravidiel. Môžete si to overiť priamo u Heureky. Pekný deň.
-
Tak zlú firmu ako je mojetonery.sk budete len dlho hladať. Zavádzajú s tovarom na sklade, neinformujú zákazníka, neexpedujú objednávky, nekomunikujú. Kludne vam nechajú stáť objednávku aj 3 a viac týždnov a vy sa čudujete prečo ked to stále u nich svieti že "na sklade". Je jasné že väčšinu recenzií si tu dala firma sama z falošných účtov, lebo keby to nerobila by mala realne podpriemerného hodnotenie ako zlého obchodu čo vlastne aj sú
-
Stano: Teraz mi kolegyňa vravela, že ste písali mail včera. Reklamovali ste chýbajúcu náplň, ale tá v tej sade nie je. Je to v popise produktu, aj na obrázku vyobrazené čo sada obsahuje. Kolega Vás kontaktujte telefonicky.
-
Stano: Dobrý deň. Ďakujeme za Váš názor. Budeme radiť keď nám napíšete Vaše meno, alebo číslo objednávky. Od NIKOHO neevidujeme žiadny mail o nekompletnej objednávke. Ak ste písali mail, možno viete, že doručenie nie je 100% a mohol niekde zostať zaseknutý čo sa bežne stáva. Máme k dispozícii online chat, zelené číslo zadarmo, mobilný telefón, mohli ste nás kontaktovať aj pomocou týchto komunikačných kanálov. Stačí si pozrieť naše recenzie a každý musí pochopiť, že ak nikto s Vami údaje nekomunikoval, je to preto, že Váš mail nemáme a nie preto, že by sme nechceli. Všetky problémy riešim obratom na naše náklady a aj preto máme zlaté overenie zákazníkmi. Takže prosím ešte raz, napíšte Vaše meno, alebo číslo objednávky. Taktiež, prečo ste nevyužili recenziu ako overený zákazník, aby sme vedeli o koho ide.
S pozdravom Jaroslav Adamec -
Na mojetonery.sk som si objednal komplet tlačové kazety do tlačiarne Epson. Kazety síce prišli, ale jedna chýbala. Človek by povedal, že stalo sa, napíšeme, chyba sa napraví. Veľký omyl. Viac s vami nikto komunikovať nebude, môžete im vypisovať aj trikrát denne.