Zobraziť recenzie

Prihlásiť sa a pridať recenziu
  • 30 %

    • Objednal som si u nich tovar ktory je na sklade, pisu v podmienkach ze tovar nachadzajuci sa na sklade expeduju okamzite na druhy den...bohuzial to neni pravda. Nereaguju ani na email tak uvidime... Potom mozem hodnotenie zmenit... Zatial je negativne lebo nedodrzuju co maju napisane v podmienkach...

    Ak mi dnes neodpisu na moj mail tak rusim objednavku, pojdem tam kde budu somnou komunikovat a budu dodrzovat co slubuju. Myslim ze internetovych obchodov je vela a ze taketo spravanie urcite nepridava na predaji.

  • 10 %

    šertt

  • Neodporúča obchod

    50 %

    • Siroky sortiment
    • Neochota pri rieseni reklamacie - opakovane som musel obchod kontaktovat - neposlali odpoved na email

    Po zadani vsetko bolo vyborne. Aj dorucenie bolo OK. Ale reklamaciu neriesili adekvatne.

  • Odporúča obchod

    100 %

    Tovar dorazil za 1 deň

    • Rýchla komunikácia.
    • Cenová výhodnosť.
    • Krátky termín dodania.
    • Spolahlivosť.

    Určite odporúčam. Jeden den o 16,45 som si objednal tovar a prisiel mi na druhý deň o 10:30 maximalna spokojnost. V princípe do 24 hodín mám tovar u seba, pokiaľ je skladom.

  • Odporúča obchod

    90 %

    Tovar dorazil za 4 dni

    • Dobré ceny
  • Odporúča obchod

    100 %

    • vyborna cena, rychle dodanie
    • zmluvny partner v BA ma neinformoval o tom, ze moj tovar je uz u nich, aby som si ho mohla ist vyzdvihnut...
  • Odporúča obchod

    100 %

    • Pohodlne nakupim
    • Nepoznam

    Odporucam

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    • Rýchla expedicia
    • dlhotrvajuca reklamacia

    Reakcia obchodu TEGA.sk

    Dobrý deň
    Zo zákona reklamácia má byť vybavená do 30 dní a lehota začína plynúť doručením tovaru. Tovar posiela na reklamáciu zákazník - my poskytneme informácie ako zabaliť, čo pribaliť a kam zaslať. Rovno z autorizovaného servisu ide tovar späť k zákazníkovi - my o tom nedostaneme ani informáciu. Pokiaľ to autorizovaný servis v zákonnej lehote nestihne - je našou povinnosťou vrátiť peniaze, čomu sa nevyhýbame - len si musíme zistiť stanovisko servisu. Ostatné je medzi výrobcom, distribútorom a nami a zákazníka s tým nezaťažujeme.

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 1 týždeň

    • dlho som čakal na tovar aš 20 dní

    dlho som čakal na tovar,obiednal som ho 04.01 2012 a doručili mi ho aš, 25.01 2012 ani mi nedali vediet prečo to tak dlho trva bol to moj naj dlhší internetovi nakup....

    Reakcia obchodu TEGA.sk

    Dobrý deň. Samozrejme mrzí nás Vaša zlá skúsenosť. Nevieme z tohoto názoru identifikovať o ktorú objednávku sa mohlo jednať ale pravdou je ž 88% objednávok, pokiaľ je tovar skladom, vybavujeme do 24 hodín. Patríme k najrýchlejším obchodom na Slovensku. Pokiaľ je niečo skladom a objednáte to ešte aj o 17,00 už na druhý deň je to obvykle doručené. Výnimkou sú osobné odbery, ktoré trvajú trochu dlhšie. Tak sa tovar posiela kurierom do zmluvnej firmy a tá to musí ešte spracovať.

    Pokiaľ tovar skladom nie je nevieme Vám garantovať kedy príde ani či vôbec a ani to nikomu nijakým spôsobom nesľubujeme. Kedykoľvek sa prihlásite do internetového obchodu vidíte či je tovar vo Vašej objednávke rezervovaný alebo nie - prípadne, ktorý áno a ktorý ešte chýba. Ak sa chcete dozvedieť o svojej objednávke viac - musíte zavolať.

  • Neodporúča obchod

    40 %

    • mali tovar skladom pre vianocami
    • po mesiaci a 4 urgenciach mi konecne poslali na vyziadanie aj danovy doklad! tak s tymto som sa este nestretol.

    prva skusenost, hned velmi zla. viac tu uz nenakupim

    Reakcia obchodu TEGA.sk

    Dobrý deň.
    Pri dobierke a osobnom odbere je faktúra vždy v balení. Niekedy neobsahuje pečiatku a podpis - čo je v súlade so zákonom - a z tohoto dôvodu ju zákazníci nepovažujú za daňový doklad. Ak treba doposielame doklad mailom .

    Pri platbe vopred to niekedy trvá dlhšie. Tovar totiž ide z distribučného skladu a faktúra zo sídla firmy mailom. Faktúra odchádza až po úhrade a vyskladnení tovaru. Niekedy zozbieranie týchto informácií trvá dlhšie. Daňový doklad je však vždy u nás evidovaný a nemôže sa stať že by nebol vystavený. Pokiaľ doklad postrádate je potrebné požiadať mailom o jeho zaslanie a bude Vám v krátkom čase zaslaný.

  • 100 %

    • Seriózny prístup, dobrá komunikácia pred dodaním, bezproblémové dodanie tovaru

    doporučujem

  • 100 %

    • Výborná komunikácia.Objednaný tovar dodaný bez problémov do 24 hodín.Veľmi spokojný.

    Odporúčam.

  • 100 %

    • Dobrá komunikacia
    • vseko v poriadku dodane
    • lacny
    • nic

    Odporucam

  • 10 %

    • nic
    • zavadzajuca lacna cena + strasne drahy kurier 8.90 € to je az prilis

    neodporucam!
    Radsej kupit inde o 1-2 € drahsie a za kuriera do 5 €

    Reakcia obchodu TEGA.sk

    Dobrý deň. Podmienky sú na stránke jasným a neprehliadnuteľným spôsobom deklarované. Cena dopravy kuriérom je 4,75€. Cena dobierky je 8,90€ čo odráža naše reálne náklady. V ničom nezavádzame.

    Toto fórum je určené tým, ktorí u nás nakúpili - aby sa ostatným zverili so svojimi skúsenosťami. Nie je určené tým ktorí žiadne skúsenosti nemajú a chcú hodnotiť naše obchodné podmienky.

  • 100 %

    • dobra komunikacia pred kupou, rychla a jasna
    • rychle bezproblemove dodanie
    • dobra cena
    • nic

    dobry nakup

  • 10 %

    • nic
    • to co je za pristup v reakcii nizsie ??? to ked takto pristupuju ku kazdemu zakaznikovi tak zbohom...

    tolko k tomu

  • 10 %

    • nič
    • Za osobny odber si učtuju poplatok

    Zdierači obyčajnych ludi

    Reakcia obchodu TEGA.sk

    Väčšina ľudí sa dovtípi, prečo to tak je ale nemáme problém Vám to vysvetliť osobitne:

    Sme internetový obchod, ktorý nemá žiadnu obchodnú prevádzku pre styk so zákazníkmi. Z tohto dôvodu si musíme tieto služby kupovať a kupovať znamená vydať za to peniaze. Znamená to toľko že náš tovar kuriérom pošleme do spoločnosti Pack Service, s.r.o, kde ho našim zákazníkom vydajú. Zaplatíme za kuriéra a zaplatíme aj Pack Servisu za manipuláciu s tovarom.

    V tomto momente sa stráca časť výhod, ktoré má internetový obchod pretože je potrebné zaplatiť ľudí ktorý s tovarom manipulujú. Zaplatiť to musíte Vy ako zákazník. Je to Vaša cena za to, že chcete nakupovať za internetové ceny ale chcete nakupovať zároveň za podmienok ako v kamennom obchode.

    Množstvo našich spokojných zákazníkov svedčí o tom, že táto logika je správna.

    A keď sme pri logike - na tomto mieste by sa mali objavovať hodnotenia uskutočnených obchodov. Vy ste u nás, celkom zrejme, nenakupoval.