Prihlásiť sa a pridať príspevok
  • Eshop môžem len odporucat. Objednávali sme kočiar, zavolali nám a oznámili kedy asi bude vyrobený a doručený. Kočík nám prišiel skôr ako nám bolo oznámené a je úžasný, dokonca sme k nemu dostali fusak na zimu za polovičnú cenu. Určite to nebol nás posledný nákup

  • Příspěvek byl odstraněn na žádost autora příspěvku.

  • Chcela by som vyjadrit velke podakovanie za vybavenie reklamacie rukavnika na kocik. Pred tyzdnom som pisala recenziu a vyjadrila sklamanie s obchodom ohladom chybneho vyrobku a chybajucej komunikacie z ich strany. Nakoniec sa mi ozvali, ze mi posielaju novy vyrobok. Rozumiem, ze bolo predvianocne obdobie a z toho vyplyvajuca zaneprazdnenost. Chcem sa naozaj podakovat za napravu a zmenit svoje negativne hodnotenie, firma sa zachovala velmi prozakaznicky. Dakujem.

  • Hrozná skúsenosť. Tovar, ktorý mal byť podľa ich stránky na sklade za 120€ objednaný, zaplatený, keby som po 2 týždňoch neposlala 2 maily, nedozvedela by som sa, že ho ani nemajú a mám si vybrať iný, ktorý mal byť hneď odoslaný. No po týždni som sa znova musela informovať o objednávke, už samozrejme zmenenej a dostala som odpoveď: "Ospavedlňujeme sa, kurieri meškajú, ale tovar Vám odošleme hneď dnes." Je jedno, či kuriéri meškajú, ak im tovar nebol dodaný, logicky. Nikdy viac tento predajca.

  • Neodporúčam mali by skončiť s predajom nebezpečných kočíkov... Dovolať sa tam poriadne nedá, neodpisujú na mail reklamáciu, ale keď som mala záujem o kúpu hneď odpísali v ten deň... Na reklamácii mi to konečne niekto zdvihol a asi toľko som sa dozvedela, že keď si ho kúpite musíte sa oň starať, tak že ho od piesku alebo iných znečistení asi každý deň poriadne vyčistite a nezabudnite s vazelínou brzdy pretrieť... A pozor pozrite si počasie aby nepršalo. A keď sa Vám niečo pokazí kúpte na to nové lebo to je spotrebný materiál alebo pošlite a za príplatok Vám ho opravia... Asi toľko
    Po 3-4 mesiacoch vyskočila brzda, po asi mesiaci na športovej časti sa skrivila tyčka zistila som to podľa toho, že dieťa malo nižšie hlavičku ako telíčko ešteže to nedopadlo horšie... Takže okolo 360 eur za kočík na pol roka... Kúpili sme nový v jednej predajni určenej pre deti o 1000krát lepší a ešte bol aj lacnejší...

  • Podla mojich skusenosti to je najhorsi internetovy obchod..nikdy viac a o komunikacii radsej pomlcim..tovar som nasla na internetovej stranke este ovela lacnejsi nez na tejto stranke kde bola odozva rychla a komunikacia na 1

  • svetkocikov.sk je uplne najhorsi obchod, pred objednaním tovaru som im posielala mail kde mi mali upresnit nejake informacie, ktoré neboli uvedene na stranke. Neunúvali sa odpovedať ani na mail. Tak som im pisala po tyzdni znovu a ani na ten neodpovedali, tak som sa rozhodla ze kocik si kupim uplne inde a ten isty kocik co mali na stranke som nasla za lepsiu cenu ako mali oni a bolo tam viac popisaneho k tovaru. Kopirovat polske obrazky a pouzit google prekladac vie kazdy, takze tento obchod nepovazujem za dobry. Moja recenzia -100%, úplné sklamanie!!!!!

  • Dobrý den takze vidím že som tu neni sama ako nespokojný zákazník ..... mne tovar prišiel s 2tt meškaním ja som neuponáhľala a trpezlivo som čakala ....po dorazení kuriér sa neunúval vydať peniaze aj keď len pár centov no slušnosť káže aspoň sa opýtať ..... písala som ešte jednu požiadavku a informovanosť o tovare ktorý som chcela objednať ale ani buuuuu ani muuuuu ..... objednávam denno denne na nete ale teda ozaj takýto prístup ma zarazil ...... nakoniec som im vďačná pretože som tovar našla aj so super komunikáciou a prístupom na mojanielik ochota neskutočná .... super prístup ..... na svet kocikov dávam veľké zbohom nikdy viac

  • Podla mojej skusenosti je Svet kocikov najhorsi internetovy obchod s akym som doposial prisla do styku a tento certifikat si vobec nezasluzi. Kupovali sme od nich kocik trojkombinaciu + doplnky asi pred rokom. Na dorucenie tovaru sme cakali viac ako mesiac!, nase babatko uz bolo na ceste a my sme tovar ktory sme nevyhnutne potrebovali, stale nemali. Mali sme problemy dokonca este aj s platbou. Ked nam bol tovar konecne doruceny, zistili sme, ze sietka, ktoru sme objednali ku kociku, na tento kocik vobec nesedi. To by nebolo este take strasne. Teraz, takmer po roku, sme zacali pouzivat sportovu cast kocika. Je jesen, chladno a potrebovali sme na tento kocik pripevnit aj takzvany nanoznik ktory chrani dieta proti zime a dazdu a ktory mal prist s tymto kocikom. No nanoznik nikde! A pritom bol v cene kocika za ktory sme zaplatili. Ked sme kontaktovali Svet kocikov s prosbou, ci by bolo mozne tento nanoznik doobjednat (boli sme ochotni zan aj zaplatit), slecna alebo pani s ktorou som hovorila cez telefon ma poziadala aby som jej poslala e-mail, ze ona nevie, musi sa informovat u kolegu atd. E-mail som jej samozrejme poslala no bol uplne ignorovany, uz som od nich nepocula. Nestoja za to aby sme ich zbytocne kontaktovali znova. Nakoniec sme nanoznik kupili v inom internetovom obchode a sme s nim velmi spokojni, je dokonca vyrobeny z kvalitnejsieho materialu ako samotny kocik. Ak potrebujete kupit kocik a vyhnut sa zbytocnym problemom, ja odporucam podla vlastnej skusenosti zvolit iny obchod. Je mozne najst vela inernetovych obchodov s kocikmi s dobrymi cenami a urcite lepsimi sluzbami ako je schopny poskytnut Svet kocikov.

  • telefonicky prekonzultovane

  • Dobrý deň,
    chcela by som sa opýtať, 10.8.2011 som si u vás objednala kočík od firmy Dada paradiso, č.objednávky 1708, teda platba bola prijatá 16.8.2011, čo znamená, že zajtra uplynie lehota doručenie do 30-tich dní , no a kočík mi ešte neprišiel, ako to mienite riešiť? Vopred ďakujem za spätnú odpoveď.

    S pozdravom
    14.09.2011 Zábeľová