Reklama

Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    40 %

    Ponúkať tovar s dodacou lehotou 2 mesiace je trochu nevhodné

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,
    je nám ľúto, že ste s našou ponukou nespokojný. Bohužiaľ vzhľadom na špecifickosť Vami objednaného produktu nemožno ponúknuť altenativu. Pozeráme sa do objednávok, že zásielka bola na konci marca doručená. Veríme, že ste s tovarom spokojný.

    S prianím pekného dňa
    Svet kaderníctva.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod by bol v poriadeku, ale popis vyrobku nezodpovedal skutocnosti.

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    je nám ľúto, že ste bol s našimi službami nespokojný. Bohužiaľ došlo k chybe na našej strane pri jednej z informácií uvedených u produktu. Táto informácie bola upravená a zodpovedá názvu produktu, ktorý bol uvedený správne.

    Služby zákazníkom neustále zdokonaľujeme, a preto veríme, že budete pri ďalšom nákupe spokojný.

    S prianím pekného dňa
    Svet kaderníctva.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    cez internet som si objednala tovar, ktorý som hneď zaplatila. Na email mi prišlo oznámenie, že tovar nie je na sklade a bude dostupný až v apríli. Toto je neseriózne jednanie. Ak tovar na sklade nie je nemal byť dostupný.
    Som nesmierne sklamaná.
    S pozdravom Anna Valková

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za nákup. Overili sme Vašu objednávku a objednala ste si tovar s termínom dodania 30. apríla. Ide o oficiálny termín od výrobce, a nie je v našich silách expedícii urýchliť. O termíne ste bola riadne informovaná pri rekapitulácii objednávky a aj prostredníctvom e-mailu, ktorý Vám zaslala naše kolegyne. Služby zákazníkom neustále zdokonaľujeme, a preto veríme, že budete pri ďalšom nákupe spokojná.

    S prianím pekného dňa
    Svet kaderníctva.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som si strihač pre psov. Vôbec to nestriha,len ťahá srsť.neodporúčam

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    je nám ľúto, že nie ste s tovarom spokojná. Strojček je určený na kratšiu srsť a domáce použitie. Odporúčame ho pravidelne čistiť a olejovať. Ak budete mať so strojčekom problém, môžete nás kontaktovať, skúsime vymyslieť riešenie, ktoré Vám bude vyhovovať.

    S prianím pekného dňa
    Svet kaderníctva.sk

  • Neodporúča obchod

    50 %

    Doteraz nebol nikdy žiadny problém, teraz som pred 10timi dňami objednala na tácky a ešte stále mi tovar nebol doručený

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za nákup, je nám ľúto, že nie ste spokojná. Objednávku sme nechali preveriť a z našej strany bola v poriadku expedovaná. K oneskoreniu došlo u prepravcu, čo bohužiaľ nie je možné z našej strany akokoľvek urýchliť. Ospravedlňujeme sa za zdržanie a veríme, že s budúcim nákupom budete opäť maximálne spokojná.

    Ešte raz ďakujeme za Váš nákup.

    Svet kaderníctva

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nič ma nenapada
    • Komunikacia,tovar a reklamacie.Čista katastrofa.

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý den,

    ďakujeme Vám za nákup. Bohužiaľ, z recenzie nie je zrejmé prečo bolo udelené negatívne hodnotenie. Podľa systémových informácií bola Vaša objednávka ihneď expedovaná a jej doručenie prebehlo v poriadku. Pokud nastane situácie kedy nie ste s obchodom spokojný, je potreba nás telefonicky alebo emailom ihneď kontaktovať, aby sme tento problém mohli spoločne vyriešiť k Vašej spokojnosti. Služby zákazníkom neustále zdokonaľujeme, a preto veríme, že budete pri ďalšom nákupe spokojný.

    Ešte raz ďakujeme za nákup.

    S prianím pekného dňa
    Svet kaderníctva.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Čistá katastrofa!!!

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý den,

    ďakujeme Vám za nákup. Bohužiaľ, z recenzie nie je zrejmé prečo bolo udelené negatívne hodnotenie. Podľa systémových informácií Vaše objednávka čaká na tovar, ktorý dostaneme koncom mesiaca. Táto informácia bola dostupná v moment vytvorení objednávky, a kolegyňa z predajného oddelenie Vás o termíne riadne informovala. Pevne veríme, že sa jedná o nedorozumenie a že budete s objednávkou spokojná.

    Ešte raz ďakujeme za nákup.

    S prianím pekného dňa
    Svet kaderníctva.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Ešte stále tovar nedorazil, napriek tomu, že som objednával veci, ktoré boli na sklade. Myslím, že v budúcnosti sa rozhodnem pre iný obchod.

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za nákup. Je nám ľúto, že nie ste spokojný. Vo vašej objednávke je položka, ktorá má termín doručenia začiatkom decembra. Ide o oficiálny termín od výrobce, a nie je v našich silách expedícii urýchliť. O termíne ste bola riadne informovaný pri rekapitulácii objednávky a aj prostredníctvom e-mailu, ktorý Vám zaslala naše kolegyne. Pevne veríme, že sa jedná o nedorozumenie, a že budete s produktom spokojný.

    S prianím pekného dňa
    Svet kaderníctva.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar zaplanený, ešte po 10 dňoch stále nebol doručený ani informačný email. Hlavne , že hodnotenie poslali...

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za nákup. Je nám ľúto, že nie ste spokojná. Vo vašej objednávke je položka, ktorá má termín doručenia začiatkom decembra. Ide o oficiálny termín od výrobce, a nie je v našich silách expedícii urýchliť. O termíne ste bola riadne informovaná pri rekapitulácii objednávky a aj prostredníctvom e-mailu, ktorý Vám zaslala naše kolegyne. Pevne veríme, že sa jedná o nedorozumenie, a že budete s produktom spokojná.

    S prianím pekného dňa
    Svet kaderníctva.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar bol poškodený, nie vinou prepravcu.

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za nákup. Je nám ľúto, že nie ste so službami spokojná. Robíme maximum pre to, aby vždy zásielky odchádzali z logistického oddelenia v stopercentnom stave. Ak nastane situácia, kedy dostanete poškodený produkt, je nutné zaslať fotografiu balenie i samotného tovaru. Jedine tak, sme schopní spoznať, kde nastala chyba a reklamáciu vyriešiť k Vašej spokojnosti. Avšak, podľa informácií sa kolegyne z reklamačného oddelenia s Vami dohovorila na hodnotné kompenzácii, s ktorou ste súhlasila.

    Pevne veríme, že Vaše budúci skúsenosť s naším e-shopom budou iba pozitívne.

    Ďakujeme Vám za nákup,
    Svet kaderníctva

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Strašné!!!Tri týždne mali zaplatenú objednávku ,nakoniec im nebola doručená ,neráčili mi to ani oznámiť !!!Keď som sa začala dožadovať výrobku ,ponúkli mi náhradu ,ktorá podľa mojich skúseností sa zahrieva a je v ruke ťažká !!Keď som zrušila objednávku ,napísali ,že peniaze mi pošlú do 14 dní!!!Totálna drzosť !!!Veľmi zlá skúsenosť !!

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za nákup. Je nám ľúto, že nie ste spokojná. Nedostupnosť strojčeka sme Vám oznámili hneď, ako sme mali od výrobce potvrdené, že uvedený strojček nebude bohužiaľ z dôvodu pandémie doručený. Ako alternatívu sme Vám ponúkli strojček od rovnakého výrobce, ktorý bol parametry ale aj gramážou rovnaký. Čo sa týka vrátenia peňazí – finančnú čiastku štandardne vraciame do 14 dní, od zrušenia objednávky. Táto informácia je verejne dostupná v našich obchodných podmienkach, s ktorými ste pri vytvorení objednávky súhlasila. Z našej strany teda nedošlo k porušeniu podmienok.

    Ďakujeme Vám za nákup,
    Svet kaderníctva

  • Neodporúča obchod

    nedostala som ani informaciu kedy pride kulma a ak by som vedela že budem čakat tak dlho tak skočím do akehokolvek obchodu a zakupim si ju tam
    tymto aj ruším objednavku

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za nákup a dôveru v náš e-shop. Skladová dostupnosť je vždy pri každom produkte uvedená, vrátane orientačného termínu dodania. Tento termín je orientačný a v prípade zmeny Vás naše predajné oddelenie vždy informuje. Služby zákazníkom neustále zdokonaľujeme, a preto veríme, že pri ďalšom nákupe budete spokojná.

    Svet kaderníctva

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar mi mal byt doručený do 3 pracovných dni , dodnes (11 deň ) som ho nedostal a ani žiadne vysvetlenie, hoci som ho vyplatil hneď .

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste si vybral práve náš e-shop pre nákup tovaru. Je nám veľmi ľúto, že ste nespokojný. Vami objednaný tovar mal krátkodobý výpadok, kedy sa dodávka oneskorila o pár dní. Ihneď ako sme tovar obdržali, bola Vám objednávka expedovaná. Ospravedlňujeme sa za zdržanie a veríme, že s budúcim nákupom bude maximálne spokojný.

    Ešte raz ďakujeme za Váš nákup.

    Svet kaderníctva

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Strojček čo som si obiednal, stále nedošiel

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za nákup. Overili sme Vašu objednávku a objednal ste si strojček s termínom dodania 30. augusta. Ide o oficiálny termín od výrobce, a nie je v našich silách expedícii urýchliť. O termíne ste bol riadne informovaý pri rekapitulácii objednávky a aj prostredníctvom e-mailu, ktorý Vám zaslala naše kolegyne. Pevne veríme, že sa jedná o nedorozumenie, a že budete s produktom spokojný.

    S prianím pekného dňa
    Svet kaderníctva.sk

  • Neodporúča obchod

    30 %

    Objednal som si latexové jednorazové rukavice biele 100 ks, na druhý deň mi bolo oznámene, že rukavice nie sú na sklade a ponúkli mi náhradu, ktorú majú na sklade s čím som súhlasil, za 3 dni mi prišli čierne latexové rukavice, ale na moje prekvapenie iba 20 ks balenie. Je pravda, že ja som si na tej náhradnej ponuke nevšimol, že je to iba 20 ks, ale myslím si, že ma na to mohol upozorniť obchod, keďže vedeli, že som si objednával 100 ks balenie

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme Vám za nákup. Je nám ľúto, že nie ste spokojný. Objednávku sme overili a kolegyne Vám zaslala odkaz na výber skladom dostupných rukavíc. Z uvedeného výberu ste si vybral model po 20 ks, čo bolo uvedené v nadpise produktu i v jeho popise. Informácie o počte kusov v balení bola uvedená aj v rekapitulácii objednávky, aj vo faktúre, ktorá Vám bola po uhradení vystavená. Z našej strany teda nedošlo k pochybeniu. Pevne veríme, že sa jedná o nedorozumenie a že budete s budúcim nákupom spokojný.

    Svet kaderníctva

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Po vyše 2 týždnov bez emalu a komunikácie som objednávku zrušil....Dodanie bolo do 3 dni, po 1 týždni ani neodpovedali na email a po zavolaní povedali že čakajú na externý sklad. Po vyše 2 týždnov som nemal záujem dlhšie čakať a žiadal o vrátenie peňazí. Ponúkaju niečo, čo ani nevedia či je dostupne v externých skladoch a komunikácia 0 bodov.

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    zakladáme si na 100% spokojnosti našich zákazníkov a preto nás veľmi mrzí, že nie ste spokojný. Bohužiaľ, Vami objednaná položka má výpadok, o ktorom nás informoval výrobca až po urgovanie z našej strany. Dovtedy sme nepočítali s faktom, že tovar nebude. Je nám ľúto, že nie ste s našou komunikáciu spokojný. Urobili sme maximum pre to, aby ste bol včas informovaný.

    Ešte raz ďakujeme za Váš nákup.

    Svet kaderníctva

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • ako mozem zhodnotit tovar ktory este nedorazil nerozumiem

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme, že ste si vybrala práve náš e-shop pre nákup tovaru. Je nám veľmi ľúto, že ste nespokojná. Vami objednaný tovar mal krátkodobý výpadok, kedy sa dodávka oneskorila o pár dní. Ihneď ako sme tovar obdržali, bola Vám objednávka expedovaná. Ospravedlňujeme sa za zdržanie a veríme, že s budúcim nákupom bude maximálne spokojná.

    Ešte raz ďakujeme za Váš nákup.

    Svet kaderníctva

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Objednala som si jednorazove plastenky na ktoré stále čakám po asi 5 dňoch mi napísali ze tovar nemajú a príde do 14 dní... Plastenky som potrebovala o 7 dní od objednania.. Nahnevalo ma ze mi nenapísali hneď ze tovar je nedostupný objednala by som z inej stránky

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    zakladáme si na 100% spokojnosti našich zákazníkov a preto nás veľmi mrzí, že ste sklamaná. Preverili sme Vašu objednávku a zistili sme, že Vami objednaný tovar nebol skladom a mal termín dodania dva týždne. Z toho dôvodu nebolo v našich silách dodať tovar do týždňa. O termíne expedície ste bola informovaná pred odoslaním objednávky a následne Vás aj kolegyne informovala prostredníctvom e-mailu. Služby zákazníkom neustále zdokonaľujeme, a preto veríme, že pri ďalšom nákupe budete spokojná.

    Svet kaderníctva

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar mi nebol doručený ani po 2 mesiacoch a dodávateľ mi napokon ani neodpovedal na mail

    Tovar nebol doručený po 2 mesiacoch a dodávateľ neodpovedal na mailovú komunikaciu

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    zakladáme si na 100% spokojnosti našich zákazníkov, a preto nás veľmi mrzí, že nie ste spokojná. Vami objednaný tovar mal u výrobca výpadok o ktorom Vás kolegyne priebežne informovala. Po mesiaci sme tovar naskladnili a objednávka Vám bola odoslaná. Služby zákazníkom neustále zdokonaľujeme, a preto veríme, že pri ďalšom nákupe budete spokojný.

    Ešte raz ďakujeme za Váš nákup.

    Svet kaderníctva

  • Neodporúča obchod

    • Objednala som si prieliv ako uvádzate ale dostala som 3 , kusy a cena bola za 4 kusy môžte si to pozrieť tam u vás nereklsmovals som to hneď ako to máte v smerniciach nakoľko to preberala iná osoba máte tam uvedené do 48hodin 4 ,60e obetujem

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    ďakujeme za Váš nákup. Veľmi nás mrzí, že ste nedostala kompletnú objednávku. Pokud ale nastane táto situácia, je potreba nás telefonicky alebo emailom ihneď kontaktovať, aby sme tento problém mohli spoločne vyriešiť k Vašej spokojnosti. Služby zákazníkom neustále zdokonaľujeme, a preto veríme, že budete pri ďalšom nákupe spokojná.

    Ďakujeme za Váš nákup.

    Svet kaderníctva