Zákazníci pri obchode za posledný polrok najčastejšie zmieňujú

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar dorazil za 2 dni

    Šampón proti svrbeniu hlavi, hlava svrbí ešte viac...
    Kefa na rozčesávanie - boly pokriveneé ostne a kefa bola zo zadnej strany poškriabaná
    Zabalené to bolo dobre takže poškodenie nenastalo počas prepravi.

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že objednávka nebola podľa vašich predstáv. V prípade poškodených produktov kontaktujte prosím naše reklamačné oddelenie.

    Ďakujeme Vám za objednávku a prajeme pekný deň.
    Svet kaderníctva.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Tovar by nebol dodany

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    Vaša objednávka bola expedovaná v deň pripísania platby na náš účet a doručená o 2 dni neskôr. Veríme, že ste s objednaným tovarom spokojní.

    Ďakujeme Vám za objednávku a prajeme pekný deň.
    Svet kaderníctva.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Cele zle. Ďalší priekupníci. Vy si objednate tovar u nich, oni ho objednaji u ďalších a vy čakáte...ani po 19 dňoch nemam tovar. Mal tp byť darček k voanociam..
    • Nedpdany tovar.
    • Takmer nekomunikujú

    Už nokdy tento eshop

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, že Vaša objednávka nebola expedovaná v uvedenom termíne. Bohužiaľ sa jedná o orientačný termín a nedokážeme ovplyvniť oneskorenie dodania od výrobcu. Stále pracujeme na zdokonalení služieb, a preto veríme, že pokiaľ sa u nás v budúcnosti rozhodnete nakúpiť, budete spokojný.

    Ďakujeme Vám a ospravedlňujem sa za vzniknuté nepríjemnosti.
    Váš Svet kaderníctva.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    • Tovar objednany na dobierku po dorazeni ziadali platbu predom

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    objednávka bola zaslaná na dobierku, avšak vybrali ste si AlzaBox, kde je nutné zaplatiť pred otvorením boxu. V prípade, že si zákazník zvolí AlzaBox, nedokážeme tento spôsob platby ovplyvniť.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný deň.

    Váš Svet kaderníctva.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Tovar nedorazil ani po 50dňoch od objednania. Zo strany obchodu žiadna komunikácia. Neodporúčam

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, že objednávka nebola doručená. Bohužiaľ bol do košíka vložený tovar, ktorý v dobe objednania nebol dlhodobo skladom. Z toho dôvodu sme sa vás pokúsili kontaktovať, aby sme vám ponúkli dostupnú alternatívu, bohužiaľ však neúspešne. Snažíme sa robiť maximum pre spokojnosť našich zákazníkov a veríme, že budúca objednávka už prebehne v poriadku.

    Ďakujeme Vám a prajeme krásny deň,
    Svet kaderníctva.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Tovar je už 14 dní zaplatený, ani 14 dní od zaplatenia mi ešte nebol doručený

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za komplikácie ohľadom odoslania objednávky. Podľa sledovacieho odkazu bola zásielka už doručená.

    Váš Svet kaderníctva.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    hreben sa neda pouzivať , to sa mi este nestalo ...............

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že so zakúpeným hrebeňom nie ste spokojná. Zakúpený tovar však môžete bez problémov vrátiť v 14 dennej lehote.

    Váš Svet kadeřníctva.sk

  • Neodporúča obchod

    80 %

    Tovar dorazil za 3 dni

    uz som sa ozvala mailom, ale odpoved je samozrejme, len moja chyba, lebo som dostala tu bezoplach.kuru 5ml za takmet 12 eura.
    Cize keby bola 50ml ako zvykne byt bezna napln , stalo by to 120 eura.
    Cize ta kura mala byt uplny zazrak-
    ale odpoved bola, ze mala som precitat, ze je to len 5ml. Dokonca uzaver nie je fixny, ale volne zaskrutkovany, . s mnozstvom vzduchu.

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nie ste so zakúpenou maskou spokojná. Maska od značky K18 obsahuje zázračnú molekulu K18Peptide™, ktorá lieči poškodené vlasy, z toho dôvodu sa jedná o drahší produkt. Naši zákazníci sú s touto maskou v prevažnej väčšine spokojní, z vlastnej skúsenosti môžeme povedať, že sa jedná o jeden z top produktov, ktoré máme v ponuke.

    Nerozbalený produkt môžete vždy do 14 dní od zakúpenia vrátiť, pokiaľ nie ste s veľkosťou produktu spokojná.

    Veríme, že pokiaľ masku vyskúšate, budete s výsledkom spokojná.

    Prajeme Vám krásny deň,
    Svet kaderníctva.sk

  • Neodporúča obchod

    na stranke tovar ponukate uz ho mam objednany 2mesiace a nic,naco to tam mate ked to nemate???????

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    pri produkte máme na stranách uvedené, že bude skladom od 31.8.2022. Ponúkame možnosť objednania aj v prípade, že momentálne produkt nie je skladom. Pokiaľ je tovar naskladnený skôr, bez meškania ho odosielame.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme krásny zvyšok dňa.

    Váš Svet kaderníctva.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • nepresnosti v e-shope

    tovar ktory prezentuju nemaju na sklade ani u dodavatela.
    nasledne ponukaju (za zaplatenu objednavku) nahradu

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, že Vám nebol dodaný objednaný tovar. Bohužiaľ chýba surovina na výrobu, preto sa výroba zdržala. Z toho dôvodu bola ponúknutá alternatíva.

    Ďakujeme za pochopenie a prajeme pekný zvyšok dňa.
    Váš Svet kaderníctva.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Poslali mi zlomený nástavec na strihaci strojček

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí, že nástavec k strojčeku Vám prišiel zlomený. Bohužiaľ niekedy dôjde k poškodeniu tovaru počas prepravy. Pokiaľ nás zákazník kontaktuje ohľadom poškodeného tovaru, vždy nájdeme riešenie, aby bol zákazník spokojný. Pokiaľ máte záujem o riešenie reklamácie, ozvite sa nám prosím na [email protected].

    Ďakujeme a prajeme Vám krásny deň,
    Váš Svet kadernictva.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Žiadal som o ponuku nadstavcov na 1mm. Ponuka prišla na nadstavce 1,5 a 3, a6 mm.
    Tovar som síce objednal v domienke, že mám správne nadstavce a bol som po doručení veľmi sklamaný.
    Potom som spätne pozeral komunikáciu s p. Nikolou, kde mi teda urobila ponuku na niečo čo som nechcel. Takže dosť zle.

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že ste nebol spokojný. Pokiaľ neexistujú nástavce v takej veľkosti, ktorú zákazník požaduje, potom posielame ponuku kompatibilných nástavcov v dostupných veľkostiach. Nástavce 1 mm sa bohužiaľ nevyrábajú. Objednaný tovar môžete samozrejme do 14 dní vrátiť podľa obchodných podmienok.

    Prajeme Vám pekný deň
    Váš Svet kaderníctva.sk

  • Neodporúča obchod

    20 %

    Neviem ,čo sa stalo, vždy prišla objednávka včas, teraz čakám už mesiac a nič neprišlo. Smutnééé.

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    mrzí nás, že nie ste spokojní. Tovar bohužiaľ nebol v dobe objednania skladom. Ohľadne neskoršieho termínu sme s Vami boli v kontakte. Na Vašu žiadosť bola nakoniec objednávka zrušená.

    Prajeme Vám pekný deň
    Váš Svet kaderníctva

  • Neodporúča obchod

    Kym som mala objednane a peniaze este nepresli na ich ucet mi vyvolavali, akonahle uz boli peniaze prevedene ziaden zaujem a balik stale nedorazil. V prvy den, ked mal byt doruceny mi okolo 13—tej prisiel e—mail, ze mi pride balik. Niektori z nas este chodia do prace a niesu stale na nete. Balik prisiel okolo 15.30 , cize ca za dve hodiny. Ani keby som si ten e—mail mohla precitat, by som to nestihla domov. Ked som okolo 17.00 telefonovala, bol uz balik v depe. Druhy den, ked mal byt balik doruceny som cely bola doma, ani tukes, nikto sa neozval. Cakam co bude,ale uz zacinam mat toho dost.

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    veľmi nás mrzí Vaša nepríjemná skúsenosť, ale dopravca GLS sa Vás snažil opakovane kontaktovať a mohli ste sa s ním dohodnúť na zmene adresy, pokojne na adresu Vášho pracoviska. V SMS správe máte vždy uvedený kontakt na vodiča, ktorý by Vám v tomto mal vyhovieť.

    Aktuálne je už tovar úspešne doručený, a tak dúfame, že ste s produktmi spokojná.

    Váš Svet kaderníctva.sk

  • Neodporúča obchod

    90 %

    Tovar doručený včas i v kvalite. Neskôr som zistil, že u nás v obchode taký istý som mohol kúpiť podstatne lacnejšie a bez dopravy, ha,ha,ha

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Difuser nepasuje a pritom je univerzálny

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,
    všetky kompatibilné produkty (difuzéry, nástavce, hlavice, náhradné diely,...) máme uvedené v zložke "súvisiace" pod obrázkom daného produktu. Pokiaľ tam tento tovar nenájdete, negarantujeme jeho kompatibilnosť.
    Nabudúce sa nás nebojte kontaktovať, informáciu preveríme u dodávateľa.
    Ďakujeme za pochopenie.
    Váš Svet kadeřníctva

  • Neodporúča obchod

    Mrzí ma že tovar je vedený skladom a skladom vôbec nie je . Takze som to brala osobne ako zavádzanie zákazníka . Avšak komunikácia je vynikajúca

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,
    je nám ľúto, že ste s našimi službami nespokojná. Pre spokojnosť zákazníkov robíme maximum. Kolegyňa z predajného oddelenia Vás v deň vytvorení objednávky kontaktovala emailom, že položky, ktoré ste si objednala nie sú skladom a budú expedované 4.5.2021. Informácie o tom, že tovar bude skladom od 3.5.2021, bola tiež priamo na našom e-shope pri danom tovare vo chvíli vytváraní objednávky a vo Vašej už vytvorené objednávke. Na tovar ste chcela počkať. O pár dní neskôr Vám kolegyne písala s informácií priamo od dodávateľa, že sa termín doručenia posúva a ponúkla Vám alternatívy. Neskôr sme Vašu objednávku na Vašu žiadosť zrušili a peniaze za objednaný tovar vrátili späť na platobnú kartu.
    Služby zákazníkom neustále zdokonaľujeme, a preto veríme, že budete pri ďalšom nákupe spokojná.

    S prianím pekného dňa
    Svet kaderníctva.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    Obchod nema pobocku na Slovensku a teda ak chcete tovar vratit je nutne platit postovne do CR.

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,
    mrzí nás, že ste s našimi službami nespokojný. Všetky informácie uvádzame v obchodných podmienkach. Veríme, že Vám výrobok vyhovoval.
    Prajeme pekný deň, Váš Svet kaderníctva

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Neviem čo je s tovarom zatiaľ neprišiel. Ani ma nikto neinformoval.

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    je nám ľúto, že ste s našimi službami nespokojný. Pre spokojnosť zákazníkov robíme maximum. Kolegyňa z predajného oddelenia Vás hneď na druhý deň po vytvorení objednávky kontaktovala emailom, že položky, ktoré ste si objednal nie sú skladom a budú expedované 4.5.2021. Informácie o tom, že tovar bude skladom od 3.5.2021, bola tiež priamo na našom e-shope pri danom tovare vo chvíli vytváraní objednávky a vo Vašej už vytvorené objednávke. Vzhľadom na špecifickosť objednaného tovaru nemožno ponúknuť altenativu. Pokiaľ si budete priať objednávku zrušiť, môžete nás kontaktovať. (https://www.svetkadernictva.sk/kontaktujte-nas.html) Služby zákazníkom neustále zdokonaľujeme, a preto veríme, že budete pri ďalšom nákupe spokojný.

    S prianím pekného dňa
    Svet kaderníctva.sk

  • Neodporúča obchod

    10 %

    • Zabudli na mna

    Reakcia obchodu Svet kaderníctva.sk

    Dobrý deň,

    ospravedlňujeme sa za meškanie odoslanie objednávky. Veríme, že ste s doručeným tovarom spokojný.

    S prianím pekného dňa
    Svet kaderníctva.sk