-
Som veľmi negatívne prekvapená z komunikácie v obchode. Dňa 25.7. som si objednala tulivak, ale nikto sa mi vyše týždňa neozval, aj keď sme mali mat vak už doma. Neskôr mi niekto volal, že sa ospravedlňuje, že museli odcestovať na dovo… teda ehm ehm pracovnu cestu do zahraničia a či mám o vak ešte záujem. Teda som sa zamyslela, veď vak je zaplatený, tak asi mame, keď čakáme!Bohužiaľ nedali nikomu vedieť, že idu na dovo… teda pracovnu cestu, ale určite mame tulivak štvrtok doma. Štvrtok píšem mail, že tulivak neprišiel, ako to mienia riešiť. A ich odpoved? Veľa ľudí má dovolenky, pošlú mi ho budúci týždeň.Na com by nebolo nič zvláštne, čo mi ale zvláštne príde je, že tovar mešká tri týždne! A predajca nemá ani kúska hanby, aby poslal aspoň nejaké ospravedlnenie. Nejaký zľavový kupón alebo proste hocičo. No ja neviem, ale podľa mna aspoň snaha napraviť svoje chyby… to by malo byt súčasťou každej spoločnosti, obchodu alebo služby -_-